Šta je novo?

Nekadašnja Glavna železnička stanica

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ISy529JLpAI[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=546536#p546536:2ejvau8m je napisao(la):
solecar » 21 Jun 2018 07:51 pm[/url]":2ejvau8m]Nema ništa od toga , mislim na efekat. Premijerkini ljudi tog dana šetaju gradom , počevši od 11h ispred Pionirskog parka.
А понос? Види, ја долазим следећи викенд, скупљам колико и како могу људе из народа, новинаре, губим две дневнице на послу и још цирка просечну плату у Србији (цирка 250 евра). Једно од питања које ћу поставити је оно које је Конузин својевремено поставио.

Дакле 23.6. у 11 ће бити нешто негде на Славији, Теразијама, Камбоџи, Сао Томе е Принципе... А онда ће у 11:10 да се разболи хрчак, па у 11:20 да се сломи трепавица... ма ништа од тога!
 
Karla-del-Ponte.jpg


Само да остане ГЖС и гвоздена граница на рекама!! Помози... :twisted:
 
Kao da kroz isne oko kalisa ide struja ... a mogo bi tramvaj
Pancevac ada ciganlija
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=546819#p546819:133kwr4n je napisao(la):
Igor » Sub Jun 23, 2018 7:19 pm[/url]":133kwr4n]https://www.facebook.com/cuvarivatre/posts/436144703514613

35970598_436143093514774_5091948449717288960_o.jpg

najveca glupost ikada. ako beograd tako dalje raste kao sada, treba veca stanica. jedinstveno kapacitet je mali ovde. a i svaka matropola u eu je pravila novu stanicu posto stare nisu savremene a i bezbedne za visak ljude. najvaznije je da ovu zgradu zadrze sto i hoce i da je srede
 
Bullwye. U sfrjot bilo je daleko vise vozova nego sad.
Problem kapaciteta nije bilo bar ne sad u srb
Guzve nije bilo pa ni problema sa bezbjednoscu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=546826#p546826:10iww81v je napisao(la):
direktor » Sub Jun 23, 2018 6:57 pm[/url]
Guzve nije bilo pa ni problema sa bezbjednoscu

Sreca da nema guzve inace se pitajte - Sta se moglo desiti pri oba propadanja krovne konstrukcije i
staklenika poslednjih godina, da je bilo vise putnika ????
Sluzbene prostorije su u jos losijem stanju-ali to mi trpimo..Jos koji dan..
Nedostajace nam Radon..... :lol:
 
Ја нисам у Србији, али по ономе што сам сазнао из контакта са њима, "Бранитељи Београда" су мала тек основана организација, али су доста неорганизовани. Били су срећни што им се прикључило Удружење љубитеља железнице са својим транспарентом. Препознајете да је у питању исти транспарент од 16.марта. Свакако се желе окупити на истом месту и следеће суботе, овај пут мало организованије. Сматрају да то овај пут треба мало касније поподне, јер је много јако сунце лети, а тамо све ужарени асвалт и бетон. Дао сам им пар савета, где да купе парче платна већег формата по повољној цени и слично.

Иначе, како знам да ову тему читају људи које су годинама чланови форума, а које сам увредио, јавно се извињавам, и признајем своју грешку! Сетите се да сам својевремено жестоко бранио концепт "лаки метро", и да за разлику од случаја Железничке станице Београд, подршку нисам имао за те ставове од других форумаша! Али, никада у то време расправа није имала вишак тешких речи и увреда. Зашто? Ботова типа 1 (конструкција коментара почиње идејом власт је у праву, смислите сами зашто) је све мање, а све више оних чији је циљ да се или други међу собом посвађају, или да дискусија делује толико вулгарно да пристојан човек престане да пише и прати.

Сам Игор је јако тврдоглав, а ја сам му толико пута предлагао више модератора! Но добро, ако мисли да може све сам, у реду. На ФБ групи Удружења љубитеља железнице смо по први пут у историји групе имали напад ботова, који смо исконтролисали. Међутим, прекјуче је нагло опала посећеност групе, зато што је чак и мени, који више од пола свог ФБ времена проводим на истој онемогућено да приђем групи једним кликом! Има ту преко друштвених мрежа тешких муљачина. Будите опрезни, друштвене мреже нису тако слободан медиј како нам се чини.
 
