Stranica 9 od 10

Re: Gondola 'Kalemegdan – Ušće'

Poslato: Čet Dec 07, 2017 9:25 am
od RioBL
Nece pecina prestati da postoji, nego bi samo mogla dobiti dodatnu (novu) svrhu.

Koliko znam u toj pecini su izlozeni neki eksponati vezani za istoriju Kalemegdana. Ako je tako mislim da bi se mogla napraviti neka vrsta kombinacije izlozbeno saobracajne namjene.

Dodatno, izgradnjom lifta od pecine do setalista, donekle bi se obesmislila izgradnja pasarele nesto nize kod savske kapije

Re: Gondola 'Kalemegdan – Ušće'

Poslato: Čet Dec 07, 2017 10:10 am
od dragan
dragan » 06 Dec 2017 10:59 pm napisao:Pećina će prestati da postoji, jer će postati deo stanice, . . .
Kada se izgradi stanica za gondolu u tom gabaritu, neće više biti "pećina", već "Stanica".

Re: Gondola 'Kalemegdan – Ušće'

Poslato: Čet Dec 07, 2017 10:19 am
od GOJE
Pećina stanica -> PEĆNICA.

Obzirom da se raspisivanje tendera ne očekuje pre leta 2018. ima puno vremena i načina da se sve ovo jednostavno ne desi.

Re: Gondola 'Kalemegdan – Ušće'

Poslato: Čet Dec 07, 2017 10:32 am
od vladanet
Ideja gondole je svakako interesantna.Problem je u ceni.Ne može nikako ,1km da košta 1.8 milijardi dinara.
Prevoz gondolama treba da zameni prevoz putnika do početka rada metroa.
Za početak su nam potrebne tri trase od po 10km,slične kao na Zlatiboru.
Sve je ekološki,nema šverca,kabine uvek dolaze u istom intervalu,bez uticaja drumskog saobraćaja.Svaka gondola ima dizel agregat,tako da je i taj problem rešen.

Re: Gondola 'Kalemegdan – Ušće'

Poslato: Čet Dec 07, 2017 10:33 am
od CASTELBIANCO
hoće li prevoz gondolom biti besplatan? :)

Re: Gondola 'Kalemegdan – Ušće'

Poslato: Čet Dec 07, 2017 10:43 am
od stf
Радове могу поскупети два фактора а да нису уграђивање у цену:

1. песковит мочварни терен на НБГ-у
2. деликатна и изузетно захтевна локација станице на Калемегдану (због пећине)

Re: Gondola 'Kalemegdan – Ušće'

Poslato: Čet Dec 07, 2017 11:49 am
od vladanet
Kopaonik ili Zlatibor su laki tereni za montažu?Mislim čak da su tamo korišćeni i helikopteri.
Nema šanse za toliku razliku u ceni.Jedina razlika je možda rušenje nekih objekata na trasi,eksproprijacija ili tako nešto.Možda je tih 1.8 milijardi neka greška.
Oprema Zlatiborske žičare koštala je 3.4 miliona eura.Korišćeni su i helikopteri.Trebam da nađem još koliko su koštali tadovi.

http://www.glas-javnosti.rs/node/7654/print

Re: Gondola 'Kalemegdan – Ušće'

Poslato: Čet Dec 07, 2017 12:24 pm
od mekbejn
mozda je razlika u kapacitetu?

Re: Gondola 'Kalemegdan – Ušće'

Poslato: Čet Dec 07, 2017 12:25 pm
od zexland
Ovo je definitivno previse 15.000.000 eur je 1.8 milijardi dinara, a ne 10m. Ovo ce biti veci skandal kod naroda nego fontana od cak 2.000.000 eur .

Re: Gondola 'Kalemegdan – Ušće'

Poslato: Čet Dec 07, 2017 12:26 pm
od direktor
Ipak tu kida jarbol od 3 milona plus zastava dodatno

Re: Gondola 'Kalemegdan – Ušće'

Poslato: Čet Dec 07, 2017 12:42 pm
od stf
vladanet » 07 Дец 2017 10:49 am napisao:Kopaonik ili Zlatibor su laki tereni za montažu?Mislim čak da su tamo korišćeni i helikopteri.

Није фора у монтажи, него у темељима пилона.

mekbejn » 07 Дец 2017 11:24 am napisao:mozda je razlika u kapacitetu?

Плус капацитет. Капацитет кабине жичаре у БГ је већи него капацитет жичаре за скијалишта.

Re: Gondola 'Kalemegdan – Ušće'

Poslato: Čet Dec 07, 2017 12:44 pm
od dragan
Dok ne budemo znali tačno šta je sve planirano za tih 15mil €, možemo samo da nagadjamo.

Na Zlatiboru je 10mil.€ plaćena "francuska oprema", a ostalih 3mil.€ je valda otišlo na radove.

Pitanje je koliko će u Beogradu da košta sama oprema, a koliko svi gradnjevinski radovi.

Re: Gondola 'Kalemegdan – Ušće'

Poslato: Čet Dec 07, 2017 12:48 pm
od Kokos
Kod prethodnih vlasti smo znali da lažu da će nešto izgraditi iako su ti planovi zvučali lepo, sa ovom vlasti veći je problem ako se nešto izgradi što obećavaju, Beograd na vodi, muzička fontana, gondola, kretenska metro linija... Plus da dodamo kakvog su kvaliteta rekonstrukcije i koliko traju bolje da ništa ne diraju.

