Pešačka pasarela od Kalemegdana do Savskog pristaništa

Razvoj gradske infrastrukture, rekonstrukcija ulica, gradnja novih bulevara i slične teme

Moderator: Igor

Саша
Higher intermediate
Postovi: 1856
Pridružio se: Pet Jul 25, 2014 1:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 11851
Pohvalio: 2819

Пешачка пасарела од Калемегдана до Савског пристаништа

Postod Саша » Ned Nov 24, 2019 8:59 pm

После раздобља мировања, радови су настављени на три места: постављању коцака испод Пасареле, на суседној парцели према ресторану "Бела виста", и на стази која се одваја према Париској улици.
О томе колико грађани знају и прате оно о чему се пише овде, ево примера: један пар средњих година се приближио огради овог градилишта, да би жена одједном рекла: "Види, већ су прешли на другу страну!" Мислила је на то да је пасарела (већ! :mrgreen: :bash: ) изграђена преко улице.

Slika

Slika

Slika

Slika

Занимљив је масиван ивичњак који је откопан овде:

Slika

Slika

Slika

Slika

Стаза на другој страни улице је - баш уска:

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Ћирилица се пише срцем!
Pohvale za post: 22
Myah
Intermediate
Postovi: 364
Pridružio se: Ned Okt 28, 2018 10:12 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 647
Pohvalio: 360

Re: Pešačka pasarela od Kalemegdana do Savskog pristaništa

Postod Myah » Uto Nov 26, 2019 2:39 pm

Digli su Ušće 2 brže nego ovi bednu pasarelu...
Pohvale za post: 7
astrodule
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 13389
Pridružio se: Sre Avg 05, 2009 12:39 pm
Lokacija: Novi Beograd, Fontana
Kontakt:
Pohvaljen: 18262
Pohvalio: 6997

Re: Pešačka pasarela od Kalemegdana do Savskog pristaništa

Postod astrodule » Uto Nov 26, 2019 3:39 pm

Ne mogu da vam opšem koliko mi ide na živce što ne asfaltiraju ovo parče izemeđu staze i ograde. :bash:

Slika
Stvari koje me nerviraju:
1. Roditelji koji sa decom prelaze na crveno
2. Nepropisno parkiranje iako parking postoji na manje od 100m
Duletov blog
Slika
Pohvale za post: 4
Drakche
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3269
Pridružio se: Čet Avg 19, 2010 11:50 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3183
Pohvalio: 3262

Re: Pešačka pasarela od Kalemegdana do Savskog pristaništa

Postod Drakche » Uto Nov 26, 2019 4:02 pm

Ova stazica do pasarele sa tockase deluje malo komicno.
Дошљак
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 11906
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 14151
Pohvalio: 33608

Re: Pešačka pasarela od Kalemegdana do Savskog pristaništa

Postod Дошљак » Uto Nov 26, 2019 8:53 pm

Као и цео пројекат.
Pohvale za post: 1
vladanet
Intermediate
Postovi: 259
Pridružio se: Ned Jul 23, 2017 10:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 394
Pohvalio: 0

Re: Pešačka pasarela od Kalemegdana do Savskog pristaništa

Postod vladanet » Sre Nov 27, 2019 9:10 am

Možemo da se prijavimo za ski spust sa vrha, takozvana Tvrdjava di Kampiljo.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
stf
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 11602
Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 10817
Pohvalio: 2479

Re: Pešačka pasarela od Kalemegdana do Savskog pristaništa

Postod stf » Sre Nov 27, 2019 3:19 pm

Апропо оне приче о "нарушавању тврђаве" модерним решењима. Или још луђе тезе да се "то нигде у свету не ради" ... Једно далеко радикалније решење из Британије:

Tintagel Castle Bridge in Cornwall has a gap where it meets in the middle

Slika

Architecture studio William Matthews Associates and engineers Ney & Partners have built a bridge in Cornwall from two 30-metre cantilevered spans that don't quite meet in middle.

Tintagel Castle Bridge is a footbridge over a 58-metre drop between two cliffs that has reconnected two sides of a medieval ruin.

Slika

The original bridge between the island and the mainland was lost some time between the 15th and 16th century.

William Matthews Associates and Ney & Partners designed the new bridge to have a 40-millimetre gap in the middle that allows the bridge to expand and contract with the changing temperature.

Slika

The cantilevers are made of steel and local slate from the Delabole quarry – England's oldest working quarry – is aligned vertically for the pathway. The handrails are made of lengths of oak.

"The footpaths either side are made of slate and quite rustic, and we felt that a very rustic finish on the bridge wasn't really appropriate," studio founder William Matthews told Dezeen.

"So we took the same material, the slate, but used it in quite a fine and more modern way."
Its remote clifftop location, the high winds that the site experiences, and development restrictions imposed by its historic and ecological significance made re-connecting the two halves of the castle a challenge.

"When you stand there you think, 'how on earth am I going to build a bridge here?'" said Matthews.

Slika

Cantilevers provided a solution that wouldn't require any temporary formwork, such as scaffolding, during the construction process.

"And it created this gap for thermal expansion, which we decided to celebrate as something fun for people when they cross the footbridge," he added.
The two cantilevers were built in Devon over the period of a year and transported to Cornwall in five-tonne pieces.

A special cable crane was used to position each section as they were bolted into place. The assembly process took just two weeks.
To anchor each side to the cliff, specialists used ropes to hang over the edge and drill supports into the rock face.

"It's quite a common way of stabilising cliffs, you see it done on high roads in the Alps. So it's existing technology but it's quite unusual [to see it] in the UK," said Matthews.
An incoming storm has delayed the bridge's official opening, as the exposed island is unsafe in extremely windy weather, but when visitors can cross it they will be able to walk over a natural gap that hasn't been crossed in 500 years.
Previously, visitors to the English Heritage site – which legend has it is the place of King Arthur's conception – had to climb steep steps and queue for a much smaller footbridge at the base of the cliff.

"Tintagel Castle has been made whole again," said English Heritage chief executive Kate Mavor. "Once more, people will cross from one side of the castle to the other and their footsteps will echo those from hundreds of years ago."

Slika


Извор: https://www.dezeen.com/2019/08/09/tinta ... -cornwall/
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!
Pohvale za post: 2
Дошљак
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 11906
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 14151
Pohvalio: 33608

Re: Pešačka pasarela od Kalemegdana do Savskog pristaništa

Postod Дошљак » Sre Nov 27, 2019 3:48 pm

И ово је глупост.
Pohvale za post: 1
solecar
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10242
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 8719
Pohvalio: 15965

Re: Pešačka pasarela od Kalemegdana do Savskog pristaništa

Postod solecar » Sre Nov 27, 2019 6:15 pm

I nije isto premošćavati klisuru i graditi običnu pasarelu preko puta. Koliko god bilo i ovo u VB glupost, opet je opravdanije nego ova naša pasarela.
Slika

Slika
Pohvale za post: 3
Bender Rodriguez
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6820
Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 13488
Pohvalio: 11044

Re: Pešačka pasarela od Kalemegdana do Savskog pristaništa

Postod Bender Rodriguez » Sre Nov 27, 2019 7:40 pm

Tok gradnje ovog Tintagel mosta:

Jun 2015 - izrada dizajna
Mart 2016 - objava pobedničkog rešenja
Oktobar 2017 - dozvola za izgradnju
Jun 2018 - pripremni radovi
Oktobar 2018 - početak glavnih radova, zatvaranje okoline za posetioce
Zima 2018/2019 - izgradnja temelja
Proleće 2019 - izrada konstrukcije
1. avgust 2019 - otvaranje mosta

Znači, od uspostavljanja gradilišta do otvaranja za javnost - 10 meseci.

Šta se izgradi u Engleskoj za 10 meseci:
Tintagel.jpg
Tintagel.jpg (69.78 KiB) Pogledano 1403 puta

Šta se izgradi u Srbiji za 2 godine:
glupost.jpg
glupost.jpg (47.08 KiB) Pogledano 1403 puta
Pohvale za post: 6
stf
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 11602
Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 10817
Pohvalio: 2479

Re: Pešačka pasarela od Kalemegdana do Savskog pristaništa

Postod stf » Čet Nov 28, 2019 9:22 am

Ја сам се у старту оградио и написао да пример не наводим са аспекта практичности, већ са аспекта мешања стилова и модерних интервенција на историјским локалитетима. Овај замак је аутентичнији од Калемегдана а интервенција је далеко радикалнија и изведена је по сред среде објекта. Такав је принцип очито у далеко развијенијем, свеснијем и традиционалнијем свету сасвим нормалан.

У тексту се такође наводи да је мост изграђен више као омаж старом него што је његова практична примена била неопходна јер за туристе постоји мост ниже од изграђеног.
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!
GOJE
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4453
Pridružio se: Uto Apr 15, 2008 10:35 am
Lokacija: Dort Yol
Kontakt:
Pohvaljen: 9976
Pohvalio: 4733

Re: Pešačka pasarela od Kalemegdana do Savskog pristaništa

Postod GOJE » Čet Nov 28, 2019 9:49 am

Primer nije adekvatan. U Kornvolu je očigledno primenjen jedini mogući način da se obavi funkcija premošćavanja. Kad je već tako onda se samo može diskutovati o izboru materijala, estetici i uklapanju u arheološki lokalitet - i slažem se sa principom da je jedino moguće uklapanje po kontrastu.

