Stranica 5 od 7

Re: Druga traka na Ibarskoj

Poslato: Sub Okt 22, 2016 10:16 am
od RioBL
:D
"lobiram" zapravo za sve sinske sisteme.
Kad vec imamo tramvajski/LRT most na Adi i novi sinski koridor preko tog mosta onda sam za LRT na pravcu NBG - BB, ili jos bolje Zemun - NBG - BB - Vidikovac

a metro je posve druga prica. Tu jos nemamo ni jedno parce infrastrukture (osim metro kaseta na Prokopu :roll:) ali bi cak i za to mogli, prenamjenom iskoristiti dio Topciderske pruge...ako je prije toga ne pocupamo.

Re: Druga traka na Ibarskoj

Poslato: Sub Okt 22, 2016 12:42 pm
od laki72
Za drugu je temu, ali sve bi bilo mnogo jednostavnije da se islo na ukrstanje pravca Rakovica-NBG sa pravcem centar-B.brdo (Vidikovac), umesto 'rolerkostera' kod hipodroma. Samom ovakvom konstrukcijom bi se pravac o kome rio pise usporio i time obesmislio, jer ljudi idu onuda kuda najbrze stizu iz tacke A u tacku B.
Prosto je, niko ne voli da svoje vreme provodi u javnom prevozu visw nego je neophodno.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Re: Druga traka na Ibarskoj

Poslato: Čet Okt 27, 2016 8:16 pm
od vucko
Predlažem da se tema prebaci na odgovarajući podforum.

Re: Druga traka na Ibarskoj

Poslato: Čet Nov 03, 2016 6:01 pm
od Žika
Ovo na ibarskoj postaje horor. Barem jednom do dva puta nedeljno su teški udesi i obavezna obustava saobraćaja. I to deo od toplane ka Lav autu.
Vreme je da odrade te planirane četiri trake dok još neko ne strada.

Re: Druga traka na Ibarskoj

Poslato: Pet Nov 04, 2016 11:38 am
od mekbejn
postoji li bar neki priblizan plan kada bi deo od Trgovacke do Orlovace postao 2+2?

Re: Druga traka na Ibarskoj

Poslato: Pet Nov 04, 2016 12:01 pm
od GOJE
Bojim se da će to prvi da zna jedan Vesić Goran. A onda će da olakša život građanima Petlovog brda, vršeći izuzetan pritisak na JP Putevi Srbije, da naprave zajedničku investiciju, jer od ovih navedenih nema neke vajde.

Re: Druga traka na Ibarskoj

Poslato: Sre Jul 19, 2017 1:01 pm
od Žika


Ako sam dobro čuo 26 000 vozila dnevno prođe pored Orlovače.
Za zadnjih godinu i po 3 poginula lica i 50 povređeno. Kad se sve to doda na ranije brojke crna tačka postaje crna trasa.

Dokle se stiglo sa petljom Petlovo Brdo ?

Re: Druga traka na Ibarskoj

Poslato: Ned Jan 14, 2018 9:07 am
od dragan
Žika » 19 Jul 2017 01:01 pm napisao:Dokle se stiglo sa petljom Petlovo Brdo ?
Možda pomogne ovaj klip :

https://m.youtube.com/watch?v=7o1JAe7_I2k

Re: Druga traka na Ibarskoj

Poslato: Pon Jan 15, 2018 8:38 am
od dragan
Izgleda da se pitanje te petlje mnogo bolje prati na ovoj temi :

viewtopic.php?f=24&t=2684&start=750

Re: Druga traka na Ibarskoj

Poslato: Pon Jan 15, 2018 4:02 pm
od spatiotecte
Ova petlja se odugovlaci 10 godina zbog par zadrtih ekologa koji brane parce zelenila.

Uspeli su da spasu 50 drveta ali je zato poginulo nekoliko ljudi zbog one krivine.
Bravo na gradjanskoj akciji.