Re: Gondola 'Kalemegdan – Ušće'

Poslato: Čet Dec 07, 2017 1:07 pm
od vladanet
Potrebno vreme ,sa sve projektnom dokumentacijom ,za ključ
u ruke Zlatiborske gondole je 390 dana.
Treba razlikovati Zlatibotsku žičaru (šestosed) koji je odavno završen od Zlatiborske gondole,koja nije ni počela da se radi.
Ovde pišem o Zlatiborskoj Gondoli dužine 9km,koja se stavlja ključ u ruke za 390 dana i cenom motaže od 3 miliona eura.
http://www.goldgondola.rs/2016/08/16/go ... et-meseci/

Re: Gondola 'Kalemegdan – Ušće'

Poslato: Čet Dec 07, 2017 1:55 pm
od zexland
Fontana : 2m
Jarbol: 3m
Gondola: 15m
-----------------
20.000.000 eur

Koliko recimo novih tramvaja moze da se kupi za te pare...ili sta god sto ipak ima veci prioritet...

Re: Gondola 'Kalemegdan – Ušće'

Poslato: Čet Dec 07, 2017 1:58 pm
od Bender Rodriguez
Ili da se odvoji u fond za metro, ne daj bože...

Re: Gondola 'Kalemegdan – Ušće'

Poslato: Čet Dec 07, 2017 2:40 pm
od vladanet
Da se razumemo,za 1.8 milijardi nam treba gondola,ali od 10 km,ne prcvoljak od 1km.

Re: Gondola 'Kalemegdan – Ušće'

Poslato: Čet Dec 07, 2017 3:23 pm
od dragan
Cena nije vezana samo za dužinu, već i za kapacitet, kvalitet stanica, pripremu lokacija,. . itd.

Re: Gondola 'Kalemegdan – Ušće'

Poslato: Čet Dec 07, 2017 4:07 pm
od vladanet
Zlatiborska gondola ima daleko veći kapacitet,dužinu,broj stubova i daleko težu pripremu lokacija,gde se plaćaju naleti helikoptera koji su ekstremno skupi.
Opravdanja za 1.8milijardi i 1km dužine jednostavno nema,sve i da nameste ruku pobednika da okreće vitlo.

-Visinska razlika :531 metar.
-Brzina 6m/s.
-36 stubova.
-Visina nekih stubova ide i do 30 metara.
-Broj kabina 55-90.

Re: Gondola 'Kalemegdan – Ušće'

Poslato: Čet Dec 07, 2017 4:16 pm
od dragan
vladanet » 07 Dec 2017 03:07 pm napisao:. .
Opravdanja za 1.8milijardi i 1km dužine jednostavno nema,. . .
Da li ima opravdanja za toliku cenu, to ćemo tek da vidimo kada daju obrazloženje.

I mene interesuje na šta je sve planiran toliki novac, ali ne mogu da tek tako donosim zaključke.

Re: Gondola 'Kalemegdan – Ušće'

Poslato: Čet Dec 07, 2017 4:17 pm
od vladanet
Ne mogu ni ja da izvlačim zaključke.Jedini zaključak je da se stavke kriju,ili se ne saopštavaju.

Re: RE: Re: Gondola 'Kalemegdan – Ušće'

Poslato: Čet Dec 07, 2017 4:19 pm
od vladanet
stf napisao:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498807#p498807]vladanet » 07 Дец 2017 10:49 am[/url] napisao:Kopaonik ili Zlatibor su laki tereni za montažu?Mislim čak da su tamo korišćeni i helikopteri.

Није фора у монтажи, него у темељима пилона.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498814#p498814]mekbejn » 07 Дец 2017 11:24 am[/url] napisao:mozda je razlika u kapacitetu?

Плус капацитет. Капацитет кабине жичаре у БГ је већи него капацитет жичаре за скијалишта.

To je zbog deset puta kraće relacije.Bitna je snaga motora.
Zlatibirska gondola ima maksimalnu snagu od 720 KW.

Re: Gondola 'Kalemegdan – Ušće'

Poslato: Čet Dec 07, 2017 4:26 pm
od dragan
vladanet » 07 Dec 2017 03:17 pm napisao:Ne mogu ni ja da izvlačim zaključke.Jedini zaključak je da se stavke kriju,ili se ne saopštavaju.
Trenutno znamo samo da je planiran odredjeni novac, ali ne znamo
kako su došli do baš te sume, tj. ne znamo kalkulaciju planiranih cena.
Možda se u medijima ozbiljno postavi to pitanje, pa onda čujemo objašnjenje.

Radi poređenja, svojevremeno je 2013. planirana cena od bloka 44 do Ade bila
2,7mil.€ što je slična dužina, a do Košutnjaka svih 5km planirano je 14mil.€.
http://www.danas.rs/danasrs/srbija/beog ... _id=264890

Re: Gondola 'Kalemegdan – Ušće'

Poslato: Čet Dec 07, 2017 8:57 pm
od dragan

Re: Gondola 'Kalemegdan – Ušće'

Poslato: Čet Dec 07, 2017 9:17 pm
od vladanet
Kada bi mogla da ih sve tako skupa poveze ,što dalje odavde.