Autoput Beograd-Bar

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

dziggy
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1114
Pridružio se: Pon Feb 05, 2007 11:47 pm
Lokacija: Zvezdara heaven
Kontakt:
Pohvaljen: 135
Pohvalio: 315

Postod dziggy » Pet Jan 14, 2011 3:44 pm

s tim sto je ova mapa samo do Pozege
Kartograf
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1524
Pridružio se: Čet Mar 20, 2008 6:48 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 753
Pohvalio: 1460

Postod Kartograf » Pet Jan 14, 2011 4:04 pm

samo se do Požege zna trasa kakva jeste po projektu koji je bio usvojen (naknadno su usledile ove zaj****** oko toga da li će AP početi od Ostružnice ili sa sremske strane)

za dalje se još uvek ne zna da li ide preko Zlatibora ili na Ivanjicu, mislim da nema ni projekta tog dela puta za bilo koju od opcija...
GOJE
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3091
Pridružio se: Uto Apr 15, 2008 10:35 am
Lokacija: Dort Yol
Kontakt:
Pohvaljen: 2855
Pohvalio: 1921

Postod GOJE » Pet Jan 14, 2011 4:49 pm

Super je što na mapi piše TITOVO UŽICE :lol:
....Frizurica sređena, pomorandža ceđena...Brodski podovi, morski plodovi...Podno grijanje, intimno brijanje...
http://www.youtube.com/watch?v=qnPZy3vHmsA
Wile E. Coyote
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4723
Pridružio se: Sre Jul 15, 2009 6:31 pm
Lokacija: Munze Konza!
Kontakt:
Pohvaljen: 6
Pohvalio: 0

Postod Wile E. Coyote » Pet Jan 14, 2011 5:47 pm

Богами, мени то уопште није смешно. Само говори о неким стварима. :(
Homer Jay: "Ko želi dostojanstvo, neka emigrira, ovo je zemlja za mazohiste... a ja sam jedan od njih."
Goldstein: "Što se nisi registrovao kao Њиле?"
mastercat: "93 strane o metrou bog te mazo, a od metroa ni milimetar"
GOJE: "Naši saobraćajni mozgovi najviše na svetu vole dve stvari: 1. SEMAFOR 2. 60km/h"
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8454
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 3336
Pohvalio: 5016

Postod JohnnyLee » Pet Jan 14, 2011 6:00 pm

ma neka se zove i Mokroguz, meni to uopšte nije problem. meni je bitno da put ide između Guče i Lučana
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
stranac
Intermediate
Postovi: 237
Pridružio se: Ned Jan 17, 2010 1:36 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8
Pohvalio: 4

Postod stranac » Pet Jan 14, 2011 6:14 pm

Ja bi više voleo jedan završen autoput nego tri započeta.
finadama
Korisnikov avatar
Beginner
Postovi: 59
Pridružio se: Čet Jan 13, 2011 3:27 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 17
Pohvalio: 16

Postod finadama » Pet Jan 14, 2011 7:32 pm

Super je mapa, svaka čast! A od požege dalje?? :gobb:
Slika
Poslednja izmena od finadama u Sub Jan 15, 2011 1:15 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Zvezdan
Korisnikov avatar
Beginner
Postovi: 61
Pridružio se: Pet Maj 07, 2010 2:48 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 1

Postod Zvezdan » Pet Jan 14, 2011 7:43 pm

A zna li neko kako napreduje deonica Ub-Lajkovac?
Kartograf
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1524
Pridružio se: Čet Mar 20, 2008 6:48 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 753
Pohvalio: 1460

Postod Kartograf » Pet Jan 14, 2011 8:05 pm

finadama napisao:Super je mapa, svaka čast! A od požege dalje?? :gobb:

Super što čitaš postove.
dziggy
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1114
Pridružio se: Pon Feb 05, 2007 11:47 pm
Lokacija: Zvezdara heaven
Kontakt:
Pohvaljen: 135
Pohvalio: 315

Postod dziggy » Sub Jan 15, 2011 1:58 pm

Zvezdan napisao:A zna li neko kako napreduje deonica Ub-Lajkovac?

izgleda da sve stoji.