Sam-2":1qx1h5a0 je napisao(la):
Sreca da nema guzve inace se pitajte - Sta se moglo desiti pri oba propadanja krovne konstrukcije i
staklenika poslednjih godina, da je bilo vise putnika ????
Sluzbene prostorije su u jos losijem stanju-ali to mi trpimo..Jos koji dan..
Nedostajace nam Radon..... :lol:

Sta trpite jos koji dan? "Sluzbene prostorije u losem stanju"?
Pa u stanju su u kakvo ste ih doveli "dobrim" odrzavanjem stanice. Sad hocete u novu zgradu da vam bude ljepse? Pa ja bih vas na Prokopu smjestio u sator i to da ga djelite sa izbjeglicama.

EDIT:
Ја нисам у Србији, али по ономе што сам сазнао из контакта са њима, "Бранитељи Београда" су мала тек основана организација, али су доста неорганизовани. Били су срећни што им се прикључило Удружење љубитеља железнице са својим транспарентом. Препознајете да је у питању исти транспарент од 16.марта. Свакако се желе окупити на истом месту и следеће суботе, овај пут мало организованије.

Hoce li negdje online biti objavljen poziv za okupljanje? Sljedeci vikend bih mogao do BG :D
 
Позив ће направити "Бранитељи Београда". Субота, али још не знам у колико сати.
 
U svetlu predstojećeg zatvaranja glavne železničke stanice Beograd, za moje sugrađane u Novom Sadu sam napravio mape gradskog saobraćaja u BG, linija koje voze pored ili nedaleko od železničkih stanica u Beogradu. Za sve greške i nedostatke o linijama krivite Blic (po čijem sam članku napravio mapu) i Planplus (po čijim linijama gradskog saobraćaja sam crtao) :wink: :wink: :wink:

sEdgCkB.jpg


mlWcADv.png
 
Nedostaje ti linija 34 koja ide sa Senjaka trasom linije 44 , pa skreće u Bulevar kneza Aleksandra Karađorđevića odakle ide internom saobraćajnicom pored ulaza u Prokop do ulice Dragana Mancea u koju skreće levo i ide do one stare okretnice gde se okrene i produžava pravo ulicom Dragana Mancea do raskresnice sa Bulevarom kneza Aleksandra Karađorđevića gde skreće levo u isti i produžava ka KBC "Dragiša Mišović" , odakle produžava pravo ulicom Neznanog junaka do skretanja za Ortopedsku bolnicu "Banjica" , nakon čega opslužuje naselje Lisičji Potok na čijem kraju se nalazi okretnica.

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=546898#p546898:2ewqj8h4 je napisao(la):
RioBL » Ned Jun 24, 2018 4:47 am[/url]":2ewqj8h4]
Pa ja bih vas na Prokopu smjestio u sator i to da ga djelite sa izbjeglicama.
I sada na ovakav zluradi komentar ja treba da odgovorim kontra- pitanjem-
"Znaci li to da dolazis porodicno traktorom na duze ???" :evil:

Slicni komentari pojedinih clanova foruma, punih pogrde i etiketiranja drugih,
su odbili vise ljudi od vasih ideja, no sto zamisljate... I nije Rio jedini..

Samo nastavite sa mrznjom i podsmevanjem. Tako se "privlace ostali" da podrze vase ideje.. :lol:

A zgrada GZS od dobijanja statusa spomenika kulture NIJE u nadleznosti zeleznice..
Bar za toliko su se vrhunski inteljektualci foruma, mogli informisati. :bash:
 
Kakvu stanicu ostavljate za sobom, izgleda kao da nije bila u vasoj nadleznosti ni dosad. Zato sam i napisao da bih vase sluzbene prostorije smjestio u sator. Bolje ni ne zasluzujete. Sramotite firmu u kojoj radite i mucite narod od kog treba da zivite.

Lijepo pomesti i ocistiti za sobom prije napustanja stanice. Takav je red i kultura. Sigurno da niste usli u prljavo i neocisceno. A ako to neko smatra "etiketiranjem" i "odbijanjem" nekog od "nas", neka smatra. Nema mu pomoci.
 
