Autoput Beograd-Bar

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

MilisaV
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5148
Pridružio se: Sre Jan 12, 2011 12:03 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1296
Pohvalio: 1024

Postod MilisaV » Sub Jun 04, 2011 4:43 pm

sa sve tim mostem opet sremska strana ispada jeftinija. tako da ako je do para onda sremska strana ima prednost.

druga stvar ako se protera levom stranom auto put stvarno se smanjuje potreba za vinčanskim mostom. ljudi koji se budu kretali smerom banat južni jadran će ići mostom zemun borča pa preko t6 preko dr ivana ribara pa do jurija gagarina pa na auto put, što je jako loše jer tranzit je kroz gradsko jezgro što naravno svi želimo da izbegnemo. sa druge strane ako bi auto put išao šumadijskom stranom do obilaznice gde bi onda za tranzit prema banatu morao da ide ka vinči pa na most. plus što bi taj most morao da bude i železnički pa onda ne bi više teretni železnički saobraćaj išao preko kalemegdana nego preko vinče.

a za saobraćaj kojii bi išao na nbgd (automobilski, ne tranzitni) on bi od obilaznice produžavao pravo putem rezervisanim za motorna vozila koji već postoji do novog mosta na adi ili ako bude sreće do tunela koji bi spajao trgovačku i dr ivana ribara. znači put do n bgd bi bio malo duži.

plus za šumadijsku stranu je to što bi trajno rešio problem klizišta koji ne bi samo značio auto putu već i ljudima koji žive u umci. to niko ne spominje....

ja generalno velju ne volim ali mislim da je bio u pravu što je hteo da protera auto put ovom stranom.

a sad cenu zemlje za eksproprijaciju određuje poreska i ona bi morala da se uradi bez obzira na koju
stranu išao auto put a koje vlasnik zemlje takođe nema neke veze.


a glupi razlog da kamenolomi ne bi stigli da naprave toliku količinu kamena je strašno glup. taj auto put se sigurno neće izgraditi za 3 godine nego ako budemo imali 10 godina a ako krenu sledeće godine da rade sigurno će za 10 godina napraviti dovoljno kamena.

da sumiram ja sam za desnu stranu bez obzira što je skuplja.
borac za bolje sutra

bez splavova na rekama
shumar
Higher intermediate
Postovi: 773
Pridružio se: Uto Mar 09, 2010 1:11 am
Kontakt:
Pohvaljen: 39
Pohvalio: 132

Postod shumar » Sub Jun 04, 2011 10:47 pm

Ako se ne varam ne mogu da pronađem plan, J. Gagarina se istim pravcem produžava otprilike oko 2 km a zatim skreće prema aerodromu. Vojvođanska tj. Vinogradska se produžuje, proširuje i spaja sa obilaznicom.
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 15606
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 1424
Pohvalio: 213

Postod vucko » Sub Jun 04, 2011 11:03 pm

"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
Nikola
Higher intermediate
Postovi: 563
Pridružio se: Ned Avg 19, 2007 1:06 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 25
Pohvalio: 14

Postod Nikola » Ned Jun 05, 2011 9:07 am

MilisaV napisao:sa sve tim mostem opet sremska strana ispada jeftinija. tako da ako je do para onda sremska strana ima prednost.

druga stvar ako se protera levom stranom auto put stvarno se smanjuje potreba za vinčanskim mostom. ljudi koji se budu kretali smerom banat južni jadran će ići mostom zemun borča pa preko t6 preko dr ivana ribara pa do jurija gagarina pa na auto put, što je jako loše jer tranzit je kroz gradsko jezgro što naravno svi želimo da izbegnemo.


Pa ne mora tako da ide. Moze posle mosta skrene levo prema Novom Sadu, kod Batajnice se ukljuci na obilaznicu i onda obilaznicom do Save.
Jeste da je tako oko 10 km duze, ali ima manje semafora, manje je guzva i ta razlika od 10 km se ostvaruje na samoj obilaznici tj. autoputu. Razlika u vremenu prolaska je oko 4-5 minuta.
Poslednja izmena od Nikola u Ned Jun 05, 2011 9:08 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Wile E. Coyote
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4723
Pridružio se: Sre Jul 15, 2009 6:31 pm
Lokacija: Munze Konza!
Kontakt:
Pohvaljen: 5
Pohvalio: 0

