Šta je novo?

Radiofar,Surcin

Nikola '93

Higher intermediate
Učlanjen(a)
14.02.2012.
Poruke
647
Pohvaljen
383
Lokacija
Radiofar,Surcin
Vidim da su svi predstavljali svoja mesta,pa evo i ja da predstavim svoje kao jedini predstavnik ovog mesta na forumu.
Naselje Radiofar (inace pravo ime je Radio far,ali su ga prekrstili) je dobilo ime po sistemu za navodjenje aviona koji se nalazi u ovom naselju.Do pre nekoliko godina,naselje je bilo nepoznato i u njemu je zivelo jedva 200 ljudi uz veliki broj vikendasa.Od 2008 naglo je poceo da raste broj stanovnika,a trenutni broj je 1500.
Naselje se nalazi na tromedji gradskih opstina Surcin,Novi Beograd i Zemun.U blizini naselja je autoput E-75,Aerodrom Nikola Tesla.Do centra NBGD ima 9km,dok do centra Beograda ima 11 km.Do centra grada se stize za plafon 15 minuta,zbog autoputa,dok je JGP potrebno 2 linije,ali opet se stize za nekih 25 minuta.
U poslednje vreme otvoren je veliki broj firmi u naselju tipa:press novine,Wurth,Limun,Big fruit,Minotti,BB Link,Izokop,Deltra term,Integra Motors,Autokomerc Aerodrom...
Nastavak kasnije...
 
Da pocnemo o infrastrukturi...
Naselje ima 16 ulica,od kojih je 7 asfaltirano.Prosecna sirina asfalta je 4m,a sirina ulica je 6+m.Glavna ulica je Svetog Save koja je dugacka 2.2 km.Veliki problem jesu seljaci koji ne odrzavaju svoje zive ograde i sto pustaju da izadje i 2m na ulicu,kao pod izgovorom da ce to usporiti vozace (budale).
Takodje naselje je bez vodovoda i kanalizacije.Vodovod je trebao prole godine da bude doveden do naselja,a ove da se razvuce po ulicama,a od toga nema nista.
Ista prica je i sa gasovodom,takodje se nista ne radi.Plan je bio da kada se to zavrsi da se bar glavna ulica prosiri na 6m i probije put do petlje Aerodrom ili do Kvantasa pa da dobijemo JGP,ali to sve i dalje stoji iako su izbori.
U naselju postoje 2 nazovi prodavnice.Jedna je trafika,a druga na sve lici,jedino ne na prodavnicu...
 
Podrska za temu,secam se da su se javljali ljudi koji su bese imali probleme zbog nadvoznjaka ili neasfaltiranih ulica ovde.

Samo bih te molio Nikola da obogatis temu slikama bilo svojim ili sa interneta jer to obogacuje temu i docarava naselje.
 
Ok,nastavimo dalje...
Za pocetak slika:
17479_278213021748_276290596748_3412466_3927129_n.jpg

Najzanimljivija stvar u ovom naselju jeste to sto je ono u III zoni za legalizaciju,a do nedavno je naselje bilo cak u II zoni!Po kom kriterijumu,ja stvarno ne znam jer nemamo:JGP,asfaltirane ulice,rasvetu,postu,veci market,igraliste-park,vodovod,kanalizaciju,gasovod... :notok:
Mi mestani u sali kazemo da zivimo u logoru,ali kada pogledas stvarno je tako.Sa jedne strane imamo zicu od Aerodroma,a sa druge strane zicu sa autoputa da ne bi kucici mogli da izadju na autoput.
Zbog ovih problema cak su organizovani i protestni skupovi sa ciljem da se izadje na autoput.Nas se okupilo oko 500,a bilo je i oko 50 policajaca u autobusu koji su cekali intervenciju ako izletimo na atuoput.Evo nekih slika:
74019_448349221748_276290596748_5425236_3029681_n.jpg

74047_448349111748_276290596748_5425232_8385044_n.jpg

75140_448349321748_7919988_n.jpg

Zbog tog izlaska na autoput,konacno smo dobili minibus.Trasa linije je bila od opstine NBGD do Radiofara.Ali,ta sreca je kratko trajala,tek 5-6 meseci.Razlog tome jeste parce od 150m koje je neasfaltirano,a o tome cu kasnije,ali takodje i to sto nismo imali nikakvu podrsku od DJP.
 
