Уколико већ негде постоји тема, спојите.
У току је јавни увид.
Овде је линк.
Главно, хоће да на целом правцу Теодора Херцла - Првомајска - Пазовачки пут направе булевар 2+2. Поред тога, и бициклистичке стазе. Иако изгледа сјајно на први поглед, има много тога спорно:
- Некомпатибилност са осталом мрежом бициклистичке инфраструктуре. Још једна стаза од нигде до нигде. Ако се ово ради, треба да се бар негде повеже на Новобеоградску бициклистичку мрежу.
- Некомпатибилност са остатком уличне мреже у правцу центра Земуна и Новог Београда. Спојили неколико улица у план да направе потез, а нису тај потез завршили.
- Некомпатибилност са системом прилаза аутомобилима. Земун ионако нема довољно паркинг места ни за оволико аутомобилског превоза колико је сада. А они број паркинг места смањују.
- Шта се ради са станарима јужне стране Теодора Херцла? Ко и како плаћа експропријацију?
- Да ли су бар негде размотрили кружне токове? И сада има превише семафора, а издвојене траке за лева скретања ретко где могу да се уклопе у план.
- Шириш улицу, а никакву новину не уводиш за јавни превоз? Макар жуту траку? Ипак је јавни превоз најважнији за Београд.
Такође, када помињу "три правца, Првомајска, Угриновачка и Цара Душана" изостављају четврти, а то је Лауданов шанац. Но, за сада, неко да пребаци графичке прилоге у читљив формат, ПНГ, ЈПГ или нешто слично и читљиво са свих медија.
ЗЕМУН правац Теодора Херцла-Првомајска-Пазовачки пут
Moderator: Igor
-
Karlo del Ponte
- Advanced
- Postovi: 2166
- Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
- Lokacija: Svuda po malo
- Kontakt:
Pohvaljen: 3502
Pohvalio: 4665
Pohvalio: 4665
ЗЕМУН правац Теодора Херцла-Првомајска-Пазовачки пут
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
НИКАДА НЕ ОПРОСТИТИ НАПРЕДНУ ОКУПАТОРСКУ ТОРТУРУ
НИКАДА НЕ ОПРОСТИТИ НАПРЕДНУ ОКУПАТОРСКУ ТОРТУРУ
-
SRBO
- Advanced
- Postovi: 3121
- Pridružio se: Pet Jan 23, 2015 9:48 pm
- Lokacija: Учитељско Насеље
- Kontakt:
Pohvaljen: 2799
Pohvalio: 143
Pohvalio: 143
Re: ЗЕМУН правац Теодора Херцла-Првомајска-Пазовачки пут
Немају ни они појма шта раде, сада раде ствари које су требале да се раде пре 40 година док се у међувремену остатак променио...
Не иде то тако. За Београд једино решење је мало темељнија и планска реконструкција од центра ка надаље, али то би се исплатило на јако дуг рок а то нашим доброчинитељима архонтима не иде у корист
Не иде то тако. За Београд једино решење је мало темељнија и планска реконструкција од центра ка надаље, али то би се исплатило на јако дуг рок а то нашим доброчинитељима архонтима не иде у корист
Једино решење за лоше и насилне људе су добри људи који су вештији у насиљу.
https://twitter.com/antisoyadeen
https://twitter.com/antisoyadeen
Pohvale za post: 2
-
revizija
-
- Novice
- Postovi: 9
- Pridružio se: Sre Okt 24, 2018 3:14 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 16
Pohvalio: 31
Pohvalio: 31
Re: ЗЕМУН правац Теодора Херцла-Првомајска-Пазовачки пут
Ovaj pravac je trenutno nesto najgore sto postoji, a tako je zbog toga sto su radikali za vreme svoje nesrecne vlasti na lokalu u Zemunu dozvolili izgradnju privremenih objekata u Prvomajskoj i onemogucili njeno sirenje. Intenzitet saobracaja je trenutno toliki da je predlozeno prosirenje apsolutni minimum.
U tim smislu projekat treba podrzati iz sve snage, pogotovo posto ce njegovom realizacijom sasvim sigurno biti uklonjeno ruglo improvizovanih gradjevina...
Svako ko je jednom prosao ovim pravcem zna o cemu pricam...
U tim smislu projekat treba podrzati iz sve snage, pogotovo posto ce njegovom realizacijom sasvim sigurno biti uklonjeno ruglo improvizovanih gradjevina...
Svako ko je jednom prosao ovim pravcem zna o cemu pricam...
Pohvale za post: 3
-
Karlo del Ponte
- Advanced
- Postovi: 2166
- Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
- Lokacija: Svuda po malo
- Kontakt:
Pohvaljen: 3502
Pohvalio: 4665
Pohvalio: 4665
Re: ЗЕМУН правац Теодора Херцла-Првомајска-Пазовачки пут
И направи се један булевар који се само на периферији везује са булеварском мрежом, са семафорима мало-мало, и који ће константно бити загушен ка Тошином бунару. У условима ограниченог простора за ширење уличне мреже, и неисплативости да се "све сравни са земљом и направи Нови Београд", као у техничком, физичком, логичком, економском смислу оптимално решење остаје раздвајање уличног јавног превоза од аутомобила.
