Šta je novo?

Tošin bunar: proširenje i rekonstrukcija ulice

Igore, čemu bre ovaj govor mržnje "koji je kao duh prošlosti prešao prekoputa u stari deo grada". Ne znam da li da se uvredim kao novobeograđanin ili aludiraš još na '41. :)

Gago svaka čast na svim reportažama!
 
Igore, mislim da STF nije mislio na poslednje dogadjaje iz Savamale vec na neke ranije incidente sa raznih gradilista. Cini mi se da si malko prenaglio.
 
Moguce, ali sto bi se reklo : "Svaka sličnost sa stvarnim osobama i događajima je slučajna"
 
Galeks je u pravu Igore, incidenti se dešavaju svuda. Lično sam imao incident sa običnim stanovnikom što fotografišem javnu ulicu u Kaluđerici.

Mi smo nacija u fazonu balksanskog špijuna, nacija teških paranoika.
 
Pusten je saobracaj novim delom puta... :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383623#p383623:3rk40oxe je napisao(la):
stf » April 28th, 2016, 6:46 pm[/url]":3rk40oxe]Galeks je u pravu Igore, incidenti se dešavaju svuda. Lično sam imao incident sa običnim stanovnikom što fotografišem javnu ulicu u Kaluđerici.

Mi smo nacija u fazonu balksanskog špijuna, nacija teških paranoika.
U tom slucaju ok razumem ali si potegao ozbiljnije reci bez jasnog konteksta a nisam sklon da prihvatim bilo kakvo pojedinacno i institucionalno nasilje i opravdanja za takvo delovanje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383554#p383554:1w6jnfhq je napisao(la):
bl3y4 » 28 Апр 2016 01:09 pm[/url]":1w6jnfhq]Danas zavrsavaju trotoar kod onog zavrsenog dela.
Biciklisticka staza je dobila crveni asfalt..

Da li neko zna sto seku asfalt kod semafora novog(kod perionice)?
Izgleda mi kao da postavljaju one senzore.. Nisam bio u mogucnosti da slikam lepo iz busa ali otp. ovako nekako to izgleda..
Gde su crvene linije su mesta gde je isecen asfalt..
6m8oCf.jpg

COGdvt.jpg
Да, бл3ипсилон4, ту ће поставити сензоре или тачније пиезо индуктивне петље за аутоматско бројање саобраћаја. Кад их поставе та места ће залити течним асфалтом, а напајање сензора је помоћу соларних панела. Има их доста постављених по граду, на мостовима,..., а поред аутоматског бројања возила (свих категорија), класификује возила, броји осовине возила, време кад је возило прошло, а мере и брзину возила :D . Поједини бројачи могу да мере и температуру коловоза.

Pogledajte prilog 1

http://www.vesti.rs/Ibarska-magistrala/ ... trali.html
 
Хвала свима на лепим речима подршке поводом мог објашњења око успостављања контаката при прављењу фоторепортажа. Наставићу и даље у свом стилу, и да се трудим да пренесем пре свега што више података око онога што се ради/гради, пуно слика, објашњења, јер то и највише интересује нас чланове. Сви желимо да наш Београд и не само он, буду што лепши и сређенији.

У потпуности сам разумео СТФ-а и Игора, свако је на свој начин рекао оно што и јесте, проблеми при општењу са људима или оним што чинимо. Лепа реч, одмерен однос у опхођењу руше све препреке и отварају сва врата. Разумевање пре свега између нас чланова, а на Беобилду га има и те како.

Све за Беобилд :gobb:

Лаку ноћ-добро јутро :D
:sesir:
 
Induktivne petlje se ne postavljaju samo za brojanje prometa, ispred semafora najčešće služe za detekciju vozila kako bi se po tome prilagodio rad semafora.

Primjetiti da su petlje za brojanje prometa više poprečno orijentirane (broje osovine), dok su ove ispred semafora uzdužne.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383623#p383623:39f7w5kx je napisao(la):
stf » 28 Apr 2016 05:46 pm[/url]":39f7w5kx]Galeks je u pravu Igore, incidenti se dešavaju svuda. Lično sam imao incident sa običnim stanovnikom što fotografišem javnu ulicu u Kaluđerici.

Mi smo nacija u fazonu balksanskog špijuna, nacija teških paranoika.
Ja sam imao davno problem sa pripadnikom jp žs. Propis iz vremena maspoka, da se zbog slikanja vozova slučajno ne otcepi hrvatska. Ali to je taj kadar koji misli da udba treba da kontroliše sve a da im zauzvrat radna mesta budu sigurna.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383713#p383713:3gp4seuk je napisao(la):
Gedeon » 29 Апр 2016 08:21 am[/url]":3gp4seuk]Induktivne petlje se ne postavljaju samo za brojanje prometa, ispred semafora najčešće služe za detekciju vozila kako bi se po tome prilagodio rad semafora.

