Ruzveltova ulica i Mije Kovacevica

Razvoj gradske infrastrukture, rekonstrukcija ulica, gradnja novih bulevara i slične teme

Moderator: Igor

Bumbarevo brdo
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 865
Pridružio se: Sre Jun 01, 2016 2:59 pm
Lokacija: NBG
Kontakt:
Pohvaljen: 1868
Pohvalio: 1575

Re: Ruzveltova ulica i Mije Kovacevica

Postod Bumbarevo brdo » Uto Mar 27, 2018 4:36 pm

stf » Uto Mar 27, 2018 8:41 am napisao:
Bumbarevo brdo » 26 Мар 2018 03:25 pm napisao:Svi problemi koji postoje u dusanovoj i na celom tom pravcu apsolutno nemaju nikakve veze sa polozajem bastice, vec sa parking mestima neadekvatnim po velicini i po uglu uparkiravanja

Као што је Соле написао, паркинг места у Душановој су и данас "под углом од 45" и видимо како то дивно функционише. Блокада трамвајског саобраћаја свако мало ... А пешаци немају прописаних 1.6 метара тротоара за које се тако здушно бориш на другој теми где је то далеко мање битно. Баш занимљива недоследност. За већа "прописана" паркинг места једноставно физички нема места у тој улици. Када би изградили паркинг места као у Булевару ослобођења, за пешаке би МОЖДА остало 40 цм ...

На крају Душанова има неупоредиво већи број паркинг места од Булевара ослобођења. Што већи број паркинг места - већи број потенционалних проблема за трамвајски саобраћај.

Bumbarevo brdo » 26 Мар 2018 03:25 pm napisao:Spoljnim basticama JEDINI problem mogu da prave desna skretanja koja za tu svrhu koriste samu basticu/zutu traku, ali se i to krajnje efikasno moze resiti STALNIM uslovnim signalom za sva desna skretanja na trasi.

Да ли се шалиш? Да ли си свестан колики је ово безбедоносни проблем? Па ниси, али у нашој саобраћајној култури, возачи аутомобила не схватају да трамвај има предност а такође не схватају да не може да укочи у месту грдосија од 20 тона и онда улећу испред па их трамвај лепо покупи (редовна појава на оно мало левих скретања остављених у Булевару). Код десних није ништа боља ситуација. Што више десних скретања - већи број тачака повећаног безбедоносног ризика.

Bumbarevo brdo » 26 Мар 2018 03:25 pm napisao:Najizrazeniji i NERESIV problem srednjih bastica, je kolizija sa levim skretanjima koja niko apsolutno NEMA PRAVO da ukida u toj meri kao sto je to uradjeno na bulevaru, jer se time DRASTICNO sakati i degradira funkcionalnost ne samo te konkretne ulice, vec se time pravi problem i u svim sporednim

Бумбар и лева скретања .... :lol: Па где су ти лева скретања у твом вољеном Булевару ослобођења? Колико их има? хмммммм ... НУЛА!

Дакле, као што написах, укидање левих скретања нема никаве везе са трамвајским баштицама у средини улице. На Булевару ни пре реконструкције није било левих скретања, само сте ти и теби слични бахато секли пуну линију. Сад имате ивичњак па не можете бити бахати. Ја сам свестан да је то из угла бахатих возача велики проблем. За вас и требају ивичњаци. И жардињере. И зидови.

Bumbarevo brdo » 26 Мар 2018 03:25 pm napisao:znacajno manje propusnim ulicama.
Tramvajski ljubitelji sa glavom u pesku koji sanjaju i mastaju da citav grad treba njima da se prilagodjava, a na stetu skucenog prostora i svih ostalih ucesnika u saobracaju - neka nastave da mastaju...

Bumbarevo brdo » 26 Мар 2018 03:25 pm napisao:Gradsko-sinska vozila i jesu PROMAJNA, u najvecoj meri zahvaljujuci upravo zalosnim srednjim basticama, jer za razliku od mnogih drugih primera i gradova, tramvaj u beogradu je zapravo samo visokokapacitetni autobus na sinama (a ne LRT), i tu nikakav upgrade apsolutno nije moguc, najvise zahvaljujuci samom karakteru beogradskih skucenih ulica i hronicnom nedostatku prostora. Tek kada/ako se prihvati ovaj potpuno jasan karakter bg tramvaja, mozemo ocekivati poboljsanje u funkcionisanju ovog trenutno UBEDLJIVO NAJNEEFIKASNIJEG podsistema gradskog prevoza.


А зашто је трамвајска траса кроз Душанову тренутно најнеефикаснији део изузетно неефикасне трамвајске мреже? Па због баштица до тротоара. Зашто?

Због великог броја паркинг места, што значи и великог броја ускакача и искакача на иста, који ништа не гледају, због великог броја десних скретања и магараца који не гледају кад скрећу, због великог броја несемафоризованмих пешачких прелаза и пешака који очас посла искоче на коловоз између два непрописно паркирана аутомобила - трамвајџије ЗБОГ БЕЗБЕДНОСТИ возе 5-10 км/х.

