Saobracajnica T6

Razvoj gradske infrastrukture, rekonstrukcija ulica, gradnja novih bulevara i slične teme

Moderator: Igor

Гага
Expert
Postovi: 9004
Pridružio se: Sre Dec 08, 2010 7:33 pm
Lokacija: Бежанијска коса
Kontakt:
Pohvaljen: 8009
Pohvalio: 14491

Postod Гага » Uto Feb 21, 2012 11:48 pm

@Никола,
Можда једног лепог дана и требало би да се споји са аутопутем негде пре аеродрома Никола Тесла. Прво нека заврше Т6 од лакат кривине до укрштања са Грчком улицом и наставак са улицом Др. Ивана Рибара. А и ово је за сад на веома дугачком штапу !
Seneka
Novice
Postovi: 8
Pridružio se: Sre Avg 10, 2011 8:54 am
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 0

Postod Seneka » Sre Feb 29, 2012 6:37 pm

A jel se dešava nešto na ovom planu? Evo proleće polako kuca na vrata, pa me zanima vaše mišljenje kako se ovi izbori uklapaju u celu priču oko T6??
markobg
Intermediate
Postovi: 301
Pridružio se: Sub Avg 15, 2009 11:03 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 27
Pohvalio: 0

Postod markobg » Čet Mar 01, 2012 10:50 pm

Lično sam mišljenja da oko ovoga neće biti apsolutno ništa ove godine, a verovatno ni sledeće! Izbori ili ne, pare svakako više trebaju za završetak nekih drugih projekata.
Bkspak
Beginner
Postovi: 32
Pridružio se: Uto Jun 21, 2011 10:35 am
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 0

Postod Bkspak » Uto Mar 27, 2012 11:20 am

i dalje nista... pre desetak dana cujem na dnevniku ili nekim vestima kao u Beogradu ima jos 10 000 grobnih mesta sto je dovoljno za najvise 2 godine. Ali nisam cuo dalje kakvi su im planovi? Spominje li se igde prosirenje Bezanijskog groblja ustvari izgradnja T6 pa gradnja novog novog Bezanijskog ???
Гага
Expert
Postovi: 9004
Pridružio se: Sre Dec 08, 2010 7:33 pm
Lokacija: Бежанијска коса
Kontakt:
Pohvaljen: 8009
Pohvalio: 14491

Postod Гага » Uto Mar 27, 2012 9:46 pm

Бкспак, постојеће Ново Бежанијско гробље се сваки дан проширује. Грађевинске машине су стално у гробљу и раде на проширењу. Проширује се у свим правцима где год има слободног простора, ту ће се попунити са гробним местима. Са овим проширењима може се добити још неких 3.000 места.

Сад у недељу сам ишао до гробља да обиђем очев гроб, па сам мало и прошетао гробљем. Тамо код садашњег главног улаза па одмах лево, а пре капеле, где су места за постављање урни, и то се проширује. Део гробља према Грчкој и Норвешкој, а и део према улици Марка Челебоновића се одавно проширују и попуњавју. И део гробља који гледа према садашњим њивама и земљорадничким парцелама тј. према будућој Т6 ће се тек проширивати, јер и ту има простора (намерно не желим да кажем да има пуно :D , али...).

Кад се иде главном саобраћајницом кроз гробље, онај леви правац од црквице неких 200 метара даље, у нивоу земље , а испод насуте земље саграђена је нека просторија са металним вратима !
Ове године би требали ваљда да отворе и тај нови улаз у постојеће ново Бежанијско гробље у који ће се улазити из улице Марка Челебоновића.

Ух, ово је баш и било за подтему "Гробља", али ето.

Док се не попуни ово гробље, неће се радити ново ново Бежанијско гробље, а да би се оно могло градити морају да ураде прво ту фамозну Т6. То се све уклапа у оних 2 године.

Значи да рачунамо 2014./2015. ће се радити Т6 !!! А можда 2014. буду и неки превремени избори :o :P
Poslednja izmena od Гага u Uto Mar 27, 2012 9:49 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
MilisaV
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5148
Pridružio se: Sre Jan 12, 2011 12:03 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1303
Pohvalio: 1024

Postod MilisaV » Uto Mar 27, 2012 10:42 pm

belka je pričao na ovu temu. treba naći njegov post i sve će biti jasno.
borac za bolje sutra

bez splavova na rekama
markobg
Intermediate
Postovi: 301
Pridružio se: Sub Avg 15, 2009 11:03 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 27
Pohvalio: 0

Postod markobg » Sre Mar 28, 2012 10:48 am

Razmišljam nešto na ovu temu. T6 je u produžetku zamišljena u istom profilu, dakle 3+3 trake, pešačke staze itd. Iako se u startu ježim domaće specijalnosti za polu-rešenja pitam se da li možda u ovom slučaju ne bi bilo ipak bolje uraditi samo jednu stranu ulice, pa tek onda kasnije ostatak. Ili bar smanjiti profil na 2+2 bez razdelnog ostrva (cenim da za više ionako nema ni potrebe).

No kako god se obrne-okrene najveći trošak je eksproprijacija...
LUCAS
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 631
Pridružio se: Čet Feb 26, 2009 1:06 am
Lokacija: 43 37 21/79 38 58
Kontakt:
Pohvaljen: 26
Pohvalio: 146

Postod LUCAS » Sre Mar 28, 2012 8:45 pm

markobg napisao:Razmišljam nešto na ovu temu. T6 je u produžetku zamišljena u istom profilu, dakle 3+3 trake, pešačke staze itd. Iako se u startu ježim domaće specijalnosti za polu-rešenja pitam se da li možda u ovom slučaju ne bi bilo ipak bolje uraditi samo jednu stranu ulice, pa tek onda kasnije ostatak. Ili bar smanjiti profil na 2+2 bez razdelnog ostrva (cenim da za više ionako nema ni potrebe).

No kako god se obrne-okrene najveći trošak je eksproprijacija...


Tacno. Bilo kako bilo samo da pocnu. Mnogo je tu nepoznatih jos uvek. Mnogo se pricalo na svim temama ovoga foruma, ali koliko procitah poslednje izmene i dopune videh da se u sustini nista nije promenilo. Sve je kako je planirano, samo mi sve to malo smrducka. Deluje kao da, politicari moraju nesto da rade, a za lovu i vreme cemo cekati. Jednog Limburga meseca.
Bkspak
Beginner
Postovi: 32
Pridružio se: Uto Jun 21, 2011 10:35 am
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 0

Postod Bkspak » Pon Jun 18, 2012 9:36 am

ljudi ima li ikakvih informacija oko ovog famoznog puta? ja sam nesto nacuo da bi na jesen trebalo konačno da se zna sta ce biti sa novim grobljem, pa bi samim tim trebalo da se zna nesto vise i o putu... zna li neko bilo sta?
belka
Higher intermediate
Postovi: 578
Pridružio se: Uto Feb 01, 2011 12:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 644
Pohvalio: 5

Re: Saobracajnica T6

Postod belka » Pon Okt 01, 2012 2:34 pm

U vezi ove teme a koja je usko vezana za prosirenje Novog bezanijskog groblja. Gaga je vec dosta rekao u jednom postu iznad, ja bih se malo nadovezao. Prosao sam postojecim grobljem malo detaljnije i video da prostora za sahrranjivanje ima na pretek. Naime groblje uopste nije popunjeno. Kako se ovaj krizni period produzava i siri, od nekog novog groblj za duze vreme izgleda nece biti nista. Naime, u samom srcu groblja postoji ogroman broj povrsina na kojima se moze vrsiti sahranjivanje. One se doduse izgleda cuvaju od strane uprave groblja za postavljanje gotovih grobnica sa gotovim velikim spomenicima koje se prodaju zainteresovanima za velik, gotov novac. Po obodima se sada puni groblje obicnim grobnim mestima koja se uzimaju u zakup. Neka nova procena, opet odokativna je da se moze stvoriti jos komotnih 5-6.000 novih grobnih mesta na postojecem groblju, sto potrebu za izgradnjom novog groblja pomera za dobrih 5-6 godina. Tako da je moja nova procena da ce se pristupiti izgradnji novog bezanijskog groblja tek negde 2017. ili 2018. godine.

Poprilicno je sigurno da ce to usloviti i pomeranje izgradnje T6 za majmanje 2016. godinu. Eto malo tuznih vesti, ali bar realnih.
drum1
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1325
Pridružio se: Sre Maj 19, 2010 12:09 am
Lokacija: Београд
Kontakt:
Pohvaljen: 227
Pohvalio: 852

Re: Saobracajnica T6

Postod drum1 » Pon Okt 01, 2012 11:33 pm

значи мислите да неће радити пре гробља, а?

обзиром да немају пара скроз реално, али што би гробље било повод? и гробље ће да кошта доста..
архитекта
belka
Higher intermediate
Postovi: 578
Pridružio se: Uto Feb 01, 2011 12:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 644
Pohvalio: 5

Re: Saobracajnica T6

Postod belka » Sre Okt 03, 2012 9:23 pm

Izgradnja dela ove saobracajnice po mom skromnom misljenju jeste direktno vezana za izgradnju novog groblja. Prema planu detaljne regulacije za prosirenje novog bezanijskog groblja, nemoguc je ulaz u to novo groblje bez izgradnje ove saobracajnice i jos jedne koja vodi do ulaza. Tako da ce taj projekat sigurno povuci i realizaciju ovog. Za sada ne vidim neki veci motiv da se realizuje izgradnja. Okvirno smo racunali da pribavljanje zemljista - eksproprijacija i sama izgradnja kostaju negde oko 30 miliona evra najvise, mada bi se to moglo svesti i na 20 miliona sada, po meni i na 15 miliona evra. To su ogromne pare u ovom trenutku. Grad mora da eksproprise oko 12 hektara zemljista, ili oko 120.000 kvm zemljista. Ako cena kvadrata zemljista padne do 10.000 dinara za 1 kvm ili hajde jos manje 8.000 dinara za 1 kvm, a kurs evra bude recimo 150 dinara za 1 evro neke 2014. godine, priblizicemo se ceni od 5.000 evra po aru, ili 50 evra za 1 kvm zemljista. U tom slucaju, sto bi bila neka najniza procena cene realizacije cele saobracajnice, sve bi moglo da se zavrsi za nekih 9 miliona evra mozda i nesto manje. Mislim da se ceka upravo tako nesto.
Bezaninac
Intermediate
Postovi: 260
Pridružio se: Čet Mar 29, 2012 8:59 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 67
Pohvalio: 308

Re: Saobracajnica T6

Postod Bezaninac » Sre Okt 03, 2012 10:47 pm

Jois jedna informacija u vezi groblja, koje je, izgleda, pupcanom vrpcom vezano za T6:

Pre par dana je na studiu DJ, u emisiji od A do SH, izmedju ostalih, gostovao direktor JP Pogrebne usluge. Nisam mu zapamtio ime, ali sam zapamtio da je covek jasno rekao da postojeci kapaciteti grobalja zadovoljavaju potrebe grada do 2015, a da postoje projekti za prosrenje tri groblja kada se stvori potreba za tim. Jedno od ta tri je Novo Bezanijsko 2. Dakle - ne pre 2015.
Гага
Expert
Postovi: 9004
Pridružio se: Sre Dec 08, 2010 7:33 pm
Lokacija: Бежанијска коса
Kontakt:
Pohvaljen: 8009
Pohvalio: 14491

Re: Saobracajnica T6

Postod Гага » Čet Okt 04, 2012 12:29 am

belka napisao:..............., priblizicemo se ceni od 5.000 evra po aru, ili 50 evra za 1 kvm zemljista.................

Белка, пре неки дан сам био на прању кола код Пере и његовог оца, кога сви у крају зовемо "Деда", знаш на кога мислим. У разговору са "Дедом", а причали смо о свему и свачему, дотакли смо се и Т6. Пошто он има земљу у том делу, рече ми да сад у овом тренутку добија између 7.000 и 8.000 евра за ар. Наравно не пада му на памет да продаје, јер земља је земља, даје храну, а кад се буде морало, онда није проблем. И он каже, као што смо сви већ овде "утврдили", да до 2015. године се неће ништа дешавати интересантно око Т6, јер комшије се наравно увелико интересују.
П.С.: иначе те "Деда" нахвалио :) :kk:
belka
Higher intermediate
Postovi: 578
Pridružio se: Uto Feb 01, 2011 12:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 644
Pohvalio: 5

Re: Saobracajnica T6

Postod belka » Pet Okt 05, 2012 4:21 pm

Gago, care, bio si kod Milivoja u perionici, ne mogu da verujem. Milivoj je legenda naselja, u jednom doduse negativnom smislu, jer je veliki namcor, iako ga ja gotivim. Inace, ja sam mu penicilin. Voelo sam da mu odbrusim, taman tamo gde ga najvise boli, a on poludi. Sad ga vise ne zacikavam posto je imao infarkt. Jednom sam mu obrao 8 brazdi kukuruza, tri dana nije mogao da spava. Pitaj ga za to. Ponudim mu 11 brazdi na mojoj njivi, on ni da cuje. Ne dolazis u obzir, kaze, moj kukuruz je duplo veci od tvog. Sta da ti pricam vise, znas ga i sam kakav je.

Sto se tice zemlje koju on ima u blizini T6, a ne i na njoj, nego u privrednoj zoni uz T6, tu ne stoje stvari tako kako on prica. To su bile cene i ponude iz 2008. godine i one su davna proslost. Njegova zemlja nema niakkvu infrastrtrukturu put je daleko mimimum kilometar, tako da ta cena vise ne igra igru, niti je ko nudi. Ove cene o kojima ja govorim i pisem su cene po proceni poreske uprave, koje su jos uvek na visokom nivou, jer poreska uprava po njima razrezuje porez na prenos apsolutnih prava, i one su recidiv cena iz 2008. godine, ali se poalko i one strmoglavljuju. Trenutna procena poreske uprave za gradsko gardjevinsko zemljiste kod Kvantaske pijace, varira izmedju 15.000 - 22.000 dinara za 1 kvm zemljista. Medjutim, pitanje je trenutka kada ce da usledi korekcija na 10.000 dinara. A po kursu od 120 dinara za 1 evro to je oko 8.000 evra za ar.

Inace, direktor JKP Pogrebne usluge se zove Dragan Baltovski, i kadar je PUPS-a. Penzosi su gadjali tacno tamo gde za njih ima najvise posla. Ovo sto je naveo Bezaninac je dobra informacija, jer je to prvi put da se Baltovski otvorio i rekao istinu. Dakle do kraja 2015. godine smo pokriveni sa potrebnim grobnim mestima. Na Novom bezanijskom groblju rade punom parom, samo popunjavaju. Ja mislim da se tu vodi i jedan mali da kazem koruptivni rat izmedju uprave grobalja i gradske vlasti. JKP Pogrebne usluge stalno vristi nemamo dovoljno grobnih mesta, kako bi im ovi pravili nova groblja, davali pare za prosirenja postojecih i slicno, jer biznis sa grobljima vrti ogromne pare. Onda s druge strane gradska vlast to mora da smiruje, da ne naseda i slicno. Otud vec 15 godina traje prica o ozgradnji Novog bezanijskog groplja, pored postojeceg, a eksproprijacije zemljista ni na vidiku.

Ja sam izneo logicnu tezu. Ne postoji motiv da se gradi T6 u delu od Kvantasa do Grand kafe, osim kada bi bilo mnogo novca kao 2008. godine, pa da vezujemo sve u cvor i gradeimo puteve, ne pitamo za cenu. Ova saobracajnica ne bi donela nikakve predizborne poene, i nju moze da povuce samo neka druga investicija, daleko vaznija od nje same, a to je prosirenje Novog bezanijskog groblja. Dakle, lepo je sto se obistinila moja procena, a bicu toliko slobodan da je pomerim za jos 2-3 godine. Po meni eksproprijacija za novo bezanijsko groblja nece poceti pre 2017. godine. Jos pune 4 godine i nesto. Nastavak eksproprijacije za T6 mozemo stoga ocekivati negde krajem 2015. godine, a samu gradnju u toku 2016. godine. S obzirom da su tada redovni izbori, verovatno sve to posle tih izbora.
Seneka
Novice
Postovi: 8
Pridružio se: Sre Avg 10, 2011 8:54 am
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 0

Re: Saobracajnica T6

Postod Seneka » Sub Okt 06, 2012 5:22 pm

Ajde i ja da se nadovezem na pomenutu temu... Svi ovi datumi, deluju dosta pesimisticno, imajuci u vidu opste stanje u zemlji. Verujem i u to da ukoliko nema interesa, da ce se projekat pomerati sigurno jos par godina, sto i jeste i nije malo... Vise brine ova prognoza oko pada vrednosti zemljista, nego samo pomernje. Moje pitanje je, kakva je perspektiva prodaje jedne ovakve parcele, imajuci u vidu trenutni prekid eksproprijacije? Naravno, govorim o nesto nizim cenama nego li ove koje se vezuju uz procene Poreske sluzbe... Mada sam cuo da ce i tu u skorijoj buducnosti dolaziti do nekih promena nadleznosti, sa Poreske sluzbe na neko drugo telo, verovatno sud...
belka
Higher intermediate
Postovi: 578
Pridružio se: Uto Feb 01, 2011 12:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 644
Pohvalio: 5

Re: Saobracajnica T6

Postod belka » Ned Okt 07, 2012 2:42 pm

Seneka, o padu cene zemljista sam vec pisao ranije. Radi se o tome da smo takoyvani pik ili vrh cena dosegli 2008. godine i on se vise nikada nece ponoviti. On je posledica cinjenice da je svet bio zapljusnut takvom kolicinom novca, citaj dolara, radi se o nekih 15 hiljada milijardi dolara koje su usle u globalni sistem preko trzista nekretnina i banaka u Americi, i koje je ceo svet morao nekako da apsorbuje, a samim tim ogrebala se i nasa Srbijica, sto je proizvelo nenormalan rast cena nekretnina, ukljucujuci i cenu zemljista, jer samo rast nekretnina moze da apsorbuje toliko emitovanog novca. Ne mozes ga apsorbovati rastom cene hleba ili mesa ili masina ili automobila, vec najlakse da se tom proguta tako sto cenu 1 kvm stana dignes sa 500 evra po kvadratu na 2000 evra.

E sad, se taj sumanuti balon ispusta i cene padaju. Vlasnici nekretnina zaludjeni jednom prolaznom cinjenicom da je njihova nekretnina u jednom trenutku vredela, u trenutku pik-a, npr 200.000 evra, ne mogu da se odm te cene tako brzo odvoje i onda nekoliko godina zive u masti da to jos toliko vredi, pa onda polako smanjuju, a ono realno vredi npr 70.000 evra. I to u Srbiji traje evo vec cetvrtu godinu sve dok se 2015. godine mozda i 2014. godine ne suocimo sa realnoscu da kvadrat stana na Bezanijskoj kosi gde ja zivim moze da kosta najvise 900 evra po kvadratu sto je jedino realno. Sad taj proces unormaljivanja cena dosta sprecavaju i banke jer daju sumanute stambene kredite, koji su prava omca nad glavom ljudima, i time odrzavaju privid nekakve traznje po ovim jos uvek sumanutim cenama.

Zemljiste na trasi T6 koje je predvidjeno za eksproprijaciju, realno ne moze da se proda nikome. To zemljiste ima javnu namenu za izgradnju saobracajnice i nijedan investitor ne zeli da ga kupi, jer tu nje moze nista da gradi. Postoji samo opcija da se zemljiste proda nekome za neku diskontovanu cenu od one koju ce novi vlasnik dobiti u narednoj eksproprjaciji, ali koja je to cena? Vidis da se vrtimo u neverovatnom potencijalnom rasponu od 20.000 evra za 1 ar do 5.000 evra za 1 ar. Odmah da kazem da i ova cena od 5.000 evra za 1 ar u okviru mojih prognoza o realnim cenama nekretnina (stanova i objekata), uopste nije deplasirana i niska, vec vrlo povoljna. To je za hektar oko 500.000 evra. Medjutim, tu odmah dolazimo u konflikt sa trenutnom nerelanom predstavom vlasnika koji ce kao iz topa reci da njegov hektar vredi najmanje 1 milion evra.

Moje iskustvo u ovim situacijama kaze da investitori za takvu vrstu prodaje nisu zainteresovani. Osim ako znaju da ce u pitanju biti zicer. Medjutim i tada oni se ponasaju tako da ocekuju da hektar zemljista plate najvise 5 - 10.000 evra, ne vise, a da ga zatim naplate 500.000 evra. Gotovo da sam iskusio da je to limit, 5 ili 10, maksimalno 15 hiljada evra. Znaci kupovina od nekog ocajnika kome gori pod nogama.
Гага
Expert
Postovi: 9004
Pridružio se: Sre Dec 08, 2010 7:33 pm
Lokacija: Бежанијска коса
Kontakt:
Pohvaljen: 8009
Pohvalio: 14491

Re: Saobracajnica T6

Postod Гага » Pet Okt 12, 2012 1:24 am

Белка друже, мој син и ја стално идемо на прање кола, а ја на пумпање гума на бициклу( :lol: ) код "Деде". Имам и отворен рачун код "Деде" и Пере, па плаћам преко рачуна предузећа. Навикао сам, близу ми је, мада има и друге две перионице исто близу, али... приче са "Дедом" су доживљај, без обзира што је мало намћораст. И са Пером који је доста коректан, бар према мени, а ти га знаш боље него ја, се исто лепо испричам, и о аутомобилима, његовом лову, а она канцеларија му је пуна пехара, пољопривреди,..., да више не скрећем са теме. Споменућу "Деди" 8 бразди кукуруза, овде си ме баш насмејао :kk:

Цена коју ми је рекао "Деда" је цена коју је добијао, како он каже, скоро пре мање од годину дана. Наравно да више верује теби, јер си ти ипак у тој материји и на свом си терену, разумеш шта хоћу да кажем. Већина оних људи који имају земљу на траси Т6 или поред, па и на простору будућег Новог Бежанијског гробља, очекују велике паре од откупа од стране државе, али садашња економска ситуација одређује цену откупа, а држава ће сигурно, као што и ти предвиђаш, још "играти" на дужу временску карту око откупа. На руку јој иде то, што још има места за сахрањивање на Новом Бежанијском гробљу и што се стално проширује, па ће сигурно гледати да се актуализују откупи и почетак градње Т6 током изборне 2016. године. До тада ништа неће бити од Т6, само ће се причати, а цене земљишта ће стално падати. Ништа лепше за државу.
Кад си већ споменуо директора ЈКП Погребне услуге, он је иначе наш комшија, станује у мојој улици, две зграде од моје.

Било би јако лепо, да барем током следеће године заврше још оно мало парче, неких 450 метара, Грчке улице и споје са Сурчинским путем и тако барем заврше једну целину. Ту барем није велика површина земљишта која треба да се откупи, неких чини ми се 10.000 квадратних метра. Барем би се решио један велики саобраћајни проблем, ослобађање великог транзитног саобраћаја у мојој улици Недељка Гвозденовића. Сећаш се да је наставак градње ове улице био актуелан пола године пред изборе, кад су анкетари ДС ишли по крају и "палили" људе.

Да ли можда имаш неких вести око Грчке улице тј. могућег почетка откупа земље ? Ако има, о томе можемо на подтеми "Грчка улица", која је одавно замрла, па да је мало освежимо :)
Seneka
Novice
Postovi: 8
Pridružio se: Sre Avg 10, 2011 8:54 am
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 0

Re: Saobracajnica T6

Postod Seneka » Pon Okt 22, 2012 7:32 pm

A koliko je realno ponuditi sada nekome zemlju na toj lokaciji za recimo tih 5000 evra po aru? Nije ni 4 godine mnogo vremena ukoliko bi se kojim slucajem dogodilo da cene ne padnu u toj meri, i potenijalni kupac fino profitira... Ili jos bolje, postoj li neki pravni institut po kojem bi parcela mogla "preko reda" da se ponudi Direkciji po dosta nizoj ceni, kao npr. 4000 - 5000 evra po aru? Da li je tako nesto izvodljivo? Hvala unapred na odgovoru...
belka
Higher intermediate
Postovi: 578
Pridružio se: Uto Feb 01, 2011 12:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 644
Pohvalio: 5

Re: Saobracajnica T6

Postod belka » Sre Okt 24, 2012 5:15 pm

Seneka trazis mi sofisticirano pravnicko znanje, koje se deli kroz pravne savete koji kostaju. Posto sam dobre volje, reci cu ti. Ne postoji nikakav pravni institut kojim se parcela preko reda mogla dati Direkciji po nizoj ceni. Direkciji mozes da se obratis pismeno i kazes da tvoja parcela ima javnu namenu, da se nalazi na trasi T6, da je zapocet postupak eksproprijacije, da je obustavljen jer je Direkcija procenila da nema dovoljno novca za isplatu zemljista po sadasnjim cenama, ali da bi ti prihvatio ustupanje zemljista direktnom pogodbom po znantno nizoj ceni. I ako nemas razradjen koruptivni mehanizam, to obracanje ce biti otprilike kao da si se obratio planini. jedan nepokretan birokratizovan aparat ti verovatno nece nista odgovoriti, a referent koji bude dobio tvoje pismo ce prokomentarisati pazi ga sto je pametan, da mu se preko reda oduzme i isplati parcela, nema sanse. I to je optrilike kraj price, nema sanse. Kada im se zemljiste ne placa i ne oduzima u redovnoj proceduri, ne bi ga platili ni 1.000 evra za 1 ar. Placaju samo kad oni krenu u realizaciju. Sa ovom vlascu Djilasovom, to je malo organizovanije nego ranije, mada i kod njih ima propusta koliko hoces.

Tu je dobar primer sledeci. Kada neki investitor gradi objekat, duzan je da plati naknadu za uredjivanje gradjevinskog zemljista. To mora da plati u novcu. Ako slucajno ponudi da umesto novca Direkciji tj Gradu Beogradu ustupi zemljiste koje ima javnu namenu i predvidjeno je za saobracajnicu, da Direkcija ne bi morala jednog dana da mu to zemljiste eksproprise, Direkcija odmah zauzima stav da to ne moze. Interesantno pitanje bi bilo, a zasto ne moze? I iz Direkcije neces moci da cujes nikakav smislen odgovor, osim blejanja beeeeeee ili meketanja meeeeee. I sto uopste da se dalje mucis sa takvim institucijama koje funkcionisu na samo njima razumljiv nacin? Cekaj eksproprijaciju i udarac i to ti je sve. Ja vodim neke sporove, desetine sporova sa Direkcijom, i mozda nesto i prodje, pokusavam da ih uhvatim na spavanju, nesto im im promakne, ako nesto dobijem i u vezi T6, naravno da cu odmah okaciti na forum.
Bezaninac
Intermediate
Postovi: 260
Pridružio se: Čet Mar 29, 2012 8:59 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 67
Pohvalio: 308

Re: Saobracajnica T6

Postod Bezaninac » Sre Jan 30, 2013 1:07 pm

Da li neko zna gde na netu moze da se iskopa neki plan, nacrt, projekat, graficki prikaz za T6 od Kvantasa do spoja sa Surcinskom i Grckom ulicom?
belka
Higher intermediate
Postovi: 578
Pridružio se: Uto Feb 01, 2011 12:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 644
Pohvalio: 5

Re: Saobracajnica T6

Postod belka » Sre Jan 30, 2013 8:09 pm

U vezi T6 se dogadjaju neke novine. Pre toga da odgovorim Bezanincu da postoji neki ne Detaljni urbanisticki plan, vec generalni projekat te saobracajnice koji je posato sastavni deo nekog DUP-a koji obuhvata i taj deo T6, medjutim, sada ce izaći i biti usvojen Plan generalne regulacije koji će detalno obuhvatiti i ovu saobraćajnicu, tako da će ona moći da se vidi jasno. E sad, ovo što ću napisati, još jasniej će ti rasvetliti celu sliku.

Naime, od Kvantaša do spoja sa Surcinkom i Gckom ulicom, a što predstavlja treću stranicu trougla koji čini Novo bežanijsko groblje, jedinu koja nije asfaltirana, čini dužina od nekih 1.500 metara. To je moja odokativna procena, relativno precizna. Tih 1.500 metara se sastoje iz dve celine: prvu polovinu čini deo trase od 750 metara od Kvantaša do sredine ove trase, i taj deo čine parcele čija je širina (gledano od granice groblja prema polju) 100 metara. U okviru tih parcela koje okvirno zauzimaju oko 7,5-8 hektara zemljišta, saobraćajnica T6 ima profil širine 41 metar (tri trake u oba smera po 3,5 metara svaka, razdelno ostrvo od 4 metra, i sa svake strane po 3 metra trotoar i 5 metara zelenilo za postavljanje infrastrukture), dok ostalih 59-60 metara čini javno zelenilo kao tampon zona prema dalje zemljištu koje se nalazi u polju koje je predvidjenoza privrednu zonu. U postupku eksproprijacije, započetom, pa obustavljenom, bilo je predvidjeno oduzimanje i dela za saobraćajnicu i dela za zelenilo, jer nije bila izvršena parcelacija.

U drugom delu trase od 750 metara od sredine trase do spoja sa Surcinskom i Grckom ulicom, parcele imaju sirinu od tacno 41 metar predvidjen za saobraćajnicu i tu nema pojasa zelenila, jer se iza njih prostire planirano prosirenje Novog bežanijskog groblja, tj izgradnja potpuno novog groblja. Dakle, taj prostor zauzima nekih oko 3 hektara. Ukupna inicijalna površina za eksproprijaciju bila je oko 11 hektara, što je po ceni od oko 200 evra za 1 kvm činilo iznos od nekih 22 miliona evra, što je za Direkciju bilo previše. I po ceni od 150 evra za 1 kvm to bi bilo 16,5 miliona evra, i to bi bilo previše. Shvativši to, u Direkciji se neko lepo dosetio da ovaj prvi deo trase koji čine saobraćajnica širine 41 metar i zelenilo širine 60 metara, krajcuje za pojas zelenila, pa je podnet zahtev za parcelaciju, i time će se ukupan pojas za eksproprijaciju smanjiti za nekih 4,5 do 5 hektara i svesti ga na 3 + 3 = 6 hektara ili 60.000 kvm zemljišta za eksproprijaciju na ovom delu trase. S obzirom da sam lično vlasnik parcela predvidjenih za eksproprijaciju, te da zastupam veliki broj ljudi čija zemljište treba da se ekspropriše, ovome se ne treba nikako protiviti sada i pametovati, ovo govorim zbog ljudi sa foruma koji imaju direktan interes i prate ovu temu, koji će kao vlasnici parcela dobiti rešenja o parcelaciji (deobi) njihovih parcela na trasi T6, objasniću i zašto. Tu mislim da slučajno ne treba izjavljivati žalbu na rešenje o deobi, već gledati da ona što brže prodje.

Nama je svima u interesu da do eksproprijacije dođe što pre, da bismo naplatili svoje zemlljište po pristojnoj ceni. Na delu trase gde imamo privrednu zonu iza saobraćajnice, naš najveći interes jeste da se izgradi saobraćajnica jer time dobijamo ekstra vredno zemljište do koga je došla infrastruktura, predvidjeno za privrednu zonu. Tampon koji će nam ostati od 60 metara širine, predvidjen za zelenilo idealno će doći za parking prostor, doduše divlji, ali koga briga. I da hoćemo da gradimo na gornjim parcelama u privrednoj zoni, eto nam parkinga prema saobraćajnici, i da hoćemo da prodamo nekome, eto njemu parkinga prema saobraćajnici. U perspektivi ćemo voditi bitku da to zelenilo pretvorimo u privrednu zonu, ali ne preterano. Bitno je da Direkcija započne eksproprijaciju što pre da bismo mi uzali pare i to lepe pare, za veoma malo zemlje koju ćemo dati, a da zauzvrat dobijemo saobraćajnicu i naše parcele u gornjem delu u okviru privredne zone postaju atrakcija. Ne zaboravite da one predstavljaju nastavak niza: Tempo, Parking Servis Kvantaška pijaca. Kud ćete bolje. Za ove sa drugog dela trase od 750 metara, iza saobraćajnice je groblje.Nema više zelene površine ispod dalekovoda, već ide direktno groblje. Čekaju eksproprijaciju za groblje i opet lepe pare. Dakle svima sve idealno posle ovoga.

Dakle sveli smo zahvat na 6 hektara ili 60.000 kvm. Po 15.000 dinara za 1 kvm, mislim da ćemo se svi složiti to je nekih 900 miliona dinara ili oko 8 miliona evra sada. Mislim da će za toliko Direkcija moći da se otvori do kraja godine. Daj Bože da to bude to.
Pohvale za post: 2
MilisaV
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5148
Pridružio se: Sre Jan 12, 2011 12:03 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1303
Pohvalio: 1024

Re: Одг: Saobracajnica T6

Postod MilisaV » Sre Jan 30, 2013 9:41 pm

Da dodam i to da je u novinama izašla reportaža o grobljima gde su manje više napiaali da na 10 bgd groblja ima mesta samo na 4, od ta 4 samo orlovača može da potraje više od dve godine. Takođe je direktor bgd groblja napomenuo da grad izvrši sopstvene planove rešio bi problem groblja za narednih 60 godina. Taj tekst tumačim kao pritisak na grad da nastavi sa realizacijom saobraćajnoce t6.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
borac za bolje sutra

bez splavova na rekama
belka
Higher intermediate
Postovi: 578
Pridružio se: Uto Feb 01, 2011 12:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 644
Pohvalio: 5

Re: Saobracajnica T6

Postod belka » Sre Jan 30, 2013 11:26 pm

To u vezi groblja sam hteo još ranije da napišem, ali sam pomislio da smo u vezi toga već dosta pisali, pa hajde da ne smaramo više. Medjutim, pažljivo sam pročitao izjavu direktora Baltovskog i pogledao cifre. On kaže da na Novom bežanijskom groblju ima mesta za još oko 1.500 novih sahrana. To nije precizno rečeno i ne treba da nas dovodi u zabludu. Kada to kaže misli se na sada spremna i izgradjena slobodna mesta. On u tekstu i kaže da rešenje vidi u ili u realizaciji planova grada ili u prođirenju postojećih grobalja, gde mesta vidi samo na Orlovači i Novom bežanijskom groblju. Ja sam igrom slučaja danas bio na na sahrani na Novom bežanijskom groblju i ovlaš snimio stanje. Ima mesta za još bar 5-6.000 novih grobnih mesta, ali tako da groblje bude puno, da grobna mesta dodju do betonskih staza, a ne da postoje zeleni pojasevi od po 10, 20, 30, 40 i 50 ari u kojima je posadjeno drveće i cveće, pa se onda ulazi u parcelu popunjeno grobnim mestima.

Drugo, na današnjoj sahrani vidi se da ta priča itekako pije vodu. Postoje grobna mesta gde groblje prodaje izgradjenu ozidanu grobnicu ili je daje na korišćenje nebitno, sa već postavljenim spomenikom. Moguće je da to, grobnica sa spomenikom košta na primer i 25.000 evra, ali to je nebitno. I danas na sahrani vidiš da su te grobnice na lepom mestu, ušuškane u sredini groblja, i da bi ih postavili na takvom mestu gde već postoji odredjena popunjenost, lepo se vidi da su uredno odsekli pojas zelenila koji je postojao i set takvih grobnica postavili tik uz betonsku stazu. Naravno, popunjavanje ovaih grobnica ide daleko sporije, jer je mali broj ljudi spreman da izdvoji veća sredstva za sahranjivanje u grobnici sa spomenikom od 2 metra i zato ih i čuvaju i lociraju na prostoru u središnjem delu. Dok običnim grobnim mestima koja imaju samo betonski okvir popunjavaju trenutno obode groblja.

E sad. Ako se ne krene sa realizacijom projekta izgradnje novog groblja preko puta ovog postojećeg, moja pretpostavka je da takva sudbina pounjavanja groblja čeka i ova obična grobna mesta u centralnom delu. I tu je sada igra natezanja izmedju gradske vlasti i uprave groblja. Groblje bi najradije da se pripreme pare i krene u izgradnju novog groblja jer bi time dobili prostor za sledeće: na tom novom groblju, kao i po obodima postojećeg bi se masovno sahranjivao običan svet u klasičnim grobnim mestima, a na postojećem groblju bi se slobodan prostor popunjavao skupocenim grobnicama, gde je zarada groblja fantastična, jer sa grobnicom koja je preskupa, prodaje i basnoslovno skup spomenik, koji se ne može birati, već je takav kakav je i prodavac je groblje. Time se ruši zakon o zaštiti konkurencije, ali to nije tema ovde, da ne smaramo ljude.

Ako se ne krene u realizaciju izgradnje novog groblja, sledi pounjavanje postojećeg do maksimuma, što podrazumeva ono što sam rekao. Moja odokativna procena je da mogu da nakompresuju još 6.000 grobnih mesta.E sad, oni su u tekstu koji je pomenuo Milisav, pomenuli sledeće: da dnevno obave 12-14 sahrana na Novom bežanijskom groblju. Tu je sad pitanje koliko je od toga sahranjenih na postojećim grobnim mestima, a koliko na novootvorenim? Ako bismo uzeli aproksimaciju pola-pola, znači da je svaki dan potrebno 7 novih grobnih mesta na postojećem groblju. Da smanjimo to ipak na 5, to znaći da je godišnje potrebno oko 1.800 novootvorenih grobnih mesta. Oni sad imaju spremnih 1.500, i ako povećamo ovu cifru od mogućih 6.000 na 7.000 novih grobnih mesta, dolazimo do toga da imaju prostora još 4 godine, dakle do kraja 2016. godine. Neka sam omanuo u računici i još godina pride, dakle 2017. godine na kraju, zapušiće se postojeće groblje i Grad ne može da sačeka takvu situaciju. Grad će morati da uradi sledeće u narednom periodu: da do kraja 2014. godine obavezno izgradi deo trase T6 od Kvantaša do Grand kafe i dole do bloka 61 (Vojvodjanska i ul Dr Ivana Ribara kružni tok), gde ga čeka eksproprijacija o kojoj smo pričali plus eksproprijacija ukupno 4 kuće i zemljišta na početku Vinogradske ulice, zatim da 2015. u martu-aprilu najkasnije započne eksproprijaciju oko 20 hektara zemljišta za izgradnju novog groblja, što uključuje i pristupnu saobraćajnicu koja će biti izvedena sa T6 (tačno na onoj sredinib trase o kojoj sam pričao), da do kraja 2015. godine okonča tu eksproprijaciju za koju će mu po mojoj proceni tadabiti potrebno oko 20 miliona evra, te da 2016. godine započne radove na izgradnji novog groblja i osposobi ga da prve sahrane počnu da se vrše sredinom 2017. godine.

Ovo bi bila jedna realna procena stanja i planova za narednih 5 godina.
Pohvale za post: 1
belka
Higher intermediate
Postovi: 578
Pridružio se: Uto Feb 01, 2011 12:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 644
Pohvalio: 5

Re: Saobracajnica T6

Postod belka » Sre Jan 30, 2013 11:26 pm

pogrešno poslat post

Povratak na “Bulevari, ulice i ostala gradska infrastruktura”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: lukarts, milanobelgrade i 9 gosta