Jurija Gagarina
Moderator: Igor
-
Babyaardvark
- Intermediate
- Postovi: 325
- Pridružio se: Pon Avg 19, 2013 1:19 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 704
Pohvalio: 629
Pohvalio: 629
Re: Jurija Gagarina
Zna li se zasto ta raskrsnica O.Brigada i Nikole Dobrovica nije denivelisana na kraju?
-
Дошљак
- Professional
- Postovi: 12812
- Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 15724
Pohvalio: 36779
Pohvalio: 36779
Re: Jurija Gagarina
Вероватно уштеде ради а и због левих скретања.
Pohvale za post: 2
-
relja
- Professional
- Postovi: 13540
- Pridružio se: Sre Dec 13, 2006 3:44 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 9626
Pohvalio: 2541
Pohvalio: 2541
Re: Jurija Gagarina
Verovatno zato što se te ulice ne ukrštaju 

"Čovečuljci sa logaritmarima i računarima će naslediti zemlju." "Feniksov let" , 1965. g


Pohvale za post: 3
-
Babyaardvark
- Intermediate
- Postovi: 325
- Pridružio se: Pon Avg 19, 2013 1:19 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 704
Pohvalio: 629
Pohvalio: 629
Re: Jurija Gagarina
Nisam u toku sa nazivima , mislio sam na Heroja sa Kosara
-
Пантограф
- Expert
- Postovi: 9211
- Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 15409
Pohvalio: 9821
Pohvalio: 9821
Re: Jurija Gagarina
To nikada nije bilo ni planirano, ali jeste bila u planu denivelacija HsK/N. Dobrovića sa Tošinim bunarom.
A koliko je to potrebno, vidi se u popodnevnim špicevima, kada je postalo nemoguće sići sa Bežanijske kose...
E, ali u međuvremenu je neki genije i Tošin bunar od te raskrsnice ka Bežaniji pravio sa po dve trake, pa bi i to valjalo širiti.
Takođe, smatram da je potrebno Heroja sa Košara staviti u podvožnjak 2+2 ispod O. brigada, čime bi štošta bilo rasterećeno.
A treba i tramvaj kroz bukvalno sve te ulice.
A koliko je to potrebno, vidi se u popodnevnim špicevima, kada je postalo nemoguće sići sa Bežanijske kose...
E, ali u međuvremenu je neki genije i Tošin bunar od te raskrsnice ka Bežaniji pravio sa po dve trake, pa bi i to valjalo širiti.
Takođe, smatram da je potrebno Heroja sa Košara staviti u podvožnjak 2+2 ispod O. brigada, čime bi štošta bilo rasterećeno.
A treba i tramvaj kroz bukvalno sve te ulice.
Не ширите панику, дефетизам и безнађе!
Pohvale za post: 2
-
direktor
- Professional
- Postovi: 31714
- Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 22520
Pohvalio: 8732
Pohvalio: 8732
Re: Jurija Gagarina
A sve se moglo uraditi ali su ustedili kratkoročno ....
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 1
-
astrodule
- Professional
- Postovi: 13743
- Pridružio se: Sre Avg 05, 2009 12:39 pm
- Lokacija: Novi Beograd, Fontana
- Kontakt:
Pohvaljen: 19387
Pohvalio: 7716
Pohvalio: 7716
Re: Jurija Gagarina
Zato što gledaju samo svoj džep i baš ih briga za budućnost.
Ej, prave praistorijske četvorokrake semafrizovane raskrsnice na najprometnijim raskrsnicama.
Aj, što ih prave, nego ne uče na greškama, pa ih planiraju i za buduće projekte.
Ej, prave praistorijske četvorokrake semafrizovane raskrsnice na najprometnijim raskrsnicama.
Aj, što ih prave, nego ne uče na greškama, pa ih planiraju i za buduće projekte.
Stvari koje me nerviraju:
1. Roditelji koji sa decom prelaze na crveno
2. Nepropisno parkiranje iako parking postoji na manje od 100m
Duletov blog

