Stranica 16 od 16

Re: Rekonstrukcija ulice Kneza Miloša

Poslato: Ned Jan 03, 2021 11:41 pm
od direktor
Neka ceka da ne pokvare nesto

Re: Rekonstrukcija ulice Kneza Miloša

Poslato: Sre Jan 13, 2021 11:08 am
od astrodule
Znam da ne može da se poredi, ali izgleda da će Šanzelize da se rekonstruiše.

sanzelize.jpg
sanzelize.jpg (142.43 KiB) Pogledano 1116 puta


Prelepe slike na https://www.designboom.com/architecture ... 1-11-2021/

Re: Rekonstrukcija ulice Kneza Miloša

Poslato: Sre Jan 13, 2021 1:51 pm
od Bender Rodriguez
Jedno glupo pitanje: kako ce da odrzavaju parade sa ovakvom konfiguracijom avenije? :?

Re: Rekonstrukcija ulice Kneza Miloša

Poslato: Sre Jan 13, 2021 7:04 pm
od h2o
takodje, ne vidim dovoljno antiteroristicke zastite (upad s kolovoza u pesacki deo), nazalost danasnja arhitektura i o tome mora da razmislja

Re: Rekonstrukcija ulice Kneza Miloša

Poslato: Sre Jan 13, 2021 7:22 pm
od astrodule
Naravno, sve su to legitimna pitanja, ali za neki parisbuild.fr

Ovo sam okačio da bi videli neka rešenja koja nisu samo zamena asfalta i popločvanje trotoara, a i da vidimo razliku u kvalitetu renderu.

Evo ga jedan zvanični render za Kneza Miloša

kneza milosa.jpg
kneza milosa.jpg (56.27 KiB) Pogledano 875 puta


Doduše, čini mi se da je kvalitet rendera i animacija se poboljšao sa Linijskim parkom. Uđite na link koji sam okačio da vidite glavnu animaciju za Pariz, kao i ostale rendere.

Re: Rekonstrukcija ulice Kneza Miloša

Poslato: Sre Jan 13, 2021 8:17 pm
od ValterUdarnik
Sandelize u gradu od 12 miliona ljudi ce imati samo po dvije trake za automobile a Kneza Milosa i ubuduce ima po 3

Re: Rekonstrukcija ulice Kneza Miloša

Poslato: Sre Jan 13, 2021 8:42 pm
od Дошљак
Кад је Кнеза Милоша једина саобраћајница на том правцу југозапад-североисток. И ипак ће бити уска на делу од Краља Милана до Булевара Краља Александра. Тако да и те три траке у смеру ка Лондону и немају смисла.

Re: Rekonstrukcija ulice Kneza Miloša

Poslato: Sre Jan 13, 2021 10:35 pm
od Bender Rodriguez
Imaju smisla i te kako.

Po dve trake u oba smera + po jedna žuta traka (isto u oba smera). Kako bi se situacija odvijala od Nemanjine ka Londonu? Lepo, isto kao i sad: vozila u trakama za automobile stoje. Na raskrsnici sa Nemanjinom, semafor daje prvenstvo JGP i autobusi/trolejbusi kreću sa zaustavne trake pre drugih, kako bi se prestrojili u drugu traku. Kao što je i sad situacija. (btw ne mogu da verujem da Street view nema bolji snimak u ovom delu ulice) Na taj način se uspešno ulica sa 3+3 sužava na 2+3, ili kako god već klasifikovali onaj cik-cak cirkus na gore.

U suprotnom smeru, situacija je prosta: prilikom spusta i prolaska kroz Nemanjinu, JGP bi se samo pomerio, ''izdvojio'' u svoju žutu traku a ostali saobraćaj bi nastavio svojim trakama.


Šta bi se time dobilo? 1) Lepši izgled ulice 2) rekonstrukcija i bolja regulacija (nema više potrebe za horizontalnim semaforima) 3) žute trake u oba smera od Mostara do Nemanjine 4) veća prihvatna površina celokupne ulice na tom potezu.

Štaviše mišljenja sam da bi to bilo moguće uraditi sve do samog Londona, i ovih dana ću uživo proveriti na licu mesta.

Re: Rekonstrukcija ulice Kneza Miloša

Poslato: Sre Jan 13, 2021 10:57 pm
od Дошљак
Тај потез није споран, већ што од Лондона ка Скупштини имамо 2+2. Ту ће увек бити чеп а простора за ширење нема.

Re: Rekonstrukcija ulice Kneza Miloša

Poslato: Sre Jan 13, 2021 11:02 pm
od Bender Rodriguez
Pa jasno, ali hoću da kažem da i pored toga rekonstrukcija i širenje (u donjem delu) imaju smisla, jer će dozvoliti više vozila i time imati manje gužvi. Dakle, i saobraćajnice koje od tačke A do tačke B imaju suženja i proširenja, mogu lepo i dobro da funkcionišu. Ako se valjano izregulišu.