I prosle godine,na radost svih mestana konacno smo dobili ono sto nam je najvise trebalo,pasarela.
Iako je i tu bilo problema sa DJP,otvorena je krajem Septembra.Slike pasarele:
01-pasarela-radio-far.jpg

02-pasarela-radio-far.jpg

03-pasarela-radio-far.jpg

04-pasarela-radio-far.jpg

Ova pasarela nas je spasila kruzenja od 6 km.Razlog zasto smo kruzili 6 km jeste to sto nije postojala stanica u smeru ka Dobanovcima,pa smo bili prinudjeni da odemo 3 km dalje,predjemo tamo pasarelu i vratimo se nazad 3 km.Naravno,tu se gubilo nekih 20 minuta ako imate srece jer je red voznje tako bio uklopljen da ti ode bus ispred nosa i moras da cekas sledeci dodatnih 20 minuta.
Trenutno ova pasarela obavlja svoju funkciju,mada i dalje je problem to sto neki ljudi da bi dosli do nje moraju i do 2 km da pesace.Stoga je preko potreban,makar minibus,ali ovi iz DJP-a ne slusaju.
Bukvalno na njihovo ne,imao sam tri da,ali ne vredi.Na kraju da bi me otkacili iskoristili su propisnu raskrsnicu ukljucenja na autoputu (jer da nije propisna,ne bi ni postojala) kao ne bi mogao da smota a da ne dokaci srednju traku.Pa ni sleper koji ima 18m je ne kaci,a ne minibus od 7 m.
Inace mi,omaldina nemamo gde da izadjemo u naselju.Opstina nema nikakvu zemlju u naselju i nece da nam naprave neki teren ili igraliste.Do nedavno smo se druzili u Autokomercu,zahvaljujuci dobroti Rajka Djurdjevica,vlasnika,ali vise ne mozemo ni tamo i tako je nama ostalo da se druzimo i igramo fudbal na ulici.
Pre neki dan smo konacno dobili mesnu zajednicu (ja sam jedan od volontera u MZ) i mi se nadamo da cemo tako vise skrenuti paznju na sebe i na nase probleme jer smo do sada sve vreme bili pod okriljem MZ Surcin.
Nekretnine u naselju su dosta skupe.Cene placeva se krecu od 2 000,pa cak do 10 000.Nerealne su cene jer se zna sta sve treba da bude u naselju,ali opet toga jos uvek nema.
Zakljucak:Treba mnogo da se radi na infrastrukturi,ali inace lep je zivot u ovom naselju.Ljudi su ok,nema nekih nakur**nih pajsera da glume neku bandu.Naselje je stvarno je bilzu gradu i gde god da podjete sve je blizu zahvaljujuci autoputu i iskreno ja sad ne bih mogao da se preselim u grad i da se zabijem u neki omanji stan.
 
nikola svaka čast. nadam se da ćete u budućnosti srediti sve stvari što se tiče naselja.

ima li dobrovoljaca da doniraju zemlju za igralište?
 
Hvala Milislave i vucko na podrsci... ;)
Niko nece da da zemljiste,kada moze da ga proda za 40 000 e.A to je za opstinu izgleda mnogo.
Imamo mi neko zemljiste koje niko ne koristi i mi pokusavamo da ga sredimo da nam to bude teren.Pre neki dan smo sve komplet pokosili,izgrabuljali i sta vec sve ide uz to,a sada skupljamo novac za valjak da nam izravna zemlju.Treba na 10 000,valjda cemo skupiti u narednih nekoliko dana.
Kad Grad i opstina ne uzimaju stvari u svoje ruke,moramo mi.Kad bi nas snimili kao one na Petlovom brdu kako sredjujemo teren,mozda bi i nama napravili...
 
Cestitam za ovu mesnu kancelariju,dobar pocetak! :)
Nadam se da ce vas opstina i grad na vreme uzeti pod svoje ruke da ne postanete nova Kaludjerica,da od mesne zajednice do puteva,kanalizacije,el energije,vodovoda i svega sto vam je potrebno izgradite uz pomoc vase opstine,a ne sa 70ak % svojih sredstava ili da vas se sete samo pred izbore...
 
Hvala na stvarno lepim zeljama...
I ja se iskreno nadam da ce biti tako.Ranije smo bili pod MZ Surcin,pa i kada smo trazili nesto bili smo sporedni i ti ljudi nisu hteli da se bore za nas,sada sa MZ je totalno druga prica...
 
предлог за линију 613: Похорска-аутопут-искључење за Икарбус-Радиофар улаз-Прва улица-Трећа улица. терминус би био отрилике овде:
radiofar.jpg
 
Nikola '93":s421zk8o je napisao(la):
Niko nece da da zemljiste,kada moze da ga proda za 40 000 e.A to je za opstinu izgleda mnogo.
Imamo mi neko zemljiste koje niko ne koristi i mi pokusavamo da ga sredimo da nam to bude teren.Pre neki dan smo sve komplet pokosili,izgrabuljali i sta vec sve ide uz to,a sada skupljamo novac za valjak da nam izravna zemlju.Treba na 10 000,valjda cemo skupiti u narednih nekoliko dana.
Kad Grad i opstina ne uzimaju stvari u svoje ruke,moramo mi.Kad bi nas snimili kao one na Petlovom brdu kako sredjujemo teren,mozda bi i nama napravili...