Postod Wile E. Coyote » Ned Jun 05, 2011 9:19 am

Поново се враћамо тиме на северну обилазницу... Који већ пут постаје јасно да је најважнији од свих дунавских мостова мост код Винче.
Homer Jay: "Ko želi dostojanstvo, neka emigrira, ovo je zemlja za mazohiste... a ja sam jedan od njih."
Goldstein: "Što se nisi registrovao kao Њиле?"
mastercat: "93 strane o metrou bog te mazo, a od metroa ni milimetar"
GOJE: "Naši saobraćajni mozgovi najviše na svetu vole dve stvari: 1. SEMAFOR 2. 60km/h"
razgradjevinar
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1277
Pridružio se: Ned Avg 22, 2010 7:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1091
Pohvalio: 1263

Postod razgradjevinar » Ned Jun 05, 2011 12:27 pm

autoput ce svakako, u pravcu od boljara, udariti u obilaznicu a vozaci ce u skaldu sa svojim krajnjim odredistem birati varijantu kuda dalje sa obilaznice odnosno kako do obilaznice kada se ide iz grada. mislim da bi uz prosirenje ibarse do obilaznice i sredjivanje postojeceg obrenovackog puta veza grada i autoputa bila mnogo bolja nego nekim bulevarom kroz novobeogradske livade. meni je desna varijanta nekako logicnija a problem klizista moze biti samo razlog vise da se odabere ta opcija. ako se porede cene leve i desne varijante treba sracunati koliko kosta samo sanicija klizista i onda tu cifru oduzeti od cene desne opcije, na taj nacin bi dobili realnij odnos cene i dobiti
stf
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10229
Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 7005
Pohvalio: 1546

Postod stf » Ned Jun 05, 2011 12:42 pm

Wile E. Coyote napisao:Поново се враћамо тиме на северну обилазницу... Који већ пут постаје јасно да је најважнији од свих дунавских мостова мост код Винче.

Daleko najvažniji.
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!
shumar
Higher intermediate
Postovi: 773
Pridružio se: Uto Mar 09, 2010 1:11 am
Kontakt:
Pohvaljen: 39
Pohvalio: 132

Postod shumar » Ned Jun 05, 2011 2:14 pm

stf napisao:
Wile E. Coyote napisao:Поново се враћамо тиме на северну обилазницу... Који већ пут постаје јасно да је најважнији од свих дунавских мостова мост код Винче.

Daleko najvažniji.


Slažem se, dodao bih samo drumsko-železnički most u Vinči

Vučko :kk:
Wile E. Coyote
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4723
Pridružio se: Sre Jul 15, 2009 6:31 pm
Lokacija: Munze Konza!
Kontakt:
Pohvaljen: 5
Pohvalio: 0

Postod Wile E. Coyote » Ned Jun 05, 2011 9:12 pm

shumar napisao:
stf napisao:
Wile E. Coyote napisao:Поново се враћамо тиме на северну обилазницу... Који већ пут постаје јасно да је најважнији од свих дунавских мостова мост код Винче.

Daleko najvažniji.


Slažem se, dodao bih samo drumsko-železnički most u Vinči

Наравно, и железничка обилазница је исто толико битна колико и друмска, јер ће њеним комплетирањем пруга око Калемегдана бити (надајмо се) укинута (на жалост, неће и пруга у Савском амфитеатру).
razgradjevinar napisao:autoput ce svakako, u pravcu od boljara, udariti u obilaznicu a vozaci ce u skaldu sa svojim krajnjim odredistem birati varijantu kuda dalje sa obilaznice odnosno kako do obilaznice kada se ide iz grada. mislim da bi uz prosirenje ibarse do obilaznice i sredjivanje postojeceg obrenovackog puta veza grada i autoputa bila mnogo bolja nego nekim bulevarom kroz novobeogradske livade. meni je desna varijanta nekako logicnija a problem klizista moze biti samo razlog vise da se odabere ta opcija. ako se porede cene leve i desne varijante treba sracunati koliko kosta samo sanicija klizista i onda tu cifru oduzeti od cene desne opcije, na taj nacin bi dobili realnij odnos cene i dobiti

+1. Ибарску треба проширити, направити петљу Сремчица-Барајево и заобићи Мељак и Степојевац. Што се тиче шумадијске варијанте, не треба заборавити већ пробијен пут до Барича.
Poslednja izmena od Wile E. Coyote u Pon Jul 04, 2011 8:29 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Homer Jay: "Ko želi dostojanstvo, neka emigrira, ovo je zemlja za mazohiste... a ja sam jedan od njih."
Goldstein: "Što se nisi registrovao kao Њиле?"
mastercat: "93 strane o metrou bog te mazo, a od metroa ni milimetar"
GOJE: "Naši saobraćajni mozgovi najviše na svetu vole dve stvari: 1. SEMAFOR 2. 60km/h"
relja
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 11008
Pridružio se: Sre Dec 13, 2006 3:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 3321
Pohvalio: 1370

Postod relja » Ned Jun 05, 2011 9:20 pm



+ i hvala, prvi put ovo vidim.

