Šta je novo?

Naplatna rampa Vrčin - pomeranje naplatne rampe Bubanj Potok

trafikant

Beginner
Učlanjen(a)
20.07.2010.
Poruke
77
Pohvaljen
3
Ako se gradi petlja za obilaznicu kod Bubanj Potoka očigledno je da na sadašnjoj lokaciji nije moguće održati naplatnu rampu, već se mora odbaciti dublje ka Šumadiji. Sad, zanimljivo pitanje, gde bi bilo pravo mesto za novu naplatnu rampu? Na sličnom pravcu auto-puta prema Zagrebu je naplatna rampa tek iza Šimanovaca tj oko 32km od Mostarske petlje, ili oko 20 km pravog profila autoputa računajući od Zmaja. Tako da bi prema Nišu trebalo pomeriti pod A.) iza Vrčina ili B.) iza Malog Požarevca tj skretanja za Mladenovac. Pomeranje iza Vrčina je na 28km od Autokomande i onda je tu negde razdaljina kao kod Šimanovaca, dok bi pomeranje na Mali požarevac bilo na oko 50km od Beograda, samo to rešenje ima prednosti jer bi se rasteretio Stari Avalski Put u zoni iza Avale od prometa, pogotovu kamionskog, koji ide za Mladenovac i južnije ka Topoli i Kragujevcu. Tako bi Stari Avalski Put postao prohodniji, brži i bez kamiona. Otvaranje petlje kod Bubanj Potoka za Leštane, da se odmah skrene već kod prvog nadvožnjaka, a ne da se bez potrebe ide napred pa nazad oko 3km
 
< uze mi slova sa tastature... ne vidim ni jedan racionalan razlog zbog kog se ne bi uvele vinjete... ali dobro, i drumska mafija mora da zivi, valjda :rolleyes:
 
Зар није већ решено да се наплатне рампе померају према граду, тј. да ће да буду са унутрашње стране обилазнице, да би она била део наплатног система? О овоме је било приче овде на форуму.
 
Arnorian, nije ništa rešeno a to rešenje je malo verovatno bar za sad.

Što se tiče naplatne rampe u BP po starom glavnom rešenju trebalo je da se pomera prema Nišu jer smeta čvoru u BP. Novo rešenje čvora BP se trenutno pravi pa ćemo videti šta su zamislili i sa tom naplatnom rampom. I mene zanima zašto je naplatna rampa prema Šidu tako daleko za razliku od Niškog pravca.

Naplata putarina do daljnjeg ostaje. Putevi Srbije kažu da bi se prihodi prepolovili uvodjenjem vinjeta. U principu mogli bi kao Slovenci da deremo ove u tranzitu, ali su čak i oni morali pod pritiskom EU da smanje sa bezobrazno visokih na visoke cene.
 
Možda preuveličavaju ali ja svejedno mislim da bi im prihodi bili smanjeni, pogotovu što su ovi naši alavi na pare.
 
@ Sumar Правац према Шиду је тако далеко вероватно због аеродрома.

Све у свему, наплатна рампа, ако већ мора да постоји, треба да буде на граници Београдске регије, па да становници приградских општина не плаћају свакодневну бесмислену путарину,јер морају да гравитирају ка Београду.
 
Stf, ne bih rekao da je zbog aerodroma. Od aerodroma do naplatne rampe prema Šidu ima preko 10km. (izmeriću tačno koliko ima kad budem išao na tu stranu).
 
Е, ја сам против вињета. Како то да Хрвати развијена земља имају цестарине? Ова путарина је сасвим добра ствар, једноставно сваки возач мора да плати ако хоће да иде аутопутем кроз одређене деонице и то је супер. Једина мана су гужве на лето и тако то, али то је уобичајена ствар. Или налепнице (као Словачка), или пак status quo :) Нећу да се за******м као кад пролазим кроз Мађарску диктирањем регистрације и сличним глупостима које потроше са стајањем у редовима на пумпи после Мошоњмађаровара на аутопуту М1 исто толико времена колико и чекање на наплатној рампи на српском Е75. И што се тиче премештања наплатне станице Б.П., све ће се то решити, мислим да ће компетентни одлучити. Како, то остаје да сачекамо до завршетка вајне обилазнице, која је требала до Б.П. да ради већ 16. годину. Ето толико.
 