Re: Rekonstrukcija ulice Kneza Miloša

Poslato: Čet Jan 14, 2021 3:01 am
od solecar
Mnogo manje zastoja sam primetio na potezu Kralja Milana - Bulevar, nego li na delu od Mostarske petlje do Nemanjine. Nekad zna i po 35 - 40 minuta da se putuje od Rudog do Nemanjine, a da se od Nemanjine do Bulevara pređe za 5 - 7 minuta. Isto kao što nekad zna i po 40 miuta da se ide od Jaše Prodanovića do Glavne pošte, a potez od okretnice na Zvezdari pa do Jaše Prodanovića za 7 - 10 mminuta.

Re: Rekonstrukcija ulice Kneza Miloša

Poslato: Pet Jan 15, 2021 4:19 pm
od SRBO
Питање је само утврдити тачке дистрибуције. Тако се одреди где да се сужава а где да се шири

Re: Rekonstrukcija ulice Kneza Miloša

Poslato: Pet Jan 15, 2021 5:07 pm
od lukarts
Дошљак » Čet Jan 14, 2021 12:57 am napisao:Тај потез није споран, већ што од Лондона ка Скупштини имамо 2+2. Ту ће увек бити чеп а простора за ширење нема.


Tu bi mozda tunel resio stvar.....

Re: Rekonstrukcija ulice Kneza Miloša

Poslato: Pet Jan 15, 2021 5:09 pm
od solecar
SRBO napisao:Питање је само утврдити тачке дистрибуције. Тако се одреди где да се сужава а где да се шири
Ovde ne treba ništa utvrđivati. Vidi se jasno.

Re: Rekonstrukcija ulice Kneza Miloša

Poslato: Pet Jan 15, 2021 5:19 pm
od Bender Rodriguez
lukarts » Pet Jan 15, 2021 4:07 pm napisao:
Дошљак » Čet Jan 14, 2021 12:57 am napisao:Тај потез није споран, већ што од Лондона ка Скупштини имамо 2+2. Ту ће увек бити чеп а простора за ширење нема.

Tu bi mozda tunel resio stvar.....

Drago mi je da nisam jedini koji je razmišljao o tome. :wink:
Ali posle gledanja malo po 3D i Street view prikazu, shvatio sam da bi to bilo jako teško izdodljivo. Jer treba naći prostore za ulazne rampe/ulaze u Kneza Miloša, pa zatim prokopati to pod takvim uglom da bi na nekim mestima bio svega pokoji metar ispod starih zgrada (a to sve jelte treba osigurati i očuvati od oštećenja tokom bušenja) a zatim bi trebalo naći i prostor u Takovskoj gde bi bio drugi par ulaza/izlaza. Istina, postoji prostor ispred Pošte i pored Skupštine za po jednu rampu sa jednom trakom, ali mislim da bi to bilo baš rogobatno. A dalje niz Takovsku, ako ne grešim, više ni nema gde drugde da se ubaci tako nešto.

Onda mi je palo na pamet da se možda taj tunel (hipotetički govoreći, kad bismo imali brdo para i vrhunske tehnologije, dakle ŠBB KBB) možda negde oko ugla Takovske i Cvijićeve spoji sa planiranim tunelom između EKOFa i Despota Stefana. Da se ubiju dve muve jednim udarcem. Ali to bi zahtevalo podzemnu raksrsnicu ili bar neku podzemnu petlju (jer npr kako neko iz pravca DS da skrena ka Takovskoj a da ne prepreči put ovima što idu niz DS). A tek to bi bilo kompleksno, skupo i pipavo.

Tako da šta ga znam, za sada ne vidim mogućnosti za tunel duž Kneza Miloša i Takovske. No dobro, nije na odmet razmišljati.
Mooožda ova varijanta sa ulazom i izlazom ispred Pošte i pored Skupštine. Ali to je baš veliko možda, skoro na nivou ŠBB KBB.

Re: Rekonstrukcija ulice Kneza Miloša

Poslato: Pet Jan 15, 2021 7:07 pm
od SRBO
solecar » 15 Jan 2021 16:09 napisao:
SRBO napisao:Питање је само утврдити тачке дистрибуције. Тако се одреди где да се сужава а где да се шири
Ovde ne treba ništa utvrđivati. Vidi se jasno.


Кажем више за генералне ситуације

Re: Rekonstrukcija ulice Kneza Miloša

Poslato: Pet Jan 15, 2021 7:52 pm
od Дошљак
И мени је падао на памет тунел као решење, и то да портал буде код Масарикове а други у Таковској негде код Ботаничке баште, после Јаше Продановића. Тунел би имао две траке, али би сигурно одвукао већину транзитног саобраћаја. Наравно, Кнеза Милоша и Таковска би постојале и даље с тим што би биле мање оптерећене.