Potez Kalemegdan Slavija

Razvoj gradske infrastrukture, rekonstrukcija ulica, gradnja novih bulevara i slične teme

Moderator: Igor

Пантограф
Expert
Postovi: 5818
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6546
Pohvalio: 4234

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod Пантограф » Pet Dec 16, 2016 4:27 pm

Станиславе, пред рат је Београд набавио и Бредине трамваје, а током рата је један од њих, пошто је испоручен Инсбруку уместо Београду, био најсавременији трамвај у (технички напредном) Трећем рајху.

Заборављаш и да је у плану да везу са Теразијама добију и Врачар и Звездара, па и Коњарник (продужењем шестице). Ако и уважимо Карлов аргумент да нема сврхе пуштати линију за Баново брдо преко Теразија, никако не могу да се сложим да исто важи и за линију за Раковицу и Кнежевац. А "отужна кратка линија до Славије" би могла да се продужи до Прокопа, пошто тамо метроа бити неће. И то су већ четири линије на Теразијама, са повезаним значајнијим деловима града него што их повезују садашњи тролејбуси. Са краком за Степу и Кумодраж - пет линија.

И уз то, најмање две од постојећих тролејбуских линија можеш као електробусеве довести до центра, било преко Булевара, било преко Немањине и Кнеза Милоша, као и 31.

Ништа се ту не губи, само се добија (капацитет+економичност+естетика).
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Pohvale za post: 1
Kokos
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1292
Pridružio se: Čet Mar 17, 2011 3:19 pm
Lokacija: Galenika
Kontakt:
Pohvaljen: 813
Pohvalio: 1806

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod Kokos » Pet Dec 16, 2016 4:47 pm

Sređivanje ovog poteza ne treba da ubrza saobraćaj na daljinu, već na samoj relaciji Kalemegdan - Slavija. Već 2 meseca svakodnevno putujem na relaciji Slavija - Trg u jutarnjem špicu i taj deo se trolom ili 31 se prelazi za oko 10 minuta. Što je previše. Tramvaj koji se meša sa pešacima je sigurno brži od trolejbusa koji se meša sa ostalim saobraćajem i staje na beogradska čuda poput čedinog semafora kod bivše skupštine.

Ubrzanje javnog saobraćaja na relaciji Terazije - Zvezdara/Konjarnik/Medak i ostalo je moguće samo metroom ili da porušimo pola grada i napravimo bulevare sa po 5 traka.
"Najzad, Beograd je najidealnije mesto na svetu da se uhvati autobus za Zemun." - Momo Kapor

https://prugomokoevrope.wordpress.com/
stanislaw
Higher intermediate
Postovi: 1672
Pridružio se: Uto Sep 13, 2011 9:42 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1381
Pohvalio: 890

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod stanislaw » Pet Dec 16, 2016 10:45 pm

Пантограф » 16 Dec 2016 03:27 pm napisao:И уз то, најмање две од постојећих тролејбуских линија можеш као електробусеве довести до центра, било преко Булевара, било преко Немањине и Кнеза Милоша, као и 31.
Ништа се ту не губи, само се добија (капацитет+економичност+естетика).


Preusmeravanje buseva sa pravca 31 na pravac Nemanjina - Kneza Miloša - Skupština?? Tokom beogradskih špiceva??
Izvini, ali izašao si iz domena ozbiljnih predloga. Ili imaš nešto debelo protiv žitelja Konjarnika i svih koji gravitiraju Šumicama, ili nisi upoznat sa situacijom :roll:
Poslednja izmena od stanislaw u Pet Dec 16, 2016 10:48 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
stanislaw
Higher intermediate
Postovi: 1672
Pridružio se: Uto Sep 13, 2011 9:42 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1381
Pohvalio: 890

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod stanislaw » Pet Dec 16, 2016 10:47 pm

Kokos » 16 Dec 2016 03:47 pm napisao:Tramvaj koji se meša sa pešacima je sigurno brži od trolejbusa koji se meša sa ostalim saobraćajem i staje na beogradska čuda poput čedinog semafora kod bivše skupštine.


