Železnice Srbije........uticaj na razvoj Grada

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

darkoiv
Novice
Postovi: 17
Pridružio se: Pet Maj 02, 2014 7:17 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3
Pohvalio: 0

Re: Železnice Srbije........uticaj na razvoj Grada

Postod darkoiv » Ned Maj 04, 2014 5:15 pm

Upravo to Jonny. Sklanjali su sve ispred njega samo da ne bi negde slucajno stao. On jeste prosao za 14. sati ali na ustrb 'ubijanja' svih ostalih vozova. :kafa:[/quote]

A ček ček, zar je zaista toliki napredak da voz nekih 580 km putuje 14,5 sati? To je u proseku jedva 35,5 km/h, i to za voz koji se nigde ne zaustavlja. Zar to nije, pa ono, sporo? Vrlo sporo? Kapiram da teretni vozovi svugde idu dosta sporije od putničkih, ali ipak..
Malo resenje za probleme, moj pokusaj crtanja karte onoga o cemu se na forumima dugo rasprapravljalo,i jos neke dopune gde je to bilo moguce uz minimalne dopune,iscrtao sam i neke stare pruge koje vise ne postoje ali mogu biti od koristi i dodao neke moguce pravce, iymestio sve magistrale van naseljenih mesta, a crvenom bojom oynacio teretni zeleznicki saobracaj, ne mora sve odjednom biti sagradjeno ali bitno je da se do beograda stigne za manje od 45 min kako se narod ne bi selio u gradove . https://mapsengine.google.com/map/edit? ... PweTyCfSN4 ovo moze mnogo bolje da se odradi i naravno nije dovoljno precizna, stavio sam i neka resenja za beogradski zeleznicki cvor.Molim vas ako imate neke sugestije napisite, nov sam na forumu ali vas dugo pratim kao posmatrac
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 26351
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 12454
Pohvalio: 5219

Re: Železnice Srbije........uticaj na razvoj Grada

Postod direktor » Ned Maj 04, 2014 5:22 pm

Dobro dosao sta koja boja oznacava ,mozes li uraditi i koji printskrin pa postaviti recimo bg cvor
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
darkoiv
Novice
Postovi: 17
Pridružio se: Pet Maj 02, 2014 7:17 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3
Pohvalio: 0

Re: Železnice Srbije........uticaj na razvoj Grada

Postod darkoiv » Ned Maj 04, 2014 5:30 pm

crna je pruzni saobracaj, i crvena, zuto su putevi, blede boje koje sam postavio na relaciji sremska mitrovica sabac,arandjelovac raca, bor crajova to je neka daleka buducnost, kao i relacije plavom bojom na severu u poljskoj i rusiji to je nesto sto bi moglo da bude.Na karti kad se zumira onda se vidi beogradski cvor kao i neke linije ako bi se grad sirio, to je uglavnom na teritoriji borce odradjeno,i zbog tog prostora sam spojio linije na krajevima.
darkoiv
Novice
Postovi: 17
Pridružio se: Pet Maj 02, 2014 7:17 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3
Pohvalio: 0

Re: Železnice Srbije........uticaj na razvoj Grada

Postod darkoiv » Ned Maj 04, 2014 5:38 pm

ako mozes samo da mi objasnis kako da odradim printscreen karte nisam nigde pronasao opciju za to
darkoiv
Novice
Postovi: 17
Pridružio se: Pet Maj 02, 2014 7:17 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3
Pohvalio: 0

Re: Železnice Srbije........uticaj na razvoj Grada

Postod darkoiv » Ned Maj 04, 2014 5:50 pm

Po predgradjima beograda sam proveravao gde je najredje naseljeno, i gde bi mogla da se stavi pruga i da se sruse dve tri kuce koje ionako nisu planski izgradjene a u tim delovima izgraditi blokove zgrada, gde bi se yeleynicom stizalo ya 15 min do centra,gde su baloni iymedju dva balona bi trebao biti tunel,i to su trase koje mnogo kostaju tako da je sve to daleko ali ako se grad bude sirio morace se ici na to ,vise sam ya to da se koristi postojeca infrastruktura i da se dogradi gde je to moguce, naravno bez prevelikih troskova,a po beogradskim bulevarima su dovoljni tramvaji koje nece yaustavljati semafori i stiglo bi se veoma brzo bilo gde da se krene
darkoiv
Novice
Postovi: 17
Pridružio se: Pet Maj 02, 2014 7:17 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3
Pohvalio: 0

Re: Železnice Srbije........uticaj na razvoj Grada

Postod darkoiv » Ned Maj 04, 2014 6:32 pm

boca-ica
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8372
Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3078
Pohvalio: 747

Re: Železnice Srbije........uticaj na razvoj Grada

Postod boca-ica » Ned Maj 04, 2014 6:59 pm

interesantan tekst ,,Vagoni sve prazniji, pruge sve pustije,,
evo jednog dela :
....Nažalost, tamo gdje BG Voz prestaje voziti počinju problemi za putnike u Srbiji. Osim veće sigurnosti i niže cijene prijevoza, ne s aspekta društva nego iz pozicije putnika, kako na to podsjeća i prof. Marković, željeznice više nemaju niti jednu prednost u odnosu na ostale oblike kopnenog prijevoza....

http://www.klubputnika.org/zbirka/putos ... ve-pustije
postoji 1.000 razloga za necu, a 1 za hocu :)
darkoiv
Novice
Postovi: 17
Pridružio se: Pet Maj 02, 2014 7:17 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3
Pohvalio: 0

Re: Železnice Srbije........uticaj na razvoj Grada

Postod darkoiv » Ned Maj 04, 2014 8:26 pm

drzava bi trebala da ulaze u zeleznicki prevoz, a narocito prigradski na taj nacin bi se otarasili guzvi u beogradu i novom sadu, a po seoskim prugama neka prebace postojece sine sa sadasnjih brzih relacija, neka ide i 80 km na cas to bi bio avion, za nase uslove
Gargoyle
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 325
Pridružio se: Uto Sep 20, 2011 10:22 am
Kontakt:
Pohvaljen: 51
Pohvalio: 24

Re: Železnice Srbije........uticaj na razvoj Grada

Postod Gargoyle » Čet Jun 05, 2014 12:49 pm

kojih brzih relacija?
Gargoyle
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 325
Pridružio se: Uto Sep 20, 2011 10:22 am
Kontakt:
Pohvaljen: 51
Pohvalio: 24

Re: Železnice Srbije........uticaj na razvoj Grada

Postod Gargoyle » Čet Jun 05, 2014 1:44 pm

Serbian Railways (ŽS) has ordered 21 electric FLIRTs (Fast Light Innovative Regional
Train) from Stadler Rail for commuter rail services in the Belgrade region.

pa ovo znači da ova 21 garnitura ide za beovoz, bg voz, kako već....alal vera
spatiotecte
Expert
Postovi: 9951
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6533
Pohvalio: 1565

Re: Železnice Srbije........uticaj na razvoj Grada

Postod spatiotecte » Čet Jun 05, 2014 1:53 pm

Ne idu ni za BG Voz ni za Beovoz, vec na linijama regionalnog saobracaja unutar Srbije. Nesto poput ICS (Inter City Serbia) vozova.
Realnost arhitekture Novog Beograda napokon otkrio Roger34:
"Zgrade kao zgrade i nisu lepe. Nisu pravljene da se u njih gleda"
Mair
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1390
Pridružio se: Uto Jan 28, 2014 9:17 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 681
Pohvalio: 570

Re: Železnice Srbije........uticaj na razvoj Grada

Postod Mair » Sub Jul 05, 2014 8:00 pm


05.07.2014 16:39

Česi za ukidanje voza do Beograda zbog čestih kašnjenja


Slika


PRAG - Železnička veza između Praga i Beča od decembra će biti pola sata brža, vratiće se direktni vozovi za Varšavu, a zbog čestih kašnjenja ukinuće se direktna veza sa Beogradom, predložile su Češke železnice.