Na primeru Kalemegdana, pasarela (kao i raniji primer prilaza česmim Mehmed Paše), nema blage veze sa funkcijom zbog koje je zamišljena, a čak je graditelj same tvrđave predvideo sijaset drugih načina da se u tvrđavu uđe.

Nakon projektovanja pasarele da se preskoči blaženopočivša i nepostojeća pruga, i stavljanja mosta da obavlja svoju funkciju u parku, sledeći korak može biti jedino most na reci (bez dodira sa obalama) - kojim bi, recimo, labudovi sa zemunskog keja prešli na dorćolski kej, bez da pokvase cenjene guzice.
....Frizurica sređena, pomorandža ceđena...Brodski podovi, morski plodovi...Podno grijanje, intimno brijanje...
http://www.youtube.com/watch?v=qnPZy3vHmsA
Pohvale za post: 7
stf
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 11602
Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 10817
Pohvalio: 2479

Re: Pešačka pasarela od Kalemegdana do Savskog pristaništa

Postod stf » Čet Nov 28, 2019 3:48 pm

Гоје, од тебе не очекујем површност, а управо си је показао. Као што већ трећи пут пишем, пример сам ставио само као показни пример уклапања старог и новог јер се то на форуму сматра најстрашнијим злочином. А ви инсистирате на поређењу по практичној примени, што је најбаналнија таблоидна замена теза.
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!
GOJE
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4453
Pridružio se: Uto Apr 15, 2008 10:35 am
Lokacija: Dort Yol
Kontakt:
Pohvaljen: 9976
Pohvalio: 4733

Re: Pešačka pasarela od Kalemegdana do Savskog pristaništa

Postod GOJE » Čet Nov 28, 2019 4:05 pm

Pa čekaj, valjda je osnovno pitanje: Da li je nešto potrebno ili ne? Ako nije potrebno, zašto bi se raspravljalo o uklapanju. Ova skleparela pada već na tom osnovnom pitanju. Ja ne mogu da se pomirim sa tim, i uvek ću to stavljati na prvo mesto.

Ako nešto jeste potrebno, onda možemo da pričamo o uklapanju, i mislim da jeste zločin kako je skleparela uklopljena i izvedena. A to nas upravo vraća na pitanje broj 1. Ni skleparela ni prilazi česmi Mehmed Paše nisu bili potrebni, pa zato nije ni bilo potrebe za uklapanjem starog i novog. To je suština.

A ovako, čisto diskusije radi, tvoj primer može da se posmatra nezavisno od ove teme. Mislim da njihovo rešenje nije baš idealno, ali nije ni toliko loše, kad je već moralo da se radi.
....Frizurica sređena, pomorandža ceđena...Brodski podovi, morski plodovi...Podno grijanje, intimno brijanje...
http://www.youtube.com/watch?v=qnPZy3vHmsA
Pohvale za post: 3
zexland
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4452
Pridružio se: Čet Jun 07, 2007 3:54 am
Lokacija: Belgrade / Βελιγράδι
Kontakt:
Pohvaljen: 6545
Pohvalio: 20626

Re: Pešačka pasarela od Kalemegdana do Savskog pristaništa

Postod zexland » Čet Nov 28, 2019 4:07 pm

Ali TABLOIDNA ! Ahahahahha !

Pasarela je sporedni krsic od proejkta i po meni potpuno nevazna za bilo kakvu dalju raspravu i bunaranje...
Live, Love & Create / Ζήστε, Αγάπη & Δημιουργώ
Pohvale za post: 4
Bender Rodriguez
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6820
Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 13488
Pohvalio: 11044

Re: Pešačka pasarela od Kalemegdana do Savskog pristaništa

Postod Bender Rodriguez » Čet Nov 28, 2019 4:10 pm

Na ovoj temi postoje bar tri srodne, ali opet različite rasprave odnosno pravca rasprave:

1) Izgradnja moderne pasarele podno srednjevkovne tvrđave (odnosno to ''mešanje modernog i starog'')
2) Sam način i dužina izgradnje pasarele
3) Izgled i dizajn same pasarele