Из свих тих разлога, да би се повећала ефинаскост трамвајаског система, у овој конкретној улици баштице МОРАЈУ на средину. Да трамвај може безбедно да фукционише.

Neistine, neistine...sve same NEISTINE...

Ko o cemu, baba o ustipcima i stf o desnim skretanjima... :lool:
Desna skretanja potpuno normalno i bez ikakvih zastoja funkcionisu svuda gde dele trasu sa sinama, dok su leva skretanja potpuno neresiv problem sto je krajnje ocigledno u jurija gagarina.

Lobi limenog prevoznika PROMAJE nastavlja da radi punom parom, mastajuci i dalje o tome da, na pravcu vuk-kalemegdan, maksimalnih 20 prevoznih jedinica u toku jednog sata treba da dobije ekskluzivu u vidu zasebnog koridora koji ce zauzeti POLA ulice, a da se svi ostali pate na preostalom delu. E pa nece moci. Takva ucestalost nailaska apsolutno ne opravdava ni uvodjenje zute trake, a posebno ne srednje bastice. Tu je sasvim dovoljno resenje primenjeno u ruzveltovoj, a tako zapravo i izgleda PRIHVACENO resenje rekonstrukcije. Hvala bogu i razumu.

Po rekonstrukciji u dusanovoj ce biti sasvim dovoljno prostora i za pesake i za propisana parking mesta jer ulica vise nece biti 3+3, vec 3+2 kao sto je u delu od bajlonija ka vuku. Dakle, bice dovoljno mesta za sve.

Veliki broj parking mesta apsolutno nema nikakav uticaj na javni prevoz, a dokaz za to je despota stefana gde zuta traka potpuno normalno funkcionise pored jos i veceg broja parking mesta.

Dakle, bastice NECE ici na sredinu i to je potpuno razumno resenje.
Tролебус или тролеЈбус, друже колекторе?
Испред зареза не иде размак, друже колекторе!
Празна лименка највише звечи, друже колекторе!

Бео-Зoo-Koнц-Логор - Врт туге и безнађa!

НапрДНО - до победе - алек муслиу.
Pohvale za post: 3
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5201
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2755
Pohvalio: 3861

Re: Ruzveltova ulica i Mije Kovacevica

Postod solecar » Uto Mar 27, 2018 5:03 pm

Ko o čemu , baba o uštipcima a Bumbar o levim skretanjima.

Lobi automobilskog saobraćaja koji prevozi 1.5 putnika u proseku , nastavlja da radi punom parom maštajući da na potezu Kalemegdan - Vuk treba da dobije ekskluzivu u vidu cele ulice za njih , a da se svi ostali pate na preostalom delu. E pa neće moći. Takvo ponašanje apsolutno ne opravdava davanje prednosti njima zarad drugih učesnika u saobraćaju. Sasvim dovoljno i u svakom smislu funkcionalno rešenje je primenjeno u Bulevaru Kralja Aleksandra i Vojvode Stepe. Hvala bogu i razumu.
Veliki broj parking mesta i te kako ima uticaja na javni prevoz , a dokaz za to su Bulevar Kralja Aleksandra , Vojvode Stepe i potez Kalemegdan - Vuk , zato što tamo ili bilo gde drugde , tramvaji ne mogu da zaobiđu vozilo koje im je blokiralo traku , za razliku od autobusa u Bulevaru Despota Stefana koji mogu da zaobiđu kola ili bilo koju drugu prepreku u svojoj traci.
Dakle baštice treba da idu sredinom na potezu Kalemegdan - Vuk i to je potpuno razumno rešenje.
Slika

Slika
Pohvale za post: 7
Bumbarevo brdo
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 865
Pridružio se: Sre Jun 01, 2016 2:59 pm
Lokacija: NBG
Kontakt:
Pohvaljen: 1868
Pohvalio: 1575

Re: Ruzveltova ulica i Mije Kovacevica

Postod Bumbarevo brdo » Uto Mar 27, 2018 5:22 pm

Sa propisno obelezenim parking mestima tramvajima niko ne moze da blokira traku, niti se to desava u bul oslobodjenja, a vec USVOJENO resenje za potez kalemegdan-vuk predvidja koloseke spolja bez zute trake, sto je potpuno razumno tj najracionalnije resenje.
Tролебус или тролеЈбус, друже колекторе?
Испред зареза не иде размак, друже колекторе!
Празна лименка највише звечи, друже колекторе!

Бео-Зoo-Koнц-Логор - Врт туге и безнађa!