N nekoj drugoj temi si spominjao i plan sa ucrtanim mostom preko Save u produžetku JG?
"Čovečuljci sa logaritmarima i računarima će naslediti zemlju." "Feniksov let" , 1965. g

Slika
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 15606
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 1424
Pohvalio: 213

Postod vucko » Ned Jun 05, 2011 10:18 pm

To su izmene GUP-a iz 2009te godine,glavno je da ce taj produzetak vojvodjanske i jurija gagarina imati spoj u surcinu i to sa kruznim tokom!Ni sam nisam mogao verovati,svidja mi se to resenje veoma.

Eh,ne mogu sada naci za taj most/tunel,to je jedan profesor clan akademije arhitekture ciji je clan Jovin i kompanija predlagao.Veoma lepa studija je u pitanju jer pominju razne mostove,tunele,metroe i ostalo koji su nam preko potrebni,ako nadjem postovacu ovde,nemoj se brinuti :)
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
Uzegli Zejtin
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 254
Pridružio se: Čet Maj 05, 2011 10:46 pm
Lokacija: Bežanijska kosa - III MZ
Kontakt:
Pohvaljen: 4
Pohvalio: 0

Postod Uzegli Zejtin » Ned Jun 05, 2011 11:56 pm

shumar napisao:
stf napisao:
Wile E. Coyote napisao:Поново се враћамо тиме на северну обилазницу... Који већ пут постаје јасно да је најважнији од свих дунавских мостова мост код Винче.

Daleko najvažniji.


Slažem se, dodao bih samo drumsko-železnički most u Vinči

Vučko :kk:


Ево нечега из сутрашњег Блица:

Manje novca za eksproprijaciju
Posledica preuzimanja poljoprivrednih preduzeća od strane Grada je, kako kaže Čučkovič, i ušteda u stotinama miliona evra kada je u pitanju zemljište za izgradnju velikih infrastrukturnih projekata.
- Zahvaljujući tome što je PKB prešao u našu nadležnost, nećemo morati da trošimo novac za eksproprijaciju zemljišta sa borčanske strane mosta Zemun-Borča. Slično je i sa PIK “Zemunom” preko čiijeg zemljišta prolazi Sektor A obilaznice oko Beograda, na delu Dobanovci - Batajnica - priča Čučković, istakavši da „Voćarskim plantažama” pripadaju i parcele preko kojih će se graditi pristupne saobraćajnice za drumsko-železnički most u Vinči.


Извор: http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/258103/Grad-ce-upravljati-sa-32800-hektara
Сир.
mekbejn
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4321
Pridružio se: Uto Jul 13, 2010 9:01 am
Lokacija: 44.835749,20.411082
Kontakt:
Pohvaljen: 1409
Pohvalio: 5132

Postod mekbejn » Pon Jun 06, 2011 10:31 am

Off: čekajte, ako sam dobro shvatio onu prethodnu sliku, deo obilaznice koji ide ka mostu Vinča neće koristiti već postojeći kružni put već će u neposrednoj blizini već tog postojećeg puta biti građen pun profil? Malo mi je to nepotrebno...
Relja: Srbin je u 19. veku pronašao obrtno magnetno polje, a u 21. je izumeo parkiranje u kružnom toku.
Wile E. Coyote
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4723
Pridružio se: Sre Jul 15, 2009 6:31 pm
Lokacija: Munze Konza!
Kontakt:
Pohvaljen: 5
Pohvalio: 0

Postod Wile E. Coyote » Pon Jun 06, 2011 1:15 pm

Па није ни до сада било тако иако постоји кружни пут. Уосталом, тај пут пролази кроз насељено место.
Homer Jay: "Ko želi dostojanstvo, neka emigrira, ovo je zemlja za mazohiste... a ja sam jedan od njih."
Goldstein: "Što se nisi registrovao kao Њиле?"
mastercat: "93 strane o metrou bog te mazo, a od metroa ni milimetar"
GOJE: "Naši saobraćajni mozgovi najviše na svetu vole dve stvari: 1. SEMAFOR 2. 60km/h"
stf
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10229
Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 7005
Pohvalio: 1546

Postod stf » Pon Jun 06, 2011 1:30 pm

mekbejn napisao:Off: čekajte, ako sam dobro shvatio onu prethodnu sliku, deo obilaznice koji ide ka mostu Vinča neće koristiti već postojeći kružni put već će u neposrednoj blizini već tog postojećeg puta biti građen pun profil? Malo mi je to nepotrebno...

Pa to tako i mora da bude. Autoput mora da ima alternatovni pravac, koji će koristiti lokalno stanovništvo. Leštane je industrijska zona, Boleč poljoprivredna, Ritopek voćarska. Pa zamisli poljoprivrednu mehanizaciju na autoputu. Horor.
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!
MilisaV
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5148
Pridružio se: Sre Jan 12, 2011 12:03 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1296
Pohvalio: 1024

Postod MilisaV » Pon Jun 06, 2011 1:33 pm

tako je. i veoma je potrebno. postojeći put je 1 traka sa semaforima i nezgodinim krivinama a obilaznica će biti pravi auto put sa 2+1 profilom. ako želimo da se tranzitni saobraćaj izmesti iz grada ovo je jedino rešenje.
borac za bolje sutra

bez splavova na rekama
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 15606
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 1424
Pohvalio: 213

Postod vucko » Pon Jun 06, 2011 2:49 pm

Da,i nikad se ne unistava postojeci put zbog autoputa.Tako recimo ce i dalje ostati ibarska magistrala pored toga sto ce se graditi autoput bg pozega
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
Wile E. Coyote
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4723
Pridružio se: Sre Jul 15, 2009 6:31 pm
Lokacija: Munze Konza!
Kontakt:
Pohvaljen: 5
Pohvalio: 0

Postod Wile E. Coyote » Pon Jun 06, 2011 3:35 pm

Једна од карактеристика аутопута је и да има алтернативни пут.
Homer Jay: "Ko želi dostojanstvo, neka emigrira, ovo je zemlja za mazohiste... a ja sam jedan od njih."
Goldstein: "Što se nisi registrovao kao Њиле?"
mastercat: "93 strane o metrou bog te mazo, a od metroa ni milimetar"
GOJE: "Naši saobraćajni mozgovi najviše na svetu vole dve stvari: 1. SEMAFOR 2. 60km/h"
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 15606
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 1424
Pohvalio: 213

Postod vucko » Pon Jun 06, 2011 3:39 pm

A smesni su mi ovi pajaci iz znate odakle kad pominju most u vinci a ne mogu da zapocnu ni onaj most u zemunu,mislim stvarno
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
Wile E. Coyote
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4723
Pridružio se: Sre Jul 15, 2009 6:31 pm
Lokacija: Munze Konza!
Kontakt:
Pohvaljen: 5
Pohvalio: 0

Postod Wile E. Coyote » Pon Jun 06, 2011 4:28 pm

Ја све више мислим да мост Земун-Борча полако постаје патка...
Homer Jay: "Ko želi dostojanstvo, neka emigrira, ovo je zemlja za mazohiste... a ja sam jedan od njih."
Goldstein: "Što se nisi registrovao kao Њиле?"
mastercat: "93 strane o metrou bog te mazo, a od metroa ni milimetar"
GOJE: "Naši saobraćajni mozgovi najviše na svetu vole dve stvari: 1. SEMAFOR 2. 60km/h"
mekbejn
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4321
Pridružio se: Uto Jul 13, 2010 9:01 am
Lokacija: 44.835749,20.411082
Kontakt:
Pohvaljen: 1409
Pohvalio: 5132

Postod mekbejn » Uto Jun 07, 2011 9:19 am

Ok, treba da postoji alternativa, ukapirao sam :D
Relja: Srbin je u 19. veku pronašao obrtno magnetno polje, a u 21. je izumeo parkiranje u kružnom toku.
nikola011
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2154
Pridružio se: Čet Mar 29, 2012 12:39 am
Kontakt:
Pohvaljen: 12
Pohvalio: 0

Postod nikola011 » Čet Jul 12, 2012 11:23 pm

jlaki
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2557
Pridružio se: Sre Mar 07, 2007 3:29 pm
Lokacija: Novi Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 202
Pohvalio: 39

Postod jlaki » Pet Jul 13, 2012 1:14 am

A šta sad Azerbejdžan i tu, je l' opet neke donacije, ili su dobili posao preko tendera ili kako?
Stop automobilizaciji Beograda!
nikola011
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2154
Pridružio se: Čet Mar 29, 2012 12:39 am
Kontakt:
Pohvaljen: 12
Pohvalio: 0

Postod nikola011 » Pet Jul 13, 2012 1:24 am

Pa zar nisi pratio izbore, Tadic je od njih uzeo kredit za ovaj deo puta pod uslovom da njihove firme grade, poput kineskog mosta.
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 15606
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 1424
Pohvalio: 213

Postod vucko » Pet Jul 13, 2012 4:29 am

To je isto kao i za kineski most,franucski metro i tako dalje.Shvatite da slobodno trziste ne postoji.Ne vidim nista lose u izgradnji ovog puta od strane azera ali uslovi kredita uopste nisu toliko povoljni kao sto nam se predstavlja.
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gosta