Ja sam primer Tintagel mosta iskoristio za raspravu pod brojem 2). O broju 3) sam ranije pričao. A broj 1) mislim da nikad nisam ni potezao. Odnosno nikad nisam komentarisao taj aspekt što se ispod stare građevine pravi nešto novo. Više me nerviraju njen dizajn (gde god da se smestila) i što se objekat dužine 70 metara u 21. veku gradi dve godine.
Pohvale za post: 1
solecar
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10242
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 8719
Pohvalio: 15965

Re: Pešačka pasarela od Kalemegdana do Savskog pristaništa

Postod solecar » Čet Nov 28, 2019 4:32 pm

A nit se njome premošćava neka klisura , niti neki planinski venac, već najobičniji kolovoz. U svetu se ulica razrušena cunamijem i zemljotresom, gde je polovina ulice odnešena u more, vraćena u prvobitno stanje u roku od nedelju dana, uz izvinjenje da su se radovi neplanirano odužili zbog nepredviđenih okolnosti na terenu.
Slika

Slika
Pohvale za post: 4
vladanet
Intermediate
Postovi: 259
Pridružio se: Ned Jul 23, 2017 10:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 394
Pohvalio: 0

Re: Pešačka pasarela od Kalemegdana do Savskog pristaništa

Postod vladanet » Pet Nov 29, 2019 9:44 am

Niti jedan jedini, vremesni kruzeras, nema uzgon, niti pogon, da se uspenje gore, a zbog njih se i vaspostavila, cela ova sklepotina.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Pohvale za post: 1
louderick
Intermediate
Postovi: 269
Pridružio se: Uto Jan 12, 2010 5:21 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 346
Pohvalio: 387

Re: Pešačka pasarela od Kalemegdana do Savskog pristaništa

Postod louderick » Pet Nov 29, 2019 1:12 pm

pa u dizajnu postoje dva principa: ili ides u skladu sa stilom ili ides na jak kontrast....
Pohvale za post: 1
stf
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 11602
Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 10817
Pohvalio: 2479

Re: Pešačka pasarela od Kalemegdana do Savskog pristaništa

Postod stf » Pet Nov 29, 2019 2:38 pm

GOJE » 28 Нов 2019 03:05 pm napisao:Pa čekaj, valjda je osnovno pitanje: Da li je nešto potrebno ili ne? Ako nije potrebno, zašto bi se raspravljalo o uklapanju.

Поставио си право питање. Ако је пасарела у практичном смислу непотребна, зашто је потрошено толико страница расправљајући око прекорачења рокова за завршетак? И нон стоп се о томе расправља и та тема покреће и на њу подсећа?.. Ако је стилско уклапање небитна тема у односу на практичност, зашто исто не важи и за тему о роковима? Не очекујем од тебе Гоје двоструке аршине, ти си бре три класе изнад просечног форумског талога.

И на крају крајева и практичност моста у Корнволу је упитна јер њену улогу годинама и деценијама уназад успешно испуњава један други пешачки мост, који се налази нешто ниже. :wink:

zexland » 28 Нов 2019 03:07 pm napisao:Ali TABLOIDNA ! Ahahahahha !

Pasarela je sporedni krsic od proejkta i po meni potpuno nevazna za bilo kakvu dalju raspravu i bunaranje...


Пасарела је потпуно небитна у практичном смислу јер не испуњава никакав практичан критеријум. Она је скулптура и тако је треба посматрати.
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!
GOJE
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4453
Pridružio se: Uto Apr 15, 2008 10:35 am
Lokacija: Dort Yol
Kontakt:
Pohvaljen: 9976
Pohvalio: 4733

Re: Pešačka pasarela od Kalemegdana do Savskog pristaništa

Postod GOJE » Pet Nov 29, 2019 2:52 pm

Pa naravno, ja pričam o trenutku razmišljanja o izgradnji. Ali, pošto je NEKO već odlučio da gradi nepotrebnu pasarelu, onda na red dolazi uklapanje, ali i tu je NEKO već odlučio da sklepa beton i pleh direktno u tek obnovljeni prostor tvrđave. Pošto se i to već desilo,tek onda na red dolaze diskusije o ceni, rokovima i ostalim "koještarijama".

