Rekonstrukcija ulica Cara Dušana, Džordža Vašingtona i Kraljice Marije

Razvoj gradske infrastrukture, rekonstrukcija ulica, gradnja novih bulevara i slične teme

Moderator: Igor

GOJE
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3288
Pridružio se: Uto Apr 15, 2008 10:35 am
Lokacija: Dort Yol
Kontakt:
Pohvaljen: 3479
Pohvalio: 2304

Postod GOJE » Sre Jun 06, 2012 11:06 am

Znam da kompletna rekonstrukcija ulice Cara Dušana, Džordža Vašingtona, 27. marta i Kraljice Marije neće biti započeta skoro, i pored nekih najava u ranijem perioodu. Pretpostavljam da će zamena šina na ovoj deonici biti tek nakon Vojvode Stepe i Karađorđeve i tek 2014.

Međutim nedavno je između Knjeginje Ljubice i Dobračine zamenjeno nekih 100 metara šina, a ono što je posebno interesantno je da je pre neki dan raskopan kompletan trotoar na toj deonici, i počeli su da se postavljaju ivičnjaci. Tu je parkiranje zabranjeno celom dužinom, i postoji stajalište, i gomila kioska...

Nove šine (pre raskopavanja trotoara):
Slika

Raskopani trotoar sa novim ivičnjacima:
Slika

Asfalt na šinama je naravno plod krpeža, kaldrma je nestala, videćemo šta spremaju na trotoar, ali pretopstavljam da će opet ići asfalt.

Šta će biti sa najlepšim drvoredom u Beogradu? :kafa:
....Frizurica sređena, pomorandža ceđena...Brodski podovi, morski plodovi...Podno grijanje, intimno brijanje...
http://www.youtube.com/watch?v=qnPZy3vHmsA
Pohvale za post: 1
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 16349
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 2253
Pohvalio: 408

Postod vucko » Sre Jun 06, 2012 11:20 am

Ovde ide rekonstrukcija i posle rekonstrukcije ruzveltove i bulevara oslobodjenja.2014-2015 godina definitivno.

Grad je raspisao skoro neki tender za tehnicku kontrolu stanja ulice,ocigledno jos uvek ne znaju sta ce sa njom da rade.

Oko drvoreda je nepoznato stanje,imamo opciju A da se radi kao Bulevar od Vuka to Kneza Milosa ili opciju B kao Bulevar od Vuka do Cvetka.

U svakom slucaju veoma ambiciozna rekonstrukcija jer se radi o 3km ulice sa tramvajskim sinama.
Razmisljam u zadnje vreme da ne bi bilo lose da tramvaji idu sredinom ulice zajedno sa autobusima makar to resenje bilo kao u Vojvode Stepe,da mogu ici i putnicki automobili basticom.Makar bi bila veca brzina i ne bi bilo problema zbog parkiranja na sinama.
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
stf
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10928
Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8696
Pohvalio: 1976

Postod stf » Sre Jun 06, 2012 11:57 am

Imaju veliki problem sa ovom ulicom. U planu je bilo da se sine prebace na sredinu, ali u tom slucaju merenja pokazuju da platani smetaju za pola metra.

Posle onog u Bulevaru, grad se ne usudjuje da sece drvored i veoma je moguce da ce sine ostati sa strane sto je katastrofa.

Sve u svemu, grad je zasrao u Bulevaru u svom odnosu sa gradjanima, i sad ce zbog toga opet da zasere.
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!
Pohvale za post: 1
tamovamo
Intermediate
Postovi: 114
Pridružio se: Uto Sep 20, 2011 12:21 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 0

Postod tamovamo » Sre Jun 06, 2012 12:33 pm

Znaci poceli su sa cupanjem kaldrme i prosipanjem ovog sranja od asfalta?! Gospode Boze, zasto ih ne uzmes pre vremena?