1. Roditelji koji sa decom prelaze na crveno
2. Nepropisno parkiranje iako parking postoji na manje od 100m
Duletov blog

-
Пантограф
- Expert
- Postovi: 9211
- Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 15409
Pohvalio: 9821
Pohvalio: 9821
Re: Jurija Gagarina
Nema ovde ni dovoljno znanja, bar ne organizovanog (tenostruktura - ono što vodi društvo).
Не ширите панику, дефетизам и безнађе!
-
Бумбарево брдо
- Higher intermediate
- Postovi: 1053
- Pridružio se: Sre Jun 01, 2016 2:59 pm
- Lokacija: NBG
- Kontakt:
Pohvaljen: 2370
Pohvalio: 2024
Pohvalio: 2024
Re: Jurija Gagarina
А лепо, коначно и тема о улици наше младости.
Из године у годину, ситуација постаје све критичнија, а тек кад се направи имт насеље и остала планирана чудеса, биће весело ко на газели.
А не мора да буде тако, профил ове улице, између два дрвореда, је толики да комотно може да стане читавих 10 коловозних трака (4+жута трака, по смеру) и још приде да у средини остане острво ширине две траке које би се 100м испред сваке раскрснице управо и претварало у две траке за лева скретања.
Сви знамо (иако трамофиличари то никад неће признати
) да је средња баштица овде очајно и најгоре могуће решење, а простим пребацивањем колосека споља, решили би се сви проблеми трамваја - раздвојеност од аутобуса и лош сигнал због колизије са сигналом левог скретања.
Тако би имали 4 траке за право, плус жута трака, плус би се на простору средњег острва, наизменично отварале по две траке за лево скретање које би тада на раскрсници имале заједнички сигнал са две леве траке из супротног смера што сада није случај и што би додатно убрзало саоб ток.
Кружни токови овде и нису срећно решење јер је ово магистр правац, много битнији од попречних, а биће магистрални на квадрат кад се крај улице споји на коридор 11. И још плус, за кружни ток најчешће мораш пешаке да спустиш доле испод.
Једини евентуални КТ би могао да дође на раскрсницу са омл бриг и то највише због евентуалног рачвања шина, јер је у омл бриг потпуно оправдано увести трамвај и преко општине и мих пупина га спровести у земун. Трамвај у бул уметности, миланковићевом и теслином булевару где нема довољно путника, нити ће их бити, је благо речено небулозан, зна се који су главни нбг правци.
Овим би се решили сви садашњи проблеми у ЈГ који ће се даљом урбанизацијом удесетостручити. Живи били па видели.
Наравно, од овако нечега, никада неће бити ништа јер ће полуслепи трамофиличари увек инсистирати да умоболне средње баштице остану ту где јесу иако су оне изворни проблем свих осталих проблема.
Денивелацијама овде свакако није место, а оно што би још могло да помогне у смањењу фреквенције левих скретања је једна уличица (барем 1+1) паралелна са ЈГ, испод самог насипа према малим зградицама, и то читавом дужином од агостина нета до трам окретнице.

Из године у годину, ситуација постаје све критичнија, а тек кад се направи имт насеље и остала планирана чудеса, биће весело ко на газели.
А не мора да буде тако, профил ове улице, између два дрвореда, је толики да комотно може да стане читавих 10 коловозних трака (4+жута трака, по смеру) и још приде да у средини остане острво ширине две траке које би се 100м испред сваке раскрснице управо и претварало у две траке за лева скретања.
Сви знамо (иако трамофиличари то никад неће признати

