Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Razvoj gradske infrastrukture, rekonstrukcija ulica, gradnja novih bulevara i slične teme

Moderator: Igor

zzz
Novice
Postovi: 12
Pridružio se: Sre Jul 25, 2018 3:34 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 9
Pohvalio: 109

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod zzz » Čet Apr 11, 2019 12:05 pm

astrodule » Čet Apr 11, 2019 10:54 am napisao:Naravno, policija kontroliše sa nultom tolernacijom nepropisno zaustavljanje i eto - meni se čini prosto.

Hajde sad najiskrenije reci da li si realan? :) Kada bi to funkcionisalo tako kao što si napisao, funkcionisalo bi i svašta drugo i imali bismo totalnu drugačiju, uređenu državu. Mi ovde pričamo o realnim uslovima u kojima se nalazimo. To što si napisao nije realno i neće tako biti, bar ne u skorije vreme.

A za TC Rajićeva, bio sam prisutan kada se čekao red na rampama da se oslobode mesta, da bi moglo da se uđe. Bilo je oko 17:30h. I taj red je bio toliko dugačak da je napravio zastoj u Uzun Mirkovoj, tako da iz Pariske nije moglo da se skrene desno u Uzun Mirkovu, a jedva je moglo da se zaobiđe i prođe pravo u Tadeuša Košćuška. E sad zamisli da se, po tebi, još i ukine 450 parking mesta u okolini te garaže. Kakvo misliš da će stanje da bude onda?
arapski investitor
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 712
Pridružio se: Sub Feb 07, 2015 1:21 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 624
Pohvalio: 1735

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod arapski investitor » Čet Apr 11, 2019 3:12 pm

@zzz Razlika je sto bi javne garaze trebalo da budu komunalna usluga za ljude koji zive u blizini (mesecna cena parkiranja na nivou onog na ulici +20%), dok je cena parkinga u Rajicevoj ekonomska. Zato ih ni ne grade, nema love od toga, samo komunalni red, a kome to jos treba.
rusticus expectat, dum defluat amnis
Pohvale za post: 1
astrodule
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10721
Pridružio se: Sre Avg 05, 2009 12:39 pm
Lokacija: Novi Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 11779
Pohvalio: 3204

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod astrodule » Čet Apr 11, 2019 4:12 pm

Garaža u TC Rajićeva i ne treba da rastereti ulična parking mesta. Ona je tu prvenstveno za TC i okolne firme koje zakupljuju mesta.


Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
Stvari koje me nerviraju:
1. Roditelji koji sa decom prelaze na crveno
2. Nepropisno parkiranje iako parking postoji na manje od 100m
Duletov blog
Slika
Pohvale za post: 1
zzz
Novice
Postovi: 12
Pridružio se: Sre Jul 25, 2018 3:34 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 9
Pohvalio: 109

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod zzz » Čet Apr 11, 2019 8:47 pm

astrodule » Čet Apr 11, 2019 4:12 pm napisao:Garaža u TC Rajićeva i ne treba da rastereti ulična parking mesta. Ona je tu prvenstveno za TC i okolne firme koje zakupljuju mesta.

Hehe, evo i ja ću tako:

Garaža ispod Bajlonijeve pijace i ne treba da rastereti ulična parking mesta. Ona bi bila tu prvenstveno za pijacu i okolne firme koje zakupljuju mesta.
astrodule
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10721
Pridružio se: Sre Avg 05, 2009 12:39 pm
Lokacija: Novi Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 11779
Pohvalio: 3204

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod astrodule » Čet Apr 11, 2019 9:45 pm

Pa tako je. To je garaža za posetioce pijace.
Ne znam koji joj je planiran kapacitet pa da malo rastereti okolinu.
Studentski trg je nešto već konkretnija garaža.
Sve u svemu, napravi se procena, studija pa se onda radi i sklanjaju parking mesta sa ulice.

