Stranica 2 od 66

Re: Zašto je saobraćaj u Srbiji takav kakav je?

Poslato: Pet Jan 22, 2016 7:38 pm
od Kartograf
Moja procena je da je išao oko 65-70kmh.

Re: Zašto je saobraćaj u Srbiji takav kakav je?

Poslato: Pon Jan 25, 2016 4:13 pm
od Blade
Jutros prođoh kolima deonicom gde je ovaj pešak udaren. Danas je malo toplije, pa je i manje klizavo, ali je i dalje sačuvaj Bože.

Re: Zašto je saobraćaj u Srbiji takav kakav je?

Poslato: Uto Jan 26, 2016 2:41 pm
od bl3y4
Odrzavanje rastojanja u gradu je apsolutna budalastina i svako ko kaze da je vozac kriv zbog toga sto nije ispunio to verovatno nikada nije seo za auto u gradu.
Pa sada kada su bili ovi snegovi i kada je Mali "ocistio" ulice. Pokusavam da drzim rastojanje u Vojvodjanskoj ulici posto je klizavo dosta ali sve sto sam zapravo postigao jeste da sam onogucio ubacivanje "preko reda" nekim vozacima..
U ovoj situaciji je vozac i magao da napravi malo vece rastojanje posto mi se cini da nema guzve ..
U svakom slucaju je hteo da zaobidje crveni auto koji je zakocio sto je opet uredu.
Po meni je uvek bolje skloniti se sa putanje koja moze da izazove udes pa makar to bila i zuta traka(Pa boze moj nije valjda od stakla napravljena)
---------------
Vozac je "Kriv" zato sto je isao brze od dozvoljenog ali pesaka nikako nije mogao da vidi.
Pa pesak je pretrcao ulicu ispred crvenog auta i izleteo na nadolazeci saobracak.
Dobro je pa nije autobus naleteo nego auto.

Re: Zašto je saobraćaj u Srbiji takav kakav je?

Poslato: Uto Jan 26, 2016 3:21 pm
od wexy
Slika

Kad se i na ovakvom tipu foruma ne poznaju pravila i termini mozete tek zamisliti kakvo je generalno stanje u drustvu po ovom pitanju.

:violina:

Re: Zašto je saobraćaj u Srbiji takav kakav je?

Poslato: Uto Jan 26, 2016 3:44 pm
od Blade
bl3y4,
Uknjizen plus!

wexy,
Ako je čovek upotrebio pogrešan izraz za ono što je hteo da kaze, možeš na lep način da mu skreneš pažnju i on bi ti se verovatno zahvalio. Ovako, presecajući sustinu o kojoj priča i njegovo drzanje teme, pokušavaš preko njega da ispadnes pametniji. Što je malo iritirajuće. Jer je sustina ove teme bas ono o čemu on piše, a ne ispravljanje pravopisnih grešaka, što ti svojim postom stavljaš u prvi plan.
Nisam rekao da jedni drugima ne bi trebali da skrećemo pažnju na pravopisne greške. Evo, mene lično, uvek neka bilo kod od vas ispravi, kada vidi da nepravilno pišem ili upotrebljavam pogrešne izraze za nešto, biću vam veoma zahvalan, jer ćete mi učiniti uslugu, samo to ne bi trebalo da se ističe u prvi plan. Ako me razumete...

Re: Zašto je saobraćaj u Srbiji takav kakav je?

Poslato: Uto Jan 26, 2016 8:00 pm
od wexy
@Blade

Izvini, ako mi neko kaze da je ono sto pricam (a sto je pritom 100% tacno i ispravno) budalastina i da nikad nisam seo za volan, ovo je jedini nacin da mu se odgovori.

Inace sledeci put kad ti neko zavrsi u gepeku s kolima ti izadji pa ga lepo i na kulturan nacin ispravi i objasni mu da drzi malo vece odstojanje :).

Re: Zašto je saobraćaj u Srbiji takav kakav je?

Poslato: Uto Jan 26, 2016 9:06 pm
od laki72
Igore, a da ipak nekako uvedes minuse? :D ;)

Re: Zašto je saobraćaj u Srbiji takav kakav je?

Poslato: Uto Jan 26, 2016 10:04 pm
od Blade
Nemoj, ima da budem najgori od svih.

Re: Zašto je saobraćaj u Srbiji takav kakav je?

Poslato: Uto Jan 26, 2016 10:11 pm
od Kartograf
Evo, pogledao sam detaljno snimak u 1080p. Relativno bahat prelaz iz krajnje leve u krajnju desnu traku, prelaz preko pune žute linije, nema migavca kod prestrojavanja...