Тако би имали 4 траке за право, плус жута трака, плус би се на простору средњег острва, наизменично отварале по две траке за лево скретање које би тада на раскрсници имале заједнички сигнал са две леве траке из супротног смера што сада није случај и што би додатно убрзало саоб ток.
Кружни токови овде и нису срећно решење јер је ово магистр правац, много битнији од попречних, а биће магистрални на квадрат кад се крај улице споји на коридор 11. И још плус, за кружни ток најчешће мораш пешаке да спустиш доле испод.
Једини евентуални КТ би могао да дође на раскрсницу са омл бриг и то највише због евентуалног рачвања шина, јер је у омл бриг потпуно оправдано увести трамвај и преко општине и мих пупина га спровести у земун. Трамвај у бул уметности, миланковићевом и теслином булевару где нема довољно путника, нити ће их бити, је благо речено небулозан, зна се који су главни нбг правци.
Овим би се решили сви садашњи проблеми у ЈГ који ће се даљом урбанизацијом удесетостручити. Живи били па видели.

Наравно, од овако нечега, никада неће бити ништа јер ће полуслепи трамофиличари увек инсистирати да умоболне средње баштице остану ту где јесу иако су оне изворни проблем свих осталих проблема.
Денивелацијама овде свакако није место, а оно што би још могло да помогне у смањењу фреквенције левих скретања је једна уличица (барем 1+1) паралелна са ЈГ, испод самог насипа према малим зградицама, и то читавом дужином од агостина нета до трам окретнице.
Tролебус или тролеЈбус, друже колекторе?
Испред зареза не иде размак, друже колекторе!
Празна лименка највише звечи, друже колекторе!
Бео-Зoo-Koнц-Логор - Врт туге и безнађa!
Свака употреба латинице у српском језику је антисрпски чин.
Испред зареза не иде размак, друже колекторе!
Празна лименка највише звечи, друже колекторе!
Бео-Зoo-Koнц-Логор - Врт туге и безнађa!
Свака употреба латинице у српском језику је антисрпски чин.
Pohvale za post: 1
-
Дошљак
- Professional
- Postovi: 12812
- Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 15724
Pohvalio: 36779
Pohvalio: 36779
Re: Jurija Gagarina
Ја сам за обрнуто, решење из Војводе Степе - да се асфалтира цео профил са трамвајским баштицама и да се аутобуси пребаце у средњу жуту траку заједно са трамвајима. Чини ми се као јефтиније и функционалније решење.
Pohvale za post: 2
-
Бумбарево брдо
- Higher intermediate
- Postovi: 1053
- Pridružio se: Sre Jun 01, 2016 2:59 pm
- Lokacija: NBG
- Kontakt:
Pohvaljen: 2370
Pohvalio: 2024
Pohvalio: 2024
Re: Jurija Gagarina
У том случају добили бисмо и аутобуског пужа, поред шинског ког већ имамо. 