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
Stvari koje me nerviraju:
1. Roditelji koji sa decom prelaze na crveno
2. Nepropisno parkiranje iako parking postoji na manje od 100m
Duletov blog
Slika
vladanet
Intermediate
Postovi: 194
Pridružio se: Ned Jul 23, 2017 10:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 299
Pohvalio: 0

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod vladanet » Pet Apr 12, 2019 9:10 am

Ispod svake pijace, treba da budu garaže trostruke namene.Za posetioce pijace,okolne stanare, i za one koji svraćaju u okolinu pijace.To znači minimum dva nivoa ispod zemlje.Vlasništvo može biti mešovito:grad,pijace ili privatni partner.
Pohvale za post: 5
astrodule
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10721
Pridružio se: Sre Avg 05, 2009 12:39 pm
Lokacija: Novi Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 11779
Pohvalio: 3204

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod astrodule » Pet Apr 12, 2019 11:25 am

Tako je. Tako pokrijemo okolinu pijaca.

Studentski trg bi trebalo da pokrije dobar deo Dorćola, ali opet ostaje deo na potezu koji se rekonstruiše. Tu imamo samo Botaničku baštu i Vuk. Bajloni bi dobro došao.

Ali to su ogromni projekti o kojima možemo samo da sanjamo.

Treba prebrojati, napraviti procene i tek onda planirati garaže. Naravno, to samo ako nam je cilj da ukinemo parking mesta na ulici (a čini mi se da se to radi samo stihijski u centru pravljenjem pešačkih zona bez novih garaža)
Stvari koje me nerviraju:
1. Roditelji koji sa decom prelaze na crveno
2. Nepropisno parkiranje iako parking postoji na manje od 100m
Duletov blog
Slika
Pohvale za post: 1
Пантограф
Expert
Postovi: 6866
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8731
Pohvalio: 5638

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod Пантограф » Pet Apr 12, 2019 11:29 am

Али, то нису огромни, нити баснословно скупи пројекти. Сећам се да је онолика гаража Пионирски парк направљена за 7 милиона марака.

Уз то је и исплатив посао - додуше, није исплатив за град ако се укину паркинг места на површини...
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Pohvale za post: 1
stf
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 11338
Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 9943
Pohvalio: 2260

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod stf » Pet Apr 12, 2019 11:46 am

Паркинг места на површини морају ипак остати. Додуше у далеко мањој мери и искључиво подужна. Она би се користила за краткотрајна задржавања (да се остави дете у вртић, школу, тркне до пекаре, дракстора, апотеке, банкомата ... На површини би наравно била љубичаста зона, задржавање до 30 минута без могућности да станари паркирају (за њих блоковска дворишта и резервисана места у тим гаражама).
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!
Pohvale za post: 1
astrodule
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10721
Pridružio se: Sre Avg 05, 2009 12:39 pm
Lokacija: Novi Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 11779
Pohvalio: 3204

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod astrodule » Pet Apr 12, 2019 11:51 am

@Pantograf Pa da. Ne znam da li postoji nešto što se tako brzo isplati kao parking mesta na ulici. Ulaganje - kanta farbe.

Teško će se ijedna vlast toga odreći. Eno, imamo Baba Višnjinu i trenutno je 112 mesta slobodno https://parking-servis.co.rs/gde-mogu-da-parkiram/

Da li je ukinuto neko parking mesto u blizini te garaže?

Trenutno je i na Obilićevom vencu slobodno 188 mesta. Mogli su celu Maršala Birjuzova (evo, nije me mrzelo da izbrojim - 60 parking mesta) da oslobode automobila i dobili bismo 2 protočne trake koje bi sigurno malo rasteretile saobraćajne gužve.

