Rekonstrukcija Požeške ulice

Razvoj gradske infrastrukture, rekonstrukcija ulica, gradnja novih bulevara i slične teme

Moderator: Igor

kiza_BB
Intermediate
Postovi: 170
Pridružio se: Pet Feb 12, 2010 4:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 33
Pohvalio: 3

Postod kiza_BB » Pon Jun 07, 2010 1:43 pm

Kartograf napisao:To se desilo zbog onih poplava prosle godine, tacnije onog nevremena kad je pola grada bilo pod vodom.

Da, da... verovatno si u pravu. U svakom slucaju to je prilicno prometna ulica, jos su sa strane taxisti, pa kad ljudi pokusavaju da izbegnu neravnine i uvek se za dlaku izbegnu. Mislim da nije velika povrsina... ali.

Takodje, neveyano sa Pozeskom, raskrsnica Nikolaja Gogolja i Petra Mecave, kod Doma zdravlja, TACNO na sred raskrsnice je saht oko koga je rupa, sve veca. Veoma prometna raskrsnica, cesti sudari zbog toga sto oni sto idu uz brdo Petra Mecave imaju "Stop" ali cesto ga ne postuju. Ako se doda ova rupetina sve je jos gore.
Ventimille
Beginner
Postovi: 41
Pridružio se: Uto Feb 09, 2010 10:55 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 0

Postod Ventimille » Pet Jun 11, 2010 11:25 am

Nego, sva ona asfaltiranja prilaza i prolaza uz behaton su zavrsena. Negde su uradili OK, negde bezveze, ali nebitno, konacno su kao zavrsili. Jos malo pa ce tacno godinu dana od pocetka radova u Pozeskoj (mislim da je rekonstrukcija pocela 16. Juna prosle god.), sve se toliko razvuklo, sa ovim korekcijskim radovima - godinu dana. A rekonstrukcija je trebalo da se zavrsi do septembra/oktobra 2009. :lool:
Behaton je na par mesta vec ostecen ili ulegnut, ocekivano. U buduce ce verovatno morati da se popravlja i doteruje, ali bar kocke mogu brzo i lako da se vrate i nameste (nista nije gore od raskopanog pa betoniranog asfaltnog trotoara).
Plato kod Cesme vec sad izgleda pristojnije, samo jos da poprave klupe i fontanu. Sta je bilo s tom pricom? Da li neko zna kad ce proraditi fontana? Cak je Grad pominjao i osvetljenje, video nadzor, ali da ne idemo sad predaleko.
I da li je neko u medjuvremenu saznao nesto o rupi u Pozeskoj 75a, gde se sad parkiraju kola? Nekako se jos uvek nadam da ce tamo napraviti montazni parking, jer od kola na trotoarima ne moze da se zivi.
Beograd put danas ispred zekstre postavlja stubice (one metalne, crne), sad imamo mesano - cene stubice i zuto-crne stubice. Steta sto svugde u Pozeskoj nisu stavljali crne, mnogo su lepsi.
Oni turisticki znaci su i dalje povaljani po zemlji, uzas. Ako nece da ih vracaju, ne znam sto ih bar nisu odvezli. Mrzim tu aljkavost.
I...pre neki dan sam se zesce iznervirao, izlazim iz busa a na stanici ne mozes da se okrenes, kamoli prodjes - od kartonskih tezgica i vesernika, ljudi opusteno trguju (CDovi, konzerve, lakovi, tekstil, donji ves...), mislim...jbt! Vasar! U glavnoj i najprometnijoj ulici na BB, tako opusteno prodaju sva ta sranja, na crno. Pa nemoguce da tom ulicom nikad ne prodje neka inspekcija (komunalna i trzisna)?? Pozeska nekad stvarno izgleda ko ciganmala sa svim tim prodavcima.
Onda sam nazvao komunalnu inspekciju na Cukarici da se zalim, pa su mi otprilike rekli da oni tu nista ne mogu da urade, jer se prodavci vracaju. Posto nisam zadovoljan tim objasnjenjem, zvacu Beokom servis (jer su mi oni jos ranije rekli da ako Cukarica nista ne uradi, da zovem ponovo Beokom, da ce ih oni pogurati). Mislim...pa ako komunalna inspekcija na Cukarici nista ne moze da uradi (moze npr da patrolira bar 1 dnevno ulicom, ali ne...), onda ne znam zasto sede po kancelarijama i primaju platu. Neka lepo ukinu tu sluzbu kad je vec 'nemocna' da radi posao iz svoje nadleznosti! Te ljude lepo mogu da posalju na pijacu ili buvljak (ionako zvrlje prazni), pa nek placaju neku simbolicnu naknadu za tezgu, samo da vise ne smetaju na ulici i ne prave vasarsku atmosferu (od centra grada pa do BB)!
Mnogo sam se raspirao, ne smem da se nerviram vise. Peace
:kafa:
nikola32
Intermediate
Postovi: 298
Pridružio se: Pon Feb 16, 2009 2:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 20
Pohvalio: 58

