Rekonstrukcija ulice Kneza Miloša

Razvoj gradske infrastrukture, rekonstrukcija ulica, gradnja novih bulevara i slične teme

Moderator: Igor

Kartograf
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1619
Pridružio se: Čet Mar 20, 2008 6:48 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 919
Pohvalio: 1867

Re: Rekonstrukcija ulice Kneza Miloša

Postod Kartograf » Pet Jan 01, 2016 5:48 pm

Još manje razumeju ekonomske principe i logike. Najbolji su ipak ovi hvalospevi o profitašima.
boca-ica
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8432
Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3118
Pohvalio: 763

Re: Rekonstrukcija ulice Kneza Miloša

Postod boca-ica » Pet Jan 01, 2016 6:49 pm

a ušta da se ,,ulije,, taj ubrzani i brojniji saobracaj ..
u jednosmerne ili u uobičajne sporohodne saobracajnice .

Zamisli krug spojenih cevi sa vodom
i samo na jednom delu ubaci komad sa vecim precnikom
hoce li u tom krugu dobiti veci protok ?

Delija » 01 Jan 2016 15:14 napisao:...саобраћајни систем у целости је ефикасан, проточан и квалитетан колико и његова најслабија карика....

---ko ima uši neka čuje , a ko nema..... djaba mu i da sluša... :grand:

E da ... o1 jan. bio u tradic. štrapaciranje gradom
al uhvatila me muka videvši na šta liči Knez Mhajlova
(sada bez osvrta na vašarište i pleh muziku)
vec samo na izgled ulice
crni pločnici, crni žandinjeri , crni spomenik, crna fontana, crne fasade prodavnica....
sve crno do crnog ....prava grobljanska ulica...

Te se nadam da pri rekonstukciji Kneza Miloša nećemo dobiti još jednu grobljansku ulicu
inače BEOgrad ode u CRNOgrad tj obično groblje
postoji 1.000 razloga za necu, a 1 za hocu :)
Pohvale za post: 1
dove
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 434
Pridružio se: Pet Jul 08, 2011 7:42 am
Lokacija: Церак
Kontakt:
Pohvaljen: 267
Pohvalio: 167

Re: Rekonstrukcija ulice Kneza Miloša

Postod dove » Pet Jan 01, 2016 8:10 pm

Generalno govorim o fenomenu da povecanje saobracaja moze biti i obrnuto proporcionalno ocekivanom povecanju zagadjenja, ukoliko se saobracaj regulise na pravi nacin. Ovo se odnosi na bilo koju ulicu na svetu gde postoje tehnicke mogcnosti za ubrzanje saobracaja. Govorim iz ekoloske perspektive. Jasno mi je da u gornjem delu Kneza Milosa nije moguce prosiriti na 3+3, a sto se estetike tice podrzavam bilo kakvo uredjenje ove ulice, jer je sadasnje stanje ocajno, narocito oko samog kolovoza. Tim tehnickim mogucnostima ce se baviti ljudi zaduzeni za saobracaj, nadam se da ce uraditi nesto pozitivno.
Delija
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6019
Pridružio se: Ned Jan 03, 2010 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5352
Pohvalio: 1477

Re: Rekonstrukcija ulice Kneza Miloša

Postod Delija » Pet Jan 01, 2016 9:39 pm

Џаба теби повећање проточности једне улице ако све околне то повећање просто не могу да прихвате.

Да се вратим на паркинг. Разумем ја вас, и ја бих волео слободне тротоаре у Кнеза Милоша али не по тако високој цени давања и последњег динара на подземне гараже, што иначе само генерише још већи прилив аутомобила у центар. И ај се кладимо да и ако којим чудом нађу паре за гаражу поново ће направити и надземна паркинг места на тротоарима.

Док развијени свет већ 40 година дестимулише аутомобилски саобраћај у центру града ми се тек залећемо у његово стимулисање.
Чекајући метроа

"Вук на овцу своје право има ка тиранин на слаба човјека, ал тирјанству стати ногом за врат, довести га к познанију права, то је људска дужност најсветлија!"
Pohvale za post: 2
RioBL
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3020
Pridružio se: Ned Mar 22, 2015 8:40 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1667
Pohvalio: 2681

Re: Rekonstrukcija ulice Kneza Miloša

Postod RioBL » Pet Jan 01, 2016 10:26 pm

boca-ica » Fri Jan 01, 2016 5:49 pm napisao:a ušta da se ,,ulije,, taj ubrzani i brojniji saobracaj ..
u jednosmerne ili u uobičajne sporohodne saobracajnice .

Zamisli krug spojenih cevi sa vodom
i samo na jednom delu ubaci komad sa vecim precnikom
hoce li u tom krugu dobiti veci protok ?


:kk:
Odlicno zapazanje Boco!

Teoreticari saobracaja su davno primjetili da se saobracaj na ulicama odvija po pravilima koja vaze za kretanje fluida (gasovi i tecnosti) u cijevima i da se moze povuci analogija izmedju dinamike saobracaja i dinamike fluida te doprinijeti boljem shvatanju i planiranju saobracaja.

Po zakonima dinamike fluida, protok fluida se definise kao funkcija brzine kretanja cestica fluida na povrsini poprecnog presjeka cijevi. ili matematicki...Q=v*A, gdje je Q = protok, v = brzina, A = povrsina poprecnog presjeka.

Ako ovu zakonitost prenesemo na saobracaj pa kazemo da je Q = protok saobracaja, v = brzina saobracaja, A = precnik saobracajnice onda mozemo izvuci zakljucak da se prosirenjem ulice nece povecati protocnost. Zasto?

Pa, po vec pomenutom zakonu, ako imamo dvije spojene cijevi, razlicitih poprecnih presjeka, protok u obe cijevi mora biti isti po zakonima koji vaze za idealne fluide, odnosno po tzv jednacinama kontinuiteta, koje kazu da zapremina tecnosti na ulazu u cijev mora da bude jednaka zapremini na izlazu.

flow.jpeg
flow.jpeg (24.88 KiB) Pogledano 2056 puta


Na gornjoj slici, u tacki (1), gdje je sira cijev, protok je Q1 = v1 * A1 a u tacki (2) gdje je uza cijev, protok je Q2 = v2 * A2.
Kao sto ilustracija sugerise, A1 ˃ A2 a v1 ˂ v2 ali je Q1 = Q2. Drugim rijecima, tamo gdje je uze, veca je brzina kretanja cestica a gdje je sire manja je brzina, tako da protok u stvari ostaje isti.

Ako nekom nije jasno kako to da je protok isti bez obzira na sirinu cijevi, nek samo pomisli na jedan primjer.

Kad na slavinu prikljucimo crijevo, i onda ga na jednom mjestu malo ustinemo (suzimo) povecace se brzina kretanja vode na izlazu iz crijeva (prsakamo) ali ce isteci jednaka kolicina vode kao i da nismo stiskali crijevo.

Shodno ovom razmatranju, zakljucak je, da rjesenje nije i ne moze biti u prosirenju ulica vec u smanjenu dotoka saobracaja u pomenute ulice.

Delija » Fri Jan 01, 2016 8:39 pm napisao:Док развијени свет већ 40 година дестимулише аутомобилски саобраћај у центру града ми се тек залећемо у његово стимулисање.


:kk:

tacno tako. neophodno je destimulisati automobilski saobracaj u centru grada a ne ulagati u njegovo sirenje.
hranite se zdravim mislima i pazite da vam imunitet ne opadne na serviranu glupost.
orion
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1996
Pridružio se: Čet Sep 11, 2008 11:17 am
Lokacija: Beograd
Pohvaljen: 695
Pohvalio: 0

Re: Rekonstrukcija ulice Kneza Miloša

Postod orion » Pet Jan 01, 2016 10:49 pm

И мени је помало тешко да замислим да се проблем паркирања у Кнеза Милоша реши подземним гаражама, не због тога што не би могло да се направи довољно места већ због тога што је то је то улица амбасада, они који тренутно користе те паркинге нису навикли да им од улазних врата до врата аутомобилабуде више од пар метара.
mekbejn
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4351
Pridružio se: Uto Jul 13, 2010 9:01 am
Lokacija: 44.835749,20.411082
Kontakt:
Pohvaljen: 1470
Pohvalio: 5417

Re: Rekonstrukcija ulice Kneza Miloša

Postod mekbejn » Pet Jan 01, 2016 11:22 pm

Ama ljudi kako da destimulišete kada je javni saobraćaj očajan?
relja
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 12484
Pridružio se: Sre Dec 13, 2006 3:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6293
Pohvalio: 1902

Re: Rekonstrukcija ulice Kneza Miloša

Postod relja » Pet Jan 01, 2016 11:24 pm

Ovaj je još i inženjer hidraulike...

Nije internet za svakoga.
"Čovečuljci sa logaritmarima i računarima će naslediti zemlju." "Feniksov let" , 1965. g
Pohvale za post: 2
ACR
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 657
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 11:14 pm
Lokacija: Vankuver
Kontakt:
Pohvaljen: 49
Pohvalio: 112

Re: Rekonstrukcija ulice Kneza Miloša

Postod ACR » Sub Jan 02, 2016 1:05 am

mekbejn » 01 Jan 2016 09:22 pm napisao:Ama ljudi kako da destimulišete kada je javni saobraćaj očajan?


Nema više planske ekonomije, pa tržište na pokušaje 'destimulizacije' reaguje kako reaguje - centar Beograda su firme napustile, sve je sada na Novom Beogradu. :kafa: Da li želimo da stanari urade to isto, ne omogućavajući čak ni njima da računaju na parking mesto?
RioBL
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3020
Pridružio se: Ned Mar 22, 2015 8:40 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1667
Pohvalio: 2681

Re: Rekonstrukcija ulice Kneza Miloša

Postod RioBL » Sub Jan 02, 2016 8:08 am

relja » Fri Jan 01, 2016 10:24 pm napisao:Ovaj je još i inženjer hidraulike...
Nije internet za svakoga.


Ne, Relja. Ja sam uzgajivac ovaca. I znam da moje ovce brze i lakse prolaze kroz grmlje u koloni po jedan nego po dvije.
A u pravu si. Nije internet za svakog.

mekbejn » Fri Jan 01, 2016 10:22 pm napisao:Ama ljudi kako da destimulišete kada je javni saobraćaj očajan?


Pa eto, sam si naveo jednu od mjera. Unapredjenje javnog saobracaja.

Generalno, pod unapredjenje se podrazumjeva povecanje efikasnosti i kapaciteta javnog saobracaja, poboljsavanjem postojecih sistema (autobus, trolejbus, tramvaj,...) i uvodjenjem novih (LRT, metro) sto je posebnost za Beograd.

Takodje, tu je i citav niz drugih mjera kao sto su:
-smanjivanje i naplata parking mjesta (cini mi se da u pomenutoj ulici uopste nema naplate parkinga!?)
-preusmjeravanje tokova saobracaja
-preraspodjela saobracajnih povrsina
-smanjivanje kapaciteta infrastrukture, itd

Mislim da nam je pored ovog promaklo jos jedno vazno pitanje na koje nije odgovoreno ili nije dat ispravan odgovor.
Zasto se planira ova rekonstrukcija?

Sudeci po novinskim clancima i izjavama politicara ova rekonstrukcijase vrsi radi unapredjenja saobracaja i uslova parkiranja u pomenutoj ulici. No da li je to (sva) istina?

Untitled-1.jpg
Untitled-1.jpg (51.13 KiB) Pogledano 1919 puta


Ako pogledamo plan saobracajnica za prostor BNV mozemo primjetiti da je JEDINA veza prostora BNV sa mostarskom petljom, tj glavnim saobracajnim cvoristem Beograda, preko Savske ulice, tj kruznog toka koji se planira na raskrsnici Savska-Visegradska (strelica 1)

S obzirom da je ovaj pravac vec sad opterecen, planerima je jasno da on nece biti dovoljan pa su odlucili da olaksaju saobracaj dodatnim pravcem preko Nemanjine ulice i ulice Kneza Milosa (strelica 2). Zbog toga se i planira prosirenje Kneza Milosa samo na dijelu Mostarska petlja - Nemanjina.

Mozda ce se neko sjetiti da sam ja prije mjesec dva rekao kako se projektom BNV zapravo gradi Novi Beograd 2 na desnoj obali Save, odnosno da je pocela "novobeogradizacija" starog dijela grada. U skladu s tim, rekonstrukcija ove ulice, i rekonstrukcija mosta MZ i saobracajnice u njegovom produzetku kroz Savamalu (strelica 3) imace isti razarajuci efekat po stari dio grada kao sto je po Zemun razarajuce djelovao Novi Beograd.

A sve zbog ne postojanja pravilne koncepcije razvoja saobracaja u gradu.
Poslednja izmena od RioBL u Sub Jan 02, 2016 9:19 am, izmenjeno 1 put ukupno.
hranite se zdravim mislima i pazite da vam imunitet ne opadne na serviranu glupost.
Pohvale za post: 2
Drakche
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2617
Pridružio se: Čet Avg 19, 2010 11:50 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1913
Pohvalio: 2022

Re: Rekonstrukcija ulice Kneza Miloša

Postod Drakche » Sub Jan 02, 2016 9:05 am

orion » 01 Jan 2016 09:49 pm napisao:И мени је помало тешко да замислим да се проблем паркирања у Кнеза Милоша реши подземним гаражама, не због тога што не би могло да се направи довољно места већ због тога што је то је то улица амбасада, они који тренутно користе те паркинге нису навикли да им од улазних врата до врата аутомобилабуде више од пар метара.


Mislim da si dotakao bitnu poentu. Ulica K. Milosa bi prvo morala da ima bolju alternativu kako bi bila rasterecenija od saobracaja ili barem da se njom ne prolazi ako se ide np. do pancevackog mosta (E-70). Ovo mozda i ne dotice glavnu problematiku (zaustavljanje, parking), ali bi situacija na samoj cesti bila verovatno bolja.
Drugo, kome je u ovoj ulici zaista potreban parking? Ocito mnogima, posto sve vrvi od parkiranih automobila na sve strane, ali teoretski ne bi trebalo biti tako, jer u ulici nema komercijalnih sadrzaja kao np. u uzem centru. Druga polovina Kneza Milosa nema parking mesta pored ceste (od ministarstva spoljnih poslova pa sve do skupstine, i dalje) i to ocito da funkcionise, zabrana je jasna i uglavnom se postuje.

Reklo bi se da parking mesta u prvoj, problematicnoj, polovini K.M o kojoj govorimo najvise koriste stanari obliznjih zgrada, zato jer im se to moze.
Da je samo za radnike i korisnike ambasada, opstine S. Venac i drugih institucija u ulici - potreba za parking mestima ne bi trebala biti tako velika.
Par mesta za parking ispred zgrade za korsnike ambasade nije veliki estetski i konceptualni problem ako postoji red. Ovo sto je sada je pravi divlji zapad u jednoj od najlepsih ulica u Beogradu.
Delija
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6019
Pridružio se: Ned Jan 03, 2010 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5352
Pohvalio: 1477

Re: Rekonstrukcija ulice Kneza Miloša

Postod Delija » Sub Jan 02, 2016 9:20 am

mekbejn » 01 Jan 2016 10:22 pm napisao:Ama ljudi kako da destimulišete kada je javni saobraćaj očajan?

Овај, управо си сам дао одговор. За почетак упристојити јавни саобраћај, односно превоз.
Чекајући метроа

"Вук на овцу своје право има ка тиранин на слаба човјека, ал тирјанству стати ногом за врат, довести га к познанију права, то је људска дужност најсветлија!"
Pohvale za post: 1
laki72
Expert
Postovi: 8047
Pridružio se: Sre Sep 07, 2011 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 7449
Pohvalio: 1683

Re: Rekonstrukcija ulice Kneza Miloša

Postod laki72 » Sub Jan 02, 2016 11:23 am

Ja za neke komentare prosto nisam siguran dal se ljudi sale ili su ozbiljni?
Ispade da je najbolje resenje da od mostarske petlje sav saobracaj prebacimo na rikse...
Pohvale za post: 1
relja
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 12484
Pridružio se: Sre Dec 13, 2006 3:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6293
Pohvalio: 1902

Re: Rekonstrukcija ulice Kneza Miloša

Postod relja » Sub Jan 02, 2016 12:04 pm

RioBL » 02 Jan 2016 07:08 am napisao:
relja » Fri Jan 01, 2016 10:24 pm napisao:Ovaj je još i inženjer hidraulike...
Nije internet za svakoga.


Ne, Relja. Ja sam uzgajivac ovaca. I znam da moje ovce brze i lakse prolaze kroz grmlje u koloni po jedan nego po dvije.
A u pravu si. Nije internet za svakog.
....



Vidi se. Pazi da ti ovce ne pobegnu dok na internetu lomiš mozak o beogradskim problemima.
"Čovečuljci sa logaritmarima i računarima će naslediti zemlju." "Feniksov let" , 1965. g
mekbejn
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4351
Pridružio se: Uto Jul 13, 2010 9:01 am
Lokacija: 44.835749,20.411082
Kontakt:
Pohvaljen: 1470
Pohvalio: 5417

Re: Rekonstrukcija ulice Kneza Miloša

Postod mekbejn » Sub Jan 02, 2016 2:03 pm

@delija,rio
Upravo smo se složili. Samo ja smatram da je prvi uslov da se centar koliko-toliko oslobodi automobila drastično unapređenje javnog saobraćaja. Znači bar 1 linija metroa plus bar 2-3 park & ride plus druga linija BG voza...
Pohvale za post: 2
stf
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 11286
Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 9748
Pohvalio: 2204

Re: Rekonstrukcija ulice Kneza Miloša

Postod stf » Sub Jan 02, 2016 2:26 pm

relja » 31 Дец 2015 03:11 pm napisao:
stf » 31 Dec 2015 01:58 pm napisao:...

Е видиш, селективан предлог који си изнео је заправо чисти и неокаљан "аутомобилски урбанизам".


Ne. To je tvoje etiketiranje i trpanje u šablone, u tvom maniru.

Ја само са саговорником разговарам онако како он разговара самном. Не постоји веће шаблонизовање од оног које ти радиш мени.
Примера ради:


relja » 31 Дец 2015 03:11 pm napisao:[quote="
Lepo su se nazadnjaci dosetili.


Да, назадњаци су измислили Паркинг сервис ... :lol:

Е мој Реља .... сваким следећим постом, све си мањи човек.
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!
Pohvale za post: 4
relja
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 12484
Pridružio se: Sre Dec 13, 2006 3:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6293
Pohvalio: 1902

Re: Rekonstrukcija ulice Kneza Miloša

Postod relja » Sub Jan 02, 2016 2:33 pm

Bićeš ti dobar stranački vojnik. Lekciju izvrtanja i podmetanja si dobro savadao.
Uključio si se u priču, nalepio mi "automobilski urbanizam", a onda mene optužuješ za ono što ti radiš. Alal vera.