Mislim da treba negde isprobati tramvaj koji se meša sa pešacima pre donošenja suda o njegovoj brzini. Jesi li?
kruuki
Intermediate
Postovi: 414
Pridružio se: Pon Jun 27, 2016 5:15 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 355
Pohvalio: 54

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod kruuki » Pet Dec 16, 2016 10:55 pm

Zar trolejbusi nisu u prednosti u odnosu na elektrobus jer proizvode struju koji vracaju u kontakt u mrezu?


Sent from my iPhone using Tapatalk
stanislaw
Higher intermediate
Postovi: 1672
Pridružio se: Uto Sep 13, 2011 9:42 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1381
Pohvalio: 890

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod stanislaw » Sub Dec 17, 2016 1:08 am

Rekuperativno kočenje valjda imaju i svi elektromobili, oni ako tokom kočenja ne vraćaju struju u mrežu, svejedno je vraćaju u svoje baterije.
Mislim da su osnovni problemi sa elektrobusima pitanja tipa koliko dugačku liniju mogu da izvuku, kako se u slučaju poremećaja reda vožnje boriti sa haosom ako polazak koji je kasno stigao prvo treba da puni baterije pa tek onda da krene dalje i naravno ko će da plati nove kapacitore kada se istroše, pa dođemo u situaciju da vozilu baterija više ne drži dovoljno dugo...

Sve su to ozbiljna pitanja koja sa ovim kineskim elektrobusima još nismo ozbiljno zagrebali.
Pošto je u Nemačkoj red vožnje svetinja, tamo se u prevozu eksperimentiše sa hibridima koji imaju motor na fosilna goriva a kočenjem pune baterije pa koliko uštede, uštede (kao Toyota Prius). Još im nije palo na pamet da voze čiste elektrobuseve.
Drakche
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2261
Pridružio se: Čet Avg 19, 2010 11:50 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1442
Pohvalio: 1626

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod Drakche » Sub Dec 17, 2016 8:35 am

Ne secam se kada sam poslednji put usao u tu trolu preko Terazija, uvek sam isao pesaka do Slavije.
Onako instinktivno gledano, najpre bi usao u tramvaj, ako se krecem na ovoj kratkoj relaciji, nego u prevoz na tockovima. Cini mi se da je tramvaj uvek nekako zgodniji za slicne krace skokove.
Пантограф
Expert
Postovi: 5818
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6546
Pohvalio: 4234

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod Пантограф » Sub Dec 17, 2016 1:07 pm

stanislaw » 16 Dec 2016 09:45 pm napisao:
Пантограф » 16 Dec 2016 03:27 pm napisao:И уз то, најмање две од постојећих тролејбуских линија можеш као електробусеве довести до центра, било преко Булевара, било преко Немањине и Кнеза Милоша, као и 31.
Ништа се ту не губи, само се добија (капацитет+економичност+естетика).


Preusmeravanje buseva sa pravca 31 na pravac Nemanjina - Kneza Miloša - Skupština?? Tokom beogradskih špiceva??
Izvini, ali izašao si iz domena ozbiljnih predloga. Ili imaš nešto debelo protiv žitelja Konjarnika i svih koji gravitiraju Šumicama, ili nisi upoznat sa situacijom :roll:



Не бих рекао да је тако страшно. И ја сам возач и у принципу никад не бежим од Кнеза Милоша (од Таковске бежим, али она није тема). Највећи проблем би било скретање лево у Немањину, јер је ту увек гужва и аутобус би хватала 2-3 црвена светла. У контра-смеру, не видим ниједан озбиљан чеп (тип за београдске возаче: нема потребе ићи у крајњу леву, ако је за скретање лево предвиђена и средња трака - то важи и на раскрсници код Главне поште).

А има још решења, нпр. Краља Милутина - Булевар (кроз Светозара М. у супротном), онда, да се Ресавска резервише само за јавни превоз и за станаре итд.

