Stranica 4 od 7

Poslato: Čet Apr 26, 2012 11:59 pm
od MisterNotyzen
Proširenje je apsolutno potrebno: :kk:
1. da se nastavi bulevar od Žarkovačkih pumpi do Orlovače uz rešavanje one katastrofe od ukrštanja sa kružnim putem.
2. pre ili kasnije kako znaju i umeju da naprave 2+2 koliko god mogu da doguraju od Orlovače ka Lipovici dodavanjem još jedne trake u idućoj rekonstrukciji, možda staviti i betosnke blokove između dva smera. 2+2 bi barem po prostoru mogli i kroz Lipovačku šumu-ima mesta, nije naselje pa da sve to bude motorni put od 100 km/h na jugozapadnom prilazu gradu-ovo je još potrebnije ako stvarno poteraju auto-put sremskom varijantom.

@Goje: Pazi, ako se ide iz Valjeva i Mionice-, a i iz Lazarevca i Lajkovca recimo, alternativa Ibarskoj postoji-pogotovo za nas sa druge strane reke: Slovci-Ub-Obrenovac-Surčin-Zemun.

Poslato: Sub Jun 09, 2012 4:22 pm
od B.Vladimir
Kod vidikovca ili kruzni tok ili nadvoznjak, mogao bi da stane jer ima visinska razlika. Inace na tom mestu se sada nalazi romska populacija. Rekao bih po tome da radovi uskoro slede :rolleyes:

Poslato: Sub Jun 09, 2012 4:53 pm
od nikola011
B.Vladimir napisao:Rekao bih po tome da radovi uskoro slede :rolleyes:


Dobro je, nisam jedini, pomislio sam da samo ja pratim njihovo kretanje. Gde god formiraju zajednicu, znam da ce tu doci neki infrastrukturni objekat :laugh:

Poslato: Sub Jun 09, 2012 11:21 pm
od prostorni planer
oni su kao vesnici infrastrukture :lol:

Re: Druga traka na Ibarskoj

Poslato: Sre Okt 22, 2014 9:38 am
od Žika
Loši su vesnici.
Sigurno će da napuni 25 godina od kada su nasuli podlogu na potezu semafor Bele vode do auto otpada.
Verovatno se čeka završetak petlje Orlovača ili da se desi još neka pogibija u nizu pa da se reši ta crna tačka.

Re: Druga traka na Ibarskoj

Poslato: Sre Okt 22, 2014 9:46 am
od spatiotecte
Apsolutno postoje uslovi da se napravi autoput od Orlovace do Lipovacke sume sa 3 trake. Ne bi bilo skoro nista za rusenje te cena eksproprijacije bi bila izuzetno niska a dobit ogromna na ovom veoma opterecenom a i opasnom pravcu.

Re: Druga traka na Ibarskoj

Poslato: Sre Okt 22, 2014 11:19 am
od MilisaV
Samo što nema potrebe za auto putem. dovoljna bi bila magistrala.

Re: Druga traka na Ibarskoj

Poslato: Sre Okt 22, 2014 11:29 am
od tragac
2 plus 2 bi bilo dovoljno za do Lipovačke. Računaj da će autoput odvući ogromnu većinu kamiona koji najviše usporavaju saobraćaj

Re: Druga traka na Ibarskoj

Poslato: Sre Okt 22, 2014 11:46 am
od spatiotecte
Itekako ima potrebe za autoputem, ovaj pravac je jedan od najfrekventnijih u zemlji, bar od lipovacke sume do Zarkova. 3 trake nisu dovoljne, sleperi stalno prave kolone iz pravca lipovice ka gradu gde ima samo jedna traka u tom smeru a 2 u drugom.

Re: Druga traka na Ibarskoj

Poslato: Sre Okt 22, 2014 11:47 am
od mekbejn
pa ok, 2+2 magistrala, i dalje ne mora autoput :)

Re: Druga traka na Ibarskoj

Poslato: Sre Okt 22, 2014 11:53 am
od spatiotecte
Ja bi uradio autoput od orlovace do lipovacke sume (10 km nije mnogo) jer se tu spaja put za Barajevo pa onda 2+2 do lazarevca.

Re: Druga traka na Ibarskoj

Poslato: Sre Okt 22, 2014 11:55 am
od Žika
Sasvim dovoljno i 2+2 ali sa nadvožnjacima a ne semaforizovanim raskrsnicama.

Re: Druga traka na Ibarskoj

Poslato: Sre Okt 22, 2014 11:55 am
od astrodule
tragac napisao:2 plus 2 bi bilo dovoljno za do Lipovačke. Računaj da će autoput odvući ogromnu većinu kamiona koji najviše usporavaju saobraćaj


Da li će?

Ovde ništa ne plaćaju, a na autoputu bi plaćali putarine.

Re: Druga traka na Ibarskoj

Poslato: Sre Okt 22, 2014 12:00 pm
od MilisaV
auto put će postojati par kilometara zapadnije, pored save, sad sa koje strane obale, to ne znam, ali će postojati.


tako da ovde nema potrebe za dupliranjem kapaciteta. dovoljno je 2+2.

Re: Druga traka na Ibarskoj

Poslato: Sre Okt 22, 2014 12:11 pm
od GOJE
Za šlepere lako može da se vaspostavi pravilo zabrane saobraćaja u frekventnim terminima: Vikend migracije, popodnevni i jutranji špicevi, praznici....

I ja mislim da je 2+2 pravo rešenje, osim u nivou ukrštanja sa obilaznicom gde je već napravljen autoput profil.

Međutim, ovde se radi o prioritetnom dodavanju već projektovane druge trake na deonici ŽArkovo-Orlovača, koje je toliko evidentno usko grlo, da se iz aviona vidi :)

Re: Druga traka na Ibarskoj

Poslato: Sre Okt 22, 2014 12:56 pm
od laki72
Ma koga to briga?
Ima 25 godina kako je u zarkovu duplirana traka do benzinske pumpe.
Od benzinske pumpe do iza skretanja za cerak i vidikovac trasa je nasuta pre vise od 10 godina.
Postojeci nadvoznjak kod labudovog brda treba prosiriti. Cela trasa je slobodna osim kod Rusnja, gde su dopustili par bespravnih objekata (verovatno legalizovanih) na prostoru gde se odavno vec zna da ce biti prosirena Ibarska magistrala. Cak i bez rusenja tih objekata, bez mnogo mozga i akrobacija je moguce prosiriti magistralu do izlaza iz Lipovacke sume ka Meljaku a da to ne bude ni skupo ni komplikovano.
Ali, kada bi se barem uradio deo od petlje Orlovaca do Zarkova, otklonilo bi se jedno od vecih uskih grla na ovom prilazu gradu.

Re: Druga traka na Ibarskoj

Poslato: Čet Okt 23, 2014 10:17 am
od Žika
Nasuto je kada su stigli sa četiri trake do groblja Žarkovo i tada se pričalo o nekom izmešanju groblja. Dakle oko četvrt veka.
Celu piču komplikuje planirani podvožnjak kod OMV pumpe za tramvaj do Petlovog Brda.

Re: Druga traka na Ibarskoj

Poslato: Sre Okt 19, 2016 4:54 pm
od Žika
Earthmoving » Sre Okt 19, 2016 12:00 pm napisao:Novi pešački most pre kružnog toka, izbliza. Koliko će pešaka umesto 10 metara, planinariti 30...
Slika


Koliko je opasan pešački kod OMV pumpe i koliko su uporni da stradanje pešaka umanje / spreče sa ovakvom pasarelom.

Slika

Re: Druga traka na Ibarskoj

Poslato: Sre Okt 19, 2016 6:10 pm
od Igor
Ovakve pasarele bez ograde koja bi sprecila pretrcavanje i prelazak preko saobracajnice prakticno ne znace nista.

Re:

Poslato: Sre Okt 19, 2016 11:50 pm
od Lurker
Capture.PNG
markobg » Sre Jun 16, 2010 8:16 am napisao:Obratite pažnju na širinu planiranog ostrva između traka! To je ostavljeno tako za neki budući šinski sistem (kakav god i kad god to bilo)! :) Inače planirano je da 1990-tih tuda prođe tramvaj ali svi znamo šta se 90-tih sve dešavalo...


Taman da ukopaju/izdignu metro tuda. ;)

Čak je i most napravljen sa tramvajskim koridorom u sredini.

Re: Druga traka na Ibarskoj

Poslato: Čet Okt 20, 2016 10:28 am
od 11030
Skoro je bila prica po novinama a i ovde na forumu ima tema kako tramvaj treba da prodje kroz Zarkovo do Vidikovca ovom trasom.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... -Vidikovca

Skoro ispade pre godinu dana. Koliko smo navikli da se nista ne desava da je vreme stalo.

Re: Druga traka na Ibarskoj

Poslato: Čet Okt 20, 2016 8:58 pm
od RioBL
Koliko ce uopste biti od koristi tako duge tramvajske trase?

Re: Druga traka na Ibarskoj

Poslato: Čet Okt 20, 2016 10:31 pm
od spatiotecte
Pa taj krak koji ide do banovog Brda je mnogo kraci od kraka linije 3 koja ide do Rakovice tako da nece biti problem ako se produzi trasa tramvaja.

Re: Druga traka na Ibarskoj

Poslato: Pet Okt 21, 2016 8:41 pm
od RioBL
Da.
Mislim da bi bila dobra opcija uvesti neki LRT sistem koji bi se uglavnom bazirao na NBG strani, jer je taj prostor pogodan za LRT a preko mosta na Adi tim sistemom povezati NBg sa Banovim Brdom i dalje prema Vidikovcu.

Takav sistem cak nebi ni morao biti na uskom kolosjeku, imao bi visok stepen autonomije, nebi djelio kolosjeke sa tramvajima. Bio bi za klasu ispred kalsicnog tramvaja. Brzi i kapacitetniji a cini mi se da infrastrukturni preduslovi postoje.

Mozda bi se izgubila tramvajska veza Banovog Brda sa Terazijama ali bi se dobila nova. Sa NBG i Zemunom.

Re: Druga traka na Ibarskoj

Poslato: Pet Okt 21, 2016 10:21 pm
od direktor
Rio lrt lobisto