Direktni voz Juro siti (EuroCity) Avala do Beograda bio bi ukinut, a zamenio bi ga Čardaš koji bi išao samo do Budimpešte.
"Voz Avala često kasni zbog kontrola na spoljašnjoj granici Šengengskog prostora, a ta kašnjenja su se prenosila i na teritoriju Češke. U proteklom periodu to je bila najmanje pouzdana veza u Češkoj", objasnio je portparol Čeških železnica Petr Štahlavski.

Na primer, u poslednjih mesec dana, prema podacima servera babitron.ic.cz, voz Avala je u proseku kasnio u dolasku u Češku više od 30 minuta.

Prema predlogu reda vožnje vozovi će do Beča ići četiri sata i 12 minuta, u odnosu na dosadašnjih četiri sata i 45 minuta. Novina je što će se zaustavljati na bečkoj glavnoj železničkoj stanici. Brži prelazak trase omogućio je završetak nekih građevinskih radova na putu i uvođenje novih vozova, piše sajt idnes.cz.

Na liniji dnevno vozi sedam pari vozova u jednakim dvočasavnim intervalima, rekao je Štahlavski.

Posle pauze od godinu dana biće vraćena dnevni voz iz Praga za Varšavu. On će trasu prelaziti za nepunih osam sati. Morava će biti spojena sa Baltičkim morem zahvaljujući vozu Sobieski, koji će ići do Gdanjska. Međutim, predlog reda vožnje predviđa ukidanje voza iz Varšave za Budimpeštu.


Izvor: http://tanjug.rs/novosti/136314/cesi-za-ukidanje-voza-do-beograda-zbog-cestih-kasnjenja.htm
mvbg1
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1124
Pridružio se: Pet Okt 14, 2011 10:30 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1805
Pohvalio: 1406

Re: Železnice Srbije........uticaj na razvoj Grada

Postod mvbg1 » Sub Jul 05, 2014 9:28 pm

Avala se od novog reda voznje vraca na staru trasu do Beca. Tako da... :kafa: opusteno.
loyola
Higher intermediate
Postovi: 1912
Pridružio se: Uto Dec 10, 2013 3:35 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1149
Pohvalio: 1024

Re: Železnice Srbije........uticaj na razvoj Grada

Postod loyola » Sub Jul 05, 2014 10:23 pm

A bio je bas extra voz, ujutro rano kad prodjem kroz stanicu uvek ima one "fensi" vagone.
rasho62
Higher intermediate
Postovi: 1107
Pridružio se: Sre Dec 25, 2013 3:49 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 429
Pohvalio: 291

Re: Železnice Srbije........uticaj na razvoj Grada

Postod rasho62 » Ned Jul 06, 2014 1:07 pm

mvbg1 napisao:Avala se od novog reda voznje vraca na staru trasu do Beca. Tako da... :kafa: opusteno.

Ukidaju ti liniju i tebi je "opusteno"!?
Dobro neko rece da nama treba zabraniti "ulazak u EU"!
Мала знања добијају се учењем, велика знања добијају се вером и поштењем.
mvbg1
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1124
Pridružio se: Pet Okt 14, 2011 10:30 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1805
Pohvalio: 1406

Re: Železnice Srbije........uticaj na razvoj Grada

Postod mvbg1 » Ned Jul 06, 2014 1:29 pm

rasho62 napisao:
mvbg1 napisao:Avala se od novog reda voznje vraca na staru trasu do Beca. Tako da... :kafa: opusteno.

Ukidaju ti liniju i tebi je "opusteno"!?
Dobro neko rece da nama treba zabraniti "ulazak u EU"!


Raso,mozda nisi dobro razumeo moj post. Ne ukida se Avala,vec vise nece ici iz Beograda za Prag nego za Bec. Kao sto je isla do pre par godina. Jesam li sad malo bolje objasnio??? :kafa: opusteno.
rasho62
Higher intermediate
Postovi: 1107
Pridružio se: Sre Dec 25, 2013 3:49 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 429
Pohvalio: 291

Re: Železnice Srbije........uticaj na razvoj Grada

Postod rasho62 » Ned Jul 06, 2014 1:49 pm

Pa ja sam za to da ide i za Prag i za Bec!
Мала знања добијају се учењем, велика знања добијају се вером и поштењем.
mvbg1
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1124
Pridružio se: Pet Okt 14, 2011 10:30 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1805
Pohvalio: 1406

Re: Železnice Srbije........uticaj na razvoj Grada

Postod mvbg1 » Ned Jul 06, 2014 1:53 pm

I ja sam za to. Ali ovo moje: :kafa: opusteno, je bilo namenjeno tome da se voz Avala ustvari ne ukida zbog kasnjenja kako su preneli pojedini mediji i da nema mesta nervozi. Vec se samo vraca na staru trasu,koja je po meni i bila bolje i racionalnije resenje nego trasa za Prag.
Pohvale za post: 1
Železničar
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 331
Pridružio se: Ned Nov 23, 2008 4:00 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 89
Pohvalio: 293

Re: Železnice Srbije........uticaj na razvoj Grada

Postod Železničar » Sub Jul 12, 2014 4:21 pm

Slažem se sa mvbg1. Bolja je trasa do Beča a ova do Praga je bila iznuđena posle nemogućnosti saobraćanja do Beča.
Pohvale za post: 1
mvbg1
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1124
Pridružio se: Pet Okt 14, 2011 10:30 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1805
Pohvalio: 1406

Re: Železnice Srbije........uticaj na razvoj Grada

Postod mvbg1 » Sub Jul 12, 2014 10:02 pm

Železničar napisao:Slažem se sa mvbg1. Bolja je trasa do Beča a ova do Praga je bila iznuđena posle nemogućnosti saobraćanja do Beča.


Tako je kolega. :kk: +1
MilisaV
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5148
Pridružio se: Sre Jan 12, 2011 12:03 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1303
Pohvalio: 1024

Re: Одг: Železnice Srbije........uticaj na razvoj Grada

Postod MilisaV » Uto Jul 15, 2014 7:50 pm

Slika



Danas sa prozora sam video divan prizor.

Jedan od najduźih vozova koje sam video u životu prevozi fiat 500l u pravcu zemuna.
borac za bolje sutra

bez splavova na rekama
Pohvale za post: 2
Sam-2
Intermediate
Postovi: 175
Pridružio se: Sre Feb 14, 2018 9:39 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 468
Pohvalio: 167

Re: Železnice Srbije........uticaj na razvoj Grada

Postod Sam-2 » Sre Mar 14, 2018 1:37 am

Zanimljiva tema-uticaj zeleznice na grad...
Primer loseg uticaja.

Sto se tice Beograda, upravo zbog gradnje pruge oko kalemegdana pre jednog veka, Beograd je ostao bez
neverovatnog kulturnog i istorijskog blaga....Neprocenjiva steta po istoriju ovog naroda.
Tokom gradnje te pruge, bezobzirno je porusen prednji bedem do reke koji je gradjen i dogradjivan od Kelta
preko svih narednih gospodara grada i tvrdjave..