Re: Druga traka na Ibarskoj

Poslato: Pon Jan 15, 2018 8:51 pm
od dragan
Evo ovde saopštenja Puteva Srbije o početku gradnje te petlje :

http://www.putevi-srbije.rs/index.php/п ... циони-план

Re: Druga traka na Ibarskoj

Poslato: Uto Jan 16, 2018 9:17 am
od dragan
Postovi sa Zelenog foruma u vezi petlje, pa da ih imamo i ovde na "saobraćajnom' :
Гага » 06 Nov 2017 11:49 pm napisao:Од стране "Путева Србије" је изабран нов извођач радова за петљу „Петлово брдо“ + саобраћајницу са кружним током. Са њихове стране је све урађено, припрема пројекта, спроведена јавна набавка, изабран извођач радова и надзорни орган. Уговори још нису потписани, а из разлога што је, као што сам раније написао, део послана изграњe петље прешао у надлежност Града Беогада.

Сада је у поступку процедура припреме документације и преноса статуса инвеститора са „Путева Србије“ на Град Београд. То значи да ће ова саобраћајница даље у поступку одржавања прећи у надлежност Града Београда. Док се то не заврши не може се потписати уговор између „Путева Србије“ и одабраног извођача радова. Такође што се овог пројекта тиче и преноса статуса, финансијер и даље остају „Путеви Србије“.
Значи на потезу је Град Београд. Чим буде нових вести, односно кад почињу радови, јављам наравно.

Гага » 08 Nov 2017 01:42 am napisao:Док чекамо потписивање уговора и почетак радова, да још једном поновим шта ће се све г/радити на овом делу, а још једном понављам цртеж и према њему ће се изводити радови. За сада се не планира изградња кружног тока на укрштању рампи и Кружног пут, а током саме градње би евентуално и то могло да се догодити, а то је ствар договора током саме градње. За тај део се пита Град и он би у том случају био инвеститор, а не Путеви Србије.
Значи г/радиће се следеће:
# Потпуно нова траса Ибарске магистрале ће бити изграђена од петље „Орловача“ до т.ц. „Метро“. Значи она садашња „S“ кривина ће бити исправљена. Од тог дела па до Метроа ће бити и проширена Ибарска, односно у њеном супротном делу – ненасљена страна Ибарске.
# Биће изграђена петља „Петлово брдо“, односно само део петље – директна и индиректна рампа у западном делу петље, односно преко пута парка „Борићи“.
# Po[to ће бити изграђен нов део Ибарске, а који ће пролазити спољним делом парка „Борићи“, односно уз садашњи део Ибарске, из тог разлога ће бити посечено 261 дрво, а „Путеви Србије“ су у обавезали да посаде нових 261 младица у неком другом делу тог парка. Тај део посла и пројекат ће урадити „Градско зеленило“.
# Биће изграђен и нов надвожњак изнад Кружног пута Железник – Раковица.
# У самом парку „Борићи“ изградиће се и игралиште за децу, без сече иједног дрвета.
# Поред парка „Борићи“, тј. целом његовом дужином уз Ибарску, биће изграђени и зидови за заштиту од буке – букобрани.
# Свим постојећим објектима у комерцијалној зони уз Ибарску магистралу, изградиће се безбедан прилаз на саму Ибарску – кружни ток код садашњег укрштања магистрале са улицом Ђује и Драгољуба, а то је на овом месту https://www.google.rs/maps/place/RUSTIK ... 4766?hl=sr
Slika

Re: Druga traka na Ibarskoj

Poslato: Uto Jan 16, 2018 9:41 pm
od dragan
Pre neki dan G.Vesić je najavio neke radove u Trgovačkoj ulici
gde su planirane i ove dve veće petlje u pravcu Ibarske m. :

Re: Druga traka na Ibarskoj

Poslato: Sre Jan 17, 2018 1:42 pm
od dragan
Direkcija ima u Programu za 2018. i "Saobraćajnicu I-I od Trgovačke do Ibarske magistrale.

Re: Druga traka na Ibarskoj

Poslato: Sre Jan 17, 2018 2:00 pm
od GOJE
To je samo finansiranje parcelizacije. Još smo miljama daleko od nekih radova.

