Obnova ulica, Beograd put...

Razvoj gradske infrastrukture, rekonstrukcija ulica, gradnja novih bulevara i slične teme

Moderator: Igor

vrachar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2660
Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 5:59 pm
Lokacija: Interzone
Kontakt:
Pohvaljen: 8
Pohvalio: 0

Postod vrachar » Pet Jun 22, 2007 2:19 pm

Evo prakticnog primera kako se beogradske ulice sramotno lose rekonstruisu:

Svi koji su prosli nekom od skorije rekonstruisanih ulica u centru grada sigurno su primetili da kvalitet izvedenih radova nije na nivou. To dokazuju razni primeri pocev od nedovrsenih i ostavljenih radova, iskrzanih bankina, polomljnenih stubova, itd... Tacno je da su za mnoge od tih problema krivi nesavesni vozaci i vandali, medjutim, covek ne moze a da se ne zapita zasto se radovi ne izvode kvalitetnije. Jedan od mnogih primera ovakvog stanja su ulice Brace Jugovica i Zmaja od Nocaja koje se krune iako su glanc nove!

Prvi problem predstavjaju stubovi koji ocigledno nisu u stanju da izdrze. Izliveni su od betona ali bez armature, tako da se lako mogu polomiti. Takodje, nisu ni ukopani vec ih putari jednostavno polazu na zemlju, sto rezultira njihovim cestima krivljenjem i lomljenjem.
Slika
Slika

Pored toga, vidljivi su ostaci nedovrsenih radova: sut, nepoplocani delovi, sljunak, rastavljene bankine, itd...
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Ovo su inace samo neki od mnogobrojnih primera koji se u navedenim ulicama ali i mnogim drugim iz centra mogu videti. Licno mislim da je sramotno da Beograd Put na ovako nekvalitetan i neprofesionalan nacin rekonstruise ulice. I ne zavboravite, one ovako izgledaju potpuno nove, ako kako ce izgledati za godinu-dve ne smem cak ni da pomislim :mad:

Ukratko - JAVASLUK.

edit: imena ulica.
Poslednja izmena od vrachar u Pet Jun 22, 2007 2:41 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Velika, cista, poslovna zgrada --
Novac u rukama!
Prljavo djubre na ulazu grada --
Novac u rukama!
Nenad
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5297
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 2:30 pm
Lokacija: Hamburg
Kontakt:
Pohvaljen: 9
Pohvalio: 0

Postod Nenad » Pet Jun 22, 2007 2:40 pm

Verovatno ce im (Beograd Put-u) i za ovo biti krivi Vodovod, Kanalizacija i Beogradske Elektrane! Nadam se da ce se Grad malo opametiti pa poceti da kontrolise kako se novac gradjana trosi!
jelenabg
Higher intermediate
Postovi: 506
Pridružio se: Pet Jan 19, 2007 11:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 174
Pohvalio: 0

Postod jelenabg » Pet Jun 22, 2007 4:41 pm

Mislim da je ovo samo još jedan primer kako grad trpi zbog stranačkih prepucavanja (pored toga što ovi sebi trpaju u džepove). Beograd put, koliko znam, drži DSS i oni čine sve da naškode DS-u koji je glavni u gradu (svi *ebu majku Bogdanoviću i ostalima). Da se razumemo, da je obrnuto verujem da bi se isto ponašali.
I upravo je sve ovo jedan od najvećih problema grada, a i zemlje uopšte - sitni ljudi na bitnim pozicijama.
vrachar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2660
Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 5:59 pm
Lokacija: Interzone
Kontakt:
Pohvaljen: 8
Pohvalio: 0

Postod vrachar » Pet Jun 22, 2007 7:18 pm

Mislim da u je ovom slucaju aktuelna samo prva teza tj. raspodela narodnog novca po privatnim dzepovima. Gradska vlast je pokazala da se i ljuti neprijatelji jako lepo slazu kada zajednickim snagama drze ruku u tegli...
Velika, cista, poslovna zgrada --
Novac u rukama!
Prljavo djubre na ulazu grada --
Novac u rukama!
Nenad
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5297
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 2:30 pm
Lokacija: Hamburg
Kontakt:
Pohvaljen: 9
Pohvalio: 0

Postod Nenad » Sub Jun 23, 2007 9:32 am

Tu si definitivno u pravu, a sve po principu "malo ja, malo ti, pa cemo se voleti, dugo ja i ti"!