@stf. Slažem se. Naprave se niše ili označe mesta za dostavu (dece i robe :) ) Ali mora neko to redovno da kontroliše - može i kamera

Problem kod vrtića u centru je što se to ostavljanje i preuziamanje dece obavlja u tačno određenom kratkom periodu, a teškoej obezbediti više od 10 mesta za to.
Stvari koje me nerviraju:
1. Roditelji koji sa decom prelaze na crveno
2. Nepropisno parkiranje iako parking postoji na manje od 100m
Duletov blog
Slika
Bender Rodriguez
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4628
Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 7754
Pohvalio: 5892

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod Bender Rodriguez » Pet Apr 12, 2019 11:59 am

Posebna mesta za kratkotrajna zaustavljanja su nešto što Beogradu užasno fali već duže vreme. Uz garaže na adekvatnim mestima.
Od 1. novembra nijedan autobus GSP-a neće biti bez klime - prof dr Goran Vesić
stf
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 11338
Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 9943
Pohvalio: 2260

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod stf » Pet Apr 12, 2019 2:48 pm

Управо томе и служи ова новоуведена љубичаста зона јер сем тих краткотрајних задржавња ништа дуже и не може да се обави за 30 минута колико зона предвиђа. Плус што станари тих улица могу уз налепницу да паркирају цео дан што бих ја такође укинуо након изградње гаража.

Зато ми и није јасан онај Бастаћ са својим одшрафљивањем тих табли. Па та уведена зона иде на руку понајвише станарима тих улица ... Што каже Врачарац, много пиглу лик.
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!
astrodule
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10721
Pridružio se: Sre Avg 05, 2009 12:39 pm
Lokacija: Novi Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 11779
Pohvalio: 3204

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod astrodule » Pet Apr 12, 2019 2:51 pm

Bastać radi ono što prezirem kod cele naše političke scene, a to je da je unapred protiv bilo čega što politički protivnik uradi.
Stvari koje me nerviraju:
1. Roditelji koji sa decom prelaze na crveno
2. Nepropisno parkiranje iako parking postoji na manje od 100m
Duletov blog
Slika
Pohvale za post: 1
PIGLET
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 674
Pridružio se: Sre Jun 13, 2007 10:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 691
Pohvalio: 158

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod PIGLET » Pet Apr 12, 2019 10:03 pm

@ Bumbare,

Iziritirao si me svojim stavom. Razmišljanja su ti blago rečeno-retrogradna.

Zamisli i za ovaj problem postoji neka nauka, modeliranje, zaključci...
Jednostavno postoje dve opcije: planiraš grad po meri čoveka ili grad po meri automobila.

Ako ne uradiš ništa desi ti si grad po meri automobila tj ovo stanje danas u kome je Beograd ili nedaj bože sutra, u kome je Bukurešt (veći broj reg. vozila nego stanovnika).

Suština se svodi na pitanje ponude/tražnje. Rast stepena motorizacije traži novu infrastrukturu, a pogadjaj, u gradovima sa evropskim nasledjem-NEMA JE!
I šta ćeš kao planer da uradiš? da praviš nove trake?, nemaš gde, pod zemlju? , može al debelo košta, a gde će sav taj narod da parkira auto-opet pod zemlju... Blade Runner... :D
Na sreću, narodi pametniji od našeg su prošli ovu agoniju i našli rešenje:
Rešenje je postojeću infrastrukturu prilagoditi održivim (ekološkim) vidovima prevoza: javni prevoz (favorit električni), pešacima i biciklistima.Destimulacija upotrebe privatnog automobila u centru grada....kroz takse za ulazak, plaćanje parkinga, ograničavanje zadržavanja...
Naravno postoji i druga strana medalje a to je efikasan javni prevoz-tačan, komforan, pouzdan(pogadjaš nezavisni šinski sistem metro)
Za tim Bograd kasni 30 godina i počinje da se guši u sopstevnom smogu...

ZATO , svaka rekontrukcija MORA da planira PRAVU biciklističku stazu, Ali PRAVU, ne ove smejurije na trotoaru koje samo stvaraju konflikte na relaciji pešak-biciklista.
A da znaju kako izgleda znaju-imaju primer u Bulevaru Vudroa Wilsona. Samo takve staze, odvojene od kolovoza i pešaka mogu da privuku korisnike.Njih treba da projektuju i izvode makar i ukidali jednu saobraćajnu traku..jednostavno veća je korist nego šteta.

A svaki gradjanin izvučen iz kola i posadjen u sedlo je mala/VELIKA pobeda...