RockerSVK":1s0uxyai je napisao(la):
. Или налепнице (као Словачка), или пак status quo :) .
A sta je vinjeta ako nije nalepnica? Je l ima nekakva drugacija, ja je nisam video :)
 
ima. u Mađarskoj, kao što reče čovek, izditiraš registraciju i dobiješ papirić, veličine malo većeg fiskalnog računa, gde piše tvoja registracija, koliko dana i koliko si platio. ja sam za fazon sa nalepnicama
 
JohnnyLee":rh02mydh je napisao(la):
ima. u Mađarskoj, kao što reče čovek, izditiraš registraciju i dobiješ papirić, veličine malo većeg fiskalnog računa, gde piše tvoja registracija, koliko dana i koliko si platio. ja sam za fazon sa nalepnicama
Papirić je za kratkotrajne vinjete. Dugoročne su u formi nalepnice.
 
Ако већ неће да уведу вињете, наплату код Бубањ Потока би требало померити иза Врчина.

Само се надам да неће доћи на револуционарну идеју да обилазницу (ако је једног дана буде, у шта сваким даном све више сумњам) укључе у наплату!
 
GOJE":wmhbtyd8 je napisao(la):
Papirić je za kratkotrajne vinjete. Dugoročne su u formi nalepnice.
Не, не тебра. У Мађарској су потпуно избацили налепнице 1. јануара 2008. Од тада ти само држиш папирић као потврду и дугорочно, јер они имају регистрацију у датабази, а контрола се врши у видео-моду, дакле у зауставној траци иде лагано ауто са камером, које специјално снима регистрације + још су камере постављене на неким пунктовима фиксно. Њих занимају само таблице, тако знају дал си платио или не.

Wile E. Coyote":wmhbtyd8 je napisao(la):
Ако већ неће да уведу вињете, наплату код Бубањ Потока би требало померити иза Врчина.

Само се надам да неће доћи на револуционарну идеју да обилазницу (ако је једног дана буде, у шта сваким даном све више сумњам) укључе у наплату!
У свакој цивилизованој земљи је обилазница за Џ. Не знам, зашто би Београд требао бити изузетак. Ваљда нису толико ограничени да им наплата падне на памет.
 
Wile E. Coyote":1lqjquee je napisao(la):
Само се надам да неће доћи на револуционарну идеју да обилазницу (ако је једног дана буде, у шта сваким даном све више сумњам) укључе у наплату!
pa neko ko živi u beogradu neće sigurno izaći na obilaznicu da bi izašao na auto put. nego će se uputiti put bulevara franša ili bul. a. čarnojevića u zavisnoti gde se kreće. naravno ako živi u avalskim naseljima druga je priča.

ono što želim da kažem da ako bude postojala naplata putarine u budućnosti obilaznica treba da bude u tom sistemu jel bi onda postojala mogućnost da recimo neko ko se kreće iz pravca subotice ili šida ka bugarskoj ili makedoniji plati samo na jednom mestu putarinu. jel obilaznicu će najviše koristiti upravo tranzit a beograđani mnogo ređe osim ako žive u nekim prigradskim naseljima.
 
То има смисла ако постоји могућност да на достојанствен начин стигнеш с краја на крај. Неко ко иде из Батајнице, па и Земуна или Новог Београда на Видиковац или у Раковицу ће радије ићи обилазницом.
 
Pa pre bi rekao da će neko ko ide iz zemuna ili nbgd-a za rakovicu ili vidikovac koristiti SMP.

a neko ko recimo idi iz batajnice do resnika će najverovatnije koristiti obilaznicu. ali ako ide kroz grad biće mu kraće ali na obilaznici će mu biti brže.
 
RockerSVK":1r6c82lt je napisao(la):
Ваљда нису толико ограничени да им наплата падне на памет.
ma jok, čini ti se. njihova ograničenost me iz dana u dan zapanjuje.

naravno da ne treba naplaćivati obliaznicu. i u Hrvatskoj i u Italiji su obilaznice van sistema naplate putarine, nego čim se isključih sa nje ka unuturašnjosti stoji naplatna rampa (kao što imamo u Šimanovcima, i ova u Bubanj potoku, koju bi trebalo pomeriti do pumpi iza Vrčina jer tu ima mesta da se proširi put)
 
naravno savu bi morali da pređu preko mosta na adi pa odatle na smp pa na vidikovac, rakovicu,....
 
RockerSVK":2cuw21qy je napisao(la):
Е, ја сам против вињета. Како то да Хрвати развијена земља имају цестарине?.
Imaju putarine iz istog razloga iz kog i mi - da bi klepali narod po dzepu. Prelistaj malo koliko je afera vezano za HAC otkako su izgradili autoputeve poslednjih godina: i tamo je bio isti slucaj sa drumskom mafiijom kao i kod nas...Da ne komentarisem afere sa farbanjima tunela, WC-ima pored puta od 50k eura po komadu, cenu kilometra autoputa koja je vrtoglavo rasla sa svakom novom sekcijom koja bi se izgradila - opsta korupcija i pljacka. Naravno, i oni su se kao i mi odlucili da "sami" grade svