Šta je novo?

Druga traka na Ibarskoj

prostorni planer

Advanced
Učlanjen(a)
07.06.2010.
Poruke
2.149
Pohvaljen
3.894
Odavno se pominje izgradnja druge trake od Trgovacke u Zarkovu do Petlje Orlovaca na obilaznici oko Beograda. To je deonica gde se prave dugacke kolone i guzva, obicno vikendom, kad ljudi pohrle ka unutrasnjosti. Skoro je i predsednik opstine Cukarica pricao da je to prioritet za Cukaricu, ali i dalje nista. Znali neko nesto vise o tome?
 
Valjda je usvojen urbanisticki plan pre neki mesec pa ce biti prosirenje,jednog dana...
 
Pa jeste usvojen plan detaljne regulacije, koliko mi se cini, ali za deo od Ulice Pilota Mihajla Petrovica, do petlje Orlovaca, ali se ne pominje deo od Trgovacke do Pilota Mihajla Petrovica :/
 
Koliko se secam, tu postoji problem sa grobljem...makar je tako neko pominjao, ne secam se vise ko i kada...mozda i kao opravdanje da se ne radi prosirenje. Uglavnom, koliko se secam sa terena, tu zaista postoji jedno groblje odmah tik uz ulicu posle njenog suzenja....e sad, koliko to smeta ili je neizvodljivo ne znam.
 
P.a.u.L.i.":k2r855ma je napisao(la):
Koliko se secam, tu postoji problem sa grobljem...makar je tako neko pominjao, ne secam se vise ko i kada...mozda i kao opravdanje da se ne radi prosirenje. Uglavnom, koliko se secam sa terena, tu zaista postoji jedno groblje odmah tik uz ulicu posle njenog suzenja....e sad, koliko to smeta ili je neizvodljivo ne znam.
ja kako znam bile su price da to groblje ce se premestiti na orlovacu... tako da ne predstavlja problem
 
Orlovača će se prepuniti kako je krenulo. Kad videh nakon nedelju dana od jednog dolaska koliko je mesta popunjeno. Ne bi me čudilo u nekoj oglednoj budućnosti da rade i groblja na sprat, s tim što bi svaki sprat bio barem 12 metara
 
Ograda groblja je od ivicnjaka odmaknuto bar 5m, znaci ima mesta za jednu traku od 3m i trotoar od 2m, a i sa druge strane ulice ima zeleni pojas od isto tako 5 m sirine, tako da kada bi iskoristili tih 10m i postojece dve trake, moze opusteno da se uklope jos dve trake, isto je stanje i pored Nisovih pumpi u Zarkovu, koje su odmaknute od ulice, tako da fizickih prepreka nema, sa moje tacke gledista.
 
Plan detaljne regulacije dela Ibarske magistrale od ulice Pilota MIhajla Petrovica (izlaz iz Rakovice na magistralu) do petlje sa kruznim putem je izložen (bio je u maju) na javni uvid u prostorijama Gradske uprave u ulici 27. marta 43-45 (sala 2 u suterenu).

Ove planove sam gledao sredinom maja. Karakteristicno za taj deo je da planiraju klasicnu raskrsnicu sa semaforima na ukrstanju ulice Pilota M.Petrovica i magistrale.
 
Ok, neka budu semafori, mada je to lose, mogli su da predvide prostu petlju, ali me zanima jel su predvideli drugu traku na i Ibarskoj?
 
Krajem osamdesetih su čak počeli izgradnju te trake, pa su tu u međuvremenu posejali bilborde i auto otpade. Inače zbog tih 4 kilometra sam izpizdeo bar 400 puta od tada.

JBL ih otpadi. Ja bi inače ispresovao i reciklirao sve likove koji su učestvovali u dodeli lokacija za otpade na sred magistralnog puta. Najgora situacija je sada od Stepojevca do Lazarevca.
 
U pravu si Goje, sad se i ja secam kad sam bio klinac da je bila ociscena trasa za drugu traku i kad je krenula kriza od toga se odustalo. Pa na tom delu jedino nije ispizdeo neko ko tuda ne prolazi :cool:
 
Evo i slika,

slika189.jpg

slika190.jpg

slika191.jpg

slika197.jpg

slika193.jpg

slika194.jpg

slika192.jpg
 
Fist, svaka cast na slikama, sve je jasno, predvidjene su 4 trake i cak dve pasarele na Vidikovcu. I ako ima semaforizovana raskrsnica bice mnogo bolje i brze proci tom deonicom nego sada.

+ 1 Fist
 
Pade mi jos nesto na pamet, zasto pametnjakovici umesto semaforizovane raskrsnice na ukrstanju Trgovacke i Pilota Mihajla Petrovica, kad vec nemaju para za petlju, nisu predvideli veliki kruzni tok. Kruzni tokovi su standard u celoj zapadnoj Evropi, jer ubrzavaju saobracaj u odnosu na semafore i tamo nema nijednog semafora van uze gradske, tj. urbanizovane zone. Siguran sam da ce posle desetak godina praviti kruzni tok, kako se budemo usaglasavali sa Evropskom unijom. Do kada ce nasi saobracajni inzenjeri koristiti zastarele ideje i metode, zar ne mogu ni u cemu da unesu malo inovacije? :bash: Pa cak su i u Cacku prepravili dve raskrsnice na obilaznici u kruzne tokove, zar je Cacak napredniji od Beograda?
 
Тренутна ситуацију баш и не личи на ону из плана...
kruzniput.jpg
 
Pa promenice, vidis da ce porusiti te pristupne puteve sa dornje strane, a izgraditi gore desno gde je ova sumica. To i onako izgleda kao privremeno resenje. Vidis u palnu da ce na mestu desnog dornjeg pristupnog puta biti druga traka...
 
lepo to sve izgleda, ali kada ce se to izgraditi? 2090? :rolleyes: :(
 
Pa nije to neki veliki projekat, sve je dosta uprosteno. Treba da izgrade 4 km dve trake puta, jednu semaforizovanu raskrsnicu i jedan pristupni put, mogu to brzo da urade kad bi samo hteli...
 
Postoji li tu i sad gužva za zadušnice pošto je prošireno kod Orlovače. Ja sam se pre nekoliko godina tako zeznuo što sam krenuo na put tim pravcem a bile su zadušnice. Bez preuveličavanja prolazio sam tuda sigurno 45min. pomislio sam neki veliki sudar kad me prestigoše neki pešaci koji kažu da je stalno tako za zadušnice.
 
Postoji, od semafora u centru Zarkova, do Orlovace, 6-7 km. Jesu prosirili, ali su ovamo do Zarkova 2 trake, a i parking na groblju je ostao mali. Groblje na kome je sahranjeno nekoliko hiljada ljudi, a na parkingu ne verujem da ima vise od 200 mesta, u tome je problem...
 
Da je normalna država odgovorno lice bi trebalo u zatvor zbog petlje na orlovači. Pa da li vidite kako to izgleda??? Kao da je neki pijanica pravio. Privremeno rešenje a već je poginulo nekoliko ljudi zbog genijalnosti petlje. Svako ko je barem jednom prošao tuda zna o čemu pričam.
 
ja sam inače prvi put tu vozio kada sam položio vožnju, što će reći da sam prošao test kao što vidite :lol:
 
Pogotovu je nezgodno uvece, jer taj deo nije osvetljen, a napravili su onu prepreku na sredini, pa kad vozite kao da radite test izbegavanja severnog jelena, stvarno je strasno i bolje da pod hitno prave ovu drugu traku, kako bi se ona nagla krivina eliminisala...
 
Kad se ide iz pravca Orlovače nekom ko prvi put tuda ide vožnja izgleda ovako. Dve široke trake opuštena vožnja reko bi čovek može 120 tuda, zatim bez ikakvih znakova za opasnost sledi blaga krivina u levo, kad odjednom SUŽAVANE i panično prestrojavanje u levu traku sa krivinom u desno.

Ako si prolazio tuda ranije pa znaš da moraš ranije da se ubaciš u levu traku, onda voziš svojom trakom i moliš se da ovi što su ti sa desne strane ne ukapiraju da iznenada moraju da se prestrojavaju pravo u tebe.
 
Obratite pažnju na širinu planiranog ostrva između traka! To je ostavljeno tako za neki budući šinski sistem (kakav god i kad god to bilo)! :) Inače planirano je da 1990-tih tuda prođe tramvaj ali svi znamo šta se 90-tih sve dešavalo...
 
Vrh