Najveca steta je nestanak VODENE KAPIJE
na tom bedemu koji je dokrajcen 30-ih godina pri dupliranju koloseka ispod
kalemegdana... Ta kapija je bila jedinstvena-njime se moglo camcem uci direktno u grad-retkost u Evropskim razmerama.
Belgrade_1684.jpg
Belgrade_1684.jpg (56.89 KiB) Pogledano 2250 puta

Zahvaljujuci fotografima Austrougarske vojske imamo ove dokumente iz 1917.g.
AT-OeStA_KA_BS_I_WK_Fronten_Serbien,_2334.jpg
AT-OeStA_KA_BS_I_WK_Fronten_Serbien,_2334.jpg (153.43 KiB) Pogledano 2250 puta

U pocetku je jos nesto zidina i bedema sa kulom Vodene kapije i ostalo. Svi ovi bedemi i kule ce uskoro nestati zbog pruge .
vodena  kapija.jpg
vodena kapija.jpg (35.96 KiB) Pogledano 2250 puta

Potom pred WW-2. Skoro NISTA NIJE OSTALO.
ispod  kalemegdana.jpg
ispod kalemegdana.jpg (66.86 KiB) Pogledano 2250 puta

A danas samo ovo, sto je bolje da sakriju..
vodena kapija.jpg
vodena kapija.jpg (284.46 KiB) Pogledano 2250 puta
..
Danas, kada procitam o nekom dvokolosecnom sinskom sistemu podno Kalemegdana, pitam se -Ima li kraja idiotluku,
ili je nama imanentno da unistavamo sve tragove svoje daleke istorije radi sitne koristi......
Pohvale za post: 3
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 26351
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 12454
Pohvalio: 5219

Re: Železnice Srbije........uticaj na razvoj Grada

Postod direktor » Sre Mar 14, 2018 2:56 am

Moze ta kapija da se obnovi i pruga da se koristi sve moze da se uskladi kad ima voljei para naravno
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 3
Sam-2
Intermediate
Postovi: 175
Pridružio se: Sre Feb 14, 2018 9:39 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 468
Pohvalio: 167

Re: Železnice Srbije........uticaj na razvoj Grada

Postod Sam-2 » Sre Mar 14, 2018 11:11 am

Komentar dostojan istinite price iz Sovijetskog saveza u vreme Staljina.....

U zaru gradnje novog , porusise zdanja stara oko hilhadu godina.. Kako je to odjeknulo u celom svetu, nekom prilikom
su zapadni novinari pitali Staljina -Zasto ste porusili Lavru staru desetinu vekova ? Odgovor je bio cuven !
"Dacu nalog da se napravi jos starije i lepse !" :lool:
Druze direktore, ORIGINAL je nesto jedinstveno sto se ceni , trazi i CUVA....Sve ostalo je imitacija...LAZ !
Po ovome sto ti napisa, mogli bi da porusimo i celi Kalemegdan, pa napravimo novi, malo dalje, da ne ometa saobracaj..
I raspitajte se o rusenju grada Zrnov na Avali...

Da ne bude sve bas toliko negativno, evo i dobrog primera iz vremena Kraljevine SHS.
Pri gradnji pruge Kraljevo -Raska- Kosovo polje, graditelji su korigovali krivinu koliko se moglo ali,
nemajuci drugi izbor zbog konfiguracije terena,, potkopali temelje manastira Stara pavlica iz 11. veka..
Uradjena je dupla potpora sa ankerom , polutunelom a manastir i danas bezbedno stoji.
2374346561_93116bf2fa stara pavlica.jpg
2374346561_93116bf2fa stara pavlica.jpg (179.43 KiB) Pogledano 2177 puta
Pohvale za post: 3
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 26351
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 12454
Pohvalio: 5219

Re: Železnice Srbije........uticaj na razvoj Grada

Postod direktor » Sre Mar 14, 2018 2:42 pm

Za zrnov znam ali kralj nije znao ili se pravio blesav
Ti otidji u temu kalemegdan clan vozd je stavio odlicno stivo pa ces vidjeti koliko je sta gore orginalno koliko je bilo prepravki dogradnji slobodnog tumacenja .
Kapije vise nema i tu je sad kraj price ona moze samo da se obnovi tj uradi prema orginalnom projektu
Ja sam vise za neku 3D vizelizaciju na licu mjesta a da prugu koju vec imamo iskoristimo za prevoz brz i pouzdan od tacke a do b
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 1

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Google [Bot] i 4 gosta