Šta je novo?

Zaštita prava potrošača

milos.tro

Professional
Učlanjen(a)
24.12.2013.
Poruke
11.160
Pohvaljen
21.698
Koliko se sećam nemamo na forumu ovu temu,jedan interesantan tekst :

LITAR MLEKA NIJE LITAR MLEKA: Osmaci na času matematike RASKRINKALI PREVARU proizvođača!
Učenici osmog razreda Osnovne škole “Ivan Gundulić” iz Novog Sada otkrili su u okviru časa matematike da u tetrapak određenih dimenzija ne može da stane litra mleka, iako tako piše na ambalaži.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ZTlR0RmCkJc[/youtube]
Najpoznatiji proizvođači mleka varaju svoje kupce!

Učenica osmog razreda Osnovne škole “Ivan Gundulić” iz Novog Sada, Marija Petrović rekla je za “RTV” da je u okviru časa matematike merila tetrapak mleka od litre i zaključila da je odstupanje 0,04, što znači da u tu ambalažu ne može da stane litra mleka. Ognjem Mrđanov dodao je da su prilikom izvođenja računice uzeli u obzir i debljinu kartona.

Učenici su došli do zaključka da zarada na jednoj litri mleka nije velika, međutim kada se mala odstupanja pomnože sa količinom mleka koja se proda u toku jednog dana, dolazi se do zaključka da je profit koji proizvođači na ovaj način ostvaruju veoma veliki.

Prema računici učenika osmog razreda, proizvođači kod kojih se javljaju najveća odstupanja prodaju 140 litara mleka manje, što dovodi do pretpostavke da, ukoliko na teritoriji Srbije ima 500 supermarketa, oni tako zarade oko pet miliona dinara dnevno.

Iz Asocijacije potrošača Srbije kažu da je obmanjivanje potrošača kažnjivo prema Zakonu o zaštiti potrošača.

''Ukoliko je proizvođač na samoj ambalaži mleka označio jednu, a sadrži drugu količinu, to je kažnjivo prema Zakonu o zaštiti potrošača. To je direktno obmanjivanje građana, jer obmana je ukoliko vi ne dobijete robu po sastavu, količini i svojstvima navedenim na ambalaži'' rekla je Jovanka Nikolić iz Asocijacije potrošača Srbije za “RTV”.
http://likemag.com/sr/litar-mleka-nije- ... stcron.com
 
Koja glupost od priloga. Tetrapak kojeg proizvođača? Da li je pitan proizvođač za komentar?

Naravno nema imena proizvođača niti ima imena proizvođača. Takvi su 99% priloga o zaštiti potrošača jer oni samo služe da se popune prostor i da se promovišu udruženja za zaštitu potrošača koje mlate gluposti, brane užasan zakon o zaštiti potrošača i ministarstvo trgovine koje sve to dozvoljava.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=YWV-qOXP_N4[/youtube]
 
Potrošački savetnik se vratio posle pauze od sedam meseci :)

Kako čišćenjem kupatila možete stvoriti opasna hemijska isparenja koja mogu da vas otruju?

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=F4nOT5GZ-OU[/youtube]
 
Da li kada izmirim zaostale obaveze prema operateru telekomunikacionih usluga na koje je nastala neka kamata on ima pravo da me dodatno tereti zbog "međunastale kamate"?

evo primera:

2009. potpišem ugovor sa operaterom,
2011. istek ugovora, ostanem im dužan nekoliko rata, iznos oko 5000.
2015. platim zaostali dug po istom osnovu, 8000 na ime osnovice, kamata i sudskih troškova, ubrzo zasnujem novi pretplatnički ugovor koji najredovnije izmirujem.
2017. pri isteku ugovora i pokušaju zaključenja istog saznam da na ime prvog ugovora iz 2009. dugujem još 3100 jer je sud tek po izmirenju onih 8000 navodno zaračunao neku kamatu nastalu u medjuvremenu.

Inače pri izmirenju onih 8000 niko mi nije rekao da nisam kvit sa operaterom i da će me ta legalizovana kriminalna organizacija kao i kriminalna organizacija zvana "sudska vlast" teretiti po nekom osnovu a na zahtev ovih prvih.
 
Reci mi, jel to u pitanju Telekom Srbija? Zvuči mi kao njihov modus operandi.
 
Imaš dve kamate. Jedna je kamata od duga do utuzenja. A druga kamata se obračunava na datum uplate za period od utuzenja do isplate. Ako te je telekom tužio 2011 a ti uplatis 2015 normalno je da postoji kamata za taj period koja ne može unapred da se zna


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435948#p435948:2yrbap8f je napisao(la):
kopmania » 26 Feb 2017 07:58 am[/url]":2yrbap8f]Imaš dve kamate. Jedna je kamata od duga do utuzenja. A druga kamata se obračunava na datum uplate za period od utuzenja do isplate. Ako te je telekom tužio 2011 a ti uplatis 2015 normalno je da postoji kamata za taj period koja ne može unapred da se zna


Sent from my iPhone using Tapatalk

Što onda nikad nisu ispostavili to potraživanje sa računima koji mi i dan danas stižu? Da li sad treba da ako im to izmirim očekujem i kamatu na kamatu na kamatu? Za period od 2015. do danas? Ignorantia iuris non excusat, hajdemo stoku još malo muzat'.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435950#p435950:7s7oswil je napisao(la):
direktor » 26 Feb 2017 08:41 am[/url]":7s7oswil]A tuzba putuje godinama ....
I ako je tužba postojala, nikad mi ništa nije uručeno.
 
Da se nadovežem na diskusiju oko iste organizacije.

Svojevremeno sam ja mislim 2012. hteo da sklopim postpaid ugovor, i nije mi bilo dozvoljeno potpisivanje istog zbog dugovanja.
Nisam ni znao da im "dođem" neki novac iz 2010. Rečeno mi je oko 1700 kamata i 3300 ili 3100 neke pretplate-kad sam tražio da obrazlože čega pretplate odgovor nisam dobio.
Uplatio sam 1700, a početkom februara ove godine mi je stiglo rešenje da se izvršenje obustavlja.
 
Radim trenutno na prilogu o gospođi kojoj je podstanar ili neko iz Telekoma falsifikovao potpis. Bez obzira na veštačenje sudskog veštaka-grafologa u kojem je navedeno da 100% se ne radi o potpisu vlasnice stana Telekomovci su poslali ženu na izvršenje sa nepostojećim dugom na osnovu falsifikovanog ugovora.
Nije bilo druge pa smo kao udruženje potrošača angažovali našeg advokata da brani gospođu, a i radimo prilog za TV emisiju Potrošački savetnik. Eto primera, kako se Telekom ponaša u kontaktu sa potrošačima.

Tragac, šalji mi svu dokumentaciju i sažetak slučaja na redakcija@potrosackisavetnik.com

Će ti pomognem :)
 
Isto imam problema sa Telekomom, od decembra imam problema sa netom, dolaze majstori, stalno govore da menjam kablove, celu zgradu sam "izrovario" da bih sproveo kablove do podruma. Problem još nije rešen jer niko iz Telekoma očito ne želi da ga reši, išao da raskine ugovor, ali mi ne daju bez plaćanja penala, koje ne želim da plaćam jer mi net ne radi, pa sam odlučio da pošaljem prijavu RATEL-u da vidim šta će oni reći, čak mi je na Twitter-u odgovorio Potrošački savetnik, gde su mi dali mail da i njima prosledim informacije o problemu.
 
1. RATEL ne služi ničemu. Za 4 godine mog rada nisu nijednom potrošaču pomogli.
Sve račune i dokumentaciju koju dobijaju je od operatora i ne mogu ništa da urade u pogledu inspekcijskog nadzora. Pitaće kao i ti operatora, a on će im odgovoriti isto, samo će utrošiti više slova da to učini. U našoj lepoj zemlji ne postoji nezavisna kontrola nad izdatim računima i listinzima operatora fiksne i mobilne telefonije.

2. Da li si podnosio reklamacije na "trajnom nosaču podataka" to jest pisanim putem ili putem mejla? Ako jesi, šta ti je odgovoreno i u kom roku?

3. Molim te da pojasniš šta znači problem sa netom.
 
vucko":30dnk7xf je napisao(la):
1. RATEL ne služi ničemu. Za 4 godine mog rada nisu nijednom potrošaču pomogli.
Sve račune i dokumentaciju koju dobijaju je od operatora i ne mogu ništa da urade u pogledu inspekcijskog nadzora. Pitaće kao i ti operatora, a on će im odgovoriti isto, samo će utrošiti više slova da to učini. U našoj lepoj zemlji ne postoji nezavisna kontrola nad izdatim računima i listinzima operatora fiksne i mobilne telefonije.

2. Da li si podnosio reklamacije na "trajnom nosaču podataka" to jest pisanim putem ili putem mejla? Ako jesi, šta ti je odgovoreno i u kom roku?

3. Molim te da pojasniš šta znači problem sa netom.

Podnosio sam jednom reklamaciju putem mail-a, tada su mi odgovorili da je problem prijavljen kolegama, i da će me neko kontaktirati. Tada me niko nije kontaktirao.

Konkretan problem je u tome što net gubi link, tada se link kompletno restartuje i problem se nakratko reši. Posebno je izraženo kada nešto preuzimam sa neta, odjednom konekcija pukne i DSL lampica krene da treperi, problem postoji i sa kvalitetom WiFi signala koji nekada 2-3 dana uopšte ne radi. (za to mi je rečeno da Telekom Srbija ne odgovara). Prvi put je dolazio tehničar, koji je rekao da je problem sa netom nastao zbog loše telefonske utičnice i kabla koji ide iz nje do modema, kada sam to zamenio, problem nije rešen.
Zvao sam ih više puta gde su me lagali da je problem prijavljen, što sam utvrdio odlaskom u poslovnicu,gde mi je rečeno da je poslednja prijava bila baš onda kada je dolazio tehničar. Na moj zahtev su poslali drugog tehničara,zamenio mi je spliter i rekao da je problem u kablu od utičnice do PTT ormarića u podrumu zgrade, taj poduhvat sam malo skuplje platio, pošto je trebalo platiti čoveka koji će zameniti kabl u zidu. Problem ni posle toga nije rešen.
Otišao sam u poslovnicu, da raskinem ugovor, ali su odbili sporazumni raskid ugovora, i ponudili mi da platim penale ili da ponovo prijave smetnju. Pristao sam na ponovno prijavljivanje smetnje.
Treći tehničar je rekao da je problem do kabla od utičnice do modema (isti onaj kabl koji sam menjao prvi put) i da je drugi tehničar stavio pogrešan spliter, on zameni spliter, ali je problem ponovo tu. Tako su od mene,korisnika njihovog neta već 10 godina, napravili majmunom.
Inače kada net krene da puca, odmah po uspostavljanju konekcije, brzina neta bude oko 5/2 , a imam paket 20/2.
Na Benchmark Forumu sam kačio i slike parametara i brzina neta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436576#p436576:2lts78a1 je napisao(la):
vucko » Tue Feb 28, 2017 6:59 pm[/url]":2lts78a1]Radim trenutno na prilogu o gospođi kojoj je podstanar ili neko iz Telekoma falsifikovao potpis. Bez obzira na veštačenje sudskog veštaka-grafologa u kojem je navedeno da 100% se ne radi o potpisu vlasnice stana Telekomovci su poslali ženu na izvršenje sa nepostojećim dugom na osnovu falsifikovanog ugovora.
Nije bilo druge pa smo kao udruženje potrošača angažovali našeg advokata da brani gospođu, a i radimo prilog za TV emisiju Potrošački savetnik. Eto primera, kako se Telekom ponaša u kontaktu sa potrošačima.

Tragac, šalji mi svu dokumentaciju i sažetak slučaja na redakcija@potrosackisavetnik.com

Će ti pomognem :)
Negde sam citao ovo, da nije na bencmarku? Da je monter svedocio kako je ta zena bila od kuce kad je uvodjen telefon?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436576#p436576:3ijfonht je napisao(la):
vucko » 28 Feb 2017 06:59 pm[/url]":3ijfonht]Radim trenutno na prilogu o gospođi kojoj je podstanar ili neko iz Telekoma falsifikovao potpis. Bez obzira na veštačenje sudskog veštaka-grafologa u kojem je navedeno da 100% se ne radi o potpisu vlasnice stana Telekomovci su poslali ženu na izvršenje sa nepostojećim dugom na osnovu falsifikovanog ugovora.
Nije bilo druge pa smo kao udruženje potrošača angažovali našeg advokata da brani gospođu, a i radimo prilog za TV emisiju Potrošački savetnik. Eto primera, kako se Telekom ponaša u kontaktu sa potrošačima.

Tragac, šalji mi svu dokumentaciju i sažetak slučaja na redakcija@potrosackisavetnik.com

Će ti pomognem :)
Hvala, ali ne znam ima li mi pomoći. Naša majka Srbija je legalizovala ovaj vid kriminala i saučestvuje u njemu. Informacija o lažnom dugu mi je saopštena usmeno, ništa napismeno nikad nisam dobio, ni sa računima za tekuće usluge. Sa druge strane EPS i drugi pružaoci komunalnih i sličnih pretplatničkih usluga zaračunavaju zatezne kamate u hodu i ispostavljaju ih sa svakim računom, a kad se namire ne formiraju se posledično i novi dužničko-poverilački odnosi. Konkretno ovde je cifru razrezao neki bandit čija rola u udruženom reketaškom poduhvatu glasi "sudski izvršitelj". Voleo bih da se sretnem sa tim dasom da prozborimo po koju uz kafu i rakiju...
 
Tvoj izbor. Ja ponudih pomoć, pa kako ti hoćeš, na tebi je...
 
Ako misliš da je moguće ali nemam sad mnogo šta da dodam u odnosu na oino što sam već naveo jer kao što rekoh ništa nije napismeno. Da li da odem u mts i tražim od njih rešenje sa objašnjenjem o čemu se tačno radi?
 
Dobar dan ja sam Vaš korisnik gospodin X, želim da podnesem pisanu reklamaciju u dva primerka. U reklamaciji navedeš da zahtevaš objašnjenje od njih i relevantnu dokumentaicju, možeš tražiti i kopiju ugovora ako si je izgubio u međuvremenu.

Takođe, još bolje je da podneseš reklamaciju mejlom na njihov mejl za reklamacije. Zakonski rok je 8 dana da ti odgovore na reklamaciju, onda se javiš kada ti pošalju odgovor za sledeći korak ili da zajedno tumačimo papirologiju.
 
...Takođe, još bolje je da podneseš reklamaciju mejlom na njihov mejl za reklamacije...

Mozes li ovo malo da pojasniš ?

Do skora je bilo da E-mail ako ne sadrži elektronski potpis , i nije validan dokaz za sud
kao sto se prihvata faksirani papiri.

U modernijim zemljama za ugovoreno u telefonskim prodajama
izrecena usmena saglasnost (zabeležena digitalno) o pristanku o uslovima ugovorenog
sudovi prihvaataju kao validno....
...srecom još to nije stiglo do nas... :)
 
Ne sumnjam da su banditi kao i mnogi drugi banditi to uradili. Ako neko poznaje ovog coveka nek mu kaze da se ne obraca na ovaj nacin, pogotovo ne pisano jer mogu da ga tuze za uvrede itd. Sto ce da kosta vise od dva ovakva racunara kad se saberu sve takse itd.
Moje licno iskustvo sa winwin je manje vise ok, nije sjajno, ali daleko bolje nego sa drugima. Rokovi i azurnost za reklamiranu robu su cist bezobrazluk.
 
Vrh