НапрДНО - до победе - алек муслиу.
Pohvale za post: 2
Igor
Korisnikov avatar
Site Admin
Postovi: 11308
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 1:15 am
Kontakt:
Pohvaljen: 9200
Pohvalio: 9695

Re: Ruzveltova ulica i Mije Kovacevica

Postod Igor » Uto Mar 27, 2018 5:29 pm

Ne mogu se prediti Bulevar oslobodjenja i potez Vuk-Kalemegdan gde ima daleko vise bocnih parking mesta i mogucnosti da se neko bas u momentu nailaska tramvaja manevrise oko parking mesta ili jednostavno stoji da skokne do trafike :bg4:
Pohvale za post: 2
Bumbarevo brdo
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 865
Pridružio se: Sre Jun 01, 2016 2:59 pm
Lokacija: NBG
Kontakt:
Pohvaljen: 1868
Pohvalio: 1575

Re: Ruzveltova ulica i Mije Kovacevica

Postod Bumbarevo brdo » Uto Mar 27, 2018 6:34 pm

Sva bocna parking mesta ce rekonstrukcijom biti pretvorena u kosa, a nepropisno parkiranje nece vise biti ni fizicki moguce jer ce koloseci biti u mesovitoj kolovoznoj traci koju ce i svi drugi koristiti, sto uostalom potpuno normalno funkcionise u ruzveltovoj.
Tролебус или тролеЈбус, друже колекторе?
Испред зареза не иде размак, друже колекторе!
Празна лименка највише звечи, друже колекторе!

Бео-Зoo-Koнц-Логор - Врт туге и безнађa!

НапрДНО - до победе - алек муслиу.
Pohvale za post: 2
Ksenija
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1232
Pridružio se: Pon Jan 11, 2016 2:09 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1792
Pohvalio: 5520

Re: Ruzveltova ulica i Mije Kovacevica

Postod Ksenija » Uto Mar 27, 2018 6:42 pm

Ne bih imala šta dodati a tek ne oduzeti iz stava gospodina Bumbarevo brdo. Slika
"Napusti svoje nade odmah. Bice ti lakse."/zklop
Veče glomazne poezije
Pohvale za post: 2
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5201
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2755
Pohvalio: 3861

Re: Ruzveltova ulica i Mije Kovacevica

Postod solecar » Uto Mar 27, 2018 6:52 pm

Bumbarevo brdo » March 27th, 2018, 6:34 pm napisao:Sva bocna parking mesta ce rekonstrukcijom biti pretvorena u kosa, a nepropisno parkiranje nece vise biti ni fizicki moguce jer ce koloseci biti u mesovitoj kolovoznoj traci koju ce i svi drugi koristiti, sto uostalom potpuno normalno funkcionise u ruzveltovoj.

Nepropisno parkiranje će i dalje biti fizički moguće , jer se kosim parkiranjem ne rešava problem , zato što se vozila i sada parkiraju ukoso i blokiraju tramvajski saobraćaj , te se tako neće suštinski ništa promeniti , bile tramvajske šine integrisane u saobraćajnicu sa drugim vozilima ili imale spoljne baštice. To što ovaj sistem spoljnih baštica funkcioniše sa dvadesetak paking mesta u Bulevaru Oslobođenja , apsolutno ne implicira da će sistem funkcionisati i na potezu Kalemegdan - Vuk gde imamo 200 parking mesta.
Slika

Slika
Pohvale za post: 3
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 25894
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 11967
Pohvalio: 4906

Re: Ruzveltova ulica i Mije Kovacevica

Postod direktor » Uto Mar 27, 2018 7:16 pm

Na potezu vuk - beko ima 500 parking mjesta idealno izgradnja srusene garaze plus jedne nove i ova ispod pijace pa da bude tu nekih 600 mjesta da se urade bic staze kroz potez i paralelno parkiranje samim tim dobije normalan trotar i tramvaj u stedinu ako se prezale platani
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 1
Bumbarevo brdo
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 865
Pridružio se: Sre Jun 01, 2016 2:59 pm
Lokacija: NBG
Kontakt:
Pohvaljen: 1868
Pohvalio: 1575

Re: Ruzveltova ulica i Mije Kovacevica

Postod Bumbarevo brdo » Uto Mar 27, 2018 7:25 pm

Pojedinci bas ne mogu da prezale i prebole cinjenicu da limeni prevoznici promaje vise nece imati ekskluzivne zasebne bastice, vec ce deliti trasu sa ostalim ucesnicima u saobracaju kao sto predvidja usvojeni plan rekonstrukcije.

Rekonstrukcija ruzveltove je zapravo bila prekretnica, ta odluka da koloseci ostanu spolja je pokazala da je taj model saobracajno najfunkcionalniji i da princip srednjih bastica u potpunosti treba da bude odbacen.

Ne postoji ni teoretska sansa da platani budu prezaljeni, oni u bulevaru su platili cenu ali ce spasiti sve ostale jer nikome vise nikad nece pasti na pamet ni da pomisli na takav urbicid.

Na celom potezu ima sasvim dovoljno mesta za kolovoz 3+2, za kosi parking i za 1.6m trotoar.

