Druga traka na Ibarskoj

Razvoj gradske infrastrukture, rekonstrukcija ulica, gradnja novih bulevara i slične teme

Moderator: Igor

MisterNotyzen
Korisnikov avatar
Beginner
Postovi: 57
Pridružio se: Pon Maj 02, 2011 11:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 476
Pohvalio: 285

Postod MisterNotyzen » Čet Apr 26, 2012 11:59 pm

Proširenje je apsolutno potrebno: :kk:
1. da se nastavi bulevar od Žarkovačkih pumpi do Orlovače uz rešavanje one katastrofe od ukrštanja sa kružnim putem.
2. pre ili kasnije kako znaju i umeju da naprave 2+2 koliko god mogu da doguraju od Orlovače ka Lipovici dodavanjem još jedne trake u idućoj rekonstrukciji, možda staviti i betosnke blokove između dva smera. 2+2 bi barem po prostoru mogli i kroz Lipovačku šumu-ima mesta, nije naselje pa da sve to bude motorni put od 100 km/h na jugozapadnom prilazu gradu-ovo je još potrebnije ako stvarno poteraju auto-put sremskom varijantom.

@Goje: Pazi, ako se ide iz Valjeva i Mionice-, a i iz Lazarevca i Lajkovca recimo, alternativa Ibarskoj postoji-pogotovo za nas sa druge strane reke: Slovci-Ub-Obrenovac-Surčin-Zemun.
Munze...
B.Vladimir
Intermediate
Postovi: 102
Pridružio se: Pon Nov 02, 2009 4:31 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 48
Pohvalio: 5

Postod B.Vladimir » Sub Jun 09, 2012 4:22 pm

Kod vidikovca ili kruzni tok ili nadvoznjak, mogao bi da stane jer ima visinska razlika. Inace na tom mestu se sada nalazi romska populacija. Rekao bih po tome da radovi uskoro slede :rolleyes:
nikola011
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2154
Pridružio se: Čet Mar 29, 2012 12:39 am
Kontakt:
Pohvaljen: 12
Pohvalio: 0

Postod nikola011 » Sub Jun 09, 2012 4:53 pm

B.Vladimir napisao:Rekao bih po tome da radovi uskoro slede :rolleyes:


Dobro je, nisam jedini, pomislio sam da samo ja pratim njihovo kretanje. Gde god formiraju zajednicu, znam da ce tu doci neki infrastrukturni objekat :laugh:
prostorni planer
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 692
Pridružio se: Pon Jun 07, 2010 11:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 271
Pohvalio: 74

Postod prostorni planer » Sub Jun 09, 2012 11:21 pm

oni su kao vesnici infrastrukture :lol:
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3142
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 3052
Pohvalio: 887

Re: Druga traka na Ibarskoj

Postod Žika » Sre Okt 22, 2014 9:38 am

Loši su vesnici.
Sigurno će da napuni 25 godina od kada su nasuli podlogu na potezu semafor Bele vode do auto otpada.
Verovatno se čeka završetak petlje Orlovača ili da se desi još neka pogibija u nizu pa da se reši ta crna tačka.
spatiotecte
Expert
Postovi: 9957
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6541
Pohvalio: 1567

Re: Druga traka na Ibarskoj

Postod spatiotecte » Sre Okt 22, 2014 9:46 am

Apsolutno postoje uslovi da se napravi autoput od Orlovace do Lipovacke sume sa 3 trake. Ne bi bilo skoro nista za rusenje te cena eksproprijacije bi bila izuzetno niska a dobit ogromna na ovom veoma opterecenom a i opasnom pravcu.
Realnost arhitekture Novog Beograda napokon otkrio Roger34:
"Zgrade kao zgrade i nisu lepe. Nisu pravljene da se u njih gleda"
MilisaV
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5148
Pridružio se: Sre Jan 12, 2011 12:03 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1303
Pohvalio: 1024

Re: Druga traka na Ibarskoj

Postod MilisaV » Sre Okt 22, 2014 11:19 am

Samo što nema potrebe za auto putem. dovoljna bi bila magistrala.
borac za bolje sutra

bez splavova na rekama
tragac
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4366
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 2214
Pohvalio: 3975

Re: Druga traka na Ibarskoj

Postod tragac » Sre Okt 22, 2014 11:29 am

2 plus 2 bi bilo dovoljno za do Lipovačke. Računaj da će autoput odvući ogromnu većinu kamiona koji najviše usporavaju saobraćaj
Gradonačelnik Beograda je zamenik svog zamenika.
spatiotecte
Expert
Postovi: 9957
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6541
Pohvalio: 1567