Uglavnom, pre ili kasnije se takvima tako nešto dogodi. Nekad možeš biti savestan i opet se nesreća dogodi, ali onda je to samo nesreća.

Ovde su se spojili lud pešak i nesavestan vozač. Oba nose krivicu, i to popriličnu.

Re: Zašto je saobraćaj u Srbiji takav kakav je?

Poslato: Uto Jan 26, 2016 10:59 pm
od Blade
Nikada me ne moze više fascinirati neki vozač, pa neka je 100 puta najgori, od pešaka kome svoj život nije bitan. Još, na tom mestu imate kulturan podzemni prolaz, da bezbedno pređeš na drugu stranu, ali, što da ide tuda, kada može da pretrči. To što je on mogao da pogine, ne kažem da nije tragedija, ali isto tako je mogao da ga pregazi neko i da ni kriv ni duzan ode na robiju, a taj neko mozda ima kući porodicu koja bi time ostala obelezena.

Od malena sam učen od strane roditelja i ostalih meni bliskih da se ulica NE PRETRČAVA iz 1001 razloga. ,,Neka je 100 puta pešački i neka ti je 100 puta zeleno, 5 puta pogledaj levo i desno, pre nego što pređeš,, , govorili su mi. I kao tako naučen nikad nisam dosao u situaciju da je neki auto na ulici mogao da me udari. Siguran sam da ću i svoje dete isto tako učiti.

A kada vidim DEBILE, MORONE (ne znam više kako da ih nazovem),...Koji pretrčavaju ulicu vodeći dete za ruku i noseći...Naravno da će njegovo dete sutra isto tako.

Da ne bi pretrčavao ulicu, ne bi trebala da te ograničava ni metalna ograda, ni dzersi barijera, ni nešto treće, osim jednog grama pameti.

Re: Zašto je saobraćaj u Srbiji takav kakav je?

Poslato: Sub Jan 30, 2016 7:48 am
od kopmania
Cak tu postoji svaka 2-3 minuta crveno svetlo za automobile. Mogao je bar tada da predje


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Zašto je saobraćaj u Srbiji takav kakav je?

Poslato: Sub Jan 30, 2016 1:29 pm
od Blade
Mnoge stvari opravdavam, pokusavajući da smislim razlog iz kog su urađene, čak i one koje neki ,,stručnjaci,, osuđuju na 1. Iako lično isto nikad nisam uradio za godine koje vozim i mislim da ne bi. Ali ovo je iznad tog velikog praga razumevanja.

Re: Zašto je saobraćaj u Srbiji takav kakav je?

Poslato: Ned Jan 31, 2016 3:44 pm
od becks89
Što se tiče slučaja kod Franša, meni se slično dogodilo, samo nešto malo dalje dole.
Išao sam od Autokomande ka Slaviji, nešto malo iznad stanice, stajao je u žutoj traci bus sa sva četiri upaljena, išao sam nekih, 40, 45 na sat i otprilike kada sam bio kod zadnje osovine autobusa, ugledam ženu sa sve detetom ispod ruke koja kreće da pretrčava tri trake ispred autobusa, iskreno nisam ni danas svestan kako sam stao i kako me niko iza mene nije udario. Najžalije što u tom stanju privremenog šoka nisam izašao da je našamaram, ali vodeći se logikom da nikad ženu ne bi udario, a pogotovo što je to dete bilo tu, jer tako će povesti sutra to dete pred nekog drugog.
Što je još nenormalnije, taman i tu da je prešla imala je bar još 50 metara gore da ide uz ogradu da pretrči sa tim jadnim detetom još tri trake. Pošto mi majka radi na Veterinarskom, kaže da je svakodnevnica da tu neko pretrčava, ljudi operisani od mozga definitivno.

Re: Zašto je saobraćaj u Srbiji takav kakav je?

Poslato: Pon Feb 01, 2016 12:08 am
od Blade
Misljenja sa da apsolutna većina ljudi u Srbiji, koja učestvuje u saobraćaju (90%) , nije svesna koliko je to ozbiljna i opasna rabota.

Re: Zašto je saobraćaj u Srbiji takav kakav je?

