Nova Kumodraška ulica

Razvoj gradske infrastrukture, rekonstrukcija ulica, gradnja novih bulevara i slične teme

Moderator: Igor

JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8714
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 3692
Pohvalio: 5536

Re: Nova Kumodraška ulica

Postod JohnnyLee » Pet Jun 29, 2018 6:17 pm

боље да је елипсодино-кружни ток
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5443
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3014
Pohvalio: 4351

Re: Nova Kumodraška ulica

Postod solecar » Sub Jun 30, 2018 12:17 am

Da li će na ovim proširenjima na autoputu biti i prostor za stajališta , kao što je urađeno kod skretanja za Pančevački most iz pravca Trga republike?
Slika

Slika
Pohvale za post: 1
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 16349
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 2253
Pohvalio: 408

Re: Nova Kumodraška ulica

Postod vucko » Sre Jul 04, 2018 1:56 pm

Prošao sam juče biciklom postojem nadvožnjakom, nadvožnjak je užasan sa ogromnim rupama i kolotrazima. Nedopustivo je da postoji kuća unutar petlje gledano iz pravca Ustaničke ulice i autoputa. Ulice sa voždovačke strane su kriminalne, znači ljudi moji, ono je gore od Kaluđerice. Stambeni fond je u stanju raspada i bez novogradnje jer je tu očigledno oduvek planirano da se gradi nešto. Postoji i određeni broj napuštenih i trošnih kuća. Trotoar je maksimalno širok jedan metar sa sve ivičnjakom. Kolovoz je pun rupa i od kamiona i autobusa je nabijen uz ivičnjak.

Sve u svemu apsolutno ruglo i sramota kojeg trebaju i prošla i sadašnja gradska vlast da se stide.

Očigledno će izgradnjom nove Kumodraške tuda ići 25 i 26, pa neće kao do sada praviti slalom levo-desno, samo ne znam kojom će trasom tačno ići jer taj kraj samo znam zbog TC Stadion i naših drugara u Infostanu/Gradskom stambenom.
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
Pohvale za post: 4
SRBO
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1626
Pridružio se: Pet Jan 23, 2015 9:48 pm
Lokacija: Учитељско насеље
Kontakt:
Pohvaljen: 1171
Pohvalio: 30

Re: Nova Kumodraška ulica

Postod SRBO » Sre Jul 04, 2018 6:36 pm

Ту је очигледно једно од оних "прескочених" (читај: било људи па их мрзело да се цимају са експропријацијама, ал оставили за касније као 80% града) делова где се мислило да праве штанцоване зграде као на Коњарнику итд ал не бејаше ништа

То што нема ПДР-а за тај део је још већа бесмислица, заједно са недостатком плана за Учитељско Насеље око садашњег Лидла и оног дела са кућама иза Руда
Pohvale za post: 1
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1966
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 2628
Pohvalio: 3443

Re: Nova Kumodraška ulica

Postod Karlo del Ponte » Ned Nov 25, 2018 1:09 pm

astrodule » 20 Jun 2018 10:46 pm napisao:Koliko ja kapiram, napraviće paralelne saobraćajnice sa obe strane i Vidska (ova pored crvenog šrafiranog) će da ima izlaz na auto-put.

Slika

Husovu će proširiti i dodati rampu za nadvožnjak ka Ustaničkoj.

Ne znam čemu će služiti ovaj mali kružni tok u sred zelenila.

Na strani Ustaničke, ovo crveno je komercijalni sadržaj srednje spratnosti.

Ovo bi trebalo da poveća protočnost za bar 200% (moja procena) u odnosu na trenutno stanje.

Označio sam tirkiznom nove saobraćajnice (po mom shvatanju)
petlja-husova.jpg

Slika

Оно што видим из овог плана, када попусте аутомобилска загушења из Кумодража и Јерковћа, пренеће се на Газелу. Крушевачка ће на почетку бити проходнија, па ће се опет заглавити ка Врачару. Петља је направљена у непрекидном току, што је добро због капацитета нечага у шта се слива неколико токова. Планира се аутобус у мешовитом саобраћају, који је спорији од аутомобила.

Дакле, уз велике инвестиције, само одлажемо "Кармагедон" (како су се у Лос Анђелесу изражавали када је на пар дана затваран Супелведа Пас због поправки). Не правимо, него чак и отежавамо градњу издвојених коридора јавног превоза, чиме дугорочно обарамо брзину и аутомобила и јавног превоза испод 20 км/с. А већ и уздуж и попреко на Душановцу има преко 2000 путника на сат по смеру, што правда улагање у коридоре 1+1 на тим правцима. Већ сам у једној "Метро-логији" предлагао градњу регионалног лаког метроа за исток по средини аутопута. Попречно у односу на аутопут је важно да свака важнија петља има попречан прелаз са издвојеним коридором за јавни превоз, а не само Мостар и Аутокоманда. Дакле, и Душановац и Плави мост.
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
Pohvale za post: 3

Povratak na “Bulevari, ulice i ostala gradska infrastruktura”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Google [Bot] i 5 gosta