Postod nikola32 » Pet Jun 11, 2010 6:05 pm

Mogli i bi i šahte na kolovozu da izdignu. Da bi ih izbegli vozi se slalom celom dužinom Požeške. Neke su i do 10 cm niže od linije asfalta. Ili tako treba da budu namešteni šahtovi?
Poslednja izmena od nikola32 u Pet Jun 11, 2010 6:06 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
2012
Expert
Postovi: 6281
Pridružio se: Pon Jun 22, 2009 6:42 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 217
Pohvalio: 331

Postod 2012 » Sub Jun 12, 2010 11:56 pm

Verovali ili ne u Požeškoj od jučer opet stružu asfalt između tramvajskih baštica i postavljaju novi,ima li kraja ispravljanju brljotina iza Swietlskog? :o Šta je na redu ponovno popločavanje,betonitanje you name it! :/
prostorni planer
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 944
Pridružio se: Pon Jun 07, 2010 11:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 655
Pohvalio: 276

Postod prostorni planer » Ned Jun 13, 2010 12:03 am

Pa moraju da struzu i popravljaju kad se vec pojavljuju rupe na delovima gde su bastice asfaltirane, tj na raskrsnicama, a da ne pricam o onoj gumi oko sina, koja se na mnogo mesta izvukla. Bas da vidim Pozesku posle zime, osecam da ce biti dosta rupa...
berekin
Beginner
Postovi: 53
Pridružio se: Sre Sep 30, 2009 7:21 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 0

Postod berekin » Sre Jun 16, 2010 7:12 pm

Потоп на окретници трамваја у оном њеном дјелу до моста. Аутомобили нису могли проћи тим дијелом улице.
Poslednja izmena od berekin u Sre Jun 16, 2010 7:12 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 17505
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Okretnica trolejbusa 28 Zvezdara
Kontakt:
Pohvaljen: 4653
Pohvalio: 1088

Postod vucko » Sre Jun 16, 2010 9:11 pm

nije u pozeskoj ulici ali u valjevskoj,danas bujica odnela coveka

http://www.youtube.com/watch?v=md-K2--D2f0&feature=player_embedded
2012
Expert
Postovi: 6281
Pridružio se: Pon Jun 22, 2009 6:42 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 217
Pohvalio: 331

Postod 2012 » Čet Jun 17, 2010 12:36 am

Požeška posle onog pljuska izgleda kao Hirošima,blato na šinama,grane,voda,kamenje,tramvakski saobraćaj u kolapsu još jedan LRT FIJASKO :) (uvek mu se obradujem!)
Poslednja izmena od 2012 u Čet Jun 17, 2010 12:37 am, izmenjeno 1 put ukupno.
prostorni planer
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 944
Pridružio se: Pon Jun 07, 2010 11:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 655
Pohvalio: 276

Postod prostorni planer » Čet Jun 17, 2010 10:33 am

@2012, coyot - Pa i ako budu pravili metro sigurno je da on nece biti svuda pod zemljom, niti je on bilo gde samo pod zemljom. Npr. trasa po zemlji je 4 puta jeftinija od podzemne, a na stubovima iznad zemlje 2 puta jeftinija od podzemne. Sigurno ce oni ukalkulisati kako je najbolje za BG i u kojim delovima grada
Wile E. Coyote
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4723
Pridružio se: Sre Jul 15, 2009 6:31 pm
Lokacija: Munze Konza!
Kontakt:
Pohvaljen: 8
Pohvalio: 0