Мислим да је ово заједнички проблем за доста насеља, са једне стране су празни плацеви на којима дивља амброзија а са друге стране су деца која се играју на асфалту јер немају никакво игралиште. Мислим да би овде град требало да се умеша и да се бар привремено обезбеди простор за игралиште, за град је то заменарљиво а добитак је вишеструк.
 
@Johnny Lee
U planu je probijanje puta do petlje Aerodrom,ali i do Veletrznice,tako da ce na neki od ova dva puta izaci i gradska linija.Do tada nista...
Inace ja sam sa DJP-om imao ostru raspravu za uvodjenje linije,cak sam ih i 2-3 puta licno i posecivao.Kada sam ih do kraja spustio da nisu imali sta da mi kazu,opravdanje je bilo da ovde autobus ne moze da skrene,ali na slici se lepo vidi da to nije istina....
P.S. Moj predlog za broj je bio 607,lepse zvuci :D
1478650_radiofar_3_v.jpg

Izvor slike: www.beograd.rs
@orion
Sto je najgore,okolo ima dosta zemljista od PKB-a koje oni obradjuju,samo mora da se proveri u katastru koje je zemljiste tacno njihovo,da molim za 20-30 ari zemlje...
Ma ko jos od politicara gleda decu,kada oni ne mogu da glasaju... :|
 
Za skretanje lazu ali i tu mozes da im doskocis angazuje se strucnjak vjestak saobracajne struke napravi analizu jer ovdje moze da skrene solo bus a vi trazite mali ikarbus ik107 kao na 24 :)
 
Za bezbedno vođenje linije javnog gradskog prevoza potrebno je ispuniti minimalne saobraćajno-tehničke uslove. Uvidom na terenu konstatovali smo da na predmetnom prostoru ne postoji minimum koji je neophodan za uspostavljanje linije JGS-a sa aspekta protočnosti i bezbednosti saobraćaja. Neophodni saobraćajno-tehnički uslovi za uspostavljanje linije javnog gradskog prevoza su:
- Minimalna širina saobraćajnice kojom se dvosmerno kreću vozila javnog prevoza mora iznositi 6 metara (za novoprojektovane saobraćajnice širina saobraćajne trake minimum 3,5 metara);
- Obezbediti trotoarske površine za bezbedno kretanje pešaka;
- Unutrašnji radijus krivine minimum 6,0 metara, odnosno spoljni radijus krivine minimum 12 metara;
- Maksimalni uzdužni nagib kolovoza od 6% i poprečni nagib kolovoza od 2-2,5%;
- Nosivost kolovozne konstrukcije mora biti izvedena za težak teretni saobraćaj, odnosno za osovinsko opterećenje od najmanje 11,5T po osovini;
- Rešeno odvodnjavanje površinskih voda integrisanjem šahtova kišne kanalizacije u ivičnjak kolovoza.
- Neophodno projektovati stajališne platoe na trasi čija će dužina biti 26 metara a širina stajališnog fronta (trotoar) mora biti minimum 3 metra u zoni stajališta;
- Stajališta je potrebno pozicionirati tako da budu smaknuta sa obeleženim pešačkim prelazom između i minimalnim rastojanjem između početka/završetka platoa od 15 metara,
- U okviru naselja potrebno je projektovati odgovarajuću okretnicu za vozila JGP-a.
Ovo je odgovor strucnjaka iz DJP-a sta je sve potrebno za liniju.
Da li sve ovo imaju novootvorene linije 310,408 i 521?Onda sta dalje da pricamo...
 
Super je sto se spominje radiofar napokon, imam plac vec 6 godina na radiofaru i sve pohvale za vas komsije koji zivite tu jer se vidi da se neko trudi da svake godine sve izgleda bolje, kad uzmemo u obzir kakva je situacija i da nekom sigurno odgovara da se ne uvede kanalizacija iz ko zna kog razloga. U perspektivi planiramo da izgradimo stambenu kucu ili dve na placu koji posedujemo jer mislimo da ce to biti dobra investicija.
 