А, ако је све то неозбиљно, онда може да се примени решење "на прву лопту", без много креативног напора: скраћење до Славије, па преседање. Немам ништа против људи са потеза 31 - отац ми је са Пашиног брда, а бејах једном, крајем прошлог века, и заљубљен у Улици Олге Алкалај - али, исто тако сам и студирао на Вождовцу, а народ ондашњи деценијама нема директну везу са Теразијама. Коло среће се, је л` тако, окреће: данас Душановац, сутра Вождовац, и обратно...
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
stanislaw
Higher intermediate
Postovi: 1672
Pridružio se: Uto Sep 13, 2011 9:42 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1381
Pohvalio: 890

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod stanislaw » Sub Dec 17, 2016 1:26 pm

Пантограф » 17 Dec 2016 12:07 pm napisao:А, ако је све то неозбиљно, онда може да се примени решење "на прву лопту", без много креативног напора: скраћење до Славије, па преседање.


Rešenja na prvu loptu treba se kloniti. Budimo dosledni. Zašto je presedanje na Slaviji "dobro presedanje", a presedanje u Ovči sa Srbija Voza na BG:voz "zlo presedanje"? Ako psujemo železnice Srbije zbog idiotizma epskih razmera, zašto prizivamo ista takva rešenja usred Beograda?

Пантограф » 17 Dec 2016 12:07 pm napisao:исто тако сам и студирао на Вождовцу, а народ ондашњи деценијама нема директну везу са Теразијама. Коло среће се, је л` тако, окреће: данас Душановац, сутра Вождовац, и обратно...


Ma pusti tu priču kolo sreće, to nije ozbiljan pristup.
Ja se na ovoj temi ubih crtajući kako može da se izvede tramvaj Slavija - Terazije, a da i trolejbuski sistem ne izgubi vezu sa centrom, da se osposobi pravac Njegoševa - Masarikova - Jug Bogdanova - Brankov most.
A privatno mislim da bi još bolje bilo i kontra-rešenje: trolejbusi ostaju na Slavija - Terazije a pridoda im se i 31, a tramvaji idu sa oba koloseka pored kolovoza od Veterinarskog fakulteta do Slavije, pa niz Nemanjinu, pa Resavskom koja MORA biti samo za tramvaj, pa Bulevarom pored Skupštine na Terazije. Ako je takva putanja dobra za 31 u saobraćajnoj traci, zašto bi bila loša za tramvaj u izdvojenoj baštici?

Uostalom, dobri ljudi Beobuilda su davno elaborirali tu nezavisnu tramvajsku trasu Veterinarski fakultet - Karađorđev park - Manjež - Resavska, treba malo uštinuti od parkova i dobiti sjajan nezavisni tramvajski koridor i sad zaboravismo sve te lepe ideje samo zato što je Vesić bacio svoju jadnu kosku o restituciji tramvaja 1... Sad ljudi imaju subjektivni osećaj da će niskopodnim tramvajem među pešacima brže putovati Kalemegdan - Slavija nego što sada putuju, a ne znam da li su imali prilike da tako nešto negde u praksi isprobaju.

Invalidi i kolica NE MOGU da samostalno ulaze u niskopodna vozila u pešačkoj zoni, a ako tramvaj ide izdvojenom bašticom, onda mogu, jer je peron na stanici izdignut tačno kako treba. Prag je zabranio Segway u pešačkoj zoni. Zabluda je da tramvaj može da ide brže od segveja u OZBILJNOJ pešačkoj zoni.
MarcBg
Intermediate
Postovi: 429
Pridružio se: Sre Mar 30, 2016 1:06 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 290
Pohvalio: 1336

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod MarcBg » Uto Dec 20, 2016 11:31 am

Pohvale za post: 1
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 16349
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 2252
Pohvalio: 408

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod vucko » Uto Dec 20, 2016 11:42 am

Naravno da ne ometa gradnju metroa. Beograd ima para i za UMP, i za metro, i za tramvaj do trga i za sve!