A ko mi ne veruje, nek skoči malo do Roterdama ili Kopenhagena, ili ne mora tako daleko, makar do Novog sada čisto da uporedi infrastrukturu i izbroji bicikliste po satu...
Pohvale za post: 3
PIGLET
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 674
Pridružio se: Sre Jun 13, 2007 10:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 691
Pohvalio: 158

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod PIGLET » Pet Apr 12, 2019 10:23 pm

poslednji stručan Sekretar za Saobraćaj koji je Beograd imao je , bog da mu dušu prosti Dragoljub Djakonović.
Njegovi naslednici samo partijski vojnici, podobni a nestručni...za koje niko nije ni čuo, a kamoli da im postavi neko pitanje.
Pohvale za post: 1
SRBO
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2194
Pridružio se: Pet Jan 23, 2015 9:48 pm
Lokacija: Учитељско Насеље
Kontakt:
Pohvaljen: 1822
Pohvalio: 38

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod SRBO » Sub Apr 13, 2019 12:29 pm

PIGLET » 12 Apr 2019 21:03 napisao:@ Bumbare,

Iziritirao si me svojim stavom. Razmišljanja su ti blago rečeno-retrogradna.

Zamisli i za ovaj problem postoji neka nauka, modeliranje, zaključci...
Jednostavno postoje dve opcije: planiraš grad po meri čoveka ili grad po meri automobila.

Ako ne uradiš ništa desi ti si grad po meri automobila tj ovo stanje danas u kome je Beograd ili nedaj bože sutra, u kome je Bukurešt (veći broj reg. vozila nego stanovnika).

Suština se svodi na pitanje ponude/tražnje. Rast stepena motorizacije traži novu infrastrukturu, a pogadjaj, u gradovima sa evropskim nasledjem-NEMA JE!
I šta ćeš kao planer da uradiš? da praviš nove trake?, nemaš gde, pod zemlju? , može al debelo košta, a gde će sav taj narod da parkira auto-opet pod zemlju... Blade Runner... :D
Na sreću, narodi pametniji od našeg su prošli ovu agoniju i našli rešenje:
Rešenje je postojeću infrastrukturu prilagoditi održivim (ekološkim) vidovima prevoza: javni prevoz (favorit električni), pešacima i biciklistima.Destimulacija upotrebe privatnog automobila u centru grada....kroz takse za ulazak, plaćanje parkinga, ograničavanje zadržavanja...
Naravno postoji i druga strana medalje a to je efikasan javni prevoz-tačan, komforan, pouzdan(pogadjaš nezavisni šinski sistem metro)
Za tim Bograd kasni 30 godina i počinje da se guši u sopstevnom smogu...

ZATO , svaka rekontrukcija MORA da planira PRAVU biciklističku stazu, Ali PRAVU, ne ove smejurije na trotoaru koje samo stvaraju konflikte na relaciji pešak-biciklista.
A da znaju kako izgleda znaju-imaju primer u Bulevaru Vudroa Wilsona. Samo takve staze, odvojene od kolovoza i pešaka mogu da privuku korisnike.Njih treba da projektuju i izvode makar i ukidali jednu saobraćajnu traku..jednostavno veća je korist nego šteta.

A svaki gradjanin izvučen iz kola i posadjen u sedlo je mala/VELIKA pobeda...

A ko mi ne veruje, nek skoči malo do Roterdama ili Kopenhagena, ili ne mora tako daleko, makar do Novog sada čisto da uporedi infrastrukturu i izbroji bicikliste po satu...


Када не бираш ништа добијеш ни једно ни друго

Да је Београд стварно аутомобилистички град, не бисмо имали саобраћајни распад сваки дан цео дан цео живот цео свет
Нема користи задржати те. Уништити те није губитак.
Pohvale za post: 2
zzz
Novice
Postovi: 12
Pridružio se: Sre Jul 25, 2018 3:34 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 9
Pohvalio: 109

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod zzz » Sub Apr 13, 2019 11:46 pm

@Piglete,

Iziritirao si me svojim stavom. Razmišljanja su ti blago rečeno-retrogradna.

