Šta je novo?

Radnička ulica

Soko

Beginner
Učlanjen(a)
12.06.2018.
Poruke
51
Pohvaljen
126
Izvinjavam se ako je vec pisano na ovu temu. Nisam nasao.

Radi se o zakrcenju koje se vec godinama desava u jutarnjem spicu i nedeljom popodne kod nekadasnje Secerane.
Veliki deo saobracaja iz juznog dela grada, obodnih naselja i manjih gradova bas ovim pravcem ulaze u grad i nemaju alternativu. To su: Banovo brdo, Zarkovo, Bele vode, Cerak, Vidikovac, Petlovo i Labudovo brdo, Rusanj, Barajevo i dalje magistralom do Lazarevca, pa Cukaricka padina, Zeleznik, Sremcica, Makis, Umka i dalje obrenovackim putem do Obrenovca... Ne znam koliko tu ukupno ima stanovnika ali nije ih malo i mnogi svakodnevno putuju ka gradu.

Zakrcenje se stvara bas kod autobuske stanice ispred Secerane tj. nekadasnje kafane Seceranac a sad "event centra" koji svako malo menja ime. Na toj stanici staje 16 gradskih i nekoliko prigradskih linija i prakticno u svakom trenutku stoji bar jedno, uglavnom 2-3 autobusa. To znaci da od 3 saobr. trake u praksi postoje dve i da sav saobracaj mora da se "stisne" u te dve.
A nije ga malo - neposredno ispred stanice se ukljucuje Kirovljeva koja sa 2 saobr. trake "dovlaci" vozila s B.Brda, Golfa, Filmskog grada... 200ak met. ispred Radnicka se ukljucuje u vec opterecen Obrenovacki put sa 3 saobr. trake u koji se 2 km ranije spojila Ibarska magistrala sa svoje dve trake.
Na svim ovim prilazima jutarnje cekanje je od 20-30 minuta ali cim se prodje Secerana vise nema kolone, ubrzava se bez problema.
Istina, situacija se dosta popravila od kada je izgradjen most jer gore preko hipodroma odvlaci saobracaj prema N.Bgd ali ovde i dalje ostaju oni koji ne idu tamo.

Ok, tako je manje-vise na svim prilazima gradu i to bih prihvatio kao neminovnost da ne postoji resenje toliko ocigledno i jevtino da mi je neverovatno da ga za ovoliko godina niko nije primenio.
Iza autobuske stanice ima dovoljno prostora da se napravi ne samo autobuska nisa vec mini peron sa pratecim sadrzajima. Nema cak ni zelenila koje bi tom nisom bilo unisteno vec samo par malih stabala uz ulicu umesto kojih bi na prosirenju moglo da se posadi desetine novih.

Sve to kosta nekoliko desetina ivicnjaka, par radnih dana za dva valjka i malo asfalta. U svakom slucaju manje nego sto sva vozila u kolonama pogore kroz auspuhe za samo jedno jutro. Da ne pricamo o izgubljenim radnim satima i stresovima, o zagadjenju, bezbednosti...

Kome i kako predati inicijativu za izgradnju autobuske nise na ovom mestu?

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
 
Sekretarijat za saobraćaj.

Obrenovački put je u jutarnjem špicu preopterećen, tu se već formiraju kolone. Pretpostavka da se gužva preliva i na čukaričku padinu.
Što znači treba izmestiti prvo ono nesrećno stajalište (tu već ima ozbiljnih gaženja pešaka) kod pumpe tj. ugao Obrenovačkog i Radničke, zatim kada se završi tržni centar na uglu Radničke i Paštrovićeve (Ada Mall) nadam se ukidanju levog skretanja ka Obrenovačkom kao i pešačkog prelaza (radiće se pasarela ?). Daljim izmeštanjem stajališta i izgradnjom još jedne ili dve ulivne trake iz Paštrovićeve smanjila bi se gužva.
Trebalo bi i kod raskrsnice Obrenovački / Radnička takođe ukinuti pešači i izgraditi pasarelu kao i ulivnu traku.
 
Pozdrav Soko, dobrodošao na forum.

Ja sam se u januaru doselio na Čukaričku padinu, i ova jutarnja gužva je jedan od glavnih razloga zbog kojih mislim da se neću dugo zadržavati tu. Gužva ume da bude celom dužinom Radničke što ume potpuno da deprimira ujutru.

Možda bi tvoja ideja rešila problem ili ga barem značajno ublažila. Ali mislim da je odluka gradskih čelnika da dozvole izgradnju Ada mall-a ipak zagarantovala gužvu u ovom kraju.
 
Ada mol ce dodati traku za spust sa brda i pasaru 2 kraka
Uvuceno stajaliste bi svakako pomoglo
Kokos idi tramvajem sa brda pa presjedni na sajmu mostaru jeste malo uzbrdo ali se preskače zagusenje
 
Pozdrav svima, godinama čitam forum ali sam zbog ovog morao da se registrujem.

Živim u Žarkovu, a radim na Novom Beogradu. Ne mogu da Vam opišem kroz šta prolazim svakog jutra kada idem na posao. Tek sam ustao i došao na posao, a već sam nervozan da bih odmah mogao nekog da ugrizem.

Ovde su gužve od kako sam bio klinac. Ne mogu da verujem da je rešenje toliko jednostavno a da grad ne želi da uloži smešne pare da bi se rešio problem za hiljade građana koji su u toj gužvi svako jutro. Da ne spomiljem ekologiju. Povremeno kad idem biciklom na posao ne mogu da dišem jer kiseonika jednostavno nema od svih vozila koja stoje u mestu.

Evo za 5 minuta sam napravio jedno od rešenja. Jednostavno odmah na ulivanju ulice sa banovog brda potrebno je napraviti jednu traku za autobuse sve do same stanice. Ne bi bilo loše da se napravi traka sve do ponovnog proširenja do skretanja za Nis, odnosno sada servis automobila i knez petrol stanicu.
Sadašnje:



Predlog:

 
A i nije neki projekat da bi se neko mogao dobro ugraditi. Ti projekti gde je benefit samo za građane, njima svakako nisu bitni.
 
Nimalo. Postoji dosta mesta u gradu gde bi se gužve malo smanjile kada bi se dodala dodatna traka, ili ukinula parking mesta na kolovozu.

Sekretarijat za saobraćaj odgovara na mejlove sa negde mesec dana zakašnjenja i na ukazan konkretan problem i rešenje oni mi odgovaraju da im to nije u planu (ukidanje parking mesta na kolovozu UMP na Bežanijskoj kosi i izgadnja parkinga na praznoj livadi pored).

Sramota je šta rade, tj, ne rade.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544267#p544267:r9kj0fcq je napisao(la):
Žika » Uto Jun 12, 2018 8:41 am[/url]":r9kj0fcq]Sekretarijat za saobraćaj.

Obrenovački put je u jutarnjem špicu preopterećen, tu se već formiraju kolone. Pretpostavka da se gužva preliva i na čukaričku padinu.
Što znači treba izmestiti prvo ono nesrećno stajalište (tu već ima ozbiljnih gaženja pešaka) kod pumpe tj. ugao Obrenovačkog i Radničke, zatim kada se završi tržni centar na uglu Radničke i Paštrovićeve (Ada Mall) nadam se ukidanju levog skretanja ka Obrenovačkom kao i pešačkog prelaza (radiće se pasarela ?). Daljim izmeštanjem stajališta i izgradnjom još jedne ili dve ulivne trake iz Paštrovićeve smanjila bi se gužva.
Trebalo bi i kod raskrsnice Obrenovački / Radnička takođe ukinuti pešači i izgraditi pasarelu kao i ulivnu traku.

Stajalište Čukarica treba uspostaviti tamo gde je i planirano, znači raskrsnica Obrenovački tj Savska magistrala sa Svetolika Lazarevića Laze. U oba smera.
Ovim bi se smanjilo pretrčavanje koje je često i velik problem a i Tempo/Lidl bi se približio ovim sa jeftinijim ulaznicama tj bez kola.



Ulivanje Paštrovićeve u Radničku isto dve trake stim što bi desna bila isključivo za JGP i posle stajališta bi se gubila (malo da uštede).

 
Isto tako treba izgraditi i stajalište kod nadvožnjaka za Banovo brdo , posle raskrsnice , za linije koje saobraćaju ka Obrenovcu i Čukaričkoj padini , kao što je i planirano.
 
Negde na delu od Paštrovićeve do mesta gde nadvožnjak preseca Radničku. Tako su mi rekli prilikom ličnog razgovora u DJP pre dve tri godine.
 