Dakle, bastice ostaju spolja.
Tролебус или тролеЈбус, друже колекторе?
Испред зареза не иде размак, друже колекторе!
Празна лименка највише звечи, друже колекторе!

Бео-Зoo-Koнц-Логор - Врт туге и безнађa!

НапрДНО - до победе - алек муслиу.
Pohvale za post: 3
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 25894
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 11967
Pohvalio: 4906

Re: Ruzveltova ulica i Mije Kovacevica

Postod direktor » Uto Mar 27, 2018 7:43 pm

Odluka jos nije donesena a platani su ori kraju zivotnog vjeka mozda cak i odloze rekonstrukciju zbog idtih i jos nekih imovinsko pravnih pitanja
Postoje oba plana tj 2 verzije
U ruzveltovoj tramvaji nisu isli na sredinu zbog vukovog sponenika i nedovoljne sirie samog profila ulice
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Zezeljko
Intermediate
Postovi: 167
Pridružio se: Uto Jun 05, 2012 7:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 83
Pohvalio: 326

Re: Ruzveltova ulica i Mije Kovacevica

Postod Zezeljko » Uto Mar 27, 2018 7:45 pm

Nakon rekonstrukcije Ruzveltove, neki pametnjakovići su odlučili da zagrade proširenje za prilaz Novom groblju, pa sada taksisti staju na šine kako bi putnici napustili vozilo, zbog čega se blokira tramvajska baštica, problem je izražen pogotovo kad su zadušnice.

Osim prilaza, ceo trotoar je na tom potezu ograđen građevinskom ogradom, prosto me zanima kome je pala takva ideja na pamet? Kome se obratiti da je ukloni? Pisao sam Pogrebnom oni ne odgovaraju, takođe slao prijavu Beokomu? Jel postoji neki mail Sekretarijata za saobraćaj?
Pohvale za post: 1
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 25894
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 11967
Pohvalio: 4906

Re: Ruzveltova ulica i Mije Kovacevica

Postod direktor » Uto Mar 27, 2018 7:57 pm

Da nije zaostala nakon radova ili jednostavno nesto nije uradjeno komunalnoj inspekciji mozes preko e uprave da posaljes ili preko tvitera itdc
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 1
Bumbarevo brdo
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 865
Pridružio se: Sre Jun 01, 2016 2:59 pm
Lokacija: NBG
Kontakt:
Pohvaljen: 1868
Pohvalio: 1575

Re: Ruzveltova ulica i Mije Kovacevica

Postod Bumbarevo brdo » Uto Mar 27, 2018 8:00 pm

direktor » Uto Mar 27, 2018 6:43 pm napisao:Odluka jos nije donesena a platani su ori kraju zivotnog vjeka mozda cak i odloze rekonstrukciju zbog idtih i jos nekih imovinsko pravnih pitanja
Postoje oba plana tj 2 verzije
U ruzveltovoj tramvaji nisu isli na sredinu zbog vukovog sponenika i nedovoljne sirie samog profila ulice

Odluka jeste doneta, koloseci ostaju spolja, platani nisu pri kraju zivotnog veka vec na sredini.

I u vojvode stepe je bila nedovoljna sirina ulice pa su NA SILU posadjene srednje bastice, zato sad u vecem delu i nema normalan trotoar.

U ruzveltovoj nisu prebaceni u sredinu jer je ocigledno da tamo ni zuta traka nije neophodna, a isti je slucaj i na trasi kalemegdan-vuk.
Tролебус или тролеЈбус, друже колекторе?
Испред зареза не иде размак, друже колекторе!
Празна лименка највише звечи, друже колекторе!

Бео-Зoo-Koнц-Логор - Врт туге и безнађa!

НапрДНО - до победе - алек муслиу.
Pohvale za post: 3
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 25894
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 11967
Pohvalio: 4906

Re: Ruzveltova ulica i Mije Kovacevica

Postod direktor » Uto Mar 27, 2018 8:16 pm

U ruzveltovoj nisu jer nema dovoljno sirine i zbog stanice vukov spomenik
Odluka je vec jednom mjenjana pa moze opet platani su pri kraju to kaze zelenilo i studija o tome
Vojvode stepe vrlo brzo dobija adekvatnu sirinu rekonstrukcija je ubrzala uklanjanje kuceraka i izgradnju novih zgrada
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 3
Bumbarevo brdo
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 865
Pridružio se: Sre Jun 01, 2016 2:59 pm
Lokacija: NBG
Kontakt:
Pohvaljen: 1868
Pohvalio: 1575

Re: Ruzveltova ulica i Mije Kovacevica

Postod Bumbarevo brdo » Uto Mar 27, 2018 8:48 pm

Vojvode stepe nece dobiti adekvatnu sirinu trotoara jer su uvuceni delovi ispred objekata ili na nekakvom uzvisenju ili na nizbrdici za garazu i sl.
To je sve neka vrsta prostora ispred zgrade, koja najcesce nije funkcionalni trotoar. I tako je u celom gradu.

