Nova Kumodraška ulica
Moderator: Igor
-
JohnnyLee
- Expert
- Postovi: 8863
- Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
- Lokacija: Јерковић
- Kontakt:
Pohvaljen: 3916
Pohvalio: 5825
Pohvalio: 5825
Re: Nova Kumodraška ulica
боље да је елипсодино-кружни ток
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
-
solecar
- Expert
- Postovi: 5878
- Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 3524
Pohvalio: 5341
Pohvalio: 5341
Re: Nova Kumodraška ulica
Da li će na ovim proširenjima na autoputu biti i prostor za stajališta , kao što je urađeno kod skretanja za Pančevački most iz pravca Trga republike?
Pohvale za post: 1
-
vucko
- Professional
- Postovi: 16349
- Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
- Lokacija: Treći kamen od sunca
- Kontakt:
Pohvaljen: 2257
Pohvalio: 408
Pohvalio: 408
Re: Nova Kumodraška ulica
Prošao sam juče biciklom postojem nadvožnjakom, nadvožnjak je užasan sa ogromnim rupama i kolotrazima. Nedopustivo je da postoji kuća unutar petlje gledano iz pravca Ustaničke ulice i autoputa. Ulice sa voždovačke strane su kriminalne, znači ljudi moji, ono je gore od Kaluđerice. Stambeni fond je u stanju raspada i bez novogradnje jer je tu očigledno oduvek planirano da se gradi nešto. Postoji i određeni broj napuštenih i trošnih kuća. Trotoar je maksimalno širok jedan metar sa sve ivičnjakom. Kolovoz je pun rupa i od kamiona i autobusa je nabijen uz ivičnjak.
Sve u svemu apsolutno ruglo i sramota kojeg trebaju i prošla i sadašnja gradska vlast da se stide.
Očigledno će izgradnjom nove Kumodraške tuda ići 25 i 26, pa neće kao do sada praviti slalom levo-desno, samo ne znam kojom će trasom tačno ići jer taj kraj samo znam zbog TC Stadion i naših drugara u Infostanu/Gradskom stambenom.
Sve u svemu apsolutno ruglo i sramota kojeg trebaju i prošla i sadašnja gradska vlast da se stide.
Očigledno će izgradnjom nove Kumodraške tuda ići 25 i 26, pa neće kao do sada praviti slalom levo-desno, samo ne znam kojom će trasom tačno ići jer taj kraj samo znam zbog TC Stadion i naših drugara u Infostanu/Gradskom stambenom.
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
Pohvale za post: 4
-
SRBO
- Higher intermediate
- Postovi: 1725
- Pridružio se: Pet Jan 23, 2015 9:48 pm
- Lokacija: Учитељско насеље
- Kontakt:
Pohvaljen: 1291
Pohvalio: 35
Pohvalio: 35
Re: Nova Kumodraška ulica
Ту је очигледно једно од оних "прескочених" (читај: било људи па их мрзело да се цимају са експропријацијама, ал оставили за касније као 80% града) делова где се мислило да праве штанцоване зграде као на Коњарнику итд ал не бејаше ништа
То што нема ПДР-а за тај део је још већа бесмислица, заједно са недостатком плана за Учитељско Насеље око садашњег Лидла и оног дела са кућама иза Руда
То што нема ПДР-а за тај део је још већа бесмислица, заједно са недостатком плана за Учитељско Насеље око садашњег Лидла и оног дела са кућама иза Руда
Pohvale za post: 1
-
Karlo del Ponte
- Advanced
- Postovi: 2006
- Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
- Lokacija: Svuda po malo
- Kontakt:
Pohvaljen: 2743
Pohvalio: 3553
Pohvalio: 3553
Re: Nova Kumodraška ulica
astrodule » 20 Jun 2018 10:46 pm napisao:Koliko ja kapiram, napraviće paralelne saobraćajnice sa obe strane i Vidska (ova pored crvenog šrafiranog) će da ima izlaz na auto-put.
Husovu će proširiti i dodati rampu za nadvožnjak ka Ustaničkoj.
Ne znam čemu će služiti ovaj mali kružni tok u sred zelenila.
Na strani Ustaničke, ovo crveno je komercijalni sadržaj srednje spratnosti.
Ovo bi trebalo da poveća protočnost za bar 200% (moja procena) u odnosu na trenutno stanje.
Označio sam tirkiznom nove saobraćajnice (po mom shvatanju)
Оно што видим из овог плана, када попусте аутомобилска загушења из Кумодража и Јерковћа, пренеће се на Газелу. Крушевачка ће на почетку бити проходнија, па ће се опет заглавити ка Врачару. Петља је направљена у непрекидном току, што је добро због капацитета нечага у шта се слива неколико токова. Планира се аутобус у мешовитом саобраћају, који је спорији од аутомобила.
Дакле, уз велике инвестиције, само одлажемо "Кармагедон" (како су се у Лос Анђелесу изражавали када је на пар дана затваран Супелведа Пас због поправки). Не правимо, него чак и отежавамо градњу издвојених коридора јавног превоза, чиме дугорочно обарамо брзину и аутомобила и јавног превоза испод 20 км/с. А већ и уздуж и попреко на Душановцу има преко 2000 путника на сат по смеру, што правда улагање у коридоре 1+1 на тим правцима. Већ сам у једној "Метро-логији" предлагао градњу регионалног лаког метроа за исток по средини аутопута. Попречно у односу на аутопут је важно да свака важнија петља има попречан прелаз са издвојеним коридором за јавни превоз, а не само Мостар и Аутокоманда. Дакле, и Душановац и Плави мост.
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
Pohvale za post: 3
Povratak na “Bulevari, ulice i ostala gradska infrastruktura”
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Дошљак i 6 gosta