Primjetiti da su petlje za brojanje prometa više poprečno orijentirane (broje osovine), dok su ove ispred semafora uzdužne.
@Гедеон тачно је и то, а и биће и те петље, тј. већ су постављене и петље за детекцију возила са којима се управља односно прилагођава рад семафора. У мојој данашњој фоторепортажи, коју сад треба да поставим, сам делимично то објаснио.
 
Слике 29. април 2016.

Велики Петак, миран дан, никога на градилишту што је и нормално, само један дежурни радник.

Постављене су пиезо индуктивне петље, за бројање саобраћаја и детекцију односно управљање саобраћајем на овом делу семафорске раскрснице, и то на два места у Тошином бунару, а гледано од правца железничког надвожњака. Први ред петљи су постављене одмах после улаза/излаза из аутоперионице и испред самог семафора. Предпостављам да ће први ред петљи бити за управљање саобраћајем на семафору у овој десној траци, а други ред за бројање и класификацију саобраћаја, а сутра ћу да проверим. На другој слици се види и место где ће бити стуб за соларно напајање ових уређаја.
Pogledajte prilog 29
Pogledajte prilog 28
Pogledajte prilog 27
Pogledajte prilog 26

Саобраћај нормално функционише новом десном траком, нема неке гужве, поштују се постављене табле. Десно скретање из Тошиног бунара у Николе Добровића није могуће, а као што сам већ написао све до завршетка радова до 19.маја саобраћај овом улицом неће бити могућ. Постављена је одговарајућа жичана ограда.
Pogledajte prilog 25
Pogledajte prilog 24

Тротоар и бициклистичка стаза на десној страни улице и скретање из Тошиног бунара у Николе Добровића, као што сам већ рекао, ће бити завршено у уторак/среду
Pogledajte prilog 23
Pogledajte prilog 22
Pogledajte prilog 21

И тротоар и бициклистичка стаза, део код десног скретања из Николе Добровића у Тошин бунар, ће бити завршен до четвртака следеће недеље.
Pogledajte prilog 20
Pogledajte prilog 19
Pogledajte prilog 18
Pogledajte prilog 17
Pogledajte prilog 16

И домаћин куће чије је двориште сад малтене уз тротоар, полако завршава ограду и степениште.
Pogledajte prilog 15

Код улице Владимира Назора извођач радова је самоиницијативно средио место за контејнере за ђубре.
Pogledajte prilog 14

Од улице Владимира Назора па до улаза/излаза у двориште Београдских електрана је посађено дрвеће и остало ниско растиње.
Pogledajte prilog 13

Као што сам рекао раније, извођач радова је самоиницијативно, а то није било предвиђено по пројекту, средио и асфалтирао тротаор од улаза/излаза у двориште Београдских електрана до постојећег тротоара
Pogledajte prilog 12

Поглед од девијације у делу Тошиног бунара према левој траци која треба од сутра да се ради. Аутобуско стајалиште за линије 71 и 601, види се на левој страни слике је поново прорадило.
Pogledajte prilog 11

Део старе улице Тошиног бунара где ће делимично проћи нови део леве стране улице и уличица за скретање према Ерпорт граду.
Pogledajte prilog 10
Pogledajte prilog 9
Pogledajte prilog 8

Овај нама свима познат део старе 1+1 улице Тошин бунар одлази у вечну историју и њиме више нема саобраћаја.
Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3

Овај улаз/излаз се исто затвара, он ионако није законито саграђен, како су ми реклим сад ће ићи са друге стране тј. поред хангара, а треба да се у том делу склоне бетонске џерси ограде.
Pogledajte prilog 2

Сутра се настављају земљани радови на другој страни раскрснице
Pogledajte prilog 1

Као што сам горе и рекао, саобраћај нормално функционише, али примећујем да се брже вози овим новим делом. Наравно нова траса, нов асфалт, а и због празника је саобраћај слабији, па је вероватно због тога и овај поршеовац (Порше Карера турбо С) мало брже прошао овим новим делом :).


Хвала на пажњи народе :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383841#p383841:3pe7x8nl je napisao(la):
Гага » 15 minutes ago[/url]":3pe7x8nl]Слике 29. април 2016.
Од улице Владимира Назора па до улаза/излаза у двориште Београдских електрана је посађено дрвеће и остало ниско растиње.
file.php

Zabranio bih zakonom sađenje niskog rastinja u blizini raskrsnica jer ometa preglednost.