Postod Wile E. Coyote » Čet Jun 17, 2010 12:00 pm

Тачно. Тога се сви и прибојавамо.
Homer Jay: "Ko želi dostojanstvo, neka emigrira, ovo je zemlja za mazohiste... a ja sam jedan od njih."
Goldstein: "Što se nisi registrovao kao Њиле?"
mastercat: "93 strane o metrou bog te mazo, a od metroa ni milimetar"
GOJE: "Naši saobraćajni mozgovi najviše na svetu vole dve stvari: 1. SEMAFOR 2. 60km/h"
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 17505
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Okretnica trolejbusa 28 Zvezdara
Kontakt:
Pohvaljen: 4653
Pohvalio: 1088

Postod vucko » Čet Jun 17, 2010 12:08 pm

prostorni planer napisao:Sigurno ce oni ukalkulisati kako je najbolje za BG i u kojim delovima grada

Aha,sigurno ce ukalkulisati kako je najbolje za BG,ljudi su alturisti a ne politicari u Srbiji.

Ovako oni otprilike zamisljaju metro u beogradu

Slika
2012
Expert
Postovi: 6281
Pridružio se: Pon Jun 22, 2009 6:42 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 217
Pohvalio: 331

Postod 2012 » Čet Jun 17, 2010 12:24 pm

@prostorni planer,Metro koji ide po zemlji u urbanom delu grada (sem kada odlazi u depo) nije prihvatljiva opcija(to je LRT ili ulični Tramvaj) i u Beogradu je to neprimenjivo kao kičma mas transporta,opcija u šancu(otvorenom tunelu) je moguća na nekim delovima grada kao što je deonica pored Hipodroma i sl. e a gde si našao računicu da je trasa na stubovima jeftinija od recimo plitkog tunela na NBG? "Oni" je bolje da ne kalkulišu već da primene iskustva sličnih gradova jer se Metro gradi i za naredne generacije,a ako govorimo o računici, pa za grad je najpovoljnija opcija da kupe dve krtice(15-20 mil eur.x2) to nisu enormna ulaganja u odnosu na budžet a grad bi sa tim svojim krticama mogao da izbuši i koju liniju više i da ih upotrebi za bušenje tunela za glavni interceptor tj.kolektor otpadnih voda (dve muve od jednom,a košta oko 700 mil.eur) izbuše tunele i onda grade sukcesivno stanice zavisno od sredstava koja mogu da se odvoje u toku jedne godine(tako i Beč širi svoju mrežu) iskustva koje CIP I Energoprojekt imaju prilikom bušenja 30 km tunela za Beovoz krticama "Metro" i "Beograd" kao i izgradnjom podzemnih stanica su još tu i svako će se moći udobno provozati krajem godine renoviranim sistemom Beovoza.
Evo i malog podsetnika sa sajta www.beogradčvor. rs

Metro
U objektima čvora su uradjeni prvi temelji u izgradnji metroa.


Na prostoru vestibila železničke stanice Vukov spomenik je "ostavljena veza" sa budućom linijom metroa ispod Ulice bulevar kralja Aleksandra. (Tu se sada nalazi vajarsko platno koje na simboličan način podseća na despota Stefana Lazarevića i preseljenja srpske prestonice u Beograd, kao i na vreme kada je grad ostvario brz i dinamičan razvoj).

Takodje, u železničkoj stanici Beograd Centar, ispod nivoa peronskog platoa izvedena je konstrukcija metroa, u dužini od oko 100m, prema trasi kojom se ova stanica povezuje direktno sa istorijskim jezgrom grada, ali i sa drugim delovima grada.

U izgradnji železničkih tunela „Vračar“, ispod gusto naseljenog gradskog tkiva, sa dve tunelske jednokolosečne cevi, dužine od po 3 km, primenjena je najsavremenija metoda gradjenja. Izgradnja tunela vršena je „krticama“, koje su graditelji, kao izraz njihove ženje i težnje, nazvali Beograd i Metro, pri čemu je gradjeno i do 21 m gotovog tunela za 24 časa. Stečena su velika iskustva, prmenjiva u rešavanju podzemnih infrastrukturnih objekata, posebno aktuelna zbog naraslih saobraćajnih problema u gradu, kao i potrebu izgradnje metroa.
Poslednja izmena od 2012 u Čet Jun 17, 2010 12:34 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Wile E. Coyote
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4723
Pridružio se: Sre Jul 15, 2009 6:31 pm
Lokacija: Munze Konza!
Kontakt:
Pohvaljen: 8
Pohvalio: 0

Postod Wile E. Coyote » Čet Jun 17, 2010 12:37 pm

2012 napisao:a gde si našao računicu da je trasa na stubovima jeftinija od recimo plitkog tunela na NBG?