Bas na ovoj slikanoj deonici nalazila se jedna od najstarijih tramvajski stkretnica u Beogradu.
GOJE
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3288
Pridružio se: Uto Apr 15, 2008 10:35 am
Lokacija: Dort Yol
Kontakt:
Pohvaljen: 3479
Pohvalio: 2304

Postod GOJE » Sre Jun 06, 2012 8:58 pm

Evo nove slike:

Slika
....Frizurica sređena, pomorandža ceđena...Brodski podovi, morski plodovi...Podno grijanje, intimno brijanje...
http://www.youtube.com/watch?v=qnPZy3vHmsA
Pohvale za post: 1
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 16349
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 2253
Pohvalio: 408

Postod vucko » Sre Jun 06, 2012 10:04 pm

Koliko vidim identicna je rekonstrukcija kao i na stanicama kod masinskog fakulteta.U principu se ok pokazalo to resenje stanica,jedino sto nema klupe za sedenje.
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
sasa901
Higher intermediate
Postovi: 695
Pridružio se: Pon Maj 14, 2012 2:42 am
Kontakt:
Pohvaljen: 121
Pohvalio: 24

Postod sasa901 » Sre Jun 13, 2012 10:13 pm

sve mi je jasno sem sto ta ulica nema jedan naziv nego 4 :)
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1974
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 2642
Pohvalio: 3450

Postod Karlo del Ponte » Sre Jun 13, 2012 10:51 pm

Анализирао сам све варијанте за аутомобилско/трамвајску раскрсницу Старине Новака и 27.марта и као најбоља варијанта се показало да оба колосека буду са стране улице ближе Ташмајдану. Та позиција на раскрсници омогућава:

-1- најмање пресецање трамвајских и аутомобилских вожњи,
-2- најдужи интервал на семафору за трамваје који иду у скретање,
-3- најкраће време путовања, најбоље могућности уклапања трамваја у аутомобилски зелени талас
-4- највећу поузданост трамваја

Тако би морало бити макар до Бајлонове пијаце, јер са колосецима на средини улице имали би проблема са веома важним левим скретањима на раскрсницама са Таковском и Деспота Стефана.

Нека моја сугестија решења би била:
- Трамвај са стране улице према Ташмајдану и Теразијама све од Калемегдана до Вука.
- Бициклистичка стаза са исте стране улице.
- Ограничено, или забрањено паркирање са те стране улице, у зависности од дела улице.
- Компензација паркинг места за станаре, коришћење у те сврхе подземних паркинга испод Бајлонове пијаце, спортских терена унутар стамбених блокова и школа у самој тој улици.

Многи ће сматрати да је скупо правити подземна паркиралишта, али сваки аутомобил мање на улици је зарада за такав део града већа него цена самог подземног паркинг места.
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
GOJE
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3288
Pridružio se: Uto Apr 15, 2008 10:35 am
Lokacija: Dort Yol
Kontakt:
Pohvaljen: 3479
Pohvalio: 2304

Postod GOJE » Čet Jun 14, 2012 9:25 am

sasa901 napisao:sve mi je jasno sem sto ta ulica nema jedan naziv nego 4 :)


Zapravo ima 5!

Bulevar vojvode Bojovića je deo iste ulice (barem do parking servisa), ali nije mogao da stane u naslov teme :cool:

Inače sam ranije pokrenuo i temu koja se tiča naziva ulica u Beogradu, da ne gušimo ovu temu sa tim.

@Karlo del Ponte
Čini mi se da bi pomeranje šina na jednu stranu narušilo estetiku ulice, a Cara Dušana je jedna od najlepših u Beogradu, trebalo bi i to imati u vidu.

Takođe, ulica je u delu ka Kalemegdanu van špica sablasno pusta, a to će se značajno osetiti izgradnjom mosta Zemun-Borča, a još kasnije izmeštanjem tranzita i luke. Tada se otvaraju razne mogućnosti....
Poslednja izmena od GOJE u Čet Jun 14, 2012 9:28 am, izmenjeno 1 put ukupno.
....Frizurica sređena, pomorandža ceđena...Brodski podovi, morski plodovi...Podno grijanje, intimno brijanje...
http://www.youtube.com/watch?v=qnPZy3vHmsA
Pohvale za post: 1
GOJE
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3288
Pridružio se: Uto Apr 15, 2008 10:35 am
Lokacija: Dort Yol
Kontakt:
Pohvaljen: 3479
Pohvalio: 2304

Postod GOJE » Sub Jun 16, 2012 10:01 am

Kako sam pretpostavio sve je samo zaliveno asfaltom:

Slika

Ali pogledajte podnožje ovog platana:
Slika
Poslednja izmena od GOJE u Sub Jun 16, 2012 10:02 am, izmenjeno 1 put ukupno.
....Frizurica sređena, pomorandža ceđena...Brodski podovi, morski plodovi...Podno grijanje, intimno brijanje...
http://www.youtube.com/watch?v=qnPZy3vHmsA
Pohvale za post: 1
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 16349
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 2253
Pohvalio: 408

Postod vucko » Sub Jun 16, 2012 10:12 am

Stajaliste je uradjeno van propisa i projekta jer stajalista trebaj biti nekih 10tak cm iznad povrsine zemlje,i zbog lakseg ulaska u vozila GSP-a i zbog onemogucavanja parkiranja.Tako je i uradjeno ono stajaliste kod masinskog.Stvarno ofrlje rade :notok:
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1974
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 2642
Pohvalio: 3450

Postod Karlo del Ponte » Sub Jun 16, 2012 11:10 am

GOJE napisao:@Karlo del Ponte
Čini mi se da bi pomeranje šina na jednu stranu narušilo estetiku ulice, a Cara Dušana je jedna od najlepših u Beogradu, trebalo bi i to imati u vidu.

Takođe, ulica je u delu ka Kalemegdanu van špica sablasno pusta, a to će se značajno osetiti izgradnjom mosta Zemun-Borča, a još kasnije izmeštanjem tranzita i luke. Tada se otvaraju razne mogućnosti....
У принципу, разматрао сам решење са удвојеним колосецима без сече платана, чиме се даје јачи идентитет трамвају и боље одваја од аутомобила. У самој Цара Душана би могло и не средини улице, а варијанту коју ја препоручујем сам нацртао на брзину:
Slika
Црвено је трамвајски колосек, плаво су стајалишта, а црно ивичњаци друма. Стајалишта за сваки смер су раздвојена, чиме се штеди на ширини улице. Уз сама стајалишта би могле да се уводе кривине, али ја сам за то да колосек остане у правац, а да на средини остане пешачки коридор ширине 2 метра, ограђен од трамвајског колосека. Размишљао сам нешто и о бициклистичкој стази на средини, али стајалишта ту праве проблем... Али таква, било бициклистичке, било пешачка стаза никада не би физички могла бити узурпирана аутомобилима.

Уз све то, инсистирам на страни улице ближе Ташмајдану од Вука до Таковске, укључујући и прелазак преко Таковске. Даље, како коме воља.
Poslednja izmena od Karlo del Ponte u Sub Jun 16, 2012 11:31 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
Arnorian
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1148
Pridružio se: Ned Jul 11, 2010 9:09 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 89
Pohvalio: 22

Postod Arnorian » Sub Jun 16, 2012 11:21 am

Зар укрштање смерова пре и после сваке станице не ви успоравало трамваје?
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1974
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 2642
Pohvalio: 3450

Postod Karlo del Ponte » Sub Jun 16, 2012 11:40 am

На ивицама улице трамвај иде око 30км/с у зони паркиралишта. :/ На средини улице без проблема може 50км/с. Промена смера би била само на почетку и крају зоне кретања средином улице. Вожња преко у скретање преко укрштаја јесте спорија, али штедимо у односу на ивицу улице, и радимо тако да не дирамо платане. Важна је напомена да управо на овом потезу улица је најчешће бахато паркирање на шинама уБеограду!
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
stf
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10928
Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8696
Pohvalio: 1976

Postod stf » Sub Jun 16, 2012 11:57 am

Zanimljivo resenje.

Nego kad vec zakacismo tu temu engleskih traka, zasto ne bi tramovi celim potezom izli na taj engleski nacin?

U tom slucaju ne moraju pred i posle svakog stajalista da menjaju pravac, tj. traku. Slicno resenje sam ja zamisljao za zute trake u Bulevaru od Vuka do Skupstine...
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8726
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 3707
Pohvalio: 5548

Postod JohnnyLee » Sub Jun 16, 2012 4:36 pm

о овоме сам и ја причао да се уради од Аутокомадне до Славије (на страни Ветеринарског факса). заправо, могло би овако да се направи од Славије па до Трошарине, када буду реконструисали В. Степе, а шине ставе на једну страну улице (десну када се крене од Аутокоманде)
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Homer Jay
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7193
Pridružio se: Sre Jan 03, 2007 5:06 pm
Lokacija: Boleč
Kontakt:
Pohvaljen: 3190
Pohvalio: 3472