То би значило да се у новом профилу улице 2+2 направи Војводе Степе са одређеним побољшањима у односу на исту. Рецимо, кружни ток код Горњоградске, а видети да ли још негде може. Могуће је већ сада изместити инсталације ка ободу улице, на средини ставити стубове расвете, ивичњак и у средњим тракама уградити бетонске плоче. Када доле постоје бетонске плоче у будућности се може спровести трамвај са неколико викенд затварања. Не сме се заборавити да је ово градски улични правац. За транзитни правац је много погодније и паметније користити Лауданов шанац, или ти осовину Прве пруге - Јернеја Копитара - Железничка станица Земун, па касније уз пругу ка Алтини. Овде би требало више рушења, али:
1) Правац се комплетно везује на булеварску мрежу Новог Београда.
2) Тај правац може да буде брзи правац са 80км/с кроз градско подручје, што у Првомајској не би смело.
Када су у питању трамвајске линије, овде би требале да буду следеће кључне:
-9- Аутобуски терминал Земун код Пупиновог моста - ивица "Новосадског аутопута" - Пазовачки пут - Првомајска - Теодора Херцла - Вртларска - Михајла Пупина - Железничка станица Београд - Славија - Аутокоманда - Војводе Степе - Трошарина - Кумодраж 2.
-14- Аутобуски терминал Земун код Пупиновог моста - ивица "Новосадског аутопута" - Пазовачки пут - Првомајска - Теодора Херцла - Вртларска - Михајла Пупина - Општина Нови Београд - Омладинских бригада - Хероја са Кошара - Моста на Ади - Пожешка - Трговачка - Ибарска - Видиковац.
То би значило да се у новом профилу улице 2+2 направи Војводе Степе са одређеним побољшањима у односу на исту. Рецимо, кружни ток код Горњоградске, а видети да ли још негде може. Могуће је већ сада изместити инсталације ка ободу улице, на средини ставити стубове расвете, ивичњак и у средњим тракама уградити бетонске плоче. Када доле постоје бетонске плоче у будућности се може спровести трамвај са неколико викенд затварања. Не сме се заборавити да је ово градски улични правац. За транзитни правац је много погодније и паметније користити Лауданов шанац, или ти осовину Прве пруге - Јернеја Копитара - Железничка станица Земун, па касније уз пругу ка Алтини. Овде би требало више рушења, али:
1) Правац се комплетно везује на булеварску мрежу Новог Београда.
2) Тај правац може да буде брзи правац са 80км/с кроз градско подручје, што у Првомајској не би смело.
Када су у питању трамвајске линије, овде би требале да буду следеће кључне:
-9- Аутобуски терминал Земун код Пупиновог моста - ивица "Новосадског аутопута" - Пазовачки пут - Првомајска - Теодора Херцла - Вртларска - Михајла Пупина - Железничка станица Београд - Славија - Аутокоманда - Војводе Степе - Трошарина - Кумодраж 2.
-14- Аутобуски терминал Земун код Пупиновог моста - ивица "Новосадског аутопута" - Пазовачки пут - Првомајска - Теодора Херцла - Вртларска - Михајла Пупина - Општина Нови Београд - Омладинских бригада - Хероја са Кошара - Моста на Ади - Пожешка - Трговачка - Ибарска - Видиковац.
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
НИКАДА НЕ ОПРОСТИТИ НАПРЕДНУ ОКУПАТОРСКУ ТОРТУРУ
НИКАДА НЕ ОПРОСТИТИ НАПРЕДНУ ОКУПАТОРСКУ ТОРТУРУ
Pohvale za post: 2
-
astrodule
- Professional
- Postovi: 13892
- Pridružio se: Sre Avg 05, 2009 12:39 pm
- Lokacija: Novi Beograd, Fontana
- Kontakt:
Pohvaljen: 19781
Pohvalio: 7951
Pohvalio: 7951
Re: ЗЕМУН правац Теодора Херцла-Првомајска-Пазовачки пут
Ne mogu nikako da otvorim te DWG fajlove. Stvarno smaraju što ne daju u PDF-u.
Iskreno me najviše zanima kako su planirali raskrsnicu kod Knez pumpe i sa Ugrinovačkom jer je tu semafor na kome je uvek gužva, a sada bi da dodaju još jednu ulicu tu.
Iskreno me najviše zanima kako su planirali raskrsnicu kod Knez pumpe i sa Ugrinovačkom jer je tu semafor na kome je uvek gužva, a sada bi da dodaju još jednu ulicu tu.
Stvari koje me nerviraju:
1. Roditelji koji sa decom prelaze na crveno
2. Nepropisno parkiranje iako parking postoji na manje od 100m
Duletov blog

1. Roditelji koji sa decom prelaze na crveno
2. Nepropisno parkiranje iako parking postoji na manje od 100m
Duletov blog

Pohvale za post: 1
-
direktor
- Professional
- Postovi: 31714
- Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 22550
Pohvalio: 8737
Pohvalio: 8737
Re: ЗЕМУН правац Теодора Херцла-Првомајска-Пазовачки пут
Karlo bic staza trenutno od nigdje do nigdje jedmo ce viti spojena i ukomponovana u mrezu vazno da bic staze nisu izgurane iz plana ...
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Povratak na “Bulevari, ulice i ostala gradska infrastruktura”
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: vucko i 12 gosta