Да ли је јефтинија, не знам, али знам да се прича о томе да је изводљивија због песковитог тла.
2012 napisao:"Oni" je bolje da ne kalkulišu već da primene iskustva sličnih gradova jer se Metro gradi i za naredne generacije

+1
Нажалост, "Они" су и довели са својим трамвајем за 21. век до овог хаоса. :rolleyes:
Homer Jay: "Ko želi dostojanstvo, neka emigrira, ovo je zemlja za mazohiste... a ja sam jedan od njih."
Goldstein: "Što se nisi registrovao kao Њиле?"
mastercat: "93 strane o metrou bog te mazo, a od metroa ni milimetar"
GOJE: "Naši saobraćajni mozgovi najviše na svetu vole dve stvari: 1. SEMAFOR 2. 60km/h"
2012
Expert
Postovi: 6281
Pridružio se: Pon Jun 22, 2009 6:42 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 217
Pohvalio: 331

Postod 2012 » Čet Jun 17, 2010 12:48 pm

Amanet gradu!; kupujte krtice na veresiju žestoko će se isplatiti,eto kako se sada hvalite da će Beovoz biti spas za gužve usled rekonstrukcije Gazele i auto puta(a hoće),,samo ponovite pametnu i proverenu stvar koju vam ostaviše predhodnici ,pa će i vas da hvale buduće generacije! :dil:
dragan44
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 236
Pridružio se: Čet Sep 17, 2009 2:32 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1
Pohvalio: 0

Postod dragan44 » Čet Jun 17, 2010 6:32 pm

Juče se potvrdila ponovo moja priča kao i pre mesec dana kad je pala malo jača kiša. Niko nemože da svati da je Valjevska ulica napravljena na koritu bivšeg malog potočića koji je skupljao vodu od Beogradskog batalji+ona to je ona ulica što ide pored pumpe do stadiona Čukaričkog pa sve do Repišta. Taj deo kad padne kiša sva se voda sliva do tog dela Valjevske koji je odvori Lazarevačkim drumom niz Makiš. Pre više godina su stavljene cevi fi 700 al su i one male da prime toliku vodu. U priči je bilo da sad kad su radili Požešku da se Valjevska prokopa i da se tu napravi tunel koji ce odvoditi vodu do makiških kanala, da se šine postave na jake metalne rešetke koji će primiti svu tu vodu, da raskrsnica Valjevske i Požeške bude na rešetkama koje će primati tu vodu i odvesti je u taj tunel. Imam snimke vode koja je pičila pored moje zgrade i išla direktno na ulicu.
matoro zanovetalo
prostorni planer
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 944
Pridružio se: Pon Jun 07, 2010 11:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 655
Pohvalio: 276

Postod prostorni planer » Čet Jun 17, 2010 10:58 pm

Veceras u Pozeskoj ulici show, masine intercoopa iz Sapca skidaju asfalt na raskrsnici sa Kirovljevom, jel je bio pun rupa, saobracaj usporen i ljudi u cudu. A na raskrsnici Pozeske i Valjevske gde je sinoc bila bujica, ceo dan sede dva radnika u zutim prslucima i cuvaju kapije koje su postavljene iz nekog razloga na zutu traku, kao i ograda oko nje, pa otvaraju kapiju kad naidje tramvaj i zatvaraju je kad prodje, tako da autobusi ne idu zutom trakom, vec samo tramvaji. Verujem da je to bujica podkopala tlo ispod zute trake, pa da ne prop[adnu autobusi, ne znam sta bi drugo bilo.
Poslednja izmena od prostorni planer u Čet Jun 17, 2010 11:01 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
prostorni planer
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 944
Pridružio se: Pon Jun 07, 2010 11:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 655
Pohvalio: 276

Postod prostorni planer » Čet Jun 17, 2010 11:12 pm

@2012 Coyot je upravu sto se tice peskovitog tla, jer je Novi Beograd nastao na mocvari, tu je stenovita podloga veoma duboko, a plitke su i podzemne vode, pa je tunel tesko izvodljiv. Tuneli mogu da se buse u starom delu grada jer je na krecnjaku. Zasto na Novom Beogradu npr duz Bulevara Zorana Djindjica ne bi mogao da bude metro na stubovima, mnogo je jeftinije jer ne bi morali da ukopavaju i stanice npr. Drugo, sigurno ima delova po periferiji gde bi mogao da ide i povrsinski.