Koliko su validne studije, koje svako moze da naruci, pokazalo se u bulevaru.

Za ruzveltovu vec rekoh, koloseci su spolja jer frekvencija saobracaja ne opravdava cak ni zutu traku.
Tролебус или тролеЈбус, друже колекторе?
Испред зареза не иде размак, друже колекторе!
Празна лименка највише звечи, друже колекторе!

Бео-Зoo-Koнц-Логор - Врт туге и безнађa!

НапрДНО - до победе - алек муслиу.
Pohvale za post: 3
SRBO
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1552
Pridružio se: Pet Jan 23, 2015 9:48 pm
Lokacija: Учитељско насеље
Kontakt:
Pohvaljen: 1087
Pohvalio: 30

Re: Ruzveltova ulica i Mije Kovacevica

Postod SRBO » Uto Mar 27, 2018 10:13 pm

Bumbarevo brdo » 27 Mar 2018 19:00 napisao:
direktor » Uto Mar 27, 2018 6:43 pm napisao:Odluka jos nije donesena a platani su ori kraju zivotnog vjeka mozda cak i odloze rekonstrukciju zbog idtih i jos nekih imovinsko pravnih pitanja
Postoje oba plana tj 2 verzije
U ruzveltovoj tramvaji nisu isli na sredinu zbog vukovog sponenika i nedovoljne sirie samog profila ulice

Odluka jeste doneta, koloseci ostaju spolja, platani nisu pri kraju zivotnog veka vec na sredini.

I u vojvode stepe je bila nedovoljna sirina ulice pa su NA SILU posadjene srednje bastice, zato sad u vecem delu i nema normalan trotoar.

U ruzveltovoj nisu prebaceni u sredinu jer je ocigledno da tamo ni zuta traka nije neophodna, a isti je slucaj i na trasi kalemegdan-vuk.


Све то може се назвати лењим урбанизмом

Мада олакшавају посао, у Степи ће остати само неке шестоспратне сурунтије од пре ПДРа да се разговају по бољем ПДРу који ће бити допуна садашњем
Pohvale za post: 1
nekianonimnilik
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 412
Pridružio se: Sre Avg 30, 2017 3:54 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 660
Pohvalio: 8687

Re: Ruzveltova ulica i Mije Kovacevica

Postod nekianonimnilik » Uto Mar 27, 2018 11:22 pm

ma aj sto sama bastica siluje prostor ulice, nego stajalista tramvaja, svaki cas krivuda ulica nesto, plus umesto da mozes na trotoaru da cekas tramvaj mora prelazis ulicu sto je najgore kad naidje pa moras da pretrcavas
Pohvale za post: 2
Bumbarevo brdo
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 865
Pridružio se: Sre Jun 01, 2016 2:59 pm
Lokacija: NBG
Kontakt:
Pohvaljen: 1868
Pohvalio: 1575

Re: Ruzveltova ulica i Mije Kovacevica

Postod Bumbarevo brdo » Sre Mar 28, 2018 12:24 am

Tako je, bravo. :kk:
Sve je skroz neprirodno, cak ni same stanice nisu mogle da se postave da budu u paru obostrano, zbog totalno skucenog prostora. Sve je uradjeno na silu zbog srednjih bastica.
Tролебус или тролеЈбус, друже колекторе?
Испред зареза не иде размак, друже колекторе!
Празна лименка највише звечи, друже колекторе!

Бео-Зoo-Koнц-Логор - Врт туге и безнађa!

НапрДНО - до победе - алек муслиу.
Pohvale za post: 3
stf
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10805
Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8410
Pohvalio: 1885

Re: Ruzveltova ulica i Mije Kovacevica

Postod stf » Pet Mar 30, 2018 10:14 am

Bumbarevo brdo » 27 Мар 2018 03:36 pm napisao:Ko o cemu, baba o ustipcima i stf o desnim skretanjima... :lool:
Desna skretanja potpuno normalno i bez ikakvih zastoja funkcionisu svuda gde dele trasu sa sinama, dok su leva skretanja potpuno neresiv problem sto je krajnje ocigledno u jurija gagarina.


Да, десна скретања из угла возача аутомобила савршено функционишу, са малим последицама а великом ценом - неефикасним трамвајским системом. Велики број десних скретања директно негативно утичу на квалитет трамвајског система.
Лева скретања јесу нерешив проблем у Јурија Гагарина, и зато тамо баштице морају до тротоара. Али су у Душановој лева скретања решива а десна нерешива и зато у њој трамвајске баштице морају на средину.


Bumbarevo brdo » 27 Мар 2018 03:36 pm napisao:Lobi limenog prevoznika PROMAJE nastavlja da radi punom parom

И на жалост, и даље је слабији од лобија бахатих возача аутомобила који и данас заузимају 90% јавног простора и саобраћајних површина а превезу једва 10% становника ...


Bumbarevo brdo » 27 Мар 2018 03:36 pm napisao:Veliki broj parking mesta apsolutno nema nikakav uticaj na javni prevoz, a dokaz za to je despota stefana gde zuta traka potpuno normalno funkcionise pored jos i veceg broja parking mesta.

Да, стим што наравно, испушташ из вида јако важну чињеницу на коју су ти већ указали, али ћу поновити.

Аутобус у Деспота Стефана једноставно заобиђе евентуално бахато паркираног возача аутомобила, или она возила која извирују на коловоз. Најчешће возачи аутобуса возе по жутој линији па им је пола аутобуса у жутој траци а пола у регуларној како би избегли возила која извирују на коловоз. Трамвај то не може. Кад налети на возило које извирује са паркинг места - цео систем стане. А таквих случајева је и у Душановој и у Деспота Стефана велики.

Једнсотавно, и даље настављаш да поредиш неупоредиве ствари. Аутобуска жута трака не може да се пореди са трамвајском баштицом. Једноставно не може.
Poslednja izmena od Igor u Ned Apr 01, 2018 11:38 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Rezlog: Admin edit
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!
Pohvale za post: 5
Пантограф
Expert
Postovi: 5774
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6452
Pohvalio: 4181

Re: Ruzveltova ulica i Mije Kovacevica

Postod Пантограф » Pet Mar 30, 2018 3:12 pm

Ма дајте, бре.
Не живимо ми сами на свету, па да треба да измишљамо - трамвај: шине по средини улице су пожељно решење било где да се гради, и не би нико и нигде премештао колосеке из средине на обод коловоза, али обратно би.

Решење је, такође, нашироко познато: смањење фреквенције трамваја на 5, најмање 4 минута по смеру, благодарећи чему му је могуће дати предност на семафорима, без изазивања колапса друмског саобраћаја. Наравно, то подразумева и ангажовање дужих возила (мислим да је комбинација ЦАФ/дупла катица довољна), као и "пеглање" реда вожње чекањем трамваја на почетку регулисане деонице.

У конкретном случају, сматрам неопходном и денивелацију левих друмских скретања из Гандијеве у Јурија Гагарина, као и из Јурија Гагарина у Омладинских бригада, подвожњаком у профилу једне траке са простором за заустављање. Пожељно је и трамвајски колосек кроз Улицу антифашистичке борбе укопати, са подземном станицом код Ж. ст. НБ.

Испуњењем тих услова, добијамо веома, веома употребљив и ефикасан трамвај, и већ на средњи рок остварујемо велику уштеду у издацима за превоз.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Pohvale za post: 1
Bumbarevo brdo
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 865
Pridružio se: Sre Jun 01, 2016 2:59 pm
Lokacija: NBG
Kontakt:
Pohvaljen: 1868
Pohvalio: 1575

Re: Ruzveltova ulica i Mije Kovacevica

Postod Bumbarevo brdo » Ned Apr 01, 2018 11:32 pm

stf » Pet Mar 30, 2018 9:14 am napisao:Да, десна скретања из угла возача аутомобила савршено функционишу, са малим последицама а великом ценом - неефикасним трамвајским системом. Велики број десних скретања директно негативно утичу на квалитет трамвајског система.
Лева скретања јесу нерешив проблем у Јурија Гагарина, и зато тамо баштице морају до тротоара. Али су у Душановој лева скретања решива а десна нерешива и зато у њој трамвајске баштице морају на средину.

Pravac kalemegdan-vuk ima UBEDLJIVO NAJVISE levih skretanja, daleko vise nego u gagarinovoj, a ovaj istaknuti predstavnik lobija limenog prevoznika promaje bi da ih sve UKINE, kao u bulevaru, i time OSAKATI jos jedan od najvaznijih pravaca u samom centru grada.
Pri tome pozpuno izvrce cinjenicu da desna skretanja potpuno normalno funkcionisu u npr ruzveltovoj i milentija popovica, bez ikakvih uletanja tj postovanjem jednog od najosnovnijih saob pravila o prestrojavanju gde tramvaj koji ne menja traku svakako UVEK ima prednost.
Dakle, jos jednom, desna skretanja nigde nisu problem, a leva su neresiv, posto apsolutno NIKO NE ZELI da se ona ukidaju. Niko osim pomenutog lobija.

Tamo gde su parking mesta normalne duzine nijedno vozilo ne viri na kolovozu, tako da je to samo jos jedan izgovor.