Da malo aktiviramo ovu temu...
Konacno je nesto novo uradjeno u ovom naselju.S obzirom na to da Grad i opstina Novi Beograd i Surcin nisu htele da izadju u susret nasim molbama,a bilo je potrebno da se asfaltira 150 m puta morali smo da uzmemo stvar u svoje ruke.
NIKO OD GORE NAVEDENIH NIJE ZELEO DA DA 25 000 E DA SE ASFALTIRA PUT I PRIVREDNICI IZ NASELJA SU DALI NOVAC ZA ASFALTRIANJE!
Evo kako je izgledao taj put ranije:
http://www.youtube.com/watch?v=ECRCLcv-oyc
http://www.youtube.com/watch?v=bqZnj_kEfns
Tuga,cemer i jad...
Radove je izvodila privatna firma Milmar put.U tu cenu uslo je:skidanje starog sloja i stavljanje tucanika,asfaltiranje saobracajnice u duzini od 150 m sirine 5 m (predpostavljam da u cenu ulazi i stavljanje grebanog asfalta sirinie po 1 m sa strane),krpljenje 24 rupe na putu petlja Ikarbus-ulaz u naselje Radio far i prosirenje dve krivine do ulaza za 30-50 cm radi lakseg skretanja jer je svaki centimetar bitan jer ovuda svakodnevno prodju oko 50 slepera i 200 kombija i postavljanje stubica sa obe strane da se ne bi opet stvarala deponija.
Evo sadasnjeg izgleda te deonice:
c1.jpg

c2.jpg

c3.jpg

4 od 24 zakrpljenje rupe
d1.jpg

d2.jpg

d3.jpg

Krivina 1
b1.jpg

b2.jpg

b3.jpg

Krivina 2
a1.jpg

a2.jpg

a3.jpg

a4.jpg

Nakon zavrsetka planira se ponovno pisanje molbe za uspostavljanje JGP kroz naselje i nadamo se da ce molba biti uslisena od 01.09.2013.
Toliko u najkracim crtama.Ako Vas zanima jos nesto pitajte.
I jos jednom da ponovim,SRAMOTA ZA GRAD I GORE POMENUTE OPSTINE STO LJUDI IZ SVOG DZEPA MORAJU DA ASFALTIRAJU ULICE!
 
Како је било, сад је супер. Плусићћћ
Никола93, зар си очекивао да ће Гангула да да паре ?
 
Ma bolje ne moze biti :D
@Gaga,Daleko bilo da on da pare
@b_tuta Taj put je na teritoriji opstine Novi Beograd,Surcin je od skretanja desno iz Carice Milice u Svetog Save...
 
nikola svaka cast za slike i za reportazu .. za novi bg tj opstinsko rukovodstvo i od grada ne ocekujem nista dobro malo obnove igralista i nista sto se tice prave infrastukture npr spajanja grcke sa surcinskim pute, vojvodjanska uredjenje vinogradarske , nikola pozdrav za tebe vozim bajs cesto tamo ... tako da znam taj deo dobro
 
Koliko su placevi tamo, i kolika je dozvoljena sparatnost?
 
mislim da nisu skupi oko 900 evra nek bude i to je to ,, a spratnost skigurno tri cetri najvise
 
Ал га лупи! Плацеви на Радио фару су за породичне куће, а не стамбене зграде. И цена им се креће од 2.500 до 3.500 евра по ару, зависно од места. Доста се изградио овај крај последњих година и за онога ко воли своје двориште уопште није лоша солуција. Улице су су добро организоване и под правим углом, а ако се једног дана споје булеваром Кванташ и аеродром, читава прича може добити јако добру димензију.
 
Bas tako.Potrebno je samo spajanje tog puta i bice sjajno.
Placevi su preskupi.Zna se sta ce sve ovde biti kroz samo nekoliko godina i zato su cene paprene.Konkretno,moja kuca od 94 kvadrata sa 5 ari placa,na 300 m od Autokomerca moze da se proda za 100 000.Poslednji plac prodat u mojoj ulici bio je za 5000 po aru.
Generalno,ako imas kola,ne postoji povezanije mesto sa gradom.Ti do Usca stizes za manje od 10 minuta,Zeleni Venac 12-13 minuta,Autokomanda isto toliko,opstina NBGD 7 minuta.
Ni sa autobusom nije toliko daleko,opstina NBGD 20,Zelenjak 30 minuta (samo kad uhvatis autobus).
Sto se tice spratnosti,trenutno najvisa kuca u naselju je izgradjena oko 1960 godine tzv. zgrada Ratko Mitrovic u kojoj su ziveli radnici koji su gradili aerodrom i ima podrum+prizemlje+3 sprata+potkrovlje.Zanimljivo je da u toj zgradici NIKADA ne nestaje struja.Ona je na 50 m od autoputa pored Autokomerca.
A ovako,2 sprata i potkrovlje plafon.
 
Vrh