A evo vam tacnih cena izgradnje metroa, cene su iz 1997. 1km nadzemne trase cena od 20-25 mil $, 1km uzdignute trase 45-55 mil. $, 1 km podzemne trase 85 - 105 mil. $.
Izvor Ingram, Gregory. 1997. Patterns of Metropolitan Development. World bank str 13, Urban Transport. Washinton DC, World Bank str 52.
Poslednja izmena od prostorni planer u Čet Jun 17, 2010 11:13 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 17505
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Okretnica trolejbusa 28 Zvezdara
Kontakt:
Pohvaljen: 4653
Pohvalio: 1088

Postod vucko » Pon Jun 28, 2010 2:37 pm

Brazilac sa SSC,trenutno stanje u Pozeskoj

Slika

Slika
2012
Expert
Postovi: 6281
Pridružio se: Pon Jun 22, 2009 6:42 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 217
Pohvalio: 331

Postod 2012 » Pon Jun 28, 2010 6:37 pm

Požeška je 1.na top listi loše odrađenih projekata u Beogradu :notok:
prostorni planer
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 944
Pridružio se: Pon Jun 07, 2010 11:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 655
Pohvalio: 276

Postod prostorni planer » Pon Jun 28, 2010 10:34 pm

Danas opet struzu na svim mestima gde su strugali i pre 7 dana, a behaton se na mnogim mestima vec deformisao. Ne znam kako te izvodjace radova nije sramota da dodju sad posle par meseci i nesto kao popravljaju, gde su novinari i kako nije sramota gradsku vlast na ovome sto su uradili,sad cute. Nek dodje sad Djiki do Pozeske. Vazno je da je lepo izgledala kad je otvarana :notok:
vrachar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2659
Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 5:59 pm
Lokacija: Interzone
Kontakt:
Pohvaljen: 8
Pohvalio: 0

Postod vrachar » Pon Jun 28, 2010 11:15 pm

Krpimo novo... Copyright DS ©
Velika, cista, poslovna zgrada --
Novac u rukama!
Prljavo djubre na ulazu grada --
Novac u rukama!
c.s.i.
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 714
Pridružio se: Pet Maj 30, 2008 8:53 pm
Lokacija: Beograd, Stari grad
Kontakt:
Pohvaljen: 340
Pohvalio: 269

Postod c.s.i. » Uto Jun 29, 2010 12:27 am

A da ne pricamo o tome sto su prilikom rekonstrukcije povadili sve turisticke putokaze. Jos uvek stoje baceni po zelenim povrsinama. :mad:
jovanovm
Advanced
Postovi: 3551
Pridružio se: Pon Apr 09, 2007 11:54 pm
Lokacija: ??
Kontakt:
Pohvaljen: 65
Pohvalio: 19

Postod jovanovm » Uto Jun 29, 2010 1:02 am

@ c.s.i.

Pa pričamo, ali niko ne sluša. :)

Hoće li biti vesti na glavnoj strani o katastrofalnom stanju Požeške?
Igor
Korisnikov avatar
Site Admin
Postovi: 13360
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 1:15 am
Kontakt:
Pohvaljen: 15791
Pohvalio: 17970

Postod Igor » Uto Jun 29, 2010 1:27 am

Moguce da ce biti i po tom pitanju neka vest kako dolikuje stvarno ne bih mogao da potvrdim u ove sitne sate ;) :gobb:
dragan44
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 236
Pridružio se: Čet Sep 17, 2009 2:32 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1
Pohvalio: 0

Postod dragan44 » Uto Jun 29, 2010 8:18 am

sečem uši krpim dupe.
Što bi naš narod rekao
Al ja se pitam ko je onim austrijancima odobrio prebacivanje para kad su tzv "završili rekonstrukciju" i po čijem nalogu su pare prebačene.
Ko je taj koji je potpisao saglasnost da su radovi završeni.
Ko je taj ko je potpisao građevinsku knjigu o radovima.
jedino nam preostaje da se svi pokupimo i kod Đide na vrata da kucamo sa milion pitanja.
matoro zanovetalo

Povratak na “Bulevari, ulice i ostala gradska infrastruktura”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: čika srđan i 10 gosta