Re: Druga traka na Ibarskoj

Poslato: Sre Jan 17, 2018 2:17 pm
od dragan
Nešto je G. Vesić najavio na TVu za Trgovačku za ovu godinu, ali nisam baš registrovao. :)

Sve te stavke iz predhodnog posta su i u " Programu uredjenja gradjevinskog zemljišta".

Re: Druga traka na Ibarskoj

Poslato: Čet Jan 18, 2018 12:17 am
od laki72
Stavka zadnja.

Denivelisana petlja "vrbin potok" (ona kojom se ide ka i sa groblja Orlovaca) vec postoji skoro pa deceniju!!!
Autobaza "vrbin potok"???
Misli lise na parcelu koja je u nastavku ove denivelisane raskrsnice naistocnoj strani, a koja je jos pre 3 decenije kupljena za garazu GSP-a?


Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Re: Druga traka na Ibarskoj

Poslato: Čet Jan 18, 2018 12:54 am
od dragan
Ako su pitanja za mene : ne poznajem te lokacije, možda neko drugi može da odgovori.

Re: Druga traka na Ibarskoj

Poslato: Čet Jan 18, 2018 1:30 am
od direktor
Laki to je buduca garaza za gsp nelad se planiralo unapred valjda je bila za tramvaje kao i plac na medakovicu negdje za trolejbuse

Re: Druga traka na Ibarskoj

Poslato: Čet Jan 18, 2018 8:02 am
od dragan
Evo, moj mali doprinos diskusiji o tim lokacijama :

Re: Druga traka na Ibarskoj

Poslato: Pet Jan 19, 2018 6:17 pm
od dragan
Pre desetak dana sam, posle više godina, prošao ovom saobraćajnicom do

Petlovog Brda i stvarno je sramota što Grad još nije izgradio pravu magistralu

celom dužinom do petlje Orlovača na tako važnom pravcu ulaska u Beograd.

Re: Druga traka na Ibarskoj

Poslato: Sub Jan 20, 2018 10:26 pm
od dragan
"Putevi Srbije" su najavili početak izgradnje petlje "Petlovo brdo".
http://www.putevi-srbije.rs/index.php/п ... циони-план

Re: Druga traka na Ibarskoj

Poslato: Sub Jan 20, 2018 11:48 pm
od Gringo
spatiotecte » Pon Jan 15, 2018 5:02 pm napisao:Ova petlja se odugovlaci 10 godina zbog par zadrtih ekologa koji brane parce zelenila.

Uspeli su da spasu 50 drveta ali je zato poginulo nekoliko ljudi zbog one krivine.
Bravo na gradjanskoj akciji.



Ево сам нешто прелиставао старе документе "Дирекције за грађевинско земљиште и изградњу Београда" и видим да је прошла Анализа утицаја на животну средину већ 2003. Како је приликом скорашњих реконструкција бензинских пумпи, вођено рачуна о проширењу, то је закључак да неко утицајан са плацем преблизу магистрале кочи. Честитам, улазимо у 15-ту годину реализације инвестиције од пар километара улице на релативно рашчишћеном терену. Није чудо што ће аутопутеви бити готови кад се у свету уведу летећи тањири, а укину друмска возила.

Re: Druga traka na Ibarskoj

Poslato: Ned Jan 21, 2018 6:07 pm
od dragan
Gringo » 20 Jan 2018 10:48 pm napisao: . . Честитам, улазимо у 15-ту годину реализације инвестиције
од пар километара улице на релативно рашчишћеном терену. . .
Za celu saobraćajnicu do Obilaznice postoje i planska dokumenta
ali ne postoji "politička volja", što je čudno obzirom na njenu važnost.

U drugim delovima grada je izgradjeno po par kilometera magistrale
nap. na NBG slične tri ulice : Tošin bunar - Zemunska - Vojvođanska.

Re: Druga traka na Ibarskoj

Poslato: Ned Jan 21, 2018 6:18 pm
od spatiotecte
Juzni deo Beograda je uvek bio zapostavljen.
Ne mogu ni onaj trzni centar preko puta da naprave a kamoli tu drugu traku.