Stranica 2 od 2

Re: Nova Kumodraška ulica

Poslato: Pet Jun 29, 2018 6:17 pm
od JohnnyLee
боље да је елипсодино-кружни ток

Re: Nova Kumodraška ulica

Poslato: Sub Jun 30, 2018 12:17 am
od solecar
Da li će na ovim proširenjima na autoputu biti i prostor za stajališta , kao što je urađeno kod skretanja za Pančevački most iz pravca Trga republike?

Re: Nova Kumodraška ulica

Poslato: Sre Jul 04, 2018 1:56 pm
od vucko
Prošao sam juče biciklom postojem nadvožnjakom, nadvožnjak je užasan sa ogromnim rupama i kolotrazima. Nedopustivo je da postoji kuća unutar petlje gledano iz pravca Ustaničke ulice i autoputa. Ulice sa voždovačke strane su kriminalne, znači ljudi moji, ono je gore od Kaluđerice. Stambeni fond je u stanju raspada i bez novogradnje jer je tu očigledno oduvek planirano da se gradi nešto. Postoji i određeni broj napuštenih i trošnih kuća. Trotoar je maksimalno širok jedan metar sa sve ivičnjakom. Kolovoz je pun rupa i od kamiona i autobusa je nabijen uz ivičnjak.

Sve u svemu apsolutno ruglo i sramota kojeg trebaju i prošla i sadašnja gradska vlast da se stide.

Očigledno će izgradnjom nove Kumodraške tuda ići 25 i 26, pa neće kao do sada praviti slalom levo-desno, samo ne znam kojom će trasom tačno ići jer taj kraj samo znam zbog TC Stadion i naših drugara u Infostanu/Gradskom stambenom.

Re: Nova Kumodraška ulica

Poslato: Sre Jul 04, 2018 6:36 pm
od SRBO
Ту је очигледно једно од оних "прескочених" (читај: било људи па их мрзело да се цимају са експропријацијама, ал оставили за касније као 80% града) делова где се мислило да праве штанцоване зграде као на Коњарнику итд ал не бејаше ништа

То што нема ПДР-а за тај део је још већа бесмислица, заједно са недостатком плана за Учитељско Насеље око садашњег Лидла и оног дела са кућама иза Руда

Re: Nova Kumodraška ulica

Poslato: Ned Nov 25, 2018 1:09 pm
od Karlo del Ponte
astrodule » 20 Jun 2018 10:46 pm napisao:Koliko ja kapiram, napraviće paralelne saobraćajnice sa obe strane i Vidska (ova pored crvenog šrafiranog) će da ima izlaz na auto-put.

Slika

Husovu će proširiti i dodati rampu za nadvožnjak ka Ustaničkoj.

Ne znam čemu će služiti ovaj mali kružni tok u sred zelenila.

Na strani Ustaničke, ovo crveno je komercijalni sadržaj srednje spratnosti.

Ovo bi trebalo da poveća protočnost za bar 200% (moja procena) u odnosu na trenutno stanje.

Označio sam tirkiznom nove saobraćajnice (po mom shvatanju)
petlja-husova.jpg

Slika

Оно што видим из овог плана, када попусте аутомобилска загушења из Кумодража и Јерковћа, пренеће се на Газелу. Крушевачка ће на почетку бити проходнија, па ће се опет заглавити ка Врачару. Петља је направљена у непрекидном току, што је добро због капацитета нечага у шта се слива неколико токова. Планира се аутобус у мешовитом саобраћају, који је спорији од аутомобила.

Дакле, уз велике инвестиције, само одлажемо "Кармагедон" (како су се у Лос Анђелесу изражавали када је на пар дана затваран Супелведа Пас због поправки). Не правимо, него чак и отежавамо градњу издвојених коридора јавног превоза, чиме дугорочно обарамо брзину и аутомобила и јавног превоза испод 20 км/с. А већ и уздуж и попреко на Душановцу има преко 2000 путника на сат по смеру, што правда улагање у коридоре 1+1 на тим правцима. Већ сам у једној "Метро-логији" предлагао градњу регионалног лаког метроа за исток по средини аутопута. Попречно у односу на аутопут је важно да свака важнија петља има попречан прелаз са издвојеним коридором за јавни превоз, а не само Мостар и Аутокоманда. Дакле, и Душановац и Плави мост.