Dakle, napravili su strašnu brljotinu, pa onda još jednu, pa sve tako redom. Nijednu od tih brljotina ne treba zaboraviti i relativizovati, ali ih treba pravilno poređati, jer da nije bilo prve, možda bi se stvari odvijale logično i normalno.
....Frizurica sređena, pomorandža ceđena...Brodski podovi, morski plodovi...Podno grijanje, intimno brijanje...
http://www.youtube.com/watch?v=qnPZy3vHmsA
Pohvale za post: 4
Bender Rodriguez
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6820
Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 13488
Pohvalio: 11044

Re: Pešačka pasarela od Kalemegdana do Savskog pristaništa

Postod Bender Rodriguez » Pet Nov 29, 2019 3:02 pm

Pasarela je super.
Najlepša i najkvalitetnija na svetu.
Jako sam srećan što 80 godina nakon što je izgrađen Most na Đurđevića Tari srpski neimari i graditelji prave objekat od 70 metara 2 godine.

Hvala Vesiću, Partiji, projektantima i izvođačima. Nek su živi i zdravi. Preserećan sam i počastvovan što živim u Srbiji. I, razume se, što imam tu čast i privilegiju da moja malenkost može da se oglašava na ovakvom forumu punom moralnih gromada, veličina srpske kulture i bastiona srpske nauke i struke.

Maštam o tome da jednog dana kad porastem budem kao oni. Dosledan kao Vesić, pošten kao Simonović, stručan kao projektanti ove pasarele, vredan kao njeni izvođači, obrazovan i potkovan kao njeni dizajneri. :kk:

#ProudToLiveInSerbia #VesićIsThaMan #BelgradePasarelaTheBest #SrpskoGraditeljstvoFTW #KoČekaDočeka #BeogradJeUzVesića #NiRimNijeIzgrađenZaDanŠtoBiOndaPasarelaZaDeceniju
Poslednja izmena od Bender Rodriguez u Pet Nov 29, 2019 3:11 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Pohvale za post: 4
Drakche
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3269
Pridružio se: Čet Avg 19, 2010 11:50 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3183
Pohvalio: 3262

Re: Pešačka pasarela od Kalemegdana do Savskog pristaništa

Postod Drakche » Pet Nov 29, 2019 3:10 pm

Sto se stilskog uklapanja tice, na tvrdjavi vec postoje pasarele/mostovi po cijem ugledu je ova pasarela mogla da se projektuje.

Slika
Slika
Pohvale za post: 1
stf
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 11602
Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 10817
Pohvalio: 2479

Re: Pešačka pasarela od Kalemegdana do Savskog pristaništa

Postod stf » Pet Nov 29, 2019 3:21 pm

Драгче, твој став је легитиман, али по мом мишљеу погрешан. Зашто?

Зато што се на тај начин неповратно нарушава аутентичност тврђаве јер будуће генерације неће разликовати оригинал од лажи већ ће све сматрати оригинално а то је увод у кич.

Ево рецимо ова два пирга на првој фотографији имају лажне средњевековне фризове и зупца за заштиту стрелеца које су последица романтизираних преправки из 20. века. И коме одговара та лаж? Никоме. А колико људи за то зна? Јако мало. И која је разлика између те интервенције и оне најаве изградње лажног "Деспотовог града"? Или лажног Андрићграда?

Значи, мој став је следећи: Ако се врши нека грађевинска интервенција на старом историјском здању - она мора бити модерна да би се направила јссна разлика између оригинала и интервенција.

Све остало је Скопље 2014.
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!
Pohvale za post: 3
Drakche
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3269
Pridružio se: Čet Avg 19, 2010 11:50 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3183
Pohvalio: 3262

Re: Pešačka pasarela od Kalemegdana do Savskog pristaništa

Postod Drakche » Pet Nov 29, 2019 4:45 pm

Neko je spomenuo uklpanje po kontrastu, pa sam probao da zamislim sta bi, onda, bilo suprotno od toga u konkretnom slucaju.

Uvek sam bio za autenticnost, mada glede Kalemegdana tesko je reci sta je tu stvarno autenticno. Tako da bi se u nekom umetnickom smislu mozda moglo igrati sa tom idejom, ali ne previse. Ne u smislu da neko zeli nekog da prevari, kao u slucajnu skoplja 2014, vec mnogo decentnije, fokusirano na detalje, koji se skoro ne primecuju, ali cine neki balans, celokupnu sliku potpunijom itd.
Skoplje je tragicno jer je postojala ta jedna makro vizija, ali kada pridjes blize vidis da su detalji fush i zbog toga je (i ne samo zbog toga) taj projekat jedna ogromna prazna ljustura.

Mozda gresim, ali mislim da je moguce, ne samo pasarelu stilski uklopiti sa tvrdjavom, vec revitalizirati citav taj jugo-istocni deo tvrdjave ispod pobednika.

Povratak na “Bulevari, ulice i ostala gradska infrastruktura”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Google [Bot], nmilic i 22 gosta