Prođoh danas kroz novi deo i napokon doživeh da iz Tošinog bunara produžim pravo ka Vojvođanskoj. Stari 1+1 sam već istisnuo iz glave.
 
file.php

Na ovoj fotki se vidi da nedostaju ivicnjaci izmedju bicstaze i trtara i z povrsine
Vjerovatno pod ins pa je moralo tako valjalo bi radi estetike izvuci bjelu liniju barem
Sve pohvale izvodjacu Gago + za ucestale reportaze
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383841#p383841:gaglmfma je napisao(la):
Гага » 29 Apr 2016 10:54 pm[/url]":gaglmfma]Слике 29. април 2016.



file.php

Gago, svaka čast na ovako temeljnim reportažama. Uvek me obraduje tvoja posvećenost i entuzijazam. Iako mi je ova saobraćajnica u bližem komšiliku ipak je nedovoiljno često obilazim i onda me tvoje fotke iznova obraduju!
Oseća se specijalna veza koju imaš sa Izvođačem :wink: -ništa loše!

Samo jedna mala zamerka, ako možeš da preneseš Izvođaču (mada sumnjam da će sad da bilo šta koriguje).
Slivnik koji je ostao na ovoj fotki će ostati mrtav, odnosno ovako kako je ostao-neće piti vodu.
 
@Пиглет, хвала на лепим речима и драго ми је да пратиш ову подтему. Стварно се трудим да пренесем што више обавештења кроз речи и фотографије и да се на тај начин стекне права слика о радовима.
:sesir:

Тај сливник је ту био и раније, пројектант га је наравно оставио, јер нема ни један други после њега који би скупљао кишницу и отпадне воде, а извођач и сам знаш, мора да се држи пројекта. Наравно има пре њега доста сливника у Николе Добровића који "попију" доста воде која одозго "навали" :D, тако да до овог сливника ипак стигне мања количина воде.

Ово је тај "стари/нови" сливник, слика је од 06.фебруара 2016., а колико је он успевао да "попије" кишнице док је била стара раскрсница, стварно не знам, а опет сигурно да јесте, а можда је и неки део кишнице и пролазио доле на улицу.


Баш ћу да питам извођача за мишљење око овог сливника и да ли је могло некако да се уради да се вода директно "наводи" баш на овај задњи сливник у Николе Добровића, а да део воде не отиче на раскрсницу.
 
To je slivnik kišne kanalizacije i otpadne vode nema tu šta da traže. Naravno da ga ne treba ukidati , jer je svaki slivnik na saobraćajnici sa ovakvim nagibom čisto zlato, samo ga treba približiti tik uz ivičnjak jer ga ovako vode mimiolaze a i na tragu točkova je što znači da će jako brzo da se rasklacka i postane veći problem. Za ovakvu akciju ne treba saglasnost projektanta , to se obično rešava sa nadzorom ako takva ili slična pozicija ima ugovorena... ;)

, tako da ovaj problem je više stvar volje i dogovora nego neke formalne problematike. Jedino je šteta što su već asfaltirali tako da sumnjam da će bilo šta uraditi sada, mada ako je garancija 2 godine ja bih ga odma rešio jer će ovako morati da se vraćaju da ga popravljaju verovatno već posle sledeće zime.

Pozdrav!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383316#p383316:1b6uzlxv je napisao(la):
Пантограф » Sre Apr 27, 2016 1:04 pm[/url]":1b6uzlxv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383291#p383291:1b6uzlxv je napisao(la):
AleksandarGrf » 27 Apr 2016 10:59 am[/url]":1b6uzlxv]Pa bar je to poznato, da su od politicara samo novinari gori sljam.


А од новинара само људи који свом имену додају три слова... Изазови генерализације, чудо једно.
Pametnome je jasno sta pise, nemam nameru da stavljam uslovne odredbe da se slucajno neko ne uvredi...ili prepozna.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384022#p384022:2wrikpn6 je napisao(la):
Гага » Pon Maj 02, 2016 1:39 am[/url]":2wrikpn6]@Пиглет, хвала на лепим речима и драго ми је да пратиш ову подтему. Стварно се трудим да пренесем што више обавештења кроз речи и фотографије и да се на тај начин стекне права слика о радовима.
:sesir:

Тај сливник је ту био и раније, пројектант га је наравно оставио, јер нема ни један други после њега који би скупљао кишницу и отпадне воде, а извођач и сам знаш, мора да се држи пројекта. Наравно има пре њега доста сливника у Николе Добровића који "попију" доста воде која одозго "навали" :D, тако да до овог сливника ипак стигне мања количина воде.

