Šta je novo?

Master plan Vlade Srbije

louderick

Intermediate
Učlanjen(a)
12.01.2010.
Poruke
360
Pohvaljen
517
Da li neko ima kartu vece rezolucije i dodatne informacije i detalje o Master planu Vlade Srbije u vezi transporta do 2027? Planira se navodno ulaganje 22 milijarde evra u naredne dve decenije....
 
I ti im stvarno vjerujes pa oni nisu ni dosije X zavrsili :laugh: :laugh: imaju plan ma daj ozbiljno :lool: :lool:
 
heheheeh, vise me interesuje ta karta...... kako rejtinzi padaju sve su bombasticniji planovi..... ne zavidim pokolenjima koja ce te dugove da vracaju ako se i bilo sta od toga ostvari....
 
Imaju neku mapu za slikanje medija,kada bi se uvelicalo videlo bi se da su tu crtkali bez ikakvog smisla.Da je ovo normalna drzava objavili bi kao dodatak u novinama ili na internetu taj master plan(sta god to znacilo).
 
Da li iko ima nesto pametno da kaze na ovoj temi ili da je gasimo?
 
Ma ono sve planiraju na duge staze tačno su proračunali koliko im para treba mislim u džepovima. Da iskoluju decu da ih skuće i tako to. Al ljudi pala mi je jedna ideja pa je vi ocenite dal je pametno ili ne.
Zašto se na velikim graničnim prelazima npr: Horgoš, Šid, Dimitrovgrad i Prohor, ne postave npr na svaki sat transportni vozovikoji će povezati npr Šid sa Dimitrovgardom i Prohorom i obratno, I Iz Horgoša isto takvi vozovi koji bi prevozili kamione tj šlepere,
1. Nebi nam šleperi zakrčavali puteve u tranzitu za Bugarsku, Tursku i Grčku i obratno koji idu iz tih zemalja prema Evropi.
2. Nebi nam uništavali i onako jadne naše auto puteve
3. Nebi pravili toliku gužvu
4. Svaki kamion za takav trošak nek plati po 400 evra, a oni više i ne ostavljaju kod nas, ostavljaju samo na putarinama, a mnogi se kreću sporednim putevima tako da to i ne plaćaju.
Svaki takav transportni voz sa 50 kamiona (šlepera) to je 20000 evra. x24 takva voza = 480.000 evra dnevno x 365 dana = 175.200.000 evra toliko ne zarađujemo od njih a imamo veću štetu.
Al ti vozovi nek budu specijalni brzi koji će imati prednost svugde čak i nad putničkim vozovima, sa jednim ili dva vagona za spavanje sa bifeom ili vagon restoranom i tu će sigurno ostavinu neku kintu.
od Šida do Dimitrovgrada ili Prohora 10 sati isto toliko u suprotnom pravcu kao i za pravac Horgoš Dimitrovgrad ili Prohor.
Od ovoga bi najveću korist imala železnica a i naši putari koji nebi morali svaki mesec dana da zatvaraju po neki sektor na auto putevima zbog saniranja podloge i asfalta
Razmislite o ovom mom glupom predlogu.
Ima još prednosti kao manje saobraćajki, manje gužve kroz beograd itd itd
 
@ dragan44

To je odličan predlog!
Ali šteta što nepismena i maloumna vlast to nikada neće ni pročitati, a ne još i sprovesti u delo... :(
U Lihtenštajnu takav sistem postoji, gde nijedan šleper ne sme proći koridorima nego se šleperi ukrcavaju u specijalni voz koji zatim prevozi sa jednog na drugi kraj države.
 
Predlog je odlican ali prije toga treba remontovati prugu jer bez toga nevredi roba se kroz srbiju prevozi vise kamijonima upravo zbog lose zeljeznice
 
Već postoji transport robe železnicom, i koristi se više nego što se možda ovde misli. Nema mnogo smisla pretovarivati u Srbiji, već organizator transporta u startu bira kako će organizovati. Država tu nema šta da se pita, a transporteri će se sami setiti šta im je isplativije.
 
Vrh