cini mi se da je skoro raspisan tender za deonice od lajkovca do ljiga i od obrenovca do uba. ne znam ima li ovde nesto vise o tome
vladimir79
Higher intermediate
Postovi: 1231
Pridružio se: Sre Avg 04, 2010 11:02 am
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 647
Pohvalio: 273

Postod vladimir79 » Pon Jan 17, 2011 11:44 am

Корисник просторни планер је написао да је пролазио тамо крајем децембра и да се ради.
prostorni planer
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 688
Pridružio se: Pon Jun 07, 2010 11:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 243
Pohvalio: 73

Postod prostorni planer » Čet Feb 03, 2011 12:06 pm

ima na temi koridor 11, napravio sam tu temu, pa smo tamo pisali o napredku radova...
prostorni planer
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 688
Pridružio se: Pon Jun 07, 2010 11:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 243
Pohvalio: 73

Postod prostorni planer » Čet Feb 03, 2011 12:12 pm

Mada nisam nasao tu temu nigde, kao da ne postoji vise
prostorni planer
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 688
Pridružio se: Pon Jun 07, 2010 11:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 243
Pohvalio: 73

Postod prostorni planer » Čet Feb 03, 2011 12:13 pm

Evo nadjoh, u regionalnom ravoju je, pa pogledaj
dedinje
Higher intermediate
Postovi: 1387
Pridružio se: Sub Feb 03, 2007 10:59 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 217
Pohvalio: 174

Postod dedinje » Ned Feb 20, 2011 10:06 pm

Ima duhovitih forumaša - svi se slažu da autoput Beograd - Bar treba graditi samo ne znaju zašto? Ja znam zašto ga sada ne treba graditi. Zato što još nije završen koridor X koji je "žila kucavica" Srbije i koji je povezuje sa svetom i svet sa njom. Kad se završi Koridor X onda se može graditi za Bar ali obavezno istočna varijanta preko peštera i ivanjice. Ona je dosta kraća i jeftinija a to je uslov i da se dobiju krediti. Inače pešter je kraj bez puteva i autoput će ga preporoditi. Užice ima prugu Beograd Bar i odličan magistralni put koji se stalno obnavlja (grade se vijadukti i tuneli). Pa i Crnogorci su svoj deo planirali do Boljara što znači da računaju sa onom varijantom preko peštera.
Arnorian
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1139
Pridružio se: Ned Jul 11, 2010 9:09 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 75
Pohvalio: 13

Postod Arnorian » Ned Feb 20, 2011 11:20 pm

Лазаревацу треба директан пут до петље Уб. Треба да мисле на то.
shumar
Higher intermediate
Postovi: 777
Pridružio se: Uto Mar 09, 2010 1:11 am
Kontakt:
Pohvaljen: 40
Pohvalio: 133

Postod shumar » Ned Feb 20, 2011 11:55 pm

dedinje napisao:Ima duhovitih forumaša - svi se slažu da autoput Beograd - Bar treba graditi samo ne znaju zašto? Ja znam zašto ga sada ne treba graditi. Zato što još nije završen koridor X koji je "žila kucavica" Srbije i koji je povezuje sa svetom i svet sa njom. Kad se završi Koridor X onda se može graditi za Bar ali obavezno istočna varijanta preko peštera i ivanjice. Ona je dosta kraća i jeftinija a to je uslov i da se dobiju krediti. Inače pešter je kraj bez puteva i autoput će ga preporoditi. Užice ima prugu Beograd Bar i odličan magistralni put koji se stalno obnavlja (grade se vijadukti i tuneli). Pa i Crnogorci su svoj deo planirali do Boljara što znači da računaju sa onom varijantom preko peštera.

Slažem se da Koridor 10 treba da bude prioritet. Što se tiče BG- Boljare nije tačno da je uslov za kredit Istočna varijanta, ona jeste jeftinija i to je sve. Jeftinih kredita za bilo koju deonicu od BG-a do Boljara nema i neće ih biti osim ako ne izlobiraju u EU da to postane zvanično Koridor 11 u šta sumnjam da je moguće ali opet ostavljam rezervu tipa nikad ne reci nikad. Moje mišljenje je da treba graditi AP do Čačka ili nekog drugog grada do koga postoji ekonomska isplativost, a ostatak do Boljara ostaviti za neka bolja vremena.
bg259
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 513
Pridružio se: Ned Jun 28, 2009 12:55 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 0

Postod bg259 » Pon Feb 21, 2011 1:08 am

dedinje ti i ostali sto pricate o autopudutu do bara,kad citam komentare ovde i na b92 svi samo pisu da je to put do crne gore, niko ne spomenjuje jugozapadnu srbiju...... jer ti znas da postojo srbija izmedju beograda i crne gore? I bas taj region nece nikad da se razvije bez infrastrukture.
koridor 11 moze prestici koridor 10 u smislu srpskog tereta ako se salje preko luke bar. Dok koridor 11 ostaje najznacajniji za strance (u smislu tereta)

pazi retardiranog komentara sa b92, tadic crnogorac oce da gradi put do crne gore ??!?!?
RockerSVK
Higher intermediate
Postovi: 928
Pridružio se: Sub Apr 28, 2007 12:24 pm
Lokacija: Pressburg
Kontakt:
Pohvaljen: 16
Pohvalio: 9

Postod RockerSVK » Pon Feb 21, 2011 1:12 am

За регионалан значај аутопутева се слажем бг259, сам знам шта је то, кад држава (Словачка) не може више од 20 година од пада комуњара да споји Братиславу са Кошицама аутопутем, и после се дође до ситуације, да већина људи користи мађарске аутопутеве да брже стигне до тамо, што је жалосно.
stf
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10733
Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8231
Pohvalio: 1834

Postod stf » Pon Feb 21, 2011 1:40 am

Тачно, није поента уопште у повезивању са Црном гором, већ у давању једнаких шанси и услова за развој како источне, тако и западне Србије. Други разлог је заиста огромна фреквентност Ибарске магистрале, која пуца под теретом саобраћаја, а нажалост, самим тим и саобраћајки. Спајање са Црном гором је маргинални и готово небитан разлог.
Сем уколико наши немају неки дугорочни план са Црногорцима да Београд постане бизнис центар, а Црна гора одмаралиште истих тих бизнисмена( што је јако добар план, али не верујем да наши размишљају тако дугорочно).
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!
shumar
Higher intermediate
Postovi: 777
Pridružio se: Uto Mar 09, 2010 1:11 am
Kontakt:
Pohvaljen: 40
Pohvalio: 133

Postod shumar » Pon Feb 21, 2011 2:11 am

Još pre sam pisao da bih naše auto-puteve podelio u tri grupe, prvo su AP evropskog značaja što znači da se i kreditiraju iz njihovih izvora, druga grupa su AP koji imaju ekonomsku isplativost, i treća grupa su AP koji nisu ekonomsko isplativi ali imaju nacionalni značaj.
Loše je da je kod nas sve političko pitanje pa tako i auto-putevi.
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 16294
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 2169
Pohvalio: 386

Postod vucko » Pon Feb 21, 2011 2:12 am

+1 za stf-a

A ja svaki put kada idem ibarskom magistralnom obavezno je neka saobracajka i vids prevrnuta kola pored puta.Ne zovu ga dzabe put smrti
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
dedinje
Higher intermediate
Postovi: 1387
Pridružio se: Sub Feb 03, 2007 10:59 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 217
Pohvalio: 174

Postod dedinje » Pon Feb 21, 2011 3:47 am

Shumar kaže (wrote) da je autoput Beograd Bar preko peštera (istočna varijanta) samo jeftiniji i da mu je to jedina prednost. Pa zar je to mala prednost? Ne samo što je jeftiniji on je i mnogo kraći (mislim oko 50 km.) što je glavna prednost. MMF neće da daje kredite za autoputeve ukoliko se od više varijanti ne izabere najkraća i tu su naravno potpuno u pravu. Naglasio sam koliko je istočna varijanta važna za ceo pešter arilje i ivanjicu a na pitanje da li mi je poznato da postoji "nešto" između Beograda i Crne Gore neću da odgovorim. Neki bi hteli da celu Srbiju bukvalno premreže sa autoputevima ali tu treba biti oprezan. Autoputevi ipak na nekim mestima kvare prirodne pejzaže. O tome se u Nemačkoj mnogo govori i oni su obustavili neke planove za autoputeve. Autoput da bi se isplatio mora da ima određen broj vozila dnevno. Bilo je u novinama da autoput B-B , pogotovu zimi, neće imati ni približno dovoljno saobraćaja i da je umesto autoputa dovoljna solidna magistrala sa tri trake.
nbumbic
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 580
Pridružio se: Čet Apr 12, 2007 2:07 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1
Pohvalio: 0

Postod nbumbic » Pon Feb 21, 2011 4:40 am

dedinje napisao:MMF neće da daje kredite za autoputeve ukoliko se od više varijanti ne izabere najkraća i tu su naravno potpuno u pravu.

MMF se bavi pitanjima makroekonomske stabilnosti, a ne konkretnim projektima. MMF nikad ne daje kredite za izgradnju puteva.
Autoputevi i konkretni projekti su nadležnost Svetske banke i razvojnih banaka.
MMF = Međunarodni monetari fond - iz naziva se da zaključiti da se oni prvenstveno brinu da se međunarodna plaćanja mogu obaviti.
MMF priskače u pomoć na prvom mestu kako bi osigurao da neka zemlja (npr. Srbija) može servisirati svoje obaveze prema insostranstvu tj. vratiti kredite, platiti stranim firmama itd.

Oni pozajme pare kad se proceni da neka država ne može da vraća prispele rate kredita te da bi Zapadni kreditori ostali kratkih rukava.
Da nismo ušli u aranžman sa MMF-om dinar bi pukao ne baš kao 93, ali slično tome i mi ne bi mogli da vratimo dugove.


Dedinje Apropo tvog komentara da ukoliko se od više varijanti ne izabere najkraća i tu su naravno potpuno u pravu


Svetska banka odobrava kredit za trasu koja donosi najveću ekonomsku korsit čak i kad je duža. Prioritet je da se poveže što više jakih priverdnih centara, a ne apriori najkraća trasa. Takođe, pri određivanju trase se analizira i koliko neki put može da stvori prilika za razvoj što većeg dela neke regije/zemlje

tako se generalno i određuju trase vežnijih puteva

Dobar primer toga ti je trasa E70 od Beograda to Temišvara i nazad na jug
E70 povezuje Španiju i obalu Crnog mora, a na delu od BG do Temišvara se vidi da trasa ne ide najkraćim putem već je prioritet povezivanje dva jača privredna centra u realativnoj bliziini trase.
Slika

Kad idem u Bukurešt kolima nikad ne korsitim trasu E70 iako on povezuje Beograd i Bukureš pošto je tako put osetno duži


dedinje napisao:Bilo je u novinama da autoput B-B , pogotovu zimi, neće imati ni približno dovoljno saobraćaja i da je umesto autoputa dovoljna solidna magistrala sa tri trake.

Ovde si verovatno u pravu.

Jedan od većih problema na toj trasi,po meni je redovne, gotovo svakodnevne nesreće čemu treba posvetiti pažnju.
Nažalost, grade se, čini mi se, najjeftinije deonice, pa to neće bitno uticati na smanjenje broja nesreća. Doduše ne znam na kojim se donicama ibarske najviše gine.
Poslednja izmena od nbumbic u Pon Feb 21, 2011 4:46 am, izmenjeno 1 put ukupno.
dedinje
Higher intermediate
Postovi: 1387
Pridružio se: Sub Feb 03, 2007 10:59 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 217
Pohvalio: 174

Postod dedinje » Pon Feb 21, 2011 5:03 am

Dobro, pogrešio sam nije MMF već Svetska banka. Autoput BB je ipak mnogo manjeg značaja od transevropskog autoputa, dugog više hiljada kilometara i koji se gradi etapno. Ide se na Temišfar jer tu je lakše za izgradnju. U Rumuniji se koristi dolina reke kojom ide i pruga i put Temišvar - Oršava. Pa kod nas će uskoro graditi autoput Beograd Vršac koji se nastavlja do Temišvara. Tačno, bilo bi kraće da se iz Beograda ide u Rumuniju preko Bele Crkve ali odmah iza nje su Rumunske planine. Istočna varijanta BB ima toliko prednosti da će sigurno ona biti usvojena i mislim da je već usvojena. Pa Užičani imaju elektrificiranu prugu i magistralu prvog reda. Da sam rođeni Užičanin bio bi za istočnu varijantu.

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gosta