Poslato: Pon Feb 01, 2016 2:37 pm
od tragac
becks89 » 31 Jan 2016 02:44 pm napisao:Što se tiče slučaja kod Franša, meni se slično dogodilo, samo nešto malo dalje dole.
Išao sam od Autokomande ka Slaviji, nešto malo iznad stanice, stajao je u žutoj traci bus sa sva četiri upaljena, išao sam nekih, 40, 45 na sat i otprilike kada sam bio kod zadnje osovine autobusa, ugledam ženu sa sve detetom ispod ruke koja kreće da pretrčava tri trake ispred autobusa, iskreno nisam ni danas svestan kako sam stao i kako me niko iza mene nije udario. Najžalije što u tom stanju privremenog šoka nisam izašao da je našamaram, ali vodeći se logikom da nikad ženu ne bi udario, a pogotovo što je to dete bilo tu, jer tako će povesti sutra to dete pred nekog drugog.
Što je još nenormalnije, taman i tu da je prešla imala je bar još 50 metara gore da ide uz ogradu da pretrči sa tim jadnim detetom još tri trake. Pošto mi majka radi na Veterinarskom, kaže da je svakodnevnica da tu neko pretrčava, ljudi operisani od mozga definitivno.

Meni su takve stvari indikacija infrastrukturnih nedostataka. Konkretno na tom mestu je problem što iako postoji pešački tunel koji je bezbedan i dobro osvetljen, nije obeležen pa masa ljudi ni ne zna da se tu može preći. Piše samo da je to prolaz do železničke stanice što mnoge koji ne prolaze često tuda stavlja u zabludu.

Re: Zašto je saobraćaj u Srbiji takav kakav je?

Poslato: Pon Feb 01, 2016 3:50 pm
od Karlo del Ponte
Мислим да нико није приметио да је пешак највероватније журио на воз. Тај путник може у Батајници изгубити везу за Бановце, или Угриновце, а такви случајеви су чести разлози опасних претрчавања, везано и за остали јавни превоз. На овом месту имамо и опасна лева и полукружна скретања, зато што тога немамо на дугачкој деоници од Аутокоманде до Славије.

За Карађорђев парк, пре или касније би требало направити везу са подходником, и направити прилаз перону из самог Карађорђевог парка, а за лева и полукружна скретања, мој став је: уредити бржи и поузданији јавни превоз, далеко мање завистан од аутомобилског саобраћаја него данас, а за аутомобилски саобраћај вратити многа лева скретања, а на рачун проходности. Брзину и поузданост аутомобилски саобраћај у тим деловима града Београд може имати само у случајевима демографске катастрофе, и у тим случајевима макар да остане предност флексибилности при кретању аутомобилом за специфичну транспортну тражњу.

Re: Zašto je saobraćaj u Srbiji takav kakav je?

Poslato: Pon Feb 01, 2016 4:37 pm
od dr strangelove
Ah da, u ZOBS-u stvarno pise da pesak moze da pretrcava put ako zuri na voz za Batajnicu a ima vezu za Banovce.

Re: Zašto je saobraćaj u Srbiji takav kakav je?

Poslato: Pon Feb 01, 2016 5:34 pm
od Blade
Sve se to razume, ali sa glavom na ramenima nije za poređenje.

Re: Zašto je saobraćaj u Srbiji takav kakav je?

Poslato: Pon Feb 01, 2016 10:49 pm
od becks89
Karlo del Ponte » 01 Feb 2016 02:50 pm napisao:Мислим да нико није приметио да је пешак највероватније журио на воз. Тај путник може у Батајници изгубити везу за Бановце, или Угриновце, а такви случајеви су чести разлози опасних претрчавања, везано и за остали јавни превоз. На овом месту имамо и опасна лева и полукружна скретања, зато што тога немамо на дугачкој деоници од Аутокоманде до Славије.


Na sekund pomislih da si ironičan, a onda vidim da si mrtav ozbiljan. Pa taman da je poslednji voz i poslednji prevoz za Banovce, Ugrinovce, Pazovu nebtino, ne bi pretčavao preko 6 traka. Za tako nešto moraš biti mnogo operisan od razuma i mozga.
Pogotovo da u takav pohod povedeš i dete kao što se meni desilo.

Re: Zašto je saobraćaj u Srbiji takav kakav je?

Poslato: Uto Feb 02, 2016 2:46 am
od Гага
Karlo del Ponte » 01 Феб 2016 02:50 pm napisao:Мислим да нико није приметио да је пешак највероватније журио на воз. Тај путник може у Батајници изгубити везу за Бановце, или Угриновце, а такви случајеви су чести разлози опасних претрчавања, везано и за остали јавни превоз. На овом месту имамо и опасна лева и полукружна скретања, зато што тога немамо на дугачкој деоници од Аутокоманде до Славије.