Игоре, цела ова подтема може да се пренесе у већ постојећу "ГТЦ Ада мол" (тема о Пројектима у изградњи), пошто се све ово тиче баш те локације, тј. где се гради овај тржни центар. viewtopic.php?p=544408#p541849

После подтема "Радницка - Сецерана" може и под кључ.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544524#p544524:3ll1fbtt je napisao(la):
solecar » Uto Jun 12, 2018 11:38 pm[/url]":3ll1fbtt]Negde na delu od Paštrovićeve do mesta gde nadvožnjak preseca Radničku. Tako su mi rekli prilikom ličnog razgovora u DJP pre dve tri godine.

Ako misliš ovde , nema šanse.



Jer tu je planiran novi nadvožnjak. Čak će i da ukinu i ono isključenje za adu.





A stajališta će ostati na istim pozicijama samo će biti uvučena.
 
Ovo deluje odlično. Kada će se raditi?

Na koje isključenje za Adu misliš? Ono što vodi na parking iza autobuske stanice koje se ne vidi na ovom planu?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544593#p544593:2fjv820h je napisao(la):
Žika » Wed Jun 13, 2018 8:48 am[/url]":2fjv820h]...

Jer tu je planiran novi nadvožnjak. Čak će i da ukinu i ono isključenje za adu.


Mislis na pjesacku pasarelu? Ne vidim da je ucrtana na ovom planu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544593#p544593:2cabtb9x je napisao(la):
Žika » Sre Jun 13, 2018 9:48 am[/url]":2cabtb9x]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544524#p544524:2cabtb9x je napisao(la):
solecar » Uto Jun 12, 2018 11:38 pm[/url]":2cabtb9x]Negde na delu od Paštrovićeve do mesta gde nadvožnjak preseca Radničku. Tako su mi rekli prilikom ličnog razgovora u DJP pre dve tri godine.

Ako misliš ovde , nema šanse.



Jer tu je planiran novi nadvožnjak. Čak će i da ukinu i ono isključenje za adu.



A stajališta će ostati na istim pozicijama samo će biti uvučena.
Ja sam preneo info kakav je bio plan u ono vreme. To što se sada situacija promenila , to je druga stvar. Bilo bi lepo ako bi sa tim uvučenim stajalištem mogli da objedinimo sve linije , kao što je u smeru ka Sajmu.
 
Мислим да је ипак најбоље решење да се цео обреновачки пут одсече од попречних улица и постане аутопут све до мостарске петље, а раскрснице буду замењене петљама мада наравно треба пара за тако нешто
 
Za početak bi mogli da se ukinu leva skretanja i neki od semafora na tom pravcu. Pre svega na raskrsnici sa Ruskom, ostaviti samo mogućnost da se može ući/izaći iz Ruske u smer ka Gazeli dok se iz smera ka Adi ne bi moglo skretati ka Ruskoj. I napraviti na tom mestu pasarelu/podzemni prolaz za pešake.
U Beogradu bi se mogla značajno povećati protočnost automobilskog saobraćaja uz minimalna ulaganja i u kratkom roku, ali takve intervencije su izgleda nezgodne za ugradnju pa ih gradski oci izbegavaju.
 
Kako ce neko iz pravca Obrenovca da skrene ka Pozeskoj? To ni novoplanirano resenje sa sve nadvoznjakom ne resava. Sto se tice guzvi, mislim da je problem sto se previse traka uliva u sve manje i manje trake do izlaza na seceranu. Jedino sto se moze pomoci u sveopstoj guzvi, moze biti reseno prakticno trenutno iliti popularno receno "jos juce", jeste da se olaksa koriscenje te deonice javnom prevozu i to tako da se izcrta ZUTA traka od delte do secerane. Drugi problem je sto je zuta traka koja vozi iz pozeske nekonzistentna, prekida se. Ulica Kirovljeva, Visoka i Pastvovicena bi morale biti prirodni nastavak Pozeske sto znaci da jedna traka moza biti iskljucivo za javni prevoz. Ona to nije zbog dela ulice kod raskrsnice sa Dobrinoviceva zbog koje vozaci gube nit i prakticno se u dve trake spustaju do Radnicke.
Bez obavezne zute trake predlozeno prosireno stajaliste bi bilo samoubistvo za javni prevoz jer.. pa znate i sami koliko nasi vozaci vole da propustaju autobus sa stajalista, a sa trenutno tri dopustene ulivne trake za automobile, zakljucite sami :)
 
Paštrovićeva je celom dužinom dvosmerna. Visoka nije.
 
žIKO,
Kako možeš da upoređuješ Paštrovićevu sa Visokom?
 
Vrh