PIGLET » Pet Apr 12, 2019 10:03 pm napisao:Jednostavno postoje dve opcije: planiraš grad po meri čoveka ili grad po meri automobila. Ako ne uradiš ništa desi ti si grad po meri automobila.

Pa ako ne uradiš ništa, znači da ljudi određuju prevozno sredstvo svojim izborom. To ti je isto kao kada se puste pešaci da utabaju putanju u travi i onda se posle napravi staza na tom mestu. Dakle, ljudi su odlučili i izbor je automobil. A ti si licemer jer smatraš da bi trebalo uložiti ogroman trud/novac/vreme da bi se isplanirao grad za bicikliste i to ti je OK tj. ekvivalentno ti je tome da se ništa ne planira i ne troši novac, čime se dobija grad "po meri automobila". Ti bi da se 99,99% ljudi prilagođava vama 0,01%.

A ovo "grad po meri čoveka ili grad po meri automobila" - šta, u autu nije čovek? Ovo je užasavajuća mržnja prema automobilima i fobija od istih.

PIGLET » Pet Apr 12, 2019 10:03 pm napisao:A svaki gradjanin izvučen iz kola i posadjen u sedlo je mala/VELIKA pobeda...

Daj bože da jednog dana dobiješ decu pa da vidim kako ćeš da ih voziš na biciklu u vrtić, kod lekara, po kiši/snegu... I jel tvojim roditeljima nikad nije potrebno da se prevezu? Strašno koliko ti je ispran mozak.

Daj tebe da skinemo sa tog sedla i "posadimo" te na jedno drugo mesto... Činjenica da tako zamišljaš kako ćeš ti da izvlačiš nekoga i posađuješ ga gde tebi odgovara.
Pohvale za post: 1
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7385
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 5178
Pohvalio: 7958

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod solecar » Ned Apr 14, 2019 12:06 am

Tek ovaj stav da čitav grad treba da se prilagođava jedino i isključivo automobilima , jer su oni najbitniji u svakoj prilici i situaciji , je isto tako besmislen i odraz zadrtosti. Grad treba da se prilagođava svima , da svima bude funkcionalan , i za pešake , i za bicikliste , i za gradski prevoz , i za železnicu , i za kola... , a ne jedino i isključivo za kola , kao da ceo pripada njima. Da može situacija da se uredi i unapredi , može , a da se nešto konkretno radi po tom pitanju , baš i ne.
Slika

Slika
Pohvale za post: 2
astrodule
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10721
Pridružio se: Sre Avg 05, 2009 12:39 pm
Lokacija: Novi Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 11779
Pohvalio: 3204

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod astrodule » Ned Apr 14, 2019 12:10 am

Eh, pa kad bi sve vožnje u gradu bile vožnje dece do vrtića ili do bolnica ili prevoz starih ljudi.

Takve vožnje ne čine ni 5% saobraćaja. Problem su kratke relacije (do 10km) koje ljudi svakodnevno prelaze kolima, a koje bi po normalnom vremenu mogle da se prevaljuju biciklom. I bez priča o znojenju i naporu jer to nestaje posle mesec dana, a i lako se izvrši najosnovnija higijena (i presvlačenje) u svakom kupatilu.

Istina i pravo rešenje je negde između.

Da ne pričam o tome da ako mogu Skandinavci i Holanđani da svakodnevno voze bicikl po svakom vremenu i da to rade doterani (bio, video), zašto ne bismo i mi mogli.
Stvari koje me nerviraju:
1. Roditelji koji sa decom prelaze na crveno
2. Nepropisno parkiranje iako parking postoji na manje od 100m
Duletov blog
Slika
Pohvale za post: 1
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7385
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 5178
Pohvalio: 7958

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod solecar » Ned Apr 14, 2019 12:26 am