Re: Rekonstrukcija Cara Dušana/Dž. Vašingtona/27. marta/Kral

Postod Homer Jay » Sre Dec 12, 2012 7:51 pm

U Nacrtu budžeta za 2013. godinu se pominje samo Ulica 27. marta, mada je to nelogično jer je nemoguće da srede samo nju, a ne i Kraljice Marije, Džordža Vašingtona i Cara Dušana:

10.76. Пројекат реконструкције 27 марта (измештање трамвајске пруге, реконструкција коловоза, пешачких стаза, комуналне инфраструктуре и саобраћајне сигнализације, тротоари)

2013. - 0
2014. - 99,792,000
2015. - 3,120,768,000


*iznosi su u dinarima

Izvor: Grad Beograd
"You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one..."
jlaki
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2567
Pridružio se: Sre Mar 07, 2007 3:29 pm
Lokacija: Novi Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 212
Pohvalio: 45

Re:

Postod jlaki » Pet Dec 14, 2012 4:45 pm

vucko napisao:Stajaliste je uradjeno van propisa i projekta jer stajalista trebaj biti nekih 10tak cm iznad povrsine zemlje,i zbog lakseg ulaska u vozila GSP-a i zbog onemogucavanja parkiranja.Tako je i uradjeno ono stajaliste kod masinskog.Stvarno ofrlje rade :notok:


Pa prijavi ih inspekciji ili mi daj link ka dokumentu u kome pišu ti propisi, na osnovu kojih mgou da ih ja prijavim.
Stop automobilizaciji Beograda!
lento
Higher intermediate
Postovi: 525
Pridružio se: Pon Maj 23, 2011 12:34 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 36
Pohvalio: 528

Re:

Postod lento » Sub Dec 15, 2012 3:19 pm

Nabavkom tramvaja s vratima s obe strane tramvaja mogla bi i ova ukrstanja da se izbegnu. Koliko se secam, u Zenevi novi tramvaji imaju upravljacku kabinu samo s jedne strane, a vrata s obe. Na liniji prema aerodromu stanice su ili sa spoljne strane, prema kolovozu ili izmedju sina.


Karlo del Ponte napisao:На ивицама улице трамвај иде око 30км/с у зони паркиралишта. :/ На средини улице без проблема може 50км/с. Промена смера би била само на почетку и крају зоне кретања средином улице. Вожња преко у скретање преко укрштаја јесте спорија, али штедимо у односу на ивицу улице, и радимо тако да не дирамо платане. Важна је напомена да управо на овом потезу улица је најчешће бахато паркирање на шинама уБеограду!
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2947
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2137
Pohvalio: 2013

Rekonstrukcija ulica Cara Dušana, Džordža Vašingtona i Kraljice Marije

Postod DzonTravolta » Uto Dec 19, 2017 12:39 pm

Za početak ću "morati" da linkujem ovu vest:
Vesić: Sledeće godine rekonstrukcija ulica Džordža Vašingtona, Kraljice Marije, Cara Dušana...
Tanjug | 22. 11. 2017 - 10:01h

Gradski menadžer Goran Vesić kaže da sledeće godine počinje potpuna rekonstrukcija ulica Džordža Vašingtona, Kraljice Marije, Cara Dušana, dok će u Ulici kneza Miloša raditi samo trotoare.
Slika
- Od 2019. godine počinje izgradnja podzemne garaže u Ulici kneza Miloša koja će imati 450 parking mesta, te više neće biti parkiranja na ulici. Radiće se Trg Republike, četiri garaže - Vlajkovićeva, Trg Republike, Studentski trg i Kosančićev venac - rekao je Vesić gostujući na RTS.

On je dodao da će naredne godini početi da se radi most na Savi, da bi 2019. godine počela izgradnja tunela na mestu sadašnje autobuske stanice koji će izlaziti u Bulevaru despota Stefana skoro kod Pančevačkog mosta.

- Naredne godine krećemo novi ciklus, jer ovaj grad zaslužuje da bude uređen i moderan - rekao je gradski menadžer.

Govoreći o Slaviji i to što su vozači malo zbunjeni, Vesić je rekao da do sada kružni tok nije imao uređene trake, a da je sada obeležen u skladu sa pravilima, da ima dve žute trake, jedna za tramvaje, druga za trolejbuse i autobuse.