Tролебус или тролеЈбус, друже колекторе?
Испред зареза не иде размак, друже колекторе!
Празна лименка највише звечи, друже колекторе!
Бео-Зoo-Koнц-Логор - Врт туге и безнађa!
Свака употреба латинице у српском језику је антисрпски чин.
Испред зареза не иде размак, друже колекторе!
Празна лименка највише звечи, друже колекторе!
Бео-Зoo-Koнц-Логор - Врт туге и безнађa!
Свака употреба латинице у српском језику је антисрпски чин.
Pohvale za post: 1
-
Kailan
- Higher intermediate
- Postovi: 807
- Pridružio se: Pon Avg 24, 2015 3:44 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 2129
Pohvalio: 230
Pohvalio: 230
Re: Jurija Gagarina
Дошљак је у праву.
Возио сам се јако често за време шпица туда и кад год сам могао сам бирао трамвај јер је био далеко бржи баш због тога што нема кола. Чак иако пођемо од претпоставке да би сви аутобуси који иду кроз Јурија Гагарина буду приморани да се крећу брзином трамваја (што је само по себи сулудо) опет би били далеко бржи него што су сада када је гужва. Дешавало ми се у време великих гужви да у аутобусу изгубим и по 30-45 мин у Јурија Гагарина јер колона аутомобила стоји у месту и једва се мрда. Вероватно би се чак и гужва мало растеретила јер би се укинуле жуте траке чиме би фактички била добијена једна цела трака за кола.
Плус би био мањи ризик од судара и гажења пешака јер не би било претрчавања са аутобуске на трамвајску станицу и обрнуто што се дешава код Делте, Пирамиде, Кинеза итд.
Једини прави изазов који мени ту пада на памет је организовање скретања аутобуса ка бочним улицама и обрнуто.
Возио сам се јако често за време шпица туда и кад год сам могао сам бирао трамвај јер је био далеко бржи баш због тога што нема кола. Чак иако пођемо од претпоставке да би сви аутобуси који иду кроз Јурија Гагарина буду приморани да се крећу брзином трамваја (што је само по себи сулудо) опет би били далеко бржи него што су сада када је гужва. Дешавало ми се у време великих гужви да у аутобусу изгубим и по 30-45 мин у Јурија Гагарина јер колона аутомобила стоји у месту и једва се мрда. Вероватно би се чак и гужва мало растеретила јер би се укинуле жуте траке чиме би фактички била добијена једна цела трака за кола.
Плус би био мањи ризик од судара и гажења пешака јер не би било претрчавања са аутобуске на трамвајску станицу и обрнуто што се дешава код Делте, Пирамиде, Кинеза итд.
Једини прави изазов који мени ту пада на памет је организовање скретања аутобуса ка бочним улицама и обрнуто.
"Умирућа друштва гомилају законе као умирући људи лекове"
- Николас Гомез Давила
- Николас Гомез Давила
Pohvale za post: 1
-
direktor
- Professional
- Postovi: 31714
- Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 22520
Pohvalio: 8732
Pohvalio: 8732
Re: Jurija Gagarina
Drugar u 95 ja u tramu 11 od delta city do hajata oko 17 h prije sam stigao ja u tramu...
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 1
-
Дошљак
- Professional
- Postovi: 12812
- Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 15724
Pohvalio: 36779
Pohvalio: 36779
Re: Jurija Gagarina
Kailan » Уто Феб 11, 2020 6:54 pm napisao:Дошљак је у праву.
Возио сам се јако често за време шпица туда и кад год сам могао сам бирао трамвај јер је био далеко бржи баш због тога што нема кола. Чак иако пођемо од претпоставке да би сви аутобуси који иду кроз Јурија Гагарина буду приморани да се крећу брзином трамваја (што је само по себи сулудо) опет би били далеко бржи него што су сада када је гужва. Дешавало ми се у време великих гужви да у аутобусу изгубим и по 30-45 мин у Јурија Гагарина јер колона аутомобила стоји у месту и једва се мрда. Вероватно би се чак и гужва мало растеретила јер би се укинуле жуте траке чиме би фактички била добијена једна цела трака за кола.
Плус би био мањи ризик од судара и гажења пешака јер не би било претрчавања са аутобуске на трамвајску станицу и обрнуто што се дешава код Делте, Пирамиде, Кинеза итд.
Једини прави изазов који мени ту пада на памет је организовање скретања аутобуса ка бочним улицама и обрнуто.
Са добром организацијом семафора ни скретања аутобуса не би била претерано компликована. Чак има простора за дупле жуте траке у зонама раскрсница како аутобуси који скрећу не би гушили трамвај који иде право.
-
wk_
-
- Intermediate
- Postovi: 375
- Pridružio se: Pet Mar 07, 2014 1:50 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 623
Pohvalio: 1658
Pohvalio: 1658
Re: Jurija Gagarina
"Трамвај у бул уметности, миланковићевом и теслином булевару где нема довољно путника, нити ће их бити, је благо речено небулозан, зна се који су главни нбг правци."
U M. Milankovića nema putnika jer ne postoji koristan prevoz koji ide kroz tu ulicu. Ko može da dođe tramvajem ili sa 65, to je to. A ko radi u centralnom delu ulice, pešački. Cela ulica je puna firmi, bukvalno od početka do kraja, dodaje se novi poslovni prostor, a prevoza je krpež. Pogotovo ne postoji prevoz koji ide od početka do kraja ulice. Ista priča kao sa bul. Zorana Đinđića. Nije prvo bio nikakav prevoz i umesto da se provuče bar jedna poštena linija, nego uzmu postojeće linije i izmene ih pa sve pomalo provuku kroz ulicu. Rezultat vrlo neupotrebljiv.
U M. Milankovića nema putnika jer ne postoji koristan prevoz koji ide kroz tu ulicu. Ko može da dođe tramvajem ili sa 65, to je to. A ko radi u centralnom delu ulice, pešački. Cela ulica je puna firmi, bukvalno od početka do kraja, dodaje se novi poslovni prostor, a prevoza je krpež. Pogotovo ne postoji prevoz koji ide od početka do kraja ulice. Ista priča kao sa bul. Zorana Đinđića. Nije prvo bio nikakav prevoz i umesto da se provuče bar jedna poštena linija, nego uzmu postojeće linije i izmene ih pa sve pomalo provuku kroz ulicu. Rezultat vrlo neupotrebljiv.
Pohvale za post: 2
-
Бумбарево брдо
- Higher intermediate
- Postovi: 1053
- Pridružio se: Sre Jun 01, 2016 2:59 pm
- Lokacija: NBG
- Kontakt:
Pohvaljen: 2370
Pohvalio: 2024
Pohvalio: 2024
Re: Jurija Gagarina
direktor » Uto Feb 11, 2020 10:09 pm napisao:Drugar u 95 ja u tramu 11 od delta city do hajata oko 17 h prije sam stigao ja u tramu...
Можда у неком паралелном универзуму, у стварном животу то се не дешава чак ни у шпицу јер застој и није на том делу већ од делте према гандијевој. Толико о познавању материје.
Ово о чему @каилан пише јесте истина, али тај проблем постоји само током тих критичних сат времена увече, у свом осталом времену аутобус је неупоредиво бржи. Тај један сат, који је последица катастрофалног урбаног планирања да толико људи зависи од једне једине улице, не може бити репер било чега, јер не узима у обзир сво остало време када је ситуација потпуно супротна.
Самом својом позицијом, средња баштица смањује семафорски сигнал и себи и свим осталим учесницима у саобраћају, чиме значајно успорава саобраћај свих, то је крајње неспорна и лако проверљива математичка чињеница.