Ja lično , to što rade Holanđani i Skandinavci , ne bih radio po svakakvom vremenu. Isto tako , dosta koristim gradski prevoz i fizički sam aktivan , iako imam kola , ali ih ne koristim tol'ko , jer sam došao do zaključka da do određenih destinacija stignem isto kao kada koristim gradski prevoz , i da nisam ništa na dobitku. Tamo gde stignem brže kolima , tamo ih i koristim. Naravno , i u situacijama kada su mi zaista neophodna i neizbežna , ali to su retke situacije , na svu sreću.
Slika

Slika
ГЛАС ПРИРОДЕ
Higher intermediate
Postovi: 513
Pridružio se: Sub Avg 08, 2015 2:20 am
Kontakt:
Pohvaljen: 558
Pohvalio: 470

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod ГЛАС ПРИРОДЕ » Ned Apr 14, 2019 1:20 am

Бицикл може да се користи и са јавним превозом, сада када постоје нископодни трамваји и аутобуси, наравно ако није гужва, лако може да се уђе са бициклом. Али недостају још увек бициклистичке стазе на неким врло битним правцима, а то је повезано и са ширењем пешачких улица и тргова.

Нови Београд је раван и савршен за превоз бициклом, али улазак у стари Београд са Новог је сложен. Ако би ушли у аутобус пре моста и изашли на Зеленом венцу како даље? Да би стигли до Ташмајдана било би најлакше Призренском, која је иначе врло широка улица и преко Теразија до Пашићевог трга где има још више простора, али нема стаза за бицикле.
Ако би ти простори постали пешачки, било би места и за бициклистичке стазе и више растиња, значи пријатнију средину за вожњу и за пешачење.
Људе не привлачи превоз бициклом на улицама - управо због близине моторног саобраћаја - због смрада, буке и ризика .

Зато је битно претварање улица у оазе са више дрвећа, жбуња, цвећа и независне трасе за пешаке и бициклисте.
На који начин изглед Калемегдана, Ушћа, Аде, обала и других природних целина може да се унапреди ? Ако знате - пошаљите ми поруку !
Bender Rodriguez
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4628
Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 7754
Pohvalio: 5892

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod Bender Rodriguez » Ned Apr 14, 2019 9:34 am

Unošenje bicikla u javni prevoz je ne samo besmisleno nego i zabranjeno. I tako i treba da ostane, sve dok vozila ne dobiju posebne spoljne držače za njih. Doduše neće to skoro. Ali u svakom slučaju bicikl nema šta da traži u unutrašnjosti vozila.

Što se tiče biciklističke staze, razvezala se rasprava na nekoliko strana a već smo jednom davno ustanovili da nema potreba da se ona ugurava u Dušanovu kad može da se sprovede kroz okolne paralelne, mnogo mirnije i bezbednije ulice.

Drvoredi su uvek dobrodošli, pogotovu u ulicama/deonicama gde ih nema.
Od 1. novembra nijedan autobus GSP-a neće biti bez klime - prof dr Goran Vesić
Pohvale za post: 1
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 28440
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 15195
Pohvalio: 6308

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod direktor » Ned Apr 14, 2019 9:41 am

Gdje pise da je zabranjeno unosenje bicikla u javni prevoz...nisam vidio naljepnicu koja to brani...
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Bender Rodriguez
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4628
Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 7754
Pohvalio: 5892

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod Bender Rodriguez » Ned Apr 14, 2019 9:46 am

Koliko znam po postojećem pravilniku ne sme da se unosi jer je preveliki i kabast. A i zaista treba biti pajser da se tako nešto unese u autobus.
Od 1. novembra nijedan autobus GSP-a neće biti bez klime - prof dr Goran Vesić
Pohvale za post: 1
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 28440
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 15195
Pohvalio: 6308

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod direktor » Ned Apr 14, 2019 9:57 am

Gsp je duzan da to istakne u vozilima nisu putnici dokoni da citaju nihove pravilnike
Van spica je svugdje u svjetu dozvoljen unos bajsa cak i u spicu sa placenom kartom
Samo nasi se prave blesavi da to regulisu ili nedaj boze pocnu da narucuju mosace za bajseve na busevima ...
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.

Povratak na “Bulevari, ulice i ostala gradska infrastruktura”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta