Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Razvoj gradske infrastrukture, rekonstrukcija ulica, gradnja novih bulevara i slične teme

Moderator: Igor

Bender Rodriguez
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4206
Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6792
Pohvalio: 5226

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod Bender Rodriguez » Ned Apr 14, 2019 10:01 am

Nije obaveza GSPa da to istakne. Eto do pre 5 godina unošenje kerova u javni prevoz je isto bilo zabranjeno. Pa nije bilo nalepnica da to istaknu, jer je to bilo normalno i sastavni deo vaspitanja o životu u gradu. Prosto, nikome nije padalo na pamet da tegli kerove sa sobom u prevoz.

U svetu se takođe ne dozvoljavaju tek tako bicikli u bilo koje vozilo, nego uglavnom na onim linijama gde ima manje putnika i gde uslovi (vozilo, stajališta...) to omogućuju. Nije tek tako ''e ako možeš da uneseš bajs, ti ga unesi''. A većina prevoznika uopšte ni ne praktikuje unošenje nego na vozila stavlja spoljne nosače za bicikle. Jednostavno, bicikl nema šta da traži u unutrašnjosti autobusa.
Od 1. novembra nijedan autobus GSP-a neće biti bez klime - prof dr Goran Vesić
Pohvale za post: 1
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 28289
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 14969
Pohvalio: 6247

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod direktor » Ned Apr 14, 2019 10:09 am

To je tvoje misljenje a bejah po nekim svabijama svicsama i austrjama nesto se ne bi slozili sa tobom po tom pitanju
Cudi me kako bic udruzenja nisu trazila da se to drugacije bolje regulise ...
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 1
Bender Rodriguez
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4206
Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6792
Pohvalio: 5226

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod Bender Rodriguez » Ned Apr 14, 2019 10:11 am

Bejah i ja po drugim zemljama i ne videh budale kako uguravaju bicikle tamo gde im mesto nije. Nego lepo na nosač napred, pa biciklista u salon vozila, pa vozi Miško. Ako nema nosača, onda Miško ide dalje autobusom a biciklista ide dalje - pa... svojim pogonom na dve noge odnosno dva točka.
Cudi me kako bic udruzenja nisu trazila da se to drugacije bolje regulise ...

Pa valjda još nisu postali toliko slepi da traže tako nešto. Pošto im je jasno da bi nakon 20 pokušaja genijalaca da u Beogradskim gužvanjcima zauzmu 6 mesta za stajanje i potroše 10 min da uguraju bicikl u prepunu 23ku, 56icu ili 95icu i još toliko da ga iznesu, naišlo na neke, kako da kažem... oštrije reakcije preostalih 99,99% putnika.
Od 1. novembra nijedan autobus GSP-a neće biti bez klime - prof dr Goran Vesić
Pohvale za post: 1
Zombieboy
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 288
Pridružio se: Uto Maj 30, 2017 3:05 pm
Lokacija: London
Kontakt:
Pohvaljen: 406
Pohvalio: 529

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod Zombieboy » Ned Apr 14, 2019 10:22 am

U Londonu, sklopivi biciklo može da se unese u autobus i metro kad god. Normalni biciklo, samo van špica i samo u nekim linijama metroa, i nikada u autobus. Doduše, isto pravilo kaže "može u autobus na diskreciju vozača". Na brod, uvek može, ako ima mesta. Na voz, uvek, sem jutarnjeg špica ka centru.

Lično sam bio u situaciji da moram da se vratim kući prevozom, a imam biciklo pri sebi. Da mi nije dozvoljeno uneti ga u metro, šta sam mogao da radim? Pozvati Uber? Sumnjam da bi ga primili. Svaki grad koji želi više biciklista mora da uredi svaki aspekt i omogući što lakšu upotrebu istog. Kao što za automobile treba da postoje pumpe i u centru, a ne samo na autoputu.

Bender, šta ćemo sa malim dečjim biciklima u autobusima? Je li i oni treba da budu zabranjeni? Naravno da treba imati meru šta je dozvoljeno, ali potpuna zabrana bez pravila (i ponekog izuzetka, polomljena ruka na primer) je čista arogancija i bahatost, primer netolerancije i terora većine.
Mali ljudi pričaju o drugim ljudima.
Prosečni ljudi pričaju o događajima i svetu.
Veliki ljudi pričaju o idejama.
Bender Rodriguez
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4206
Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6792
Pohvalio: 5226

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod Bender Rodriguez » Ned Apr 14, 2019 10:46 am

U svakom društvu, zakoni i pravilnici (od najviših i najbitnijih do najtrivijalnijih) se prave onda kada neke individue požele da pređu granice pristojnosti, normalnosti i obzirnosti i počnu da rade nešto što ugrožava ili ometa druge. Kada bi se svi ponašali obzirno, normalno i racionalno, onda nam ne bi bili potrebni zakoni i pravnilnici, zar ne? Tj. bilo bi nam potrebno mnogo, mnogo manje.

Ako neko sa biciklom na stajalištu iza Surčina čeka prazan 611 u rano jutro vikenda i želi da dođe njime do Zemuna, da li je u redu da on unese taj bicikl u prazan autobus? Apsolutno. Jer nikoga neće ometati i ugrožavati. Isto tako, ako neko u sredu kasno uveče u Železniku hoće da unese bajs u 88icu sa manje od 30 putnika i da se njime preveze do NBG, jel to u redu ako time nikog ne ometa? Naravno.

Ali šta ćemo da radimo kad se nađe genije koji bi u utorak u jutarnjem špicu da na stajalištu u Kneza Miloša unese bicikl u prepunjenu 23ku jer je čuo da se to radi na prigradskoj bus liniji u varošici nadomak Kanbere u Australiji, pa bi i on isto tako u centru Beograda? Ili kada neko uđe sa bajsem u praznu 95icu u Blokovima a 20 minuta kasnije se nađe opkoljen i stisnut putnicima na stanici kod Hajata a on treba da siđe posle Brankovog mosta? Šta ćemo onda?

E zato se prave pravilnici, da bi se sprečile te sporne situacije. Koje se većini ljudi ni ne dešavaju, ali se uvek nađe manjina genijalaca koji bi da pomeraju granice pristojnosti u svoju korist i po svom nahođenju. Dakle niko nikad neće praviti problem što je neko kasno uveče ušao s bajsem u pretposlednji prazan autobus da stigne kući. I kad bi svi tako postupali, i unosili samo i samo kada ima uslova za to, ne bi bilo nikakve potrebe za zabranama. Ali nisu svi takvi. I zato moraju da postoje pravila, zabrane i sankcije. A jedna od varijanti pravila jeste upravo i to što si ti naveo - da to bude po odluci vozača. Što je po meni sasvim ok. Jer vozač (po defaultu) zna kakva je linija, koliko je gužvi trenutno na ulicama, koliko putnika na stajalištima i slično. I eto kompromisnog rešenja. Kada ima uslova da se uđe s bajsem - samo napred. Kad nema - žao mi je, ali ne može. Ali kompromis može da radi samo ako se poštuje. A ljudi danas pod kompromisom najčešće podrazumevaju ''ja ću da se držim svoje strane dogovora dok mi odgovara, a onda kad prestane da mi odgovara, biće po mom''. E tu je problem.

Što se tiče dečjih bicikala oni treba da budu dozvoljeni non stop, ali samo one kategorije sa prečnikom točkova do 15 ili 20 inča.
Od 1. novembra nijedan autobus GSP-a neće biti bez klime - prof dr Goran Vesić
Pohvale za post: 1
Zombieboy
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 288
Pridružio se: Uto Maj 30, 2017 3:05 pm
Lokacija: London
Kontakt:
Pohvaljen: 406
Pohvalio: 529

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod Zombieboy » Ned Apr 14, 2019 10:58 am

Čitam vaš odgovor, naravno da se slažem sa tim, ali vaša rečenica sa vrha strane

Jednostavno, bicikl nema šta da traži u unutrašnjosti autobusa.


jednostavno nije tačna, kada i sami kažete da postoji vreme i mesto gde treba dozvoliti biciklo. Ne želim da se hvatam za i prepirem oko jedne rečenice, ali je bitno biti precizan u izražavanju :grand:
Mali ljudi pričaju o drugim ljudima.
Prosečni ljudi pričaju o događajima i svetu.
Veliki ljudi pričaju o idejama.
Bender Rodriguez
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4206
Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6792
Pohvalio: 5226

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod Bender Rodriguez » Ned Apr 14, 2019 11:05 am

Ok, fair enough. :mrgreen:

I da dodam - naravno, ako se radi o vanrednim ili hitnim situacijama, naravno da treba da se omogući ulaz. Mislim niko normalan neće da zatvori vrata biciklisti pred nosom dok on žuri u bolnicu. Na kraju krajeva, ako se gleda hijerarhija pravnih akti, to ne bi ni smelo, jer bi mu se time ugrozilo zdravlje.

U suštini sve se tu svodi na korektnost i zdrav razum. Ali mora da se ima na papiru i da se primenjuje jer uvek ima ljudi koji bi sve da protumače na svoj način, pa otud i potreba za pravilnicima i ograničenjima.
Od 1. novembra nijedan autobus GSP-a neće biti bez klime - prof dr Goran Vesić
Pohvale za post: 1
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6953
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 4723
Pohvalio: 7239

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod solecar » Ned Apr 14, 2019 1:03 pm

Samo da dodam , da su ovde (mislim na forum) kačene fotografije vozila gradskog prevoza u inostranstvu sa držačima za bicikle , i prednjim i zadnjim.
I nekako , gotovo uvek , u ovim raspravama o rekonstrukcijama , ispada da su vozači i njihova kola zlo koje treba proterati (po mišljenju pešaka i biciklista) , a da su pešaci i biciklisti zlo koje treba proterati (po mišljenju vozača) , i da ulice svugde i u svakoj prilici treba da se prilagode onoj grupaciji kojoj pripada onaj ko komentariše. Uglavnom takvo mišljenje preovladava , dok osobe koje su za kompromisno rešenje su poput belih lavova.
Slika

Slika
Pohvale za post: 3
nekianonimnilik
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 809
Pridružio se: Sre Avg 30, 2017 3:54 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1069
Pohvalio: 14177

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod nekianonimnilik » Ned Apr 14, 2019 3:27 pm

ja smatram da sve treba da se uredi tako da je pesak na prvom mestu, znaci da ne moras da kruzis pola kilometra oko slavije, zatim javni prevoz, pod javni prevoz mislim autobusi, trolejbusi, tramvaji..., nikako taxi, a tek na kraju privatni automobili i taxi

smatram da biciklima apsolutno nije mesto u (starom) beogradu, i ne treba ih gurati na silu da bi izigravali holandjane, bolje da se doda zuta traka nego bici traka, jer je bajs kao i auto privatni prevoz, javni bi trebalo da uvek ima prednost u odnosu na privatni
Pohvale za post: 1
Expert
Intermediate
Postovi: 254
Pridružio se: Pet Mar 01, 2019 11:55 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 200
Pohvalio: 2

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod Expert » Ned Apr 14, 2019 3:40 pm

Bicikli ne ometaju pešake kao nepropisno zaustavljeni automobili.
ГЛАС ПРИРОДЕ
Intermediate
Postovi: 485
Pridružio se: Sub Avg 08, 2015 2:20 am
Kontakt:
Pohvaljen: 523
Pohvalio: 413

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod ГЛАС ПРИРОДЕ » Ned Apr 14, 2019 3:40 pm

Ако бициклиста пређе бициклом десет станица неке линије и користи јавни превоз једну до две станице, он има предност чак и у односу на путнике јавног превоза, а посебно у односу на оне који сами седе у моторним возилима, јер тиме што не троши ресурсе и не загађује ваздух највише доприноси и градској заједници, али и човечанству.

Али треба водити рачуна да се бици стазе потпуно одвајају од пешачких токова. Зато ни у улицама којима је тема посвећена нису добродошле, посебно јер у непосредној близини постоји много примеренији простор за стазу.

ПС. Чему расправа око уношења бицикли у аутобус, када није спорно да је то могуће једино када има простора и нема превише путника !
На који начин изглед Калемегдана, Ушћа, Аде, обала и других природних целина може да се унапреди ? Ако знате - пошаљите ми поруку !
Pohvale za post: 1
Expert
Intermediate
Postovi: 254
Pridružio se: Pet Mar 01, 2019 11:55 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 200
Pohvalio: 2

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod Expert » Ned Apr 14, 2019 3:45 pm

U Beogradu su problem ljudi koji imaju automobile, a koriste javni saobraćaj.
ГЛАС ПРИРОДЕ
Intermediate
Postovi: 485
Pridružio se: Sub Avg 08, 2015 2:20 am
Kontakt:
Pohvaljen: 523
Pohvalio: 413

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod ГЛАС ПРИРОДЕ » Ned Apr 14, 2019 3:48 pm

А јавни саобраћај је толико удобан да свако ко га користи може само - све време да жуди за сопственим превозом.
На који начин изглед Калемегдана, Ушћа, Аде, обала и других природних целина може да се унапреди ? Ако знате - пошаљите ми поруку !
Pohvale za post: 1
Expert
Intermediate
Postovi: 254
Pridružio se: Pet Mar 01, 2019 11:55 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 200
Pohvalio: 2

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod Expert » Ned Apr 14, 2019 3:52 pm

Mnogi odustaju od sopstvenog saobraćaja jer nemaju novca za održavanje automobila. Imaju pravo. Međutim, ljudi koji imaju automobil nemaju šta da traže u javnom saobraćaju, jer samo prave gužve.
nekianonimnilik
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 809
Pridružio se: Sre Avg 30, 2017 3:54 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1069
Pohvalio: 14177

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod nekianonimnilik » Ned Apr 14, 2019 3:56 pm

a sto? oni placaju debele poreze na te automobile i nikome ne smetaju, ne prave guzve, guzve prave oni koji ih koriste

idealno bi bilo da nam GSP bude toliko udoban da bi svi radije koristili njega nego auto, a da opet svaka porodica ima auto za neke posbne slucajeve tipa da treba 4 puta da se preseda i putovanja
Pohvale za post: 1
ink
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 862
Pridružio se: Uto Jul 07, 2009 5:13 pm
Lokacija: Beograd, Jugoslavija
Kontakt:
Pohvaljen: 584
Pohvalio: 571

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod ink » Ned Apr 14, 2019 4:36 pm

Mislim da dosta nas ovde malo brka šta predstavlja pojam 'javno dobro'. U svetu (a i kod nas po Vojvodini) i teorija i praksa pokazuju da je korišćenje bajsa za svakodnevne potrebe tranzita po gradu dobro za sve, a ne samo za pojedince koji voze bicikle. Bukvalno na isti način na koji su obrazovanje i javno zdravstvo dobra za sve, a ne samo za neposredne korisnike.
__________________________
СМРТ ПЛАСТИЧНИМ КЕСАМА
Pohvale za post: 1
Expert
Intermediate
Postovi: 254
Pridružio se: Pet Mar 01, 2019 11:55 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 200
Pohvalio: 2

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod Expert » Ned Apr 14, 2019 5:28 pm

Naravno.
PIGLET
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 619
Pridružio se: Sre Jun 13, 2007 10:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 503
Pohvalio: 74

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod PIGLET » Ned Apr 14, 2019 5:31 pm

zzz » 13 Apr 2019 10:46 pm napisao:@Piglete,

Iziritirao si me svojim stavom. Razmišljanja su ti blago rečeno-retrogradna.

PIGLET » Pet Apr 12, 2019 10:03 pm napisao:Jednostavno postoje dve opcije: planiraš grad po meri čoveka ili grad po meri automobila. Ako ne uradiš ništa desi ti si grad po meri automobila.

Pa ako ne uradiš ništa, znači da ljudi određuju prevozno sredstvo svojim izborom. To ti je isto kao kada se puste pešaci da utabaju putanju u travi i onda se posle napravi staza na tom mestu. Dakle, ljudi su odlučili i izbor je automobil. A ti si licemer jer smatraš da bi trebalo uložiti ogroman trud/novac/vreme da bi se isplanirao grad za bicikliste i to ti je OK tj. ekvivalentno ti je tome da se ništa ne planira i ne troši novac, čime se dobija grad "po meri automobila". Ti bi da se 99,99% ljudi prilagođava vama 0,01%.

A ovo "grad po meri čoveka ili grad po meri automobila" - šta, u autu nije čovek? Ovo je užasavajuća mržnja prema automobilima i fobija od istih.

PIGLET » Pet Apr 12, 2019 10:03 pm napisao:A svaki gradjanin izvučen iz kola i posadjen u sedlo je mala/VELIKA pobeda...

Daj bože da jednog dana dobiješ decu pa da vidim kako ćeš da ih voziš na biciklu u vrtić, kod lekara, po kiši/snegu... I jel tvojim roditeljima nikad nije potrebno da se prevezu? Strašno koliko ti je ispran mozak.

Daj tebe da skinemo sa tog sedla i "posadimo" te na jedno drugo mesto... Činjenica da tako zamišljaš kako ćeš ti da izvlačiš nekoga i posađuješ ga gde tebi odgovara.


ZzZ
, ajde priznaj da su ti oktani j krvi :wink:
PRVO ja Beobuild dozivljavam kao strucni forum gde bi ljudi sa nekim teoretskim i prakticnim znanjem trebali nesto da kazu.Ovo nije mesto gde ce svaka interesna grupa da forsira i promovise svoj licni interes ne obaziruci se na javni interes.

Ne vidim smisao da se srozavamo na lični identitet , da li ja vozim motorno vozilo, ili bicikl, da li imam decu ili bolesne roditelje...
Te informacije su apsolutno irelevantne za opšti i interes, a ovde bi trebalo da obradjujemo teme od opšteg (javnog) interesa.

Pisem kao neko ko je polozio na faxu predmet "Planiranje prostora i saobraćaja" i navodim sopstvena iskustva nekog ko koristi saobacajnu mrezu grada BGD vec 30tak godina.

Sustina je da se saobracajem upravlja i ako imas odgovornu vlast to se radi u interesu vecine a ne manjine!
Ako se slozimo da je interes vecine da se sa tacke A do tacke B treba da prevezu za najkrace vreme a pri tome potrose najmanje resursa u najzdravijem okruzenjenju (najmanje zagadjenom), onda se jedino necemo sloziti kako to da realizujemo...
Pohvale za post: 3
PIGLET
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 619
Pridružio se: Sre Jun 13, 2007 10:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 503
Pohvalio: 74

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod PIGLET » Ned Apr 14, 2019 6:03 pm