Ponovicu 4 osnovna i presudna razloga zasto su srednje bastice u beogradu krajnje lose resenje:

1.Gabarit bg ulica je apsolutno neodgovarajuci, zahvaljujuci cemu tramvaj nije dominantan vid prevoza, niti ima kapacitet da to postane

2.Frekvencija od maksimum 20 prevoznih jedinica po satu pa je apsolutno neopravdano da tako nesto zauzima POLOVINU ulice

3.Leva skretanja na trasi kao neresiv problem

4.Svi pravci koje koriste tramvaji (osim neprirodnog izuzetka na bulevaru) su zapravo kombinovani tramvajsko-autobuski pa je i iz ugla putnika i iz ugla sto racionalnijeg koriscenja kapaciteta, apsolutno neophodno da imaju OBJEDINJENU traku, iskustvo nedvosmisleno pokazuje da su tramvaji daleko bolje popunjeni tamo gde imaju zajednicke stanice sa autobusima.

U sagledavanju evidentnog problema loseg funkcionisanja tramvaja moraju se uzeti u obzir sve beogradske specificnosti zbog kojih bas i nije moguca, a ni pozeljna, knjiska primena odredjenih stvari, veca ulaganja ka nekoj 'nezavisna trasa' varijanti nisu ni realna ni izvesna, tramvaj nije dominantan vid prevoza, niti ce to postati, mora imati autobusku podrsku na trasi zbog pouzdanosti...
Ali ce isto tako ostati zalosno iskoriscen sve dok se ne prihvati njegova prava i jedina svrha u beogradu, da je to zapravo samo visokokapacitetni autobus na struju.
Tролебус или тролеЈбус, друже колекторе?
Испред зареза не иде размак, друже колекторе!
Празна лименка највише звечи, друже колекторе!

Бео-Зoo-Koнц-Логор - Врт туге и безнађa!

НапрДНО - до победе - алек муслиу.
Pohvale za post: 3
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5201
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2755
Pohvalio: 3861

Re: Ruzveltova ulica i Mije Kovacevica

Postod solecar » Pon Apr 02, 2018 12:39 am

Bumbarevo brdo » April 1st, 2018, 11:32 pm napisao:Dakle, jos jednom, desna skretanja nigde nisu problem, a leva su neresiv, posto apsolutno NIKO NE ZELI da se ona ukidaju. Niko osim pomenutog lobija.

A pod tim da APSOLUTNO NIKO NE ŽELI DA SE LEVA SKRETANJA UKINU se misli na auto lobi. Baš briga pešaka ili biciklistu što negde nema levo skretanje , kada i jedni i drugi mogu da idu po trotoaru ili preko pešačkog , a i jedni i drugi su učesnici u saobraćaju.

Bumbarevo brdo » April 1st, 2018, 11:32 pm napisao:Tamo gde su parking mesta normalne duzine nijedno vozilo ne viri na kolovozu, tako da je to samo jos jedan izgovor.

Veličina parking mesta apsolutno nema nikakve veze sa time kako se neko parkira. Tol'ko ima primera po gradu gde se ljudi parkiraju tako da zauzmu dva parking mesta ili da im jedan kraj vozila viri preko kolovoza ...

Bumbarevo brdo » April 1st, 2018, 11:32 pm napisao:Ponovicu 4 osnovna i presudna razloga zasto su srednje bastice u beogradu krajnje lose resenje:

1.Gabarit bg ulica je apsolutno neodgovarajuci, zahvaljujuci cemu tramvaj nije dominantan vid prevoza, niti ima kapacitet da to postane

2.Frekvencija od maksimum 20 prevoznih jedinica po satu pa je apsolutno neopravdano da tako nesto zauzima POLOVINU ulice

3.Leva skretanja na trasi kao neresiv problem

4.Svi pravci koje koriste tramvaji (osim neprirodnog izuzetka na bulevaru) su zapravo kombinovani tramvajsko-autobuski pa je i iz ugla putnika i iz ugla sto racionalnijeg koriscenja kapaciteta, apsolutno neophodno da imaju OBJEDINJENU traku, iskustvo nedvosmisleno pokazuje da su tramvaji daleko bolje popunjeni tamo gde imaju zajednicke stanice sa autobusima.

1. Tramvaj ima daleko veći kapacitet od automobila koji su trenutno dominantan vid prevoza a prevoze u proseku 1.5 čoveka po vozilu.
2. Apsolutno je neopravdano da svi drugi ispaštaju zbog automobilskog lobija i bahatih vozača istih
3. Leva skretanja su lako rešiv problem , zato što ne mora da postoji u svakoj ulici i levo i desno skretanje i da svaka ulica bude dvosmerna. Takođe mnoge ulice koje apsolutno mogu da budu dvosmerne , pretvaraju se u jednosmerne zarad izgradnje parking mesta za automobile
4. Vojvode Stepe je odličan primer kako mogu autobusi i tramvaji da funkcionišu zajedno

Bumbarevo brdo » April 1st, 2018, 11:32 pm napisao:U sagledavanju evidentnog problema loseg funkcionisanja tramvaja moraju se uzeti u obzir sve beogradske specificnosti zbog kojih bas i nije moguca, a ni pozeljna, knjiska primena odredjenih stvari, veca ulaganja ka nekoj 'nezavisna trasa' varijanti nisu ni realna ni izvesna, tramvaj nije dominantan vid prevoza, niti ce to postati, mora imati autobusku podrsku na trasi zbog pouzdanosti...
Ali ce isto tako ostati zalosno iskoriscen sve dok se ne prihvati njegova prava i jedina svrha u beogradu, da je to zapravo samo visokokapacitetni autobus na struju.

