Karađorđeva ulica

Razvoj gradske infrastrukture, rekonstrukcija ulica, gradnja novih bulevara i slične teme

Moderator: Igor

Felix55
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1000
Pridružio se: Uto Mar 31, 2009 2:56 am
Lokacija: Bg
Kontakt:
Pohvaljen: 82
Pohvalio: 153

Postod Felix55 » Pet Apr 13, 2012 9:49 am

Otvaram temu koja će biti posvećena budućoj rekonstrukciji Karađorđeve, a kao prvi post prenosim ovaj jučerašnji konkurs u kome se vidi šta će obuhvatiti prva faza rekonstrukcije:

Javni poziv
za obavljanje tehničke kontrole glavnog građevinskog projekta
rekonstrukcije tramvajske pruge, kontakne mreže, kolovoza, trotoara i infrastrukture u Karađorđevoj ulici OD SAVSKOG TRGA DO HOTELA „BRISTOL”

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1500294
dosen
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 469
Pridružio se: Čet Apr 16, 2009 4:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 457
Pohvalio: 1173

Postod dosen » Ned Apr 15, 2012 1:12 pm

Interesantan projekat. Pitanje je da li to u ovom trenutku ima smisla. S obzirom da luka Beograd i Viline vode kao distributivni centar - generisu teretni saobracaj. I gde ce taj saobracaj ici. Takodje postoji pitanje autobusa i autobuske i zeleznicke stanice. Pitanje putnickog saobracaja sa Brankovog mosta i oko Kalemegdana. Nepostoji ni jedan paralelni niti alternativni put. Ako su mislili na neku vrstu pesacke zone onda za to treba da se izradi dobar i celovit plan. I to ce da kosta. Za sada cela prica lici na poplocavanje loznickim kockicama i zafarbavanje onih lipih fasada - da bi se dobila pozadina za novo slikanje.
2012
Expert
Postovi: 6281
Pridružio se: Pon Jun 22, 2009 6:42 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 217
Pohvalio: 331

Postod 2012 » Ned Apr 15, 2012 7:43 pm

I ja mislim isto...za samo nekoliko meseci rekonstruisana ulica bi se pretvorila u ruinu.. :kafa:
mekbejn
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4348
Pridružio se: Uto Jul 13, 2010 9:01 am
Lokacija: 44.835749,20.411082
Kontakt:
Pohvaljen: 1458
Pohvalio: 5403

Postod mekbejn » Ned Apr 15, 2012 7:52 pm

Nije bez smisla jer će se dobar deo saobraćaja preusmeriti na most kod Borče.
Međutim, pravimo grešku kao i sa Gazelom i mostom na Adi - umesto da se sačeka godinu dana, da se novi most završi i tako ponudi alternativa, radimo oba posla istovremeno. :bash:
Poslednja izmena od mekbejn u Ned Apr 15, 2012 7:53 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Relja: Srbin je u 19. veku pronašao obrtno magnetno polje, a u 21. je izumeo parkiranje u kružnom toku.
BadMan
Intermediate
Postovi: 444
Pridružio se: Sre Jun 16, 2010 9:52 am
Kontakt:
Pohvaljen: 119
Pohvalio: 35

Postod BadMan » Pon Apr 16, 2012 8:23 am

Interesantna kolumna Bogdana Tirnanića u "Politici":
http://t.co/I9h4xvlL
dosen
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 469
Pridružio se: Čet Apr 16, 2009 4:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 457
Pohvalio: 1173

Postod dosen » Pon Apr 16, 2012 10:38 am

Verovatno su se urbanisti bavili ovom lokacijom u poslednjih 50-ak godina. Arhitektonski fakultet je verovatno na urbanistickim vezbama odradio ovu lokaciju takodje. Da imamo pravo novinarstvo vec bi culi nesto o tome u medijima ili bi se strucne organizacije javile. Pravu sliku bi mozda mogao da da panel ljudi koji su se istorijski bavili ovim problemom. Ovako ostaje da slusamo medijske navlakuse, poluistine, zastupnike privatnih interesa malih i velikih. Ocigledno da u zoni savskog amfiteatra fali bar jedna saobracajnica od Brankovog mosta do Gazeli i dalje. Logicno bi bilo da se prvo taj put izgradi, naravno ukljopljen u urbanisticki plan buduceg grada na Savi. Taj put bi verovatno pokupio veci deo tranzitnog saobracaja. Lokalni saobracaj ostaje da se resi. Onda imamo uslov da se taj deo Karadjordjeve ozivi. Sve to treba raditi vrlo pazljivo ali i brzo. Nisam siguran da taj plan postoji 30 godina posle odluke o sirenju u tom pravcu. Urbanizam Beograda je mozda jedna od najzaostalih stvari u zemlji. Ceo sistem je na nivou Afrike. Osim toga ova zona je u sferi interesa velikih igraca i tako da se ne izradjuje plan i onda traze developeri, vec obrnuto da bi se maksimizirali profiti ili ceo paket plasirao na prihvatljiv nacin.
Homer Jay
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7178
Pridružio se: Sre Jan 03, 2007 5:06 pm
Lokacija: Boleč
Kontakt:
Pohvaljen: 3149
Pohvalio: 3472

Postod Homer Jay » Pon Apr 16, 2012 3:53 pm

Neće Karađorđeva da se radi pre 2014. godine (taman kada Kinezi puste most). Za narednu godinu su planirane Vojvode Stepe i (bože zdravlja) Slavija i Bulevar oslobođenja.

Od 2014. bi trebalo da se rade Mije Kovačevića, Ruzveltova i Karađorđeva, a posle toga verovatno i potez Kraljice Marije, 27. marta, Džordža Vašingtona, Cara Dušana.
"You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one..."
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 16348
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 2242
Pohvalio: 407

Postod vucko » Pon Apr 16, 2012 7:48 pm

Drug Homer dobro prati planirane rokove rekonstrukcije ulica.

Izgleda da ne planiraju uopste da rade deo od Bristola do okretnice 2ke.To me i najvise plasi,jer bi tom delu falila rekonstrukcija.
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
Homer Jay
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7178
Pridružio se: Sre Jan 03, 2007 5:06 pm
Lokacija: Boleč
Kontakt:
Pohvaljen: 3149
Pohvalio: 3472

Postod Homer Jay » Pon Apr 16, 2012 9:34 pm

U zvaničnoj dokumentaciji se za sada ne pominje deo od Bristola do Beton hale, ali verujem da će i to doći na red - naročito zbog potencijalno većih investicija u tom delu ulice (Berton hala, objekti oko Velikog stepeništa, stanica LRT-a itd.).

Videćemo šta će biti u nerednih godinu-dve dana. Nije to malo vremena, dosta toga može da se promeni do tada.
"You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one..."
Drakche
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2200
Pridružio se: Čet Avg 19, 2010 11:50 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1386
Pohvalio: 1555

Postod Drakche » Uto Apr 17, 2012 8:28 am

Mozda bi , za pocetak, prvo trebali da konacno izmeste autobusku stanicu. Svima nam se smucila.
Homer Jay
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7178
Pridružio se: Sre Jan 03, 2007 5:06 pm
Lokacija: Boleč
Kontakt:
Pohvaljen: 3149
Pohvalio: 3472

Postod Homer Jay » Uto Apr 17, 2012 3:12 pm

Juče je Đilas išao da se slika na gradilištu kineskog mosta, pa je pri tom izjavio da će taj most omogućiti da kamioni više ne idu Karađorđevom, kao i da će autobuska stanica biti izmeštena na mesto gde je sada "naselje pored Belvila" (njegove reči).

Doba je praznih obećanja, tako da sve što čujemo moramo, nažalost, uzeti sa velikom dozom rezerve. Mada, kada se pogleda, ima tu neke logike - do 2014. bi trebalo da budu gotovi most Zemun-Borča, a i prva faza UMP-a (novobeogradska trasa).

Time bi se stvarno stekli uslovi i da se premesti tranzit iz centra grada (ostaje doduše problem nedostatka mosta kod Vinče, što će praviti izvesne probleme), kao i da se BAS izmesti na NBG.

Ostaje samo jedno pitanje - u čijem vlasništvu je Beogradska autobuska stanica???
"You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one..."
MilisaV
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5148
Pridružio se: Sre Jan 12, 2011 12:03 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1303
Pohvalio: 1024

Postod MilisaV » Uto Apr 17, 2012 3:32 pm

borac za bolje sutra

bez splavova na rekama
Homer Jay
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7178
Pridružio se: Sre Jan 03, 2007 5:06 pm
Lokacija: Boleč
Kontakt:
Pohvaljen: 3149
Pohvalio: 3472

Postod Homer Jay » Uto Apr 17, 2012 4:27 pm

Hvala MilisaVe :) Znam da je, nakon što je odlučeno da se državni deo BAS-a ne proda onoj banjalučkoj firmi (zaboravih ime), Grad Beograd (mislim baš Aleksandar Antić) najavio da će preuzeti te akcije. Pa, rekoh da nije stanica u međuvremenu prešla u vlasništvo grada.
"You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one..."
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 16348
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 2242
Pohvalio: 407

Postod vucko » Uto Apr 17, 2012 4:37 pm

Evo teme o basu,ima i novi render od juce.Pa tamo nastavimo diskusiju o BAS-u i njegovom izmestanju
http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?id=1721&p=3
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
Homer Jay
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7178
Pridružio se: Sre Jan 03, 2007 5:06 pm
Lokacija: Boleč
Kontakt:
Pohvaljen: 3149
Pohvalio: 3472

Re: Karađorđeva ulica

Postod Homer Jay » Sre Dec 12, 2012 7:58 pm

Evo šta kažu u Nacrtu budžeta za 2013. godinu:

10.72. Пројекат реконструкције Карађорђеве улице, деоница од Савског Трга до хотела Бристол (измештање трамвајске пруге, реконструкција коловоза, комуналне инфраструктуре и саобраћајне сигнализације, тротоари)

2013. - 8,173,440
2014. - 489,474,000
2015. - 163,152,000

10.74. Пројекат реконструкције Карађорђеве улице, деоница од хотела Бристол до Пристаништа (измештање трамвајске пруге, реконструкција коловоза, комуналне инфраструктуре и саобраћајне сигнализације, тротоари)

2013. - x
2014. - 19,483,200
2015. - 609,292,800


*iznosi su u dinarima

Izvor: Grad Beograd
"You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one..."
drum1
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1325
Pridružio se: Sre Maj 19, 2010 12:09 am
Lokacija: Београд
Kontakt:
Pohvaljen: 227
Pohvalio: 852

Re: Karađorđeva ulica

Postod drum1 » Sub Dec 22, 2012 1:39 am

оп оп оп! измештање трамвајских шина, где? је л то мисле на поравнавање саме пруге, јер сада иде лево десно што знатно успорава.
архитекта
jlaki
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2561
Pridružio se: Sre Mar 07, 2007 3:29 pm
Lokacija: Novi Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 208
Pohvalio: 44

Re: Karađorđeva ulica

Postod jlaki » Sub Dec 22, 2012 2:38 pm

Nadam se da će da je uzdignu da se ne kolju auta sa tramvajima.
Stop automobilizaciji Beograda!
lento
Higher intermediate
Postovi: 525
Pridružio se: Pon Maj 23, 2011 12:34 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 36
Pohvalio: 518

Re: Karađorđeva ulica

Postod lento » Sub Dec 22, 2012 4:17 pm

A mozda ce da uzdignu automobile! :-P
Gollum
Beginner
Postovi: 97
Pridružio se: Pet Jan 04, 2013 5:40 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 28
Pohvalio: 0

Re: Karađorđeva ulica

Postod Gollum » Čet Jan 31, 2013 11:26 pm

Postoji li ikakva sansa da ce u skorijoj buducnosti (za dve, tri godine) poceti obnova Karadjordjeve ???
Toliko praznih obecanja...

Druga stvar, zar je Karadjordjeva jedini put kojim moraju da idu one kamioncine... svaki put kada tuda idem pobesnim kad vidim kroz kakvu ulicu prolaze teretni kamioni... Pa sigurno postoji neki drugi put za kamione od Karadjordjeve.. Nego kod nas izgelda bitno samo da se negde sto pre stigne pa prodji kamioncinom i po sred centra, koga briga
sizif
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1952
Pridružio se: Pet Nov 14, 2008 4:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1202
Pohvalio: 758

Re: Karađorđeva ulica

Postod sizif » Pon Feb 04, 2013 3:24 pm

Док се не заврши мост Земун-Сурчин, не постоји други пут за камионе који долазе из правца Баната. Значи, крајем 2014. створиће се услови за детаљну реконструкцију Карађорђеве. Мада, понешто може и до тада да се одради, пре свега када су зграде у питању.
Сизиф не одустаје!
2012
Expert
Postovi: 6281
Pridružio se: Pon Jun 22, 2009 6:42 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 217
Pohvalio: 331

Re: Karađorđeva ulica

Postod 2012 » Pon Feb 04, 2013 8:03 pm

jlaki napisao:Nadam se da će da je uzdignu da se ne kolju auta sa tramvajima.

Da ovi iz LRt lobija bo ceo grad pretvorili u rolakoster,a istom trasom bi se putovalo jos sporije nego sada :kafa:
nikola32
Intermediate
Postovi: 298
Pridružio se: Pon Feb 16, 2009 2:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 20
Pohvalio: 58

Re: Karađorđeva ulica

Postod nikola32 » Pon Feb 04, 2013 10:44 pm

sizif napisao:Док се не заврши мост Земун-Сурчин, не постоји други пут за камионе који долазе из правца Баната. Значи, крајем 2014. створиће се услови за детаљну реконструкцију Карађорђеве. Мада, понешто може и до тада да се одради, пре свега када су зграде у питању.


Iz Banata dolazi tek cetvrtina kamona koji prolaze Karadjordjevom. 75% su kamioni koji setaju izmedju carinskih ispostava na CI Luka Beograd, CI fizicka lica, Slobodna zona, razna skladista na Luci, CI Zeleznicka stanica i CI Sajmiste. Postoji koridor od Pan. mosta preko Ruzveltove, D.Tucovica, Batutove. do plavog mosta i dalje Autoput - obilaznica. (Obrenovacki put-B.V.Misica-Autoput-Plavi most-Pan.most

Da je postojala politicka volja i malo odlucnosti, sve ove Carinske ispostave su mogle vec pre 5 godina da budu iseljene iz grada. A kamioni iz Karadjordeve
Pohvale za post: 1
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1916
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 2501
Pohvalio: 3325

Re: Karađorđeva ulica

Postod Karlo del Ponte » Uto Feb 05, 2013 4:17 pm

Покушавам да нађем решење Савског трга, које је био предложио Зидар, а које смо презентовали на Миксеру 2012. Зидар је дао 3 предлога, од којих је један био сјајан. Имам одређене сугестије за надоградњу тог предлога, са одређеним подземним провођењем аутомобила како би се ослободило још више простора, и како би аутомобили што мање сметали пешацима, бициклистима и трамвајима... Зидар јави се!
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
stf
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10737
Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8258
Pohvalio: 1835

Re: Karađorđeva ulica

Postod stf » Uto Feb 05, 2013 10:11 pm

Карло,

то није могуће, као што је Вучко рекао на теми о Савском тргу, испод самог трга је велики колектор подземних вода и никакви подземни пролази било за кола, било за пешаке, нису могући.
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 25693
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 11763
Pohvalio: 4652

Re: Karađorđeva ulica

Postod direktor » Čet Feb 07, 2013 10:13 pm

Slika
Slika
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.

Povratak na “Bulevari, ulice i ostala gradska infrastruktura”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gosta