A za to vreme grad ne može da sruši dve male kućice u Bulevaru despota Stefana.
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
stanislaw
Higher intermediate
Postovi: 1672
Pridružio se: Uto Sep 13, 2011 9:42 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1381
Pohvalio: 890

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod stanislaw » Uto Dec 20, 2016 12:47 pm

stanislaw » 17 Dec 2016 12:26 pm napisao:Invalidi i kolica NE MOGU da samostalno ulaze u niskopodna vozila u pešačkoj zoni, a ako tramvaj ide izdvojenom bašticom, onda mogu, jer je peron na stanici izdignut tačno kako treba. Prag je zabranio Segway u pešačkoj zoni. Zabluda je da tramvaj može da ide brže od segveja u OZBILJNOJ pešačkoj zoni.


Repliciram sam sebi ali sam se vratio u Nemacku pa sam obnovio gradivo.
Brzina tramvaja u pesackoj zoni ispred glavne zeleznicke stanice u Hanoveru je 10km/h. Posle proteka dovoljnog broja godina shvatili su da to tako vise ne ide, pa je napravljen plan za preusmeravanje tramvaja sa zadnje strane stajge, tamo gde ne bi bio u pesackoj zoni.
Brzina tramvaja u pesackoj zoni u Manhajmu je "citavih" 25km/h. Subjektivni osecaj mene kao commutera je da putovanje traje vecnost.

Zbilja ne znam odakle ta ideja da ce se saobracaj Terazije - Slavija ubrzati tako sto ce tramvaji zameniti trolejbuse, a pesaci bi zamenili automobile. Ako to u Nemackoj nije vodilo ubrzanju vec usporenju saobracaja, ne vidim kako bi vodilo boljitku kod nas.
Osim ako nam nije cilj da tramvaj gazi ljude. Da jos po necemu novom budemo lideri...
Пантограф
Expert
Postovi: 5818
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6546
Pohvalio: 4234

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod Пантограф » Uto Dec 20, 2016 1:03 pm

@Vucko

Па има пара. Људи не разумеју како савремена економија функционише: увек мора да постоји одређен ниво јавних инвестиција, односно, да инвестиције и потрошња буду у неком жељеном односу, како би постојао одржив раст, како не би било високе инфлације итд. Уосталом, и суперпрезадужена Грчка тренутно гради солунски метро, а није престала, ма колико успорена, ни градња аутопутева.

Наш проблем је недостатак организације (доброг управљања).


@stanislaw

Није баш тако једноставно.
Као прво, није све у брзини - нешто је и у удобности путовања, која је, не само због већег расположивог простора, на страни трамваја. Увођење трамваја је оправдано и са двоструко мањим бројем путника од оног који имамо на потезу Теразије - Славија. Наука не би прописала да је тако, да се неки зец, у неком грму, ипак, не излежава. Наука каже и да ће шински превоз привући више путника од аутобуса/аутобуса на струју са или без мотки. Притом жељени ниво поузданости мора да буде очуван, што зависи од оператера. А ја се не слажем да ми беспомоћно слежемо раменима и да допуштамо да нас коњине из ГСП довека праве будалама.

Друго, брзина постојећих превозних средстава на том потезу је такође веома мала.

Треће, спорије превозно решење може неретко да буде и брже на конкретној деоници, ако је боље прилагођено укупним условима саобраћаја - примера ради, у Москви настаје потпуни хорор кад тролејбус треба да затвори врата на некој метро станици. Да имају мање тролејбуса а више трамваја, преседања би била несразмерно лакша и времена путовања, изван сваке сумње, краћа. Нагуравање путника у препуну 29-ку на Славији и код Београђанке, осим што није нимало пријатно (види став 1), продужава и путовање.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Pohvale za post: 2
stanislaw
Higher intermediate
Postovi: 1672
Pridružio se: Uto Sep 13, 2011 9:42 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1381
Pohvalio: 890

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod stanislaw » Uto Dec 20, 2016 1:33 pm