Mogu ja odmah da prihvatim da je tramvaj ustvari visokokapacitetni autobus na struju , ali nikako ne mogu da prihvatim kako je moguće da taj isti visokokapacitetni autobus na struju nije u stanju da zaobiđe prepreku na putu kao običan autobus na gorivo. :wink:
Slika

Slika
Pohvale za post: 5
Bumbarevo brdo
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 865
Pridružio se: Sre Jun 01, 2016 2:59 pm
Lokacija: NBG
Kontakt:
Pohvaljen: 1868
Pohvalio: 1575

Re: Ruzveltova ulica i Mije Kovacevica

Postod Bumbarevo brdo » Pon Apr 02, 2018 1:28 am

Clan solekar sada pominje krajnje SPORADICNE pojave kao zauzimanje dva parking mesta ili nepravilno parkirane prepreke u zutoj traci, cime samo potvrdjuje da su u pitanju najobicniji izgovori.

Spoljna bastica POTPUNO NORMALNO funkcionise u ruzveltovoj, bul oslobodjenja i mil popovica, to su svima poznate cinjenice i to su jedina mesta gde se tramvaj ne izbegava od strane putnika.

A vojvode stepe moze samo da bude odlican primer kako su srednje bastice napravljene silovanjem uske ulice i na stetu svih ostalih, pre svega pesaka koji normalan trotoar tamo NEMAJU.
Tролебус или тролеЈбус, друже колекторе?
Испред зареза не иде размак, друже колекторе!
Празна лименка највише звечи, друже колекторе!

Бео-Зoo-Koнц-Логор - Врт туге и безнађa!

НапрДНО - до победе - алек муслиу.
Pohvale za post: 2
Aleksandar1
Higher intermediate
Postovi: 688
Pridružio se: Pon Mar 23, 2015 12:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 806
Pohvalio: 541

Re: Ruzveltova ulica i Mije Kovacevica

Postod Aleksandar1 » Pon Apr 02, 2018 2:15 am

Sa autobusima mogu lakse da se predlazu turisticko-obilazne-kolo-kolo-naokolo linije na ovom forumu nego sa tramvajima.
Pohvale za post: 3
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5201
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2755
Pohvalio: 3861

Re: Ruzveltova ulica i Mije Kovacevica

Postod solecar » Pon Apr 02, 2018 4:44 pm

Bumbarevo brdo » April 2nd, 2018, 1:28 am napisao:Clan solekar sada pominje krajnje SPORADICNE pojave kao zauzimanje dva parking mesta ili nepravilno parkirane prepreke u zutoj traci, cime samo potvrdjuje da su u pitanju najobicniji izgovori.

Krajnje sporadične pojave koje se dešavaju u velikom broju na parking mestima , bili oni pored žute trake ili ne , čime dotični član bumbar samo potvrđuje stavove svog auto lobija da automobili treba da imaju prednost , predstavljajući argumente drugih kao obične izgovore koji se dešavaju jednom u milion slučajeva.

Bumbarevo brdo » April 2nd, 2018, 1:28 am napisao:Spoljna bastica POTPUNO NORMALNO funkcionise u ruzveltovoj, bul oslobodjenja i mil popovica, to su svima poznate cinjenice i to su jedina mesta gde se tramvaj ne izbegava od strane putnika.

Srednja baštica potpuno normalno funkcioniše u Vojvode Stepe i Bulevaru kralja Aleksandra i niko ih ne izbegava tamo.

Bumbarevo brdo » April 2nd, 2018, 1:28 am napisao:A vojvode stepe moze samo da bude odlican primer kako su srednje bastice napravljene silovanjem uske ulice i na stetu svih ostalih, pre svega pesaka koji normalan trotoar tamo NEMAJU.

U Vojvode Stepe nisam ni pre rekonstrukcije imao normalan trotoar , tako da ništa nije izgubljeno. Pre rekonstrukcije je jedino silovanje bilo od strane vozača automobila koji su se zaustavljali na tramvajskim bašticama na par minuta dok ne obave posao u obližnjoj pekari (pljeskarnici) ili nekoj radnjici.

P.S.
U najavi "silenje" tramvaja sa srednjim bašticama u Žarkovačkoj. :)
Poslednja izmena od solecar u Pon Apr 02, 2018 4:47 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Slika

Slika
Pohvale za post: 3

Povratak na “Bulevari, ulice i ostala gradska infrastruktura”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Google [Bot] i 4 gosta