За Карађорђев парк, пре или касније би требало направити везу са подходником, и направити прилаз перону из самог Карађорђевог парка, а за лева и полукружна скретања, мој став је: уредити бржи и поузданији јавни превоз, далеко мање завистан од аутомобилског саобраћаја него данас, а за аутомобилски саобраћај вратити многа лева скретања, а на рачун проходности. Брзину и поузданост аутомобилски саобраћај у тим деловима града Београд може имати само у случајевима демографске катастрофе, и у тим случајевима макар да остане предност флексибилности при кретању аутомобилом за специфичну транспортну тражњу.

А шта би требало да сваком пешаку који претрчава улицу да "завиримо у мозак" да знамо да он претрчава исту због градског воза или градског превоза, да не закасни ! Значи са овим на неки начин оправдаваш претрчавање пешака на недозвољеним местима !

Знаш како се каже "за девојкама и аутобусима (градским) никад се не трчи, то увек дође само" :)

И онај момак (30 година старости) пре две недеље што је погинуо претрчавајући Бранкову улицу (на пешачком прелазу) код Зелењака, али на црвено, журило му се да не закасни на аутобус, па га покоси онај румун са колима. И шта сад, момак нажалост два метра под земљом, румун вероватно у затвор на пар година (био је "мало" пијан и возио не дозовљеном брзином).

Нажалост овакве ствари ће се дешавати све док полиција не буде почела да кажњава пешаке због пешачке бахатости и да сачува те исте пешаке од њих самих. Док не удариш по џепу, пешаци се неће преваспитати. Наравно и многе возаче треба ударати жестоко по џепу и кажњавати због прекршаја и бахатости у саобраћају.

За овај други део поруке се апсолутно слажем, где кажеш да треба да се уради подходник. :kk:

Re: Zašto je saobraćaj u Srbiji takav kakav je?

Poslato: Pet Feb 05, 2016 10:47 pm
od Blade
Slika

Jedna od stvari koja me je uvek nervirala. ,,Nema mesta, pa šta! Ja ću da se parkiram po sred, pa ovi neka se isparkiravaju kako znaju,, . Sa tim što je ispred ovog Punta na slici bio još jedan na isti način parkiran auto. Ja sam bio jedan od onih koje su zatvorili svojim parkiranjem, ali nekako sam se isparkirao.

Re: Zašto je saobraćaj u Srbiji takav kakav je?

Poslato: Pet Feb 05, 2016 11:35 pm
od astrodule
To je čest način parkiranja u Blokovima i u Zemunu. Realno nema mesta, ali se da isparkirati u 2-3 poteza.

Poslato sa telefona

Re: Zašto je saobraćaj u Srbiji takav kakav je?

Poslato: Sub Feb 06, 2016 12:24 am
od Blade
Vidis, mnogo puta nisam imao mesta za parking tamo gde mi je bilo zgodno, ali nikada se za 10 godina koliko vozim nisam parkirao ovako. Nego 100, 200, pa i 300m dalje. Pa...neće mi otpasti noge, ako prosetam toliko.

Ja cu da se isparkiram, razumeš, nije mi problem. Navikao sam da zivim u okruzenju u takvom kakvom zivim i da je mentalitet velike većine ljudi takav kakav je. Ne mogu to sam da promenim i prihvatio sam kao takvo. Samo što neću sam da budem jedan od većine u tom smislu.

Re: Zašto je saobraćaj u Srbiji takav kakav je?

Poslato: Sub Feb 06, 2016 1:55 am
od astrodule
Ja parkiram tako samo kad idem negde na kratko (do pola sata).
Kod kuće parkiram i dalje, samo da je normalno mesto.
Neki ne mogu da prošetaju ni 100m...

Poslato sa telefona

Re: Zašto je saobraćaj u Srbiji takav kakav je?

Poslato: Sub Feb 06, 2016 3:34 am
od stanislaw
Nažalost ovakav način parkiranja je "normalna" praksa u svim naseljima gde je ozbiljan nedostatak parking prostora. Normalni ljudi izbegavaju da se tako parkiraju, ali oni koji noću (ili ujutru, zavisi da li se dešava ispred stambene ili poslovne zgrade) poslednji parkiraju, obično nemaju drugog izbora. Nažalost jedini lek je parkirati se na regularna bočna parking mesta unazad, kako pri izlasku ne bi bilo glavobolje oko onih što su se u međuvremenu ugnezdili nasred puta...