Meni se samo ne svidja kako se uvodjenje tramvaja u pesackoj zoni predstavlja kao resenje za UBRZANJE saobracaja na potezu Terazije - Slavija, to nije tacno, manite ljudi "subjektivni utisak" u ocekivanjima, treba doci negde gde je to vec sprovedeno, isprobati, provozati se i upoznati se sa cinjenicama.
Sto se tice problema naguravanja putnika u prepunu 29, to se valjda najlakse resava zglobnim trolejbusima. To resenje nazalost nikada nije do kraja sprovedeno, jer od prve serije zglobnih trolejbusa nabavljenih posle 2000, u saobracaju je preostalo samo 4, a niskopodnih zglobnih trolejbusa nema dovoljno jer se najveci njihov deo koristi za potez 40/41.
29 je izrazito brdska linija od Vojislava Ilica do Medakovica, tuda nije realno da ce ikada proci tramvaj, treba na jedan ili drugi nacin omoguciti da zglobni trolejbusi sa ovog poteza ulaze u centar grada a treba razvuci i par stotina metara zice do okretnice Brace Jerkovic (stubovi vec postoje!) da bi se rasteretila 26.
Galeks
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1784
Pridružio se: Čet Nov 17, 2011 4:20 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1087
Pohvalio: 443

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod Galeks » Uto Dec 20, 2016 1:36 pm

Slazem se sa Pantografom i dodao bih uz dobro planiranje tramvaj ne mora nuzno da ugrozava pesake a i ne mora da ide toliko sporo kao u navedenom primeru celom trasom.
Bastica za tramvaj moze biti nezavisna od Slavije do Terazija, tek tu bi doslo do usporenja.
Ako uzmemo da je duzina od Terazija do Pariske ulice oko 1km a da bi tramvaj na toj deonici isao 20 km/h, to mu dodje da bi presao tu razdaljinu za oko 3 minuta sto je maltene sadasnji prosek.

Gradili metro ili ne, odredjeni sistemi takodje trebaju da se unapredjuju.
Ћирилица :dil:
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 26148
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 12214
Pohvalio: 5060

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod direktor » Uto Dec 20, 2016 1:38 pm

A zasto tvrdis da nije tacno i to je subjektivni utisak
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Пантограф
Expert
Postovi: 5818
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6546
Pohvalio: 4234

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod Пантограф » Uto Dec 20, 2016 2:12 pm

Ево једног од новијих примера увођења трамваја у пешачку зону, на, рекао бих, мање повољној траси од могуће Београдске:

https://www.youtube.com/watch?v=unTBRcX0Jjc


Затим Илица, такође мање простора него у Београду, а поприлично људи:

https://www.youtube.com/watch?v=Q-hu1y_YeAE


Види се да трамваји у оба случаја ипак не миле, а грађани умеју да са њима деле улични простор - као што су умели, дуже од пола века, практично у свим градовима света, док није било великог аутомобилског саобраћаја. Трамваји из Базела нпр. на предњем крају имају и корпу која се активира да спаси живот пешаку који падне под кола (што се, најмање једном, десило, и то код бувљака на Новом Београду).

Реално, озбиљније успорење код нас би било на Теразијама, у Коларчевој и на Тргу. У Краља Милана баш и нема превише пешака.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Pohvale za post: 2
Galeks
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1784
Pridružio se: Čet Nov 17, 2011 4:20 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1087
Pohvalio: 443

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod Galeks » Uto Dec 20, 2016 2:15 pm

Iz primera se vidi lepo da su ulice mahom uze od onih koje se kod nas predlazu i da mesta ima i za pesake i za tramvaje bez nekog vece ugrozavanja.
Ћирилица :dil:
Pohvale za post: 1
stanislaw
Higher intermediate
Postovi: 1672
Pridružio se: Uto Sep 13, 2011 9:42 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1381
Pohvalio: 890

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod stanislaw » Uto Dec 20, 2016 2:17 pm

U Manhajmu u pesackim ulicama koje su bas uporedive sa potezom Terazije - Slavija, ne usudjuju se da puste tramvaj brze od 25km/h. U poredjenju sa tom voznjom, a govorim iz iskustva, Slavija - Terazije klizi kao podmazano u jutarnjem spicu.
U Zagrebu na Ilici bese 30km/h?
I kada bi potez Terazije - Slavija postao pesacka zona, to jos uvek ne eliminise ni jedan od semafora na ukrstanjima sa bocnim ulicama, zar ne?
Пантограф
Expert
Postovi: 5818
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6546
Pohvalio: 4234

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod Пантограф » Uto Dec 20, 2016 2:30 pm

Не елиминише семафоре. Ни ја не мислим да ће бити некаквог убрзања - мада неће бити ни значајног успорења - али ћемо добити бољи комфор (то је, заправо, често и важније од брзине), уштеде, као и прихватљивију урбану средину. Осим тога, добија се и веза с Калемегданом, која сада не постоји, самим тим и већи број путовања и већа употребљивост мреже, што елиминише евентуално изгубуљени минут и 15 секунди од Славије до Теразија. Нема ни затрпавања Француске улице тролејбуским конвојем - окретница код Бека већ постоји.

Понављам, ово је уобичајено решење у центрима европских градова, а не аутобус/тролејбус. Постоје разлози зашто је тако.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Pohvale za post: 3
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 26148
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 12214
Pohvalio: 5060

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod direktor » Uto Dec 20, 2016 2:44 pm

Pa bice samo 3 semafora od toga jedno ukrstanje sa tramvajima u resavskoj i kneza milosa i kralja milutina gdje tramvaj moze da dobije prednost
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 1
Пантограф
Expert
Postovi: 5818
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6546
Pohvalio: 4234

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod Пантограф » Uto Dec 20, 2016 3:56 pm

Ето, сметнух с ума да ће се укинути 4-5 семафора од Славије до Студенткског трга. Испада да ће ипак бити брже него сад.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Pohvale za post: 3
stanislaw
Higher intermediate
Postovi: 1672
Pridružio se: Uto Sep 13, 2011 9:42 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1381
Pohvalio: 890

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod stanislaw » Uto Dec 20, 2016 4:07 pm

Ako je tako jednostavno, hajde onda neka se sutradan proglasi celodnevna pesacka ulica Studentski trg - Slavija i neka Beograd put sutra izadje na teren da skida 4-5 suvisnih semafora. Za prvo vreme neka postojeci trolejbusi i autobus 31 nastave da saobracaju do Studentskog trga zutom trakom, samo neka se sutradan izbrisu slova TAXI iz zute trake jer putnickim vozilima vise nije dozvoljen prolaz. Neka se pesacki prelazi na tom potezu sutradan izbrisu sa kolovoza, tako da pesacima bude dozvoljeno prelazenje ulice na svakom mestu.

To bi prakticno bila implementacija pesacke ulice sa nula budzeta, to moze za jedan dan da se napravi. A posle naknadno nek se raskopa ulica, postave sine, trolejbuska kontaktna mreza premesti u Njegosevu, nabave dodatni niskpodni tramvaji, nemam nista protiv. Cim se obezbedi budzet za takav projekat.
I Knez Mihajlova je postala pesacka ulica sedamdesetih godina dekretom, bez rekonstrukcije, pa je tek 1987. obezbedjen budzet za poplocavanje u sklopu domacinstva Beograda za samit nesvrstanih 1989. godine.
Zasto to sutradan ne uraditi na potezu Studentski trg - Slavija, ako cemo imati bolji javni prevoz?
Galeks
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1784
Pridružio se: Čet Nov 17, 2011 4:20 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1087
Pohvalio: 443

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod Galeks » Uto Dec 20, 2016 4:12 pm

@Pantograf
Pa da, i mene zbunio tvoj post pa sam se i ja presao :)
Znaci bice cak i jos brze nego sada.
Najvise se radujem ukidanju Cedinog semafora.
Ћирилица :dil:
Pohvale za post: 2
Пантограф
Expert
Postovi: 5818
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6546
Pohvalio: 4234

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod Пантограф » Uto Dec 20, 2016 4:18 pm

И ја исто. А укинуо бих тај прелаз и да остане улица.

Станиславе, слажем се с тим. Крајем осамдесетих је, иначе, једне суботе у месецу (прве или последње, не сећам се) Улица маршала Тита (данас Краља Милана) била пешачка зона и то је било супер.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Pohvale za post: 2

Povratak na “Bulevari, ulice i ostala gradska infrastruktura”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Дошљак i 8 gosta