Šta je novo?

APS - Autoputevi Srbije

Postoje oznake za sva 3 izlaza, samo treba da se vozi primereno i iščita tabela.
Oznake za isključenje mogu da se vide i iščitaju još kod Kovilja.

Na velikoj oznaci se vidi magistralni redni broj 12 za ZR, E75 i A1.
Ta informacijska tabla je 10 km pre isključenja za NS, baš zbog korisnika koji žele da se isključe na M12.
Kod isključenja za NS Istok/Centar/Sever nabrojani su brojevi petlji, veoma vidljivo i čitljivo.
 
Nemam svež snimak da ponovo pregledam aktuelne oznake. Snimak od prošle godine pokazuje:
Posle izlaza za Kovilj stoji tabla NS - 20km
1500m pre NS izlaza postoji tabla "NOVI SAD 13, 12, 11" --- Ovo je jedina tabla koja ukazuje da su u pitanju 3 isključenja.
1000m pre NS izlaza postoji tabla "Novi Sad, Temerin, Zrenjanin."
500m pre NS izlaza postoji tabla "Novi Sad, Temerin, Zrenjanin."
Neposredno pre NS izlaza postoji tabla "Novi Sad, Temerin, Zrenjanin."

Moguće je da je u međuvremenu dodata još neka tabla, ali se ne sećam da postoji tabla za isključenje "Novi Sad - sever."
Postoji gomila privremenih tabli i signalizacije koje ukazuju na radove tu oko NS i na radove na isključenju za Sirig.
 
Nažalost ka istoku (Bor, Zaječar, Negotin) za sada još uvek nije ništa u planu.

 
Ovo će biti najduži tunel u Srbiji VIDEO
Beograd -- Ključni građevinski objekat saobraćajnice Novi Sad – Ruma biće dvocevni tunel kroz Frušku goru dug tri i po kilometra.
64276040659faf78210fb7358463822_w640.jpg


http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1320864
 
Zašto ne bismo kao Garibui krstili naše AP prema nekim bitnim geografskim odrednicama?

A1 - Morava južno od BG, Bačka severno od BG
A2 - Zlatibor
A3 - Srem
A4 - Nišava
A5 - Ibar

Ili bilo koji drugi naziv tog tipa.
 
мислим да је лакше урадити пут од Параћина до Зајечара, и даље ка Румунији и Бугарској
 
ne, bilo bi suviše okolo, ja sam čak isprva mislio da ga vučem iz Bubanj potoka :)
 
што се тиче пута Параћин-Зајечар, то је релативно лагана конфигурација терена, једина озбиљнија препрека је између Извора и Кривог вира, и то у дужини од 10 км. мада је и та препрека лакша од Грделичке и Сићеваћке клисуре.

могло би да иде отприлике овако, 75 км



добра ствар ту је и што постојећи пут може да се прошири на више места јер нема пуно насеља успут. практично, од Кривог вира до Гамзиградске бање може у потпуности да се искористи постојећи пут (осим кроз Бољевац)
 
slažem se za put PA-ZA

takođe je prednost što je pre nekoliko godina rekonstruisan u potpunosti tako da je trenutno jedan od najboljih ako ne i najbolji put u državi (kolovoz, signalizacija itd) + već ima par dužih deonica sa 3 trake (4 gde ima skretanja)

jedinu prepreku koju vidim sem ovih koje je pomenuo JohnnyLee je čuvena Čestobrodica, tuda bi verovatno morao poduži tunel da prođe, mislim da nema gde u širinu da se ide od trenutnih 3 traka u tom delu

deonica preko Požarevca je najbolje da se ne dira s obzirom da je u tom predelu najlepša netaknuta priroda kod nas, a već ima dosta prelepih prizora na putu PA-ZA
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589002#p589002:3aqznrjo je napisao(la):
ocelot » 17 Dec 2018 01:08 am[/url]":3aqznrjo]slažem se za put PA-ZA
Само мала исправка, да не буде забуне приликом читања: Параћин је ознака ПН, а ПА је Панчево :mrgreen:
 
Danas išao za Staru Pazovu i negde oko izlaza za Nove Banovce stoji onaj panel za obaveštenja i piše da je izlaz Inđija zatvoren i da treba koristiti Staru Pazovu. E sad, ja sam samo uspeo da vidim da je Inđija zatvorena, a nešto za izlaz Stara Pazova. Žena suvozač je videla takođe jedan deo i nekako smo zaključili da nema problema na Staroj Pazovi (na sreću, radio taj izlaz), a i gledali smo da li vozila sa pazovskim tablama izlaze na Banovce.

E sad, Šta ćemo sa strancima, šta ćemo sa onim koji ne čitaju brzo, šta ako je magla pa se još manje može videti.

Ja sam se nadao da će biti barem još jedan panel pa da pažljivije pročitam šta piše, ali njega nema.
 
Биће још управљивих знакова по целом К10, али неће ићи у конфигурацији два заредом или шта већ, него пред сваку петљу по један у смеру.
Није аутопут, али постављају се и на Ковинском мосту, један са Ковинске а један са Смедеревске стране.
 
Meni je baš logično da budu dva zaredom.

Nego, da li radi onaj sistem preko radija? RDS, ili kako se već zove? To bi trebalo da se automatski upali bez obzira da li slušam radio ili MP3.
 
Radi preko BGD202, ali ima nekih problema. Naime, stanice koje ne emituju zaista te informacije o saobraćaju emituju identifikaciju kao da ipak emituju.

U čemu je poenta. RDS sadrži signal da određena stanica povremeno emituje te informacije a postoji i poseban signal koji se uključuje tokom samog emitovanja informacije(koji treba da isključi CD i da prebaci na FM).

U Srbiji samo BGD202 ima ugovor sa MUP-om i već AMSS i kim god. Prema tome jedino oni imaju prava da emituju taj posebni signal, a emituju ga mnogi.
Ako imaš sreće da ti se radio u kolima veže baš za neki od predajnika BG202 dobićeš informaciju. Ako ti se radio zakači za bilo kog drugog - ćorak.

Kako se čini, državu baš briga za ovaj problem, koji me podseća na nedozvoljenu upotrebu rotacije i blinkera.
:kafa:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=687018#p687018:1tryumbu je napisao(la):
Pendolino » 09 Dec 2019, 01:15[/url]":1tryumbu]Radi preko BGD202, ali ima nekih problema. Naime, stanice koje ne emituju zaista te informacije o saobraćaju emituju identifikaciju kao da ipak emituju.

U čemu je poenta. RDS sadrži signal da određena stanica povremeno emituje te informacije a postoji i poseban signal koji se uključuje tokom samog emitovanja informacije(koji treba da isključi CD i da prebaci na FM).

U Srbiji samo BGD202 ima ugovor sa MUP-om i već AMSS i kim god. Prema tome jedino oni imaju prava da emituju taj posebni signal, a emituju ga mnogi.
Ako imaš sreće da ti se radio u kolima veže baš za neki od predajnika BG202 dobićeš informaciju. Ako ti se radio zakači za bilo kog drugog - ćorak.

Kako se čini, državu baš briga za ovaj problem, koji me podseća na nedozvoljenu upotrebu rotacije i blinkera.
:kafa:

Zaista neverovatno. Pa najprostiju stvar koja ih ništa ne košta, ne mogu da sprovedu kako treba.
 
RDS je daleko širi sistem od ovoga o čemu je reč.
Tehnički, nije neophodno da se lovi "BGD 202", već je bitno da se bude u dometu bilo kog radio-predajnika. Prema ugovoru MUP-a, Emisione tehnike i veza, RTS-a i valjda APS-a, uključuje se RDS sistem na nacionalnom nivou i reemituje BGD 202 u tom momentu. Emituje i tačno vreme (konkretno, Radio Beograd prenosi vreme dobijeno iz atomiskih časovnika Direkcije za mere i dragocene metale, od kojih se jedan, gle čuda, nalazi baš u Radio Beogradu) i još poneku poruku. Druge stanice emituju, npr, nazive pesama.
Što se tiče sistema upozorenja, svi kojima je uključena ta opcija u automobilu, dobijaju poruku.
Tim putem funkcioniše u Nemačkoj, npr. Jednom sam slušao sa nekim prijateljima muziku u autu, kad se uključio "Antenne Bayern" i izvestio o udesu.
 
Koja je sad najgora deonica na našoj mreži autoputeva?

Ja bih rekao Niš-Paraćin.
 
Добио сам информацију да ће следећа приоритетна деоница након Појате-Прељина бити Ниш-Приштина. Наиме, ради се већ документација. Тако да оне брзе саобраћајнице по Војводини и централној и источној Србији можемо да заборавимо.
 
Zorana je najavila tender na jesen i početak radova na proleće. To se evropske pare tako da moraju da se poštuju procedure nema burazerskog dogovaranja kao sa Kinezima
 
Ne mora da znaci, te brze saobraćajnice po Vojvodini su znatno jedtinije. Ovo za Kosovo se gura zbog politike i dobar deo radova finansira EU.
 
Vrh