Doka WWW Heder

"Ada Mall" podiže standarde

24-07-2017

    "Ada Mall" podiže standardeIzgradnja novog tržnog centra kod Ade Ciganlije počela je u martu ove godine, a njegovo otvaranje planirano je do kraja 2018. O ovom atraktivnom projektu govori direktor GTC Srbija Peđa Petronijević.

    Kako ste se opredelili za lokaciju kod Ade?

    Složićemo se Ada Ciganlija predstavlja jednu od najvećih atrakcija u Beogradu, sa preko 100.000 posetioca dnevno i čak do 300.000 vikendima. Iako nije istorijski spomenik, Ada definitivno privlači posetioce iz cele Srbije, koji dolaze radi opuštanja na plaži, plivanja u Savskom jezeru, vožnje bicikla i drugih sportskih aktivnosti, a prvenstveno zbog atmosfere koja pruža jedinstven osećaj. Ova, sve popularnija destinacija će doprineti da Ada Mall bude jedan od najbolje pozicioniranih centara u Srbiji, dok će s druge strane, naš centar nadoknatiti nedostatak kvalitetnog maloprodajnog prostora i upotpuniće komercijalno-turističku ponudu ove atraktivne gradske zone.

    Koja ideja stoji iza atraktivnog arhitektonskog koncepta? Šta je prevagnulo da se odlučite za ovo rešenje?

    Naša želja je bila da deo parka na Adi prebacimo u Ada Mall šoping centar. To je jedan od razloga što je i sam Ada Mall dizajniran tako da ima dosta svetlosti, zelenila i otvorenog prostora. Rešenje koje smo izabrali predložila je londonska firma Design International, u saradnji sa Energoprojekt urbanizam i arhitektura, kao lokalnim arhitektama. Oblik i dizajn zgrade izvedeni su iz oblika savskog jezera, izbor materijala će predstavljati kombinaciju stakla i drvenih elemenata, prostor je obogaćen zelenim zidovima, terasama i vrtovima.

    Važna stavka u modernim projektima je održivost i energetska efikasnost. Najavljene su brojne inovativne tehnologije i vrhunski materijali. Očekivanja javnosti su velika po pitanju kvaliteta objekta.

    Ada Mall je projektovan u skladu sa LEED Gold/Platinium standardima i biće tako i izveden. Koristićemo i najnovije materijale i opremu koji su u skladu sa svim domaćim i internacionalnim standardima. Posebnu specifičnost činiće pametni sistemi koji prate broj posetilaca, njihovo kretanje po mall-u, i u odnosu na to upravljaju celokupnom opremom, što dovodi do značajnog povećanja komfora s jedne, a smanjenja potrošnje energenata, s druge strane. Nadamo se da će naši posetioci ovo prepoznati i osetiti kada budemo otvorili Ada Mall.

    Šta je to novo što biste istakli kada je u pitanju Ada Mall? Kakav sadržaj će ponuditi novi centar našim sugrađanima?

    Na preko 34.000m2 i uz jedinstveno šoping iskustvo ponudićemo Srbiji brendove kojih do sada nije bilo u našoj zemlji, dok ćemo već postojeće predstaviti na jedan nov i drugačiji način. Pet spratova komercijalnog prostora i tri nivoa podzemnog parkinga sa oko 1000 parking mesta biće povezani u jednu celinu. Gastonomska ponuda će biti višestruko uvećana. Pored standardnog food court-a, imaćemo specifične postavke i kioske, male “artisans” štandove za veće sladokusce, nešto poput Mercato Centrale u Firenci, Mercado San Migel u Madridu ili Eataly (NY, Milano…), kao i par “fine dining” restorana. Na poslednjem spratu će se nalaziti ili multifunkcionalna dvorana ili bioskop, u zavisnnosti od rezultata istraživanja koji trenutno radimo.

    S obzirom na to da je pozicija vrlo specifična, kakav će biti prilaz centru? Da li će kompanija GTC izgraditi i pasarelu koja bi pored objekta povezala i obe strane Radničke ulice?

    Glavni pešački ulazi u objekat biće iz Radničke i Visoke ulice, dok će se pristupi podzemnoj garaži nalaziti u Paštrovićevoj, Visokoj i Radničkoj ulici. Sa prednje strane objekta biće izgrađena pešačka pasarela koja će omogućiti bezbedniji tok pešaka na prometnoj saobraćajnici i direktno povezati centar sa autobuskim stajalištem u Radničkoj ulici na oba pravca, kao i sa samim parkom na Adi.

    Kada je reč o pozitivnim tržišnim kretanjima u maloprodaji, kakvi su planovi vaše kompanije u narednom periodu i kakva su vam očekivanja?

    U poslednje vreme svedoci smo pozitivnih kretanja kada je u pitanju retail tržište, i to ne samo u Beogradu, već i u Srbiji. Naša kompanija je fokusirana na investicije isključivo u Beogradu i Ada Mall je trenutno jedini retail projekat koji je u fazi izgradnje u Beogradu. Centar koji gradimo doneće pozitivne promene u ovom segmentu. Naša očekivanja su da će Ada Mall promeniti percepciju potrošača o šoping centrima, koji su za sada nalik na zatvorene kutije, bez prirodnog osvetljenja i zelenila. Ada Mall će postaviti nove standard u svetu šoping centara kada je naša zemlja u pitanju.

    GTC "Ada Mall" - 3D prikazi





    Termoizolacija
    C1 - Vozdove Kapije
    Ytong_280x230_HTML5

    EECFA

    Starije vesti

    Beobuild anketa

    Pregled tržišta