Ne, STF, nisu tvoji nazdanjaci osmislili Parking servis, ni to ja nisam rekao već ti podmećeš.
Ja sam napisao ovo:

Profitaš? Au. Naplaćivanje prostora na kolovozu. Počelo od ideje za ograničenje vremena parkiranja kako bi se oslobodila parking mesta za sve, postalo preduzeće za punjenje budžeta i zaošljavanje članova partije. Izem ti profitaša.
I s tim što građani što se i to punjenje budžeta i plaćanje svakog sata parkiranja vrši iz džepova građana - i krug muže je kompletan.
Lepo su se nazadnjaci dosetili.

Znamo za čije vlasti je grad zoniran, i zbog čega, i u šta se to onda pretvorilo. A sad nazadnjaci to podižu na još jedan viši nivo.

Ti si taj sve sitniji čovek.
"Čovečuljci sa logaritmarima i računarima će naslediti zemlju." "Feniksov let" , 1965. g
Pohvale za post: 3
RioBL
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3020
Pridružio se: Ned Mar 22, 2015 8:40 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1667
Pohvalio: 2681

Re: Rekonstrukcija ulice Kneza Miloša

Postod RioBL » Sub Jan 02, 2016 4:44 pm

mekbejn » Sat Jan 02, 2016 1:03 pm napisao:@delija,rio
Upravo smo se složili.


:kk:
hranite se zdravim mislima i pazite da vam imunitet ne opadne na serviranu glupost.
B.Gajić
Beginner
Postovi: 77
Pridružio se: Pon Jul 22, 2013 10:54 am
Kontakt:
Pohvaljen: 110
Pohvalio: 5

Re: Rekonstrukcija ulice Kneza Miloša

Postod B.Gajić » Pon Jan 04, 2016 12:07 pm

Homer Jay » Sun Dec 27, 2015 3:34 pm napisao:Ne bih da hejtujem, ali čini mi se da je ipak ovo par urađenih rednera na brzinu za objavljivanje u novinama.



Naravno. Ovo je tanak pokušaj spina koji ima svoju genezu i pozadinu. Ako pogledamo današnju izjavu-najavu Folića o tome šta će "grandiozno" biti rađeno u BG tokom 2016. uočićemo da je prva stvar koju ističe upravo tržni centar na mestu exMUPa u Kneza Miloša. E, sad, tu postoji problem: opština Savski venac na čijoj teritoriji se nalazi ova lokacija još prošle godine je uputila javni dopis gradonačelniku u kome ukazuje na saobraćajni problem koji će da nastane sa toliko zamišljenom gradnjom, i pozvala ga da dobro razmisli i "pretrese" predviđena "rešenja" jer će takva kakva su, napraviti totalni kolaps.

E, sad, pošto se drugarima očito žuri, da bi predupredili kritiku i pokazali kako ustvari "nema nikakvih problema", navrat-nanos puštaju priču u Novostima kako će proširiti Kneza Miloša i nikakve gužve tu bre nema da bude, i samo zlonamerni mogu da suprotno tvrde...

I tako.
Pohvale za post: 2
Delija
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6019
Pridružio se: Ned Jan 03, 2010 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5352
Pohvalio: 1477

Re: Rekonstrukcija ulice Kneza Miloša

Postod Delija » Pon Jan 04, 2016 12:19 pm

Колапс у Кнеза Милоша је свакодневна појава годинама уназад. Плаза центар ту неће ништа драстично променити осим што ће улаз у центар града и укрштање две најпрометније саобраћајнице у држави изгледати како доликује. Заправо, градњом Плазе најмање на удару ће бити Кнеза Милоша.
Чекајући метроа

"Вук на овцу своје право има ка тиранин на слаба човјека, ал тирјанству стати ногом за врат, довести га к познанију права, то је људска дужност најсветлија!"
stf
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 11286
Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 9748
Pohvalio: 2204

Re: Rekonstrukcija ulice Kneza Miloša

Postod stf » Pon Jan 04, 2016 1:22 pm

Delija » 01 Јан 2016 04:14 pm napisao:Као што је проширење Бранкове убрзало саобраћај и и смањило загађење? ;)

Већина људи овде суштински не разуме саобраћај. Што је најгоре исто важи за већину саобраћајних инжењера који су нам урнисали град протекле 4 деценије. Саобраћајна мрежа и саобраћајни систем у целости је ефикасан, проточан и квалитетан колико и његова најслабија карика.


У потуности се слажем. Лично сматрам да је проширење на 3+3 недовољно ефикасно или комплетно неефикасно. Кнеза Милоша је трансверзална градска саобраћајница на правцу север-југ, као што је аутопут на правцу запад-исток. То значи да нема довољног процента бочног одливања саобраћаја из ње у бочне саобраћајнице. На све то, наставак трансверзале је 2+2 на Таковску и даље на Деспота Стефана.

Наравно, чеп се ствара од Немањине до Краља Милана, тј. на сужењу, и то потврђује тезу коју си изнео у последњој реченици поста.

Лично бих Кнеза Милоша сузио на 2+2, али тек онда када се изгради трансверзална алтернатива, односно комплетира УМП. Не само Кнеза Милоша, сузио бих и Бранкову на 2+2 а на Бранковом мосту бих жуте траке конвертовао у бициклистичке.

ТО је оно што дестимулише друмски саобраћај. За то се залажем. Али те кораке није могуће извести док се не омогући трансверзални друмски саобраћај који не оптерећује центар града. Изградња гаража није стимулација друмског саобраћаја јер њихову изградњу видим као предуслов да се возила уклоне са тротоара.

Ево, зими јасно можемо видети када завеје снег који је проценат возила у центру данима завејан. То су возила станара. Њихов проценат је одокативно око 70%. Та возила ће и даље заузимати тротоаре макар имали телепорт технологију јавног превоза и приградску маглев железницу.
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!
Pohvale za post: 9
Igor
Korisnikov avatar
Site Admin
Postovi: 12228
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 1:15 am
Kontakt:
Pohvaljen: 11986
Pohvalio: 14052

Re: Rekonstrukcija ulice Kneza Miloša

Postod Igor » Pon Jan 04, 2016 3:38 pm

Stf sve lepo receno :kk:
Пантограф
Expert
Postovi: 6686
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8371
Pohvalio: 5278

Re: Rekonstrukcija ulice Kneza Miloša

Postod Пантограф » Pon Jan 04, 2016 3:50 pm

Мени је ово једна од најбесмисленијих расправа до сада, јер се теоретише на суво о некаквој аутомобилизацији, иако тренутно Кнеза Милоша има 2+3=5 трака за аутомобиле, док би по проширењу на шест трака однос, верујем, био четири за аутомобиле и две за јавни превоз (осим на делу од петље до Вишеградске, где, услед постојања Клиничког центра Србије нема услова за жуту траку, а троле ионако беже у средњу).

Дакле, у стварности би аутомобили имали мање, а троле и аутобуси више простора. Али не, удри по тастаури и не жали... све осим сивих ћелија.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Pohvale za post: 6
RioBL
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3020
Pridružio se: Ned Mar 22, 2015 8:40 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1667
Pohvalio: 2681

Re: Rekonstrukcija ulice Kneza Miloša

Postod RioBL » Pon Jan 04, 2016 4:45 pm

stf » Mon Jan 04, 2016 12:22 pm napisao:Лично бих Кнеза Милоша сузио на 2+2, али тек онда када се изгради трансверзална алтернатива, односно комплетира УМП. Не само Кнеза Милоша, сузио бих и Бранкову на 2+2 а на Бранковом мосту бих жуте траке конвертовао у бициклистичке.


:kk:
hranite se zdravim mislima i pazite da vam imunitet ne opadne na serviranu glupost.
Galeks
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1809
Pridružio se: Čet Nov 17, 2011 4:20 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1142
Pohvalio: 481

Re: Rekonstrukcija ulice Kneza Miloša

Postod Galeks » Pon Jan 04, 2016 9:23 pm

STF uknjizen plusic
Ћирилица :dil:

Povratak na “Bulevari, ulice i ostala gradska infrastruktura”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Dunkela i 6 gosta