Plastičan primer : Brankov most ima tri trake po smeru. Njegov kapacitet u idealnim uslovima , pri 50 km/h je 3x2000voz/h tj 6000voz/h.Šta ces da radiš ako imaš potražnju od 12000voz/h!!!?? 12000 oktanskih zavisnika hoće svojim ljubimcima sa predju most u roku od sat vremena!
Rezultat veće tražnje odnosu na ponudu je kolaps sistema, protok opada - teži nuli. Rezultat : svi (smo) u koloni, niko ne mrda, svi stoje, emituju se izduvni gasovi....
Koliko smo u ovom scenariju daleko od onog cilja, gore....!? Pitanje je hipotetičko...;)
E zato se saobraćajem upravlja da se to ne bi desilo...jer tada ni jedna mama neće stići po dete u obdanište, ni jedna hitna pomoć do pacijenta, ni jedni vatrogasno vozilo do požara...itd...
Upravljanje saobraćajem je nauka i tako ga treba tretirati.
E sad zašto sam se umešao u ovh temu, jer kad je neka rekonstrukcija u pitanju menja se odnos ponude javnog prostora i a samim tim i uticaja na tražnju.
Rekonstrusati ulicu na taj način da se maksimalizuje broj traka za putnička vozila, maksimalizuje broj parking mesta za putnička vozila bez ponude kvalitetnog javnog prevoza, bez kvalitetnih kapaciteta za biciklistički saobraćaj....je razvoj grada po meri automobila na uštrb potreba čoveka, TJ rasipanje javnih para bez koristi- bacanje u bunar.
Ima smisla ako je rekonstrukcija cilj sama po sebi, tj burazersko namestanje poslova za vladajucu garnituru. Tek tada dobija neki smisao ali gde smo tu mi....obični smrtnici...u čije ime se navodno radi...
Pohvale za post: 6
ГЛАС ПРИРОДЕ
Intermediate
Postovi: 485
Pridružio se: Sub Avg 08, 2015 2:20 am
Kontakt:
Pohvaljen: 523
Pohvalio: 413

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod ГЛАС ПРИРОДЕ » Ned Apr 14, 2019 11:51 pm

Стучњаци се прескачу, а демагозима се аплаудира. Они лепо, мало другачијим речима кажу исто, додају гарнитуру од две речи. И добију пет пута јачи аплауз! И то се тако стално понавља...
На који начин изглед Калемегдана, Ушћа, Аде, обала и других природних целина може да се унапреди ? Ако знате - пошаљите ми поруку !
Pohvale za post: 1
GOJE
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3580
Pridružio se: Uto Apr 15, 2008 10:35 am
Lokacija: Dort Yol
Kontakt:
Pohvaljen: 5002
Pohvalio: 3087

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod GOJE » Uto Apr 16, 2019 11:24 am

Iz nekog nepoznatog razloga, dva platana su preživela kresanje.

Prvi je na uglu sa Takovskom:
2019-04-16 10.05.19.jpg
2019-04-16 10.05.19.jpg (154.8 KiB) Pogledano 1157 puta

A drugi na uglu sa Kralja Petra:
2019-04-16 10.18.40 (2).jpg


Evo i trenutnog pogleda kod prve beogradske:
2019-04-16 10.18.40.jpg
2019-04-16 10.18.40.jpg (169.81 KiB) Pogledano 1157 puta
....Frizurica sređena, pomorandža ceđena...Brodski podovi, morski plodovi...Podno grijanje, intimno brijanje...
http://www.youtube.com/watch?v=qnPZy3vHmsA
Piccolo
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 457
Pridružio se: Pon Mar 25, 2013 9:42 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 785
Pohvalio: 1859

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod Piccolo » Sre Apr 24, 2019 12:18 am

Danas sam video neke geometre u 27. marta blizu Palilulske pijace.
Pohvale za post: 1
zoran_m
Intermediate
Postovi: 378
Pridružio se: Sub Sep 27, 2014 3:03 pm
Lokacija: Vračar
Kontakt:
Pohvaljen: 1095
Pohvalio: 70

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod zoran_m » Ned Maj 05, 2019 10:34 am

Krecu li sutra?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Stefan BB
Higher intermediate
Postovi: 796
Pridružio se: Sre Jun 20, 2018 12:02 am
Kontakt:
Pohvaljen: 970
Pohvalio: 237

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod Stefan BB » Ned Maj 05, 2019 12:56 pm

Isto sam krenuo da pitam...Izgleda da ne, nisu szigle masine, nisu digli paniku na blicu o izmenama trasa tako da...
imiljan
Novice
Postovi: 3
Pridružio se: Pon Feb 15, 2016 10:31 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3
Pohvalio: 0

Re: Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Postod imiljan » Ned Maj 05, 2019 3:51 pm

Annotation 2019-05-05 155026.jpg
Pohvale za post: 2

Povratak na “Bulevari, ulice i ostala gradska infrastruktura”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Kokili, Piccolo i 5 gosta