Војводе Степе
Moderator: Igor
-
Karlo del Ponte
- Advanced
- Postovi: 2153
- Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
- Lokacija: Svuda po malo
- Kontakt:
Pohvaljen: 3458
Pohvalio: 4605
Pohvalio: 4605
Re: Војводе Степе
Како на свакој семафоризованој раскрсници имају камере, зашто их не користе да детектују мајмуне за воланом? Лепо, искористе камере као доказ, по једна патрола на Аутокоманди, Трошарини и код Цркве, и пиши честитке! Полицајац не може да прими мито, јер је све снимљено, и мало ефикасније правосуђе, да случајеви заврше на суду у кратком року. Па да видиш за пар недеља, сви возе лагано по граду, као Словенци.
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
НИКАДА НЕ ОПРОСТИТИ НАПРЕДНУ ОКУПАТОРСКУ ТОРТУРУ
НИКАДА НЕ ОПРОСТИТИ НАПРЕДНУ ОКУПАТОРСКУ ТОРТУРУ
-
astrodule
- Professional
- Postovi: 13713
- Pridružio se: Sre Avg 05, 2009 12:39 pm
- Lokacija: Novi Beograd, Fontana
- Kontakt:
Pohvaljen: 19263
Pohvalio: 7666
Pohvalio: 7666
Re: Војводе Степе
Potpuno je nepotrebno da patrola zaustavlja počinioce prekršaja. Samo se pošalju čestitke da iznenađenje bude veće.
Stvari koje me nerviraju:
1. Roditelji koji sa decom prelaze na crveno
2. Nepropisno parkiranje iako parking postoji na manje od 100m
Duletov blog

1. Roditelji koji sa decom prelaze na crveno
2. Nepropisno parkiranje iako parking postoji na manje od 100m
Duletov blog

-
Karlo del Ponte
- Advanced
- Postovi: 2153
- Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
- Lokacija: Svuda po malo
- Kontakt:
Pohvaljen: 3458
Pohvalio: 4605
Pohvalio: 4605
Re: Војводе Степе
Ухватити прекршиоца на делу има јачи психолошки утицај. У том случају ће возити опрезно пре него што добије позив са заказаним суђењем.
Узгред, има ли ико слику поплаве на Аутокоманди у понедељак 20.6.2016. око 19:00? Поплава пре реконструкције, поплава после реконструкције, у чему је разлика?
Узгред, има ли ико слику поплаве на Аутокоманди у понедељак 20.6.2016. око 19:00? Поплава пре реконструкције, поплава после реконструкције, у чему је разлика?
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
НИКАДА НЕ ОПРОСТИТИ НАПРЕДНУ ОКУПАТОРСКУ ТОРТУРУ
НИКАДА НЕ ОПРОСТИТИ НАПРЕДНУ ОКУПАТОРСКУ ТОРТУРУ
-
Вожд
-
- Expert
- Postovi: 6656
- Pridružio se: Uto Apr 15, 2014 11:47 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 11728
Pohvalio: 8752
Pohvalio: 8752
-
direktor
- Professional
- Postovi: 31714
- Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 22502
Pohvalio: 8689
Pohvalio: 8689
Re: Војводе Степе
Nesto puklo
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
-
Galeks
- Higher intermediate
- Postovi: 1854
- Pridružio se: Čet Nov 17, 2011 4:20 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 1375
Pohvalio: 533
Pohvalio: 533
Re: Војводе Степе
Ja mislim da su rupu iskopali da bi opravdali pogresno uradjen trotoar u startu. Evi sacekacemo i videcemo. Mentoli iz CIP nisu prevideli vec postojecu ulicu za celo izgradjeno naselje, Sta vise reci...
Ћирилица 

-
direktor
- Professional
- Postovi: 31714
- Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 22502
Pohvalio: 8689
Pohvalio: 8689
Re: Војводе Степе
Mozda je i to je kad nesto projektujes a ne izadjes na teren
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
-
Вожд
-
- Expert
- Postovi: 6656
- Pridružio se: Uto Apr 15, 2014 11:47 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 11728
Pohvalio: 8752
Pohvalio: 8752
Pohvale za post: 1
-
Galeks
- Higher intermediate
- Postovi: 1854
- Pridružio se: Čet Nov 17, 2011 4:20 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 1375
Pohvalio: 533
Pohvalio: 533
Re: Војводе Степе
Hvala Vozde na slici, upravo ono sto sam i rekao. Na kraju iste radove placamo dva puta. Bacen materijal... A zemlja u krizi, kakvi nesposobnjakovici.
Ћирилица 

Pohvale za post: 3
-
Вожд
-
- Expert
- Postovi: 6656
- Pridružio se: Uto Apr 15, 2014 11:47 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 11728
Pohvalio: 8752
Pohvalio: 8752
-
direktor
- Professional
- Postovi: 31714
- Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 22502
Pohvalio: 8689
Pohvalio: 8689
Re: Војводе Степе
Mozda i ne posto je ugaranciji ulica zavisi ko je gresku napravio
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
-
Вожд
-
- Expert
- Postovi: 6656
- Pridružio se: Uto Apr 15, 2014 11:47 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 11728
Pohvalio: 8752
Pohvalio: 8752
Pohvale za post: 4
-
direktor
- Professional
- Postovi: 31714
- Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 22502
Pohvalio: 8689
Pohvalio: 8689
Re: Војводе Степе
Поред "Степе" као кроз левак
Н. В. - М. Т. К. | 20. октобар 2016. 23:58 | Коментара: 0
Од Трошарине до насеља Браће Јерковић формирају се велике колоне возила. Градски челници најављују изградњу широког булевара од Борске до петље "Ласта"
УСКЕ, а прометне улице, са великим саобраћајним оптерећењем око насеља Степа Степановић већ четири године задају муке станарима овог дела града, али и свим осталим возачима који свакодневно овуда пролазе. Колски прилаз новоизграђеном блоку, нарочито из Улице кружни пут, као и излаз изузетно су проблематични. Осим што је, због оних који користе овај прилаз, саобраћај успорен, и безбедност учесника је угрожена!
Проблем ће бити отклоњен изградњом недостајућих, одговарајућих саобраћајница, али решење се, нажалост, не назире скоро, с озбиром на то да је планирана изградња путне инфраструктуре стигла тек до решавања имовинскоправних односа.
Градоначелник Београда Синиша Мали нагласио је да град има планове како да овај део града растерети од саобраћаја новом путном мрежом.
У оквиру Спољне магистралне тангенте налази се и деоница Борска - петља "Ласта", која је дугачка скоро пет километара. Ова саобраћајница обухвата потез од Борске улице, преко Саве Машковића, поред насеља "Степа Степановић" и Браће Јерковић до ауто-пута и петље "Ласта".
УЛИЦА СА ЧЕТИРИ ТРАКЕ
Будућа саобраћајница која би требало да растерети овај део престонице пројектована је да има по две саобраћајне траке ширине од по три и по метра, са средњим разделним острвом које би требало да буде широко четири метра. За тротоаре је остављено по три метра са сваке стране.
- До сада су формиране грађевинске парцеле за све секторе саобраћајнице, а преостало је да се реше имовинскоправни односи - за "Новости" каже Синиша Мали. - Истовремено, у току је израда пројекта за грађевинску дозволу и пројекта за извођење радова, а уговорена је и техничка контрола ових пројеката.
Приликом изградње насеља Степа Степановић остављен је прикључак на постојећу улицу Кружни пут. С обзиром на то да се изградњом саобраћајнице Борска - петља "Ласта" укида Кружни пут, предвиђено је да прикључак из насеља буде на новоизграђеној магистрали Борска - петља "Ласта". Према речима градоначелника, за овај прикључак у току су поступци за прибављање неопходног земљишта, које је у власништву физичких лица.
http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... 0%B0%D0%BA
Н. В. - М. Т. К. | 20. октобар 2016. 23:58 | Коментара: 0
Од Трошарине до насеља Браће Јерковић формирају се велике колоне возила. Градски челници најављују изградњу широког булевара од Борске до петље "Ласта"
УСКЕ, а прометне улице, са великим саобраћајним оптерећењем око насеља Степа Степановић већ четири године задају муке станарима овог дела града, али и свим осталим возачима који свакодневно овуда пролазе. Колски прилаз новоизграђеном блоку, нарочито из Улице кружни пут, као и излаз изузетно су проблематични. Осим што је, због оних који користе овај прилаз, саобраћај успорен, и безбедност учесника је угрожена!
Проблем ће бити отклоњен изградњом недостајућих, одговарајућих саобраћајница, али решење се, нажалост, не назире скоро, с озбиром на то да је планирана изградња путне инфраструктуре стигла тек до решавања имовинскоправних односа.
Градоначелник Београда Синиша Мали нагласио је да град има планове како да овај део града растерети од саобраћаја новом путном мрежом.
У оквиру Спољне магистралне тангенте налази се и деоница Борска - петља "Ласта", која је дугачка скоро пет километара. Ова саобраћајница обухвата потез од Борске улице, преко Саве Машковића, поред насеља "Степа Степановић" и Браће Јерковић до ауто-пута и петље "Ласта".
УЛИЦА СА ЧЕТИРИ ТРАКЕ
Будућа саобраћајница која би требало да растерети овај део престонице пројектована је да има по две саобраћајне траке ширине од по три и по метра, са средњим разделним острвом које би требало да буде широко четири метра. За тротоаре је остављено по три метра са сваке стране.
- До сада су формиране грађевинске парцеле за све секторе саобраћајнице, а преостало је да се реше имовинскоправни односи - за "Новости" каже Синиша Мали. - Истовремено, у току је израда пројекта за грађевинску дозволу и пројекта за извођење радова, а уговорена је и техничка контрола ових пројеката.
Приликом изградње насеља Степа Степановић остављен је прикључак на постојећу улицу Кружни пут. С обзиром на то да се изградњом саобраћајнице Борска - петља "Ласта" укида Кружни пут, предвиђено је да прикључак из насеља буде на новоизграђеној магистрали Борска - петља "Ласта". Према речима градоначелника, за овај прикључак у току су поступци за прибављање неопходног земљишта, које је у власништву физичких лица.
http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... 0%B0%D0%BA
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
-
Karlo del Ponte
- Advanced
- Postovi: 2153
- Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
- Lokacija: Svuda po malo
- Kontakt:
Pohvaljen: 3458
Pohvalio: 4605
Pohvalio: 4605
Re: Војводе Степе
Можда је ово тренутак да изађемо са предлогом трамваја за Степу и Кумодраж, и са свим скупљеним потписима. Одмах би требало планирати профил за 3+3 траке, од чега 1+1 за јавни превоз. На самој Трошарини, најбоље направити ротари, што је требала да буде и Аутокоманда.
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
НИКАДА НЕ ОПРОСТИТИ НАПРЕДНУ ОКУПАТОРСКУ ТОРТУРУ
НИКАДА НЕ ОПРОСТИТИ НАПРЕДНУ ОКУПАТОРСКУ ТОРТУРУ
Pohvale za post: 2
-
Igor
- Site Admin
- Postovi: 14302
- Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 1:15 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 19276
Pohvalio: 20311
Pohvalio: 20311
Re: Војводе Степе
Podrzavam predlog da se tramvaj prosiri do Stepe, cudi me da stanovnici nisu imali sluha za takav predlog.
-
Karlo del Ponte
- Advanced
- Postovi: 2153
- Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
- Lokacija: Svuda po malo
- Kontakt:
Pohvaljen: 3458
Pohvalio: 4605
Pohvalio: 4605
Re: Војводе Степе
Међу становницима је било оних који су имали слуха, али челни људи Удружења станара Насеља Степа Степановић нису имали слуха да ангажују своју логистичку мрежу са којом за било шта могу скупити и преко 2000 потписа у кратком временском размаку за било шта. У Кумодражу је, и поред великог интересовања, потписи су се скупљали јако тешко и споро због непостојања икакве логистичке мреже.
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
НИКАДА НЕ ОПРОСТИТИ НАПРЕДНУ ОКУПАТОРСКУ ТОРТУРУ
НИКАДА НЕ ОПРОСТИТИ НАПРЕДНУ ОКУПАТОРСКУ ТОРТУРУ
-
vucko
- Professional
- Postovi: 17788
- Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
- Lokacija: Okretnica trolejbusa 28 Zvezdara
- Kontakt:
Pohvaljen: 5157
Pohvalio: 1207
Pohvalio: 1207
Re: Војводе Степе
Nisam prošao stepom bar godinu dana. Ulica je užasna, gledano u odnosu na Bulevar jer kao da su malu ulicu pretvorili u magistralu sa zadržavanjem regulacione linije. Ruku na srce tramvaji sasvim dobro funkcionišu na trasi ali one stanice sa metar širine su blagi užas.
Vratimo trolu 28!!!
https://www.facebook.com/trola28/
https://www.facebook.com/trola28/
-
Galeks
- Higher intermediate
- Postovi: 1854
- Pridružio se: Čet Nov 17, 2011 4:20 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 1375
Pohvalio: 533
Pohvalio: 533
Re: Војводе Степе
U ulici Vojvode Stepe potrebno je ukinuti neka od levih skretanja i time bi prodisao saobracaj.
Sto se tramvaja tice, predlazem Karlu ili ko vec zeli da kontaktira Relju OGnjenovica ili Milosa Stojanovica, obojica su clanovi veca opstine Vozdovac, voljni su za pomoc i saradnju i imaju veliki uticaj u ovom delu grada (pogotovo Stepa, Kumodraz)
Problem, je sto je projekat vec uradjen i slutim da je za izmene tog tipa kasno, odnosno da nece biti sluha za tako nesto.
Udruzenje gradjana iz naselja Stepa Stepanovic je samozivo i njih to ne zanima. Bunili su se i sto autobuska linija ide kroz naselje, tako da, meni licno, to dovoljno govori.
Sto se tramvaja tice, predlazem Karlu ili ko vec zeli da kontaktira Relju OGnjenovica ili Milosa Stojanovica, obojica su clanovi veca opstine Vozdovac, voljni su za pomoc i saradnju i imaju veliki uticaj u ovom delu grada (pogotovo Stepa, Kumodraz)
Problem, je sto je projekat vec uradjen i slutim da je za izmene tog tipa kasno, odnosno da nece biti sluha za tako nesto.
Udruzenje gradjana iz naselja Stepa Stepanovic je samozivo i njih to ne zanima. Bunili su se i sto autobuska linija ide kroz naselje, tako da, meni licno, to dovoljno govori.
Ћирилица 

-
Karlo del Ponte
- Advanced
- Postovi: 2153
- Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
- Lokacija: Svuda po malo
- Kontakt:
Pohvaljen: 3458
Pohvalio: 4605
Pohvalio: 4605
Re: Војводе Степе
Пројекат јесте урађен до неке фазе, али није затворена финасијска конструкција. Да не говоримо о експропријацији, која све може продужити у недоглед. Ни један кредитни фонд нигде не покрива експропријацију. За разлику од чисте градње друмске саобраћајнице, трамвај се делимично може финасирати кроз јавно-приватно партнерство, на шта се иначе ложе представници кредитних фондова! Довољно за иоле пословно и ка гласовима оријентисане политичаре, без вишка нездравих страсти.
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
НИКАДА НЕ ОПРОСТИТИ НАПРЕДНУ ОКУПАТОРСКУ ТОРТУРУ
НИКАДА НЕ ОПРОСТИТИ НАПРЕДНУ ОКУПАТОРСКУ ТОРТУРУ
-
Igor
- Site Admin
- Postovi: 14302
- Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 1:15 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 19276
Pohvalio: 20311
Pohvalio: 20311
Re: Војводе Степе
Pa kakvo JPP za tramvaj pogotovo nastavak postojece trase? Mislim da to nije realno niti da ima smisla to raditi
-
SRBO
- Advanced
- Postovi: 3047
- Pridružio se: Pet Jan 23, 2015 9:48 pm
- Lokacija: Учитељско Насеље
- Kontakt:
Pohvaljen: 2717
Pohvalio: 124
Pohvalio: 124
Re: Војводе Степе
Ова улица једна од најгорих у граду
Требало је одмах да је прошире а не да џабе бацају паре кад ће после опет све морати да руше
Требало је одмах да је прошире а не да џабе бацају паре кад ће после опет све морати да руше
Једино решење за лоше и насилне људе су добри људи који су вештији у насиљу.
https://twitter.com/antisoyadeen
https://twitter.com/antisoyadeen
-
Дошљак
- Professional
- Postovi: 12659
- Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 15464
Pohvalio: 36340
Pohvalio: 36340
Re: Војводе Степе
На пар места реално неће моћи ни да руше. Најбоље да организују мини рингове попречним улицама и паралелним улицама са циљем преусмеравања већине aутомобила првенствено на Булевар ослобођења, али и на Кумодрашку. Прва проблематична тачка која гуши и кружни ток и саму петљу код Франша јесте лево скретање за улицу Трише Калцеровића где скрећу и аутобуси 39 и 18 и праве гужву на самим трамвајским шинама. То се може лако решити, проширењем једносмерне Табановачке на двосмерну улицу, на рачун једне бараке на плацу Аутокоманде којај је до улице а морала би бити срушена зарад овог проширења. Онда би 39 и 18 скретали директно из кружног тока без гушења Војводе Степе, a лево скретање у Трише Калцеровића би укинуо променом смера те улице.
Pohvale za post: 1
-
Karlo del Ponte
- Advanced
- Postovi: 2153
- Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
- Lokacija: Svuda po malo
- Kontakt:
Pohvaljen: 3458
Pohvalio: 4605
Pohvalio: 4605
Re: Војводе Степе
Igor » 23 Oct 2016 03:07 pm napisao:Pa kakvo JPP za tramvaj pogotovo nastavak postojece trase? Mislim da to nije realno niti da ima smisla to raditi
Са градњом инфраструктуре се диже тржишна и употребна вредност грађевинског земљишта. У средини насеља Степа Степановић је ионако остао празан плац на месту где су по плану предвиђени пословно-коерцијални садржаји (има само онај Макси, који је могуће интегрисати у неки нови план). Могуће је да уместо непосредног плаћања Накнаде за уређење грађевинског земљишта, инвеститор суфинасира пројекат ширења трамвајске мреже. Неки минимум, који банке сматрају учешћем приватног капитала је 10%. Оно што је ризик је да ли у нашем државно-управном апарату има кадрова способних да организују тако нешто?
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
НИКАДА НЕ ОПРОСТИТИ НАПРЕДНУ ОКУПАТОРСКУ ТОРТУРУ
НИКАДА НЕ ОПРОСТИТИ НАПРЕДНУ ОКУПАТОРСКУ ТОРТУРУ
Pohvale za post: 2
-
Karlo del Ponte
- Advanced
- Postovi: 2153
- Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
- Lokacija: Svuda po malo
- Kontakt:
Pohvaljen: 3458
Pohvalio: 4605
Pohvalio: 4605
Re: Војводе Степе
Дан 15.11.2016. око 15:00. Трамвај се креће својом траком, а аутомобили у десној траци застају због возила које се управо испаркирава. Закључак, коначно постоји логичан и примерен распоред уличног простора! Да ли је важније, 10 људи у колима, или 300 у пуном трамвају са приколицом? И који превоз штеди енергију, мање загађује, и користи далеко мањи простор за исти транспортни рад?
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
НИКАДА НЕ ОПРОСТИТИ НАПРЕДНУ ОКУПАТОРСКУ ТОРТУРУ
НИКАДА НЕ ОПРОСТИТИ НАПРЕДНУ ОКУПАТОРСКУ ТОРТУРУ
Pohvale za post: 4
-
Heinz
- Intermediate
- Postovi: 262
- Pridružio se: Uto Jan 11, 2011 1:52 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 26
Pohvalio: 0
Pohvalio: 0
Re: Војводе Степе
Kumodraška je krcata dok je V. Stepe prazna i vi bi još da nalivate na Kumodrašku? Ne mogu da verujem koliko ljudi ne gledaju dalje od svog dvorišta.
Povratak na “Bulevari, ulice i ostala gradska infrastruktura”
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Вожд i 6 gosta