Meni nisu jasni protesti ,jedini koji ce teze dolazit do Prokopa jesu stanovnici Beograda na vodi i okolina .
Celi Novi Bg.i ubuduce ce koristit stanicu Novi Bgd.bez obzira koja je pocetna.
Leva obala Dunava ( Krnjaca , Borca i toj deo) sad im je lakse na Bg voz i na Prokop .
Celi bulevar i taj deo oko Vuka opet im je lakse .
Sad je Rakovica i taj deo Beograda poveza Bg vozom sa Prokopom .Nista mi nije jasno za koga se oni bore.
 
Дарко78, да ли си се возио међуградским возом у претходних две године и до њега долазио превозом? Какав БГ воз који викендом иде на сат времена, а радним данима ван шпица и суботом пре подне на пола сата? Превоз који иде ређе од 15 минута викендом је неозбиљан за „главну“ железничку станицу.
 
Koristim bg voz veoma cesto ,za vreme vikendom si u pravu ali je i to dosta brze nego koristit gradski prevoz (autobus) koji isto tako ima redukova red voznje.
A u poslednje vreme u Bg voz se ne moze uci od guzve.
A ima li prostora za uskladjivanje polazaka voz - autobus ima itekako.
 
Ako se obistine najave da vozovi za sever polaze iz Rakovice a vozovi za jug sa Nbg, ne vidim poentu polemici o glavnoj stanici. A BG voz sada ovakav kakav je svakako ne može izneti nešto što bi trebalo da se zove glavna železnička stanica. Još kada se vozovi iz Rakovice preusmere ka Pančevačkom mostu (najava je u toku leta), moguće je da neće ni "svraćati" do Prokopa pa ta veza ne stoji.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=546911#p546911:2lan1zk3 je napisao(la):
Eldarion » Ned Jun 24, 2018 10:20 am[/url]":2lan1zk3]U svetlu predstojećeg zatvaranja glavne železničke stanice Beograd, za moje sugrađane u Novom Sadu sam napravio mape gradskog saobraćaja u BG, linija koje voze pored ili nedaleko od železničkih stanica u Beogradu. Za sve greške i nedostatke o linijama krivite Blic (po čijem sam članku napravio mapu) i Planplus (po čijim linijama gradskog saobraćaja sam crtao) :wink: :wink: :wink:

sEdgCkB.jpg


mlWcADv.png

Imas i stanicu u Batajnici gde ide linija 73 koja ide kroz Zemun na NBG u blok 45 i linija 703 za Ugrinovce,a ima stanica i u Zemun polju,mada je to u sustini Altina,gde ima linija 81 koja ide kroz Zemun na NBG.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=546953#p546953:ik2bv8q6 je napisao(la):
beobike » Ned Jun 24, 2018 1:32 pm[/url]":ik2bv8q6]Ako se obistine najave da vozovi za sever polaze iz Rakovice a vozovi za jug sa Nbg, ne vidim poentu polemici o glavnoj stanici. A BG voz sada ovakav kakav je svakako ne može izneti nešto što bi trebalo da se zove glavna železnička stanica. Još kada se vozovi iz Rakovice preusmere ka Pančevačkom mostu (najava je u toku leta), moguće je da neće ni "svraćati" do Prokopa pa ta veza ne stoji.
Potpuno si u pravu ne moze da iznese ali isto tako nije sve crno kas sto se prestavlja .
Bg voz iz Rakovice ide do Prokopa a privremeno mozda ce ici do pancevca.
 
Objava je bila da je BG Voz privremeno do Prokopa te se uspostavlja linija iz Resnika prema Pančevačkom mostu i dalje. Ja bih na Bg Voz sa ovakmim mozgovima na čelu zaboravio. Tek kada se ponovo rodi ideja o uspostalvjanju tri kraka sa normalnim intervalom, možemo govoriti o nekakvom sistemu.

A i apsurdno je porediti povezanost sa linija JGP bivše i buduće žel stanice.
 
...Tek kada se ponovo rodi ideja o uspostalvjanju tri kraka sa normalnim intervalom, možemo govoriti o nekakvom sistemu...

Osposobljavanjem postojeceg ž.tunela ka Karaburmi dobili bi smo 4 kraka te tek tada mozemo govoriti o nekakvom osnovnom sistemu
:sesir:
 
Vrh