Jel zna mozda neko kako je na kraju ispala Svetogorska? Najavljivali su da je rade, medjutim nigde ne videh da su je i zavrsili...
Poslednja izmena od Nenad u Sub Jun 23, 2007 9:33 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Steva
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3159
Pridružio se: Pet Dec 08, 2006 11:34 pm
Lokacija: Mainfranken
Kontakt:
Pohvaljen: 385
Pohvalio: 282

Postod Steva » Sub Jun 23, 2007 9:53 am

^^ uradio sam fotke, zasada izgleda dobro, samo me opet brine "završna" obrada na krajevima ulice.U kneginji zorke postavljaju isto neke ploče ali na skroz drugačiji način, ploče nisu iste kao "standardne", nego su debele otprilike 20tak cm, pravougaonog oblika, deluju kvalitetno...i ne postavljaju se po kvadratnom rasteru nego slično kao cigle u zidove. Nažalost nisam stigao da slikam.

Svetogorsku sam slikao, sada postavljaju stubiće u njoj, samo nadam se da će i pločice lepo da gurnu unutra a ne na traljavus.

Slika

Slika

Slika

Ta obrada na krajevima je IMO najveći problem kod pločica kod nas... a razlozi su već navedeni. Mislim da je i jelenabg upravu kada je reč o raspodeli službi.. :(
Nenad
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5297
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 2:30 pm
Lokacija: Hamburg
Kontakt:
Pohvaljen: 9
Pohvalio: 0

Postod Nenad » Sub Jun 23, 2007 5:21 pm

Hvala Stevo! Meni izgleda ok, samo da se ove ploce oko stubica srede. Nadam se da ce i na suprotnoj strani ulice, tj. na trotoaru postaviti takve stubice, inace dobismo jos jedan parking!
vrachar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2660
Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 5:59 pm
Lokacija: Interzone
Kontakt:
Pohvaljen: 8
Pohvalio: 0

Postod vrachar » Sub Jun 23, 2007 5:46 pm

Stubici jesu simpaticni ali deluju jako krhko. Nadam se da nisu pricvrsceni samo jednim srafom. Secam se kada su pre nekih 10ak godina po centru montirali slican model koji nazalost nije izdrzao duze od godinu dana :(
Poslednja izmena od vrachar u Sub Jun 23, 2007 5:46 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Velika, cista, poslovna zgrada --
Novac u rukama!
Prljavo djubre na ulazu grada --
Novac u rukama!
mateja
Beginner
Postovi: 74
Pridružio se: Ned Jan 07, 2007 9:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 0

Postod mateja » Ned Jun 24, 2007 6:21 pm

Mislim da je lepo što se sređuje, a na jednim greškama učiće se za dalje. Mislim da nijednoj vlasti nije u cilju da loše napravi ulicu i ne mislimd a su bilo kakve krađe u pitanju. Ali na sam problem treba skretati pažnju.
Milance
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1979
Pridružio se: Sre Jan 31, 2007 1:08 pm
Lokacija: Srbija
Kontakt:
Pohvaljen: 35
Pohvalio: 104

Postod Milance » Ned Jun 24, 2007 6:48 pm

^^E pa o tome se ovde i prica. Nije naravno vlasti u gradu u cilju da napravi ulicu na tri coska ali ocigledno jeste izvodjacima radova koji su iz druge politicke stranke pa zele ovima da smeste (da komsiji umre krava!! - a sve preko ledja gradjana). Ja mogu samo da dodam da je Njegoseva ulica za manje od godinu dana nakon sredjivanja izgledala isto tako ocajno kao i ulice na slikama. Kontrola se mora uvesti ili traziti ako je moguce strani izvodjac pa onda da vidimo kako ce da izgleda sredjena ulica.
Nenad
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5297
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 2:30 pm
Lokacija: Hamburg
Kontakt:
Pohvaljen: 9
Pohvalio: 0

Postod Nenad » Ned Jun 24, 2007 7:33 pm

Tesko da ce Beograd Put-u uskoro biti konkurencije!

A sto se tice ovih rasklimanih stubova i ploca, secam se, kada sam bio u Londonu, pa sam pre podne (oko 9 sati) krenuo u grad. Uz put sam video da je neki kamion zakacio poprilicno visoki trotoar, i to bas na cosku, tj. raskrsnici, i zajedno za ivicnjakom, plocama i kockama odneo i stub (inace, od livenog gvozdja i u precniku sigurno 20cm). Uvece sam se vracao kuci, negde oko 17h, istom trasom, kad ono, medjutim - sve stoji kao da se nikada nista nije desilo! JEDAN DAN!! Pa ako mogu da se organizuju u gradu sa 15 miliona stanovnika, pa mozemo valjda i mi sa deset puta manje!!!

Samo je potrebno volje i zelje i da postoji iole ljubavi prema Beogradu! A da, i da potencijalne komunalne inspektore ne cekaju batine na svakom cosku!
Poslednja izmena od Nenad u Ned Jun 24, 2007 7:34 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Nenad
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5297
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 2:30 pm
Lokacija: Hamburg
Kontakt:
Pohvaljen: 9
Pohvalio: 0

Postod Nenad » Sub Jun 30, 2007 12:03 pm

Врућина топи асфалт
У Београд-путу недавно почела производња много квалитетнијег ливеног асфалта
Slika
Ни асфалт на градским коловозима и тротоарима није имун на врућине. Широм престонице приметна су потклобучена или удубљена места на прокључалим путевима, па се грађани с правом питају да ли је, за разлику од светских, српски асфалт осетљивији на високе температуре.

Према речима Данила Драгојевића, саветника у фирми „Мостпројект”, постоји низ разлога због којих долази до ове појаве, а један од основних је квалитет нафте, јер се од ње прави један од основних састојака асфалта, битумен.

– Што се технологије за производњу асфалта тиче, она је по светски утврђеном стандарду, али проблеми настају приликом производње. У Србију стиже руска, иранска, или нафта из других арапских земаља. Све су оне различитог квалитета, што непосредно утиче и на асфалт. Затим, наше рафинерије немају технологију издвајања парафина из нафте, што је такође штетно – каже Данило Драгојевић.

Други важан разлог је и дотрајалост путева. Битумен после неког времена попушта, а на површини пута остаје само камени слој. У тим случајевима треба скинути горњи слој асфалта и поставити нови. Осим тога, за асфалтирање је потребна и стручност.

– У Београду има сијасет предузећа, а с обзиром на то да свако има неке своје квалификације, сва она асфалтирају различито – вели Драгојевић.

Наш саговорник истиче да је велика потешкоћа на коју наилази „Београд-пут”, као највеће предузеће за путеве у граду, наша пословична нестрпљивост.

– Има много радова на улицама, а асфалту треба 24 сата да се охлади после постављања, и то је кључна ствар. Најчешће је улица одмах у функцији за саобраћај. Довољно је да неколико камиона и аутомобила пређе преко свежег коловоза и већ је направљена штета. Е сад, тешко је убедити људе који виде урађени нови коловоз да још није за употребу. Трудимо се да свеже асфалтирани мост оставимо цео дан да се нови слој охлади. Истрпимо прозивке, али остане добар коловоз – објашњава Драгојевић.

Ни ту није крај свакодневним путарским проблемима, каже он. Битна је и температура асфалта пре самог постављања. Примера ради, ако камион који носи асфалт путује два сата, уместо предвиђених пола сата, то асфалтна маса се хлади и тако губи на квалитету.

– Радници заиста не могу да процене да ли је асфалт загрејан на оптималних 160 или је 130 степени. А ти људи, који раде веома тежак посао, као да су смештени у рерни, морају да се боре и против возача. Све буде спремно за посао, а онда неко паркира кола и онда морају да зову „паука” да га уклони – каже Драгојевић.

Он напомиње да је „Београд-пут” пре месец дана почео да ради ливени асфалт, који је много бољег квалитета од оног којим су досад пресвлачене улице.

– Очекујем да ће, када уходају производњу, улице бити много боље – каже Драгојевић.

У свету се граде и бетонски аутопутеви, јер су знатно издржљивији и боље подносе точкове. Драгојевић каже да градња таквог пута захтева посебне услове.

– Пут за Бубањ поток преко Великог Мокрог Луга је бетонски. Он, у начелу, није погодан за велике брзине. Рецимо, на многим аутобуским станицама у граду постављена је бетонска подлога. Иначе, први аутопут који је Хитлер у Немачкој градио био је бетонски – вели Драгојевић.

Др Милорад Смиљанић, из Института за путеве, каже да проблем улегања асфалта од врелине није само домаћег типа.

– И други градови у свету имају проблема са тим. Треба имати на уму да је на великим врућинама, када је напољу 40 степени, асфалт буде загрејан на 60 степени. Асфалт којим је пресвучена Улица краља Милана одличног је квалитета. Све више се користи савремени, полимер модификовани битумен, веома квалитетна смеса. Није проблем ставити тврђи битумен, али смеса која се обично користи на београдским улицама отпорнија је на зиму и спречава пуцање – објашњава Смиљанић.

Он каже да су старији путеви подложнији врућини и улегнућима. Иначе, асфалт на коловозу је дебљине четири до шест центиметара, што је, каже Смиљанић, по пропису.

– Постоји могућност да на неким деловима буде постављен тањи слој, а то се догађа приликом поправки улица, када, примера ради, пукне водоводна цев, или приликом уградње топловода, па путари због рокова обаве тај посао мало брже – каже Смиљанић.

Станко Стаменковић
[објављено: 30.06.2007.]

Izvor: Politika Online
Link: http://www.politika.co.yu/detaljno.php?nid=33042

Ispade naravno kao da su svi ostali krivi, samo ne oni koji u stvari postavljaju asfalt... Oh well...
dedinje
Higher intermediate
Postovi: 1389
Pridružio se: Sub Feb 03, 2007 10:59 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 226
Pohvalio: 190

Postod dedinje » Sub Jun 30, 2007 12:37 pm

Za skoro sve što je loše na ulicama i trotoarima krivi su vozači automobila. Parkiraju gde stignu i gde im se prohte. Ne poštuju ni saobraćajne znake ni pešake. Zakrčili su trotoare i po periferiji. Gaze travu, lome ukrasno šiblje, zavlače se i u parkove. Koliko pute pešak mora da siđe sa trotoara na kolovoz da bi zaobišao parkirana kola. Vrhunac je kad neko parkira na tramvajskim šinama i zaustavi ceo saobraćaj.
Nenad
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5297
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 2:30 pm
Lokacija: Hamburg
Kontakt:
Pohvaljen: 9
Pohvalio: 0

Postod Nenad » Sub Jun 30, 2007 12:41 pm

@dedinje
To je tacno, i na zalost je tako, ali je i nekvalitet u izvodjenju radova jedan izuzetno bitan faktor! Nepravilno parkiranje ne prourzokuje pucanje asfalta i rupe u istom.
dragan
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6431
Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 8:31 pm
Lokacija: Fruška gora
Kontakt:
Pohvaljen: 909
Pohvalio: 81

Postod dragan » Sub Jun 30, 2007 5:12 pm

Ajd, da se pohvalim :...Menjaju se ivičnjaci u Glavnoj ul. u Zemunu.
Stari su bili sa nagibom, a novi nisu .... pa možda spreče parkiranje.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Ova dvojica su lako preskočili i nove ivičnjake. :)

Slika
Ovaj ivičnjak, kod hotel exYU - 'Alpe Adrija hoteli', teško će se prelaziti...kolima.
dedinje
Higher intermediate
Postovi: 1389
Pridružio se: Sub Feb 03, 2007 10:59 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 226
Pohvalio: 190

Postod dedinje » Sub Jun 30, 2007 7:42 pm

Trebalo bi da svi ivičnjaci budu kao ovaj na slici kod hotela exYU i bio bi rešen problem - trotoari su samo za pešake.
Nenad
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5297
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 2:30 pm
Lokacija: Hamburg
Kontakt:
Pohvaljen: 9
Pohvalio: 0

Postod Nenad » Ned Jul 01, 2007 11:17 am

Ovi ivicnjaci u Glavnoj ulici u Zemunu nisu dovoljno visoki da bi sprecili parkiranje automobila... Ako nista drugo, bar izgleda bolje:)

Jel ima planova za skoru obnovu Glavne ullice? Asfalt? Eventualno poplocavanje trotoara?? To bi bilo super i promenilo bi izgled ulice iz korena!
Влада
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2462
Pridružio se: Čet Dec 21, 2006 10:23 pm
Lokacija: Дорћол
Kontakt:
Pohvaljen: 15
Pohvalio: 0

Postod Влада » Ned Jul 01, 2007 3:44 pm

Петак, 29. јун 2007.
Набавка 20 нових камиона
Slika
Јавно комунално предузеће „Београд-пут” ових дана набавља 20 нових „ФАП” камиона. Половину контингента нових кипера возачи су већ довезли из Прибоја, данас су прикључени теретном возном парку предузећа, а већ следеће недеље наћи ће се на градилиштима широм града. Преосталих десет камиона стићи ће у „Београд-пут” до краја следећег месеца.

Као и прошле године, ово јавно комунално предузеће одлучило се за домаћи производ. Новом наруџбином, „Београд-пут” не само да је упослио капацитете фабрике у Прибоју, већ се сврстао међу највеће купце њеног камионског програма.

Циљ набавке није проширење возног парка већ замена старих, дотрајалих камиона. Инвестиција је значајна не само за „Београд-пут” већ и за Београђане јер ће нови теретњаци носивости 11,5 тона омогућити бољи и ефикаснији превоз асфалта до градилишта широм града, а тако и његову бржу и ефикаснију уградњу у градске улице. Камиони су опремљени додацима неопходним за качење зимске опреме, па ће бити појачан и рад зимске службе „Београд-пута”.

Осим камиона-кипера, ЈКП „Београд-пут” ће набавити и још четири возне јединице – две аутоцистерне за воду, једног тегљача и једног миксера. Сви ће изаћи из погона приобојског произвођача, а допринеће квалитету рада грађевинских бригада „Београд-пута”. Укупна вредност инвестиције је око 139 милиона динара, а средства је „Београд-пут”обезбедио из сопствених прихода.

извор Беоинфо
линк http://www.beograd.org.yu/cms/view.php?id=1280936
dragan
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6431
Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 8:31 pm
Lokacija: Fruška gora
Kontakt:
Pohvaljen: 909
Pohvalio: 81

Postod dragan » Ned Jul 01, 2007 7:12 pm

Nenad napisao:Jel ima planova za skoru obnovu Glavne ullice?
Asfalt? Eventualno poplocavanje trotoara??
To bi bilo super i promenilo bi izgled ulice iz korena!

Asvalt dosta redovno menjaju...po potrebi.
Za popločavanje trotoara nisam ništa čuo, a čuo bih da se nešto tako planira.

Da bi bilo super...bilo bi!.....mogao bih da razgovaram sa opštinskim arhitektom
u vezi planova za Glavnu i da malo 'kukam' kako nas Grad ignoriše. :D
Nenad
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5297
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 2:30 pm
Lokacija: Hamburg
Kontakt:
Pohvaljen: 9
Pohvalio: 0

Postod Nenad » Pon Jul 16, 2007 12:56 pm

Реконструисане улице у општини Стари Град

Недеља, 15. јул 2007.
Екипе ЈКП „Београд-пута” су до 30. јуна завршиле реконструкцију неколико централних улица у општини Стари Град. – Реч је о улицама Цетињској, Нушићевој, Рељиној, Симиној и Дубровачкој, док ће се реконструкција Светогорске и Будимске улице завршити до 20. јула – каже Ђорђе Илић из Дирекције за путеве. Неке од ових улица су поплочане, а неке асфалтиране. Тако је коловоз асфалтиран у Будимској и Дубровачкој, а тротоари су поплочани у Цетинској, Светогорској, Симиној и Нушићевој. Рељина улица је реконструисана и постављена је коцка. У Дирекцији за путеве града најављују наставак санације и реконструкције улица у овој општини.

Izvor: Beoinfo
Link: http://www.beograd.org.yu/cms/view.php?id=1282748
vrachar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2660
Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 5:59 pm
Lokacija: Interzone
Kontakt:
Pohvaljen: 8
Pohvalio: 0

Postod vrachar » Sre Jul 18, 2007 5:29 pm

Danas sam se prosetao celom duzinom Svetogorske ulice. Rekonstrukcija je pri kraju i obavljaju se zavrsni radovi tj. postavlja se horizontalna signalizacija.

Dakle, sto se tice opsteg utiska, moram reci da izbliza ne deluje kao najbolji posao koji su putari dosad uradili. Neki ce reci da sam cepidlaka, medjutim, propusti koji su krajnje ocigledni jednostavno nisu dopustivi za metropolu kao Beograd:

- Dok se hoda poplocanim trotoarima, primetno je da su na mnogim mestim ploce polako pocele da tonu, dok postoje i delovi gde izmedju njih ne postoji ni cement ni pesak, vec se oslanjaju samo jedna na drugu. Problem je u tome sto putari nisu prvobitno masinski utabali zemlju, nego su na nasuti sljunak odmah redjali ploce. Posto ih nista fizicki ne drzi za podlogu osim sopstvene tezine, trotoar je vec poceo da tone. Za sada to jos nije toliko primetno, no sigurno ce biti za 2-3 meseca kada se ulica "razradi" i slegne. Takodje, stubici koji su postavljeni vec su poceli da se krive i deluju jako nesigurno.

- Sto se kolovoza tice, asfaltiran je celom duzinom, medjtim na odredjenim mestima vidljivi su propusti. Iz nekog meni potpuno nepoznatog razloga, putari su ostavili sporadicne rupe u asfaltu. Na momenat sam pomislio da su u pitanju uzeti uzorci asfalta za analizu, ali koliko ja znam, pri toj proceduri se kolovoz mehanicki busi na odredjenim mestima i ostavlja se pravilna kruzna rupa, dok u ovom slucaju izgleda kao da nije nasuto dovoljno asfalta. Da li je u pitanju cist javasluk ili neka "fora" tek cemo videti. Takodje, ponavlja se problem od ranije sa bankinama koje se pomeraju usled sleganja tla i loseg vezivanja cementom.

Sve usvemu, ocekivao sam da kvalitet bude znatno bolji i cini se da ce za nekih 6 meseci Svetogorska delovati kao da je radjena pre 6 godina. Nadam se da gresim...
Poslednja izmena od vrachar u Sre Jul 18, 2007 5:33 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Velika, cista, poslovna zgrada --
Novac u rukama!
Prljavo djubre na ulazu grada --
Novac u rukama!
PIGLET
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 661
Pridružio se: Sre Jun 13, 2007 10:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 646
Pohvalio: 142

Postod PIGLET » Čet Jul 19, 2007 12:37 am

Problem sa Beograd putom (za njih sreća) je što nemaju konkurenciju, sve poslove od Grada dobijaju baš oni, (kadija te tuži kadija ti sudi). Kako da dobijemo kvalitet kad je i investitor i izvođač ista firma.

A što se tiče ploča lično misli da su bacanje para, trotoare je trebalo asfaltirati i gotovo. Priča da je ovako lakše prići instalacijama ne pije vodu, mislim da je u pitanju nameštaljka da se uposli neka kumovska firma. Druga stvar je je što oni ne znaju tehnologiju izvođenaj radaova, te ploče mora ju da se izvibriraju kad se polože (vibro pločom ) kako bi legle da ne bi bilo naknadnog sleganja, što se već uveliko dešava.

Zamena ivičnjka u Zemuni je čista šminka tek tako da se neko uposli.(i uzme provizija), ne znam štA SE dobija time???
Igor
Korisnikov avatar
Site Admin
Postovi: 12214
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 1:15 am
Kontakt:
Pohvaljen: 11963
Pohvalio: 14006

Postod Igor » Čet Jul 19, 2007 12:47 am

Takodje je u gradu dosta aktivan i partizanski put oni su recimo radili milentija popovica deo radova
vrachar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2660
Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 5:59 pm
Lokacija: Interzone
Kontakt:
Pohvaljen: 8
Pohvalio: 0

Postod vrachar » Čet Jul 19, 2007 10:05 am

PIGLET napisao:A što se tiče ploča lično misli da su bacanje para, trotoare je trebalo asfaltirati i gotovo. Priča da je ovako lakše prići instalacijama ne pije vodu, mislim da je u pitanju nameštaljka da se uposli neka kumovska firma. Druga stvar je je što oni ne znaju tehnologiju izvođenaj radaova, te ploče mora ju da se izvibriraju kad se polože (vibro pločom ) kako bi legle da ne bi bilo naknadnog sleganja, što se već uveliko dešava.

Moguce je i da su komovske veze u pitanju :/ Ja licno nemam nista protiv poplocavanja ulica, cak stavise, mislim da su plocnici plemenitiji formom i bojom od asfalta. Naravno, sve to stoji ako je uradjeno ljudski. Po Evropi stalno vidjam kako se u centrima gradova ulice poplocavaju, samo oni koriste mahom debeli kvalitetni kamen na vec solidno utabanoj podlozi.
Velika, cista, poslovna zgrada --
Novac u rukama!
Prljavo djubre na ulazu grada --
Novac u rukama!
Nenad
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5297
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 2:30 pm
Lokacija: Hamburg
Kontakt:
Pohvaljen: 9
Pohvalio: 0

Postod Nenad » Čet Jul 19, 2007 5:43 pm

Evo vrachar, da te i zvanicno potvrdim :)

Завршена реконструкција Светогорске улице
Четвртак, 19. јул 2007.
Упркос тропским температурама, екипе „Београд-пута” завршиле су реконструкцију и модернизацију Светогорске улице, која је јутрос отворена за саобраћај.

Реконструкција Светогорске улице обухватила је поплочавање тротоара, замену ивичњака, регулисање сливника и шахтова, ревитализацију коловоза и регулисање паркирања. Екипе за обележавање хоризонталне сигнализације завршиле су свој део посла. Коловоз је пресвучен СМА-асфалтом – отпорнијом и квалитетнијом врстом асфалтне масе, којим је асфалтирана Немањина, Савска и Булевар краља Александра.

Izvor: Beoinfo
Link: http://www.beograd.org.yu/cms/view.php?id=1283503

Povratak na “Bulevari, ulice i ostala gradska infrastruktura”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Гага i 3 gosta