- Vozači autobusa ovih dana nisu poštovali svoje žute trake, te smo razgovararali sa GSP - om i privatnim prevoznicima da ih upozorimo da moraju da voze žutom trakom - naglasio je gradski menadžer.

Dodaje da će vozači brzo navići, da sada ulaze u svoju traku na kružnom toku i voze se do isključenja.

- Slavija je sada bolja, prohodnija, nema više autobuskih stajališta, nema više pešačkih prelaza - naglasio je Vesić i podsetio da kroz Slaviju dnevno prođe 70.000 vozila.

***

Nezavisno od ove političke fešte, na pokretanje ove teme me je navelo to što sam razgovarao sa osobom koja najdirektnije je upućena u tok zbivanja: upravo juče je završen projekat za ove tri ulice (zapravo, jedna ulica, ali hajde da ispoštujemo sve nazive). Ostala je još neka minorna pravna procedura, pa se kreće sa raspisivanjem tendera za izvođača radova. :sesir:
Moglo bi se reći da će sigurno nešto otpočeti naredne godine, a kada će biti kompletirano, pitanje je.
"Postoji barem sto izgovora da se ne izađe na protest. Postoji samo jedan razlog da se izađe".
Studentski trg, 15.12.2018, 18h
Pohvale za post: 2
GOJE
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3288
Pridružio se: Uto Apr 15, 2008 10:35 am
Lokacija: Dort Yol
Kontakt:
Pohvaljen: 3479
Pohvalio: 2304

Re: Rekonstrukcija ulica Cara Dušana, Džordža Vašingtona i Kraljice Marije

Postod GOJE » Uto Dec 19, 2017 1:06 pm

Ja sam pokrenuo ovu temu pre nekoliko godina, pa molim Igora da spoji sve.
....Frizurica sređena, pomorandža ceđena...Brodski podovi, morski plodovi...Podno grijanje, intimno brijanje...
http://www.youtube.com/watch?v=qnPZy3vHmsA
Pohvale za post: 1
astrodule
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8393
Pridružio se: Sre Avg 05, 2009 12:39 pm
Lokacija: Novi Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 7786
Pohvalio: 1669

Re: Rekonstrukcija ulica Cara Dušana, Džordža Vašingtona i Kraljice Marije

Postod astrodule » Uto Dec 19, 2017 1:08 pm

Da li će raditi i instalacije ili samo asfalt?

Da li si upoznat sa fazama?
Stvari koje me nerviraju:
1. Roditelji koji sa decom prelaze na crveno
2. Nepropisno parkiranje iako parking postoji na manje od 100m
Duletov blog
Slika
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2947
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2137
Pohvalio: 2013

Re: Rekonstrukcija ulica Cara Dušana, Džordža Vašingtona i Kraljice Marije

Postod DzonTravolta » Uto Dec 19, 2017 1:09 pm

Ne znam mnogo, mogu da probam da se raspitam ;)

@GOJE: ja sam tražio temu, nema je. Nemam ništa protiv da se spoje.
"Postoji barem sto izgovora da se ne izađe na protest. Postoji samo jedan razlog da se izađe".
Studentski trg, 15.12.2018, 18h
Pohvale za post: 1
GOJE
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3288
Pridružio se: Uto Apr 15, 2008 10:35 am
Lokacija: Dort Yol
Kontakt:
Pohvaljen: 3479
Pohvalio: 2304

Re: Rekonstrukcija ulica Cara Dušana, Džordža Vašingtona i Kraljice Marije

Postod GOJE » Uto Dec 19, 2017 1:30 pm

....Frizurica sređena, pomorandža ceđena...Brodski podovi, morski plodovi...Podno grijanje, intimno brijanje...
http://www.youtube.com/watch?v=qnPZy3vHmsA
Pohvale za post: 1
Nurko7000
Higher intermediate
Postovi: 1055
Pridružio se: Čet Avg 02, 2007 12:39 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 808
Pohvalio: 113

Re: Rekonstrukcija ulica Cara Dušana, Džordža Vašingtona i Kraljice Marije

Postod Nurko7000 » Uto Dec 19, 2017 1:37 pm

Шта је било са планираним колектором испод Цара Душана, то одавно нико не помиње а видим још мало па креће реконструкција?
Pohvale za post: 1

Povratak na “Bulevari, ulice i ostala gradska infrastruktura”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gosta