Poslednja izmena od Igor u Sre Feb 12, 2020 12:24 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Rezlog: admin edit
Rezlog: admin edit
Tролебус или тролеЈбус, друже колекторе?
Испред зареза не иде размак, друже колекторе!
Празна лименка највише звечи, друже колекторе!
Бео-Зoo-Koнц-Логор - Врт туге и безнађa!
Свака употреба латинице у српском језику је антисрпски чин.
Испред зареза не иде размак, друже колекторе!
Празна лименка највише звечи, друже колекторе!
Бео-Зoo-Koнц-Логор - Врт туге и безнађa!
Свака употреба латинице у српском језику је антисрпски чин.
Pohvale za post: 1
-
varos kapija
-
- Higher intermediate
- Postovi: 1134
- Pridružio se: Čet Okt 04, 2007 3:06 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 1588
Pohvalio: 1988
Pohvalio: 1988
Re: Jurija Gagarina
Evo sta se ceka...
https://www.ekapija.com/news/2790078/po ... _LADo5Y9jk
Podvožnjak na Novom Beogradu čeka građevinsku dozvolu - Tunel ispod železničke pruge povezaće dva bulevara
https://www.ekapija.com/news/2790078/po ... _LADo5Y9jk
Povratak na “Bulevari, ulice i ostala gradska infrastruktura”
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: direktor i 37 gosta