Ово је тај "стари/нови" сливник, слика је од 06.фебруара 2016., а колико је он успевао да "попије" кишнице док је била стара раскрсница, стварно не знам, а опет сигурно да јесте, а можда је и неки део кишнице и пролазио доле на улицу.


Баш ћу да питам извођача за мишљење око овог сливника и да ли је могло некако да се уради да се вода директно "наводи" баш на овај задњи сливник у Николе Добровића, а да део воде не отиче на раскрсницу.
file.php

Ne samo da voda nije 'navedena' tu kao sto kazes, nego je i tip slivnika takav, a jos na ozbiljnom nagibu i sa velikom slivnom povrsinom, da puno vode moze da predje preko njega. Uopste, na fotografijama je odvodnjavanje raskrsnice prilicno mrsavo uradjeno i to ce sigurno biti problem. Nadam se da nije tako i da sam lose video. Ne znam zasto je kod nas ozbiljan problem odvodnjavanja toliko zapostavljen, pogotovo u odrzavanju.
 
Слике 02. мај 2016.

Почело је скидање старог слоја асфалта на другом делу раскрснице Тошин бунар-Николе Добровића, и на делу где ће се уклапати са будућом трасом УМП-а.
Pogledajte prilog 28
Pogledajte prilog 27
Pogledajte prilog 26
Pogledajte prilog 25
Pogledajte prilog 24
Pogledajte prilog 23
Pogledajte prilog 22
Pogledajte prilog 21

И на другој страни трасе се увелико ради, тј. ради се на ткз. широком ископу. Ту још треба да се заврши и део леве траке Тошиног бунара, украјање за будућу бензинску станицу и украјање са уличицом која иде према Ерпорт граду.
На неким деловима старе, сад већ историјске трасе Тошног бунара, почели и са скидањем старог слоја асфалта.
Pogledajte prilog 20
Pogledajte prilog 19
Pogledajte prilog 18
Pogledajte prilog 17
Pogledajte prilog 16
Pogledajte prilog 15
Pogledajte prilog 14
Pogledajte prilog 13

Пошто су самоиницијативно урадили станарима улице Владимира Назора место за контејнере, на молбу истих су ово место данас мало проширили, да би стало више контејнера


Земљани радови на делу где ће се украјати са будућим УМП-ом.
Pogledajte prilog 12
Pogledajte prilog 11
Pogledajte prilog 10

Линија додира раскрснице Тошин бунар/Николе Добровића и будућег УМП-а ће бити баш овде где се види, на прве две слике, ова дашчица, а ту је и означено место са црвеним крстићем на асфалту и линија иде право према оној гомили земље.
Значи цео улаз (који је иначе дивљи) на паркинг ресторана који се ту налази, део металне ограде и бандере се уклањају.
Pogledajte prilog 9
Pogledajte prilog 8
Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 6

Сутра ће почети и са копањем канала за један део водовода који још треба да се уради, јер није могло раније, а један део канала је ископан.
При копању тог канала је пресечена гумирана цев за воду која није била уцртана у постојећи план, а била је постављена у земљи исувише плитко ! На трећој слици се види отисак цеви у земљи где је била постављена. Током данашњег и сутрашњег дана ће спојити ту цев, тако да ће Инекс Укус и Интерфриго имати воду (ионако им није требала вода јер се не ради, а и сутра је празник :) ).
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2

И на делу улице Николе Добровића, на силазној левој траци, су постављени пиезо индуктивне петље, за бројање саобраћаја, а и детекцију односно управљање саобраћајем на овом делу семафорске раскрснице. Први ред петљи је одмах ту близу места где сам сликао, а други ред је испред саме раскрснице.
Pogledajte prilog 1

Хвала на пажњи народе :sesir:
 
Gago odlična reportaža kao i uvek :kk: ,ne bi bilo zgoreg da nekoliko fotki koje tamo i pripadaju postaviš na temi UMP.
 
Da li će biti spojeni Omladinskih brigada i Tosin bunar pre završetka izgradnje deonice UMP, ili će se pustiti svih 2km odjednom?
 
Svaka čast što su postavili tu detekciju protoka saobraćaja.



@arsa
Krenuli su od ulice Španskih boraca ka Tošinom bunaru. Koliko shvatam poslednja deonica je to što si napisao, jer je najlakša.
 
Vrh