Šta je novo?

Zrenjaninski put

nikola32

Intermediate
Učlanjen(a)
16.02.2009.
Poruke
298
Pohvaljen
21
Tema je sredjivanje Zrenjaninskog puta od Krnjače do Kovilova

Često idem Zrenjaninskim putem ka Borči. Par puta sam video pogibeljne akcije vozača. Tipa polukružni preko pune linije, uletanje iz sporednih uličica u suprotnu traku, pretrčavanja pešaka. Sve kamikaza akcije.

Postaviti Jersey barijeru po sredini? Tj. da li Jersey barijere idu uopšte na ulice oko kojih ima radnji i kuća? Da li je Zrenjaninac od Krnjače do Kovilova, praktično, gradska saobraćajnica ili regionalan put? Da li bi pumpe i bezbroj drugih firmi uz sam put ostalo bez posla? Kakve su mogućnosti za servisne puteve uz Zrenjaninac? Izgradnja pasarela za pešake?

Da li će biti put proširen od Borče do nove raskrnice na SMT kod Kovilova? Da li se razmatraju denivelisane raskrsnice na ulazima u Borču?
 
Nikola pun pogodak za temu ! Ziveo sam 3 godine na zrenjaninskom putu pored Hotela elegance, tu sam imao kucu i uvek sam razmisljao o tome koliko treba da se sredi ta jako prometna ulica koja je fakticki jedini izlaz prema Zrenjaninu. Dosta je naguzvano uz samu ulicu bez ikakvog reda. Imam par slika pa cu mozda veceras da ih okacim kad dodjem kuci.
 
Eh,kad bi tu ulicu prosirili na 4 trake celom duzinom negde do padinjaka,to bi bio pravi pogodak.
 
4 trake + razdelno ostrvo (ili barem barijere), servisne saobraćajnice, trotoari sa biciklističkim trakama, to bi morao da bude podrazumevani minimum u svakom narednom projektu za celu ovu saobraćajnicu.

Naravno na mestima gde su važna skretanja - kružni tokovi.
 
Sve bi bilo lakše da je Zrenjaninski put u nadležnosti grada. Republika i Javni putevi su zla maćeha. U Gup-u 2021 nema ni reči o saobraćajnom rešenju. Samo na par mesta da je okolina predviđena za komercijalnu delatnost.

A u tom delu živi ogroman broj građana. Zr. put im je jedina veza sa gradom.
 
Ne znam gde bi natakli servisne puteve, kada je ceo taj kraj divljački izgrađen i bez ikakve regulacije.
Sa obe strane puta nicali su svakakvi objekti, i to bez ikakvog reda.
Čak i pečurke posle kiše niču pravilnijim redosledom.
O izgledu svih tih "monumentalnih građevina" suvišno je i pominjati :notok:
 
@misHic
+ 1 :)
ljudi koji pretrcavaju, ludake koji se ukljucuju sa nekih skrivenih prilaza i mrtve pse :lool:
 
Ako se postave i ograde, onda već priča deluje ozbiljnije. Ali, šta bi sa pasarelama koje su se toliko pominjale?
 
Zrenjaninac je oduvek bio crna tačka , ne pomažu tu ni ograde ni . . .
jedini s p a s je završetak puta od Kineskog mosta- Tangente ,
tako da tranzitni saobracaj zaobilazi ka mostu i ka Pančevu

Kompletan potez od Pančevca do Kovilova e ce moci da dobije mogucnost uličnog uređenja
a tangenta ce imati zaštitnu ulogu u svojstvu mini obilaznice. :)
Dotle slika : sa ljudima koji pretrcavaju, ludake koji se ukljucuju sa nekih skrivenih prilaza i mrtve pse
ce biti naša svakdnevnica :(
 
@Mekbejn Necemo da preterujemo, treba nesto i za sledece izbore :D
Slazem se da su potrebne al nemaju bas puno smisla bez ograde, ko ce da se penje u nebesa kad mozhe da predje ko covek :rolleyes:

Meni nije jasno ni gde misle da uguraju 3. traku+betnsku ogradu, nema mesta nikako.
Osim ako je izgradnja zapravo postavljanje Jersey barijera.
 
Ima li neke najave da će se trake zrenjaninca odvojiti zaštitnom ogradom ?
 
nmilic":ud4xv01g je napisao(la):
Ima li neke najave da će se trake zrenjaninca odvojiti zaštitnom ogradom ?

Koliko ja znam ne .... Mislim da je od Pancevac do raskrsnice za Ovcu na svim bitnijim raskrsnicama planirana izgradnja pete tj . srednje trake za skretanje u levo . Asfaltiranja su uglavnom gotova u duzini od oko 100 m na raskrsnicama , pa valjda treba jos da iscrtaju te buduce trake , a zasto to cekaju ne znam . Mozda zele da saniraju postojeci kolovoz pa tek onda da iscrtaju te trake .
 
Sinoc oko 18 casova na Zrenjaninskom putu doslo je do sudara vise automobila . Dva policijska auta pod rotacijom su usmeravala saobracaj . Kada sam danas potrazio na internetu informaciju o tom slucaju , nisam mogao pronaci nista ...
Pitam se , koliko se desi takvih sudara na Zrenjanincu koji se nikad ne objave , a sve iz razloga strasno lose konstruisane , oznacene , regulisane itd. saobracajnice.
 
Све акције су козметичке. Од пасарела ништа, а годинама иде жвака о томе. Проширења која су урађена готово да су неприметна. Поставили су тротоар на једној страни тек када је двоје погинуло комуналаца. Урађено је осветљење једног пешачког прелаза кроз Борчу после еко пумпе, уместо да се цела саобраћајница прошири за по траку од сужења до краја насеља тј. нове петље ка мосту за Земун. Да неко опет не лупи... простора на Зрењанинцу има на претек, још један се може направити поред а да се ништа не руши.
 
Znak "udarne rupe na putu 5km" na zrenjanincu sve govori. Ne da ne planiraju da ga rekonstruisu, vec im ne pada na pamet da ga odrzavaju. Ljudi pretrcavaju ulicu, vozaci seku duplu punu, potez od raskrsnice borca-ovca pa narednih skoro 1km nema uopste ulicno osvetljenje. Samo su osvetlili taj jedan pesacki sto vise odmaze kad vozis kroz mrak nego sto pomaze. O tim pasarelama, koje bi trebale da smanje guzve na potezu skretanje za kotez - most (o sigurnosti da ne govorim), se prica pred svake izbore...
 
Оно што мислим је да би на Зрењанинцу требало дрмнути неколико кружних токова, минимално један код Метроа и један већег пречника код гробља Збег. Тај код гробља Збег је јако важан, као обележје уласка у насељену урбану зону, и ради успоравања ванградског саобраћаја. Ту би било доста прелаза на кружно острво, али боље и то него да људи гину. Спој са мостом Земун Борча би требао да буде петља северно од Збега. И на Панчевачком путу би требао кружни ток уместо првог семафора, по мом мишљењу, а из истих разлога као кружни ток код гробља Збег.
 
Кружни токови ми делују ок, али мислим да је основни проблем комуникација дивљих насеља са истим. То ко зна како може да се реши, али би радови морали да буду фантастичног обима. Неки сервисни путеви, можда надземни/подземни прелази или чак скретања, ко зна... ипак мислим да је и за безбедност али и за добијање целине најважније проширење бар до нове петље код збега ако не до п.скеле. Нарочито ће проблем доћи до изражаја када саобраћајница у делу кроз Борчу буде трпела и транзит, већ су ту застоји чести, на семафору ка граду чекаш и по 3-4 циклуса. Док чекање да неко скрене лево за насеље ( ако идеш у правцу збега ) траје у зависности од храбрости возача да исече неки шлепер/бус и скрене ( неки се баш дуго премишљају) ограничење брзине је 40.
Обзиром да су ово сиромашнији делови града, како се буду отварала радна места и број возила ће бити у порасту, постојећи путеви већ не задовољавају. Проблем је и што постојећи крак бео воза није занимљив за бар 90% становника 3.Београда а аутобуски саобраћај не задовољава ни основне потребе превоза, па ће правац преко моста за Земун бити оптерећење Зрењанинског пута можда и више него растерећење.
 






Све ово је на једном прелазу пешачком, Зрењанинац. Да ли је ово опрема за неки нови семафор или неко чудније обележавање прелаза, или осветљење истог?

Има још овако припремљених прелаза, од пре неког месеца.
 





Oво је из три дела ширина зрењанинца тамо где је ужи, кроз Борчу








А ово је раскрсница у Борчи, код путника, одакле је 2+2 до П.моста. Простора за било каква проширења има свуда, евентуално од обима проширења би зависило да ли би летела нека ограда или шупа.
 
misHic":1u6u9x5i je napisao(la):
Opet nesto krpe ili ce ipak biti vajde od cele price?
Uvek kad vozim tuda isprepadam se skroz pokusavajuci
da izbegnem ljude koji pretrcavaju, ludake koji se ukljucuju
sa nekih skrivenih prilaza i mrtve pse :notok:

http://www.studiob.rs/info/vest.php?id=73660&page=2&kategorija=Beograd

Ovaj clanak je star vise od godinu dana , a od pete trake ni traga ni glasa . Ko se to igra sa nama...
Sve mi ovo lici na : "ajde da nesto radimo , nije bitno sta , nije bitno kako, nije bitno zasto , itd ..."
 


На уском делу Зр. пута поставили су пре пар месеци два ова стуба са рефлекторима. То је ваљда да умире савест, јер се ништа овде не предузима суштински. Причало се о пасарелама, проширењима, оградама...
Од свега, ово као решење у неосветљеном делу пута, само је додатни ризик јер се ноћу види само пешачки и метар са стране. При брзинама које се овде примењују, то је позивница за несрећу, јер неко буквално закорачи из мрака, околног жбуна, на пешачки и тек је тада уочљив.
 
Vrh