Re: Druga traka na Ibarskoj

Postod spatiotecte » Sre Okt 22, 2014 11:46 am

Itekako ima potrebe za autoputem, ovaj pravac je jedan od najfrekventnijih u zemlji, bar od lipovacke sume do Zarkova. 3 trake nisu dovoljne, sleperi stalno prave kolone iz pravca lipovice ka gradu gde ima samo jedna traka u tom smeru a 2 u drugom.
Realnost arhitekture Novog Beograda napokon otkrio Roger34:
"Zgrade kao zgrade i nisu lepe. Nisu pravljene da se u njih gleda"
mekbejn
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4349
Pridružio se: Uto Jul 13, 2010 9:01 am
Lokacija: 44.835749,20.411082
Kontakt:
Pohvaljen: 1459
Pohvalio: 5406

Re: Druga traka na Ibarskoj

Postod mekbejn » Sre Okt 22, 2014 11:47 am

pa ok, 2+2 magistrala, i dalje ne mora autoput :)
Pohvale za post: 1
spatiotecte
Expert
Postovi: 9957
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6541
Pohvalio: 1567

Re: Druga traka na Ibarskoj

Postod spatiotecte » Sre Okt 22, 2014 11:53 am

Ja bi uradio autoput od orlovace do lipovacke sume (10 km nije mnogo) jer se tu spaja put za Barajevo pa onda 2+2 do lazarevca.
Realnost arhitekture Novog Beograda napokon otkrio Roger34:
"Zgrade kao zgrade i nisu lepe. Nisu pravljene da se u njih gleda"
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3142
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 3052
Pohvalio: 887

Re: Druga traka na Ibarskoj

Postod Žika » Sre Okt 22, 2014 11:55 am

Sasvim dovoljno i 2+2 ali sa nadvožnjacima a ne semaforizovanim raskrsnicama.
astrodule
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8411
Pridružio se: Sre Avg 05, 2009 12:39 pm
Lokacija: Novi Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 7809
Pohvalio: 1683

Re: Druga traka na Ibarskoj

Postod astrodule » Sre Okt 22, 2014 11:55 am

tragac napisao:2 plus 2 bi bilo dovoljno za do Lipovačke. Računaj da će autoput odvući ogromnu većinu kamiona koji najviše usporavaju saobraćaj


Da li će?

Ovde ništa ne plaćaju, a na autoputu bi plaćali putarine.
Stvari koje me nerviraju:
1. Roditelji koji sa decom prelaze na crveno
2. Nepropisno parkiranje iako parking postoji na manje od 100m
Duletov blog
Slika
MilisaV
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5148
Pridružio se: Sre Jan 12, 2011 12:03 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1303
Pohvalio: 1024

Re: Druga traka na Ibarskoj

Postod MilisaV » Sre Okt 22, 2014 12:00 pm

auto put će postojati par kilometara zapadnije, pored save, sad sa koje strane obale, to ne znam, ali će postojati.


tako da ovde nema potrebe za dupliranjem kapaciteta. dovoljno je 2+2.
borac za bolje sutra

bez splavova na rekama
GOJE
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3292
Pridružio se: Uto Apr 15, 2008 10:35 am
Lokacija: Dort Yol
Kontakt:
Pohvaljen: 3490
Pohvalio: 2316

Re: Druga traka na Ibarskoj

Postod GOJE » Sre Okt 22, 2014 12:11 pm

Za šlepere lako može da se vaspostavi pravilo zabrane saobraćaja u frekventnim terminima: Vikend migracije, popodnevni i jutranji špicevi, praznici....

I ja mislim da je 2+2 pravo rešenje, osim u nivou ukrštanja sa obilaznicom gde je već napravljen autoput profil.

Međutim, ovde se radi o prioritetnom dodavanju već projektovane druge trake na deonici ŽArkovo-Orlovača, koje je toliko evidentno usko grlo, da se iz aviona vidi :)
....Frizurica sređena, pomorandža ceđena...Brodski podovi, morski plodovi...Podno grijanje, intimno brijanje...
http://www.youtube.com/watch?v=qnPZy3vHmsA
laki72
Expert
Postovi: 7849
Pridružio se: Sre Sep 07, 2011 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 6996
Pohvalio: 1683

Re: Druga traka na Ibarskoj

Postod laki72 » Sre Okt 22, 2014 12:56 pm

Ma koga to briga?
Ima 25 godina kako je u zarkovu duplirana traka do benzinske pumpe.
Od benzinske pumpe do iza skretanja za cerak i vidikovac trasa je nasuta pre vise od 10 godina.
Postojeci nadvoznjak kod labudovog brda treba prosiriti. Cela trasa je slobodna osim kod Rusnja, gde su dopustili par bespravnih objekata (verovatno legalizovanih) na prostoru gde se odavno vec zna da ce biti prosirena Ibarska magistrala. Cak i bez rusenja tih objekata, bez mnogo mozga i akrobacija je moguce prosiriti magistralu do izlaza iz Lipovacke sume ka Meljaku a da to ne bude ni skupo ni komplikovano.
Ali, kada bi se barem uradio deo od petlje Orlovaca do Zarkova, otklonilo bi se jedno od vecih uskih grla na ovom prilazu gradu.
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3142
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 3052
Pohvalio: 887

Re: Druga traka na Ibarskoj

Postod Žika » Čet Okt 23, 2014 10:17 am

Nasuto je kada su stigli sa četiri trake do groblja Žarkovo i tada se pričalo o nekom izmešanju groblja. Dakle oko četvrt veka.
Celu piču komplikuje planirani podvožnjak kod OMV pumpe za tramvaj do Petlovog Brda.
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3142
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 3052
Pohvalio: 887

Re: Druga traka na Ibarskoj

Postod Žika » Sre Okt 19, 2016 4:54 pm

Earthmoving » Sre Okt 19, 2016 12:00 pm napisao:Novi pešački most pre kružnog toka, izbliza. Koliko će pešaka umesto 10 metara, planinariti 30...
Slika


Koliko je opasan pešački kod OMV pumpe i koliko su uporni da stradanje pešaka umanje / spreče sa ovakvom pasarelom.

Slika
Igor
Korisnikov avatar
Site Admin
Postovi: 11482
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 1:15 am
Kontakt:
Pohvaljen: 9646
Pohvalio: 10490

Re: Druga traka na Ibarskoj

Postod Igor » Sre Okt 19, 2016 6:10 pm

Ovakve pasarele bez ograde koja bi sprecila pretrcavanje i prelazak preko saobracajnice prakticno ne znace nista.
Pohvale za post: 4
Lurker
Intermediate
Postovi: 267
Pridružio se: Uto Avg 23, 2016 10:10 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 160
Pohvalio: 397

Re:

Postod Lurker » Sre Okt 19, 2016 11:50 pm

Capture.PNG
markobg » Sre Jun 16, 2010 8:16 am napisao:Obratite pažnju na širinu planiranog ostrva između traka! To je ostavljeno tako za neki budući šinski sistem (kakav god i kad god to bilo)! :) Inače planirano je da 1990-tih tuda prođe tramvaj ali svi znamo šta se 90-tih sve dešavalo...


Taman da ukopaju/izdignu metro tuda. ;)

Čak je i most napravljen sa tramvajskim koridorom u sredini.
11030
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1057
Pridružio se: Pet Jan 21, 2011 8:20 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 842
Pohvalio: 490

Re: Druga traka na Ibarskoj

Postod 11030 » Čet Okt 20, 2016 10:28 am

Skoro je bila prica po novinama a i ovde na forumu ima tema kako tramvaj treba da prodje kroz Zarkovo do Vidikovca ovom trasom.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... -Vidikovca

Skoro ispade pre godinu dana. Koliko smo navikli da se nista ne desava da je vreme stalo.
RioBL
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3017
Pridružio se: Ned Mar 22, 2015 8:40 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1650
Pohvalio: 2663

Re: Druga traka na Ibarskoj

Postod RioBL » Čet Okt 20, 2016 8:58 pm

Koliko ce uopste biti od koristi tako duge tramvajske trase?
hranite se zdravim mislima i pazite da vam imunitet ne opadne na serviranu glupost.
spatiotecte
Expert
Postovi: 9957
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6541
Pohvalio: 1567

Re: Druga traka na Ibarskoj

Postod spatiotecte » Čet Okt 20, 2016 10:31 pm

Pa taj krak koji ide do banovog Brda je mnogo kraci od kraka linije 3 koja ide do Rakovice tako da nece biti problem ako se produzi trasa tramvaja.
Realnost arhitekture Novog Beograda napokon otkrio Roger34:
"Zgrade kao zgrade i nisu lepe. Nisu pravljene da se u njih gleda"
Pohvale za post: 1
RioBL
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3017
Pridružio se: Ned Mar 22, 2015 8:40 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1650
Pohvalio: 2663

Re: Druga traka na Ibarskoj

Postod RioBL » Pet Okt 21, 2016 8:41 pm

Da.
Mislim da bi bila dobra opcija uvesti neki LRT sistem koji bi se uglavnom bazirao na NBG strani, jer je taj prostor pogodan za LRT a preko mosta na Adi tim sistemom povezati NBg sa Banovim Brdom i dalje prema Vidikovcu.

Takav sistem cak nebi ni morao biti na uskom kolosjeku, imao bi visok stepen autonomije, nebi djelio kolosjeke sa tramvajima. Bio bi za klasu ispred kalsicnog tramvaja. Brzi i kapacitetniji a cini mi se da infrastrukturni preduslovi postoje.

Mozda bi se izgubila tramvajska veza Banovog Brda sa Terazijama ali bi se dobila nova. Sa NBG i Zemunom.
hranite se zdravim mislima i pazite da vam imunitet ne opadne na serviranu glupost.
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 26390
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 12493
Pohvalio: 5240

Re: Druga traka na Ibarskoj

Postod direktor » Pet Okt 21, 2016 10:21 pm

Rio lrt lobisto
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.

Povratak na “Bulevari, ulice i ostala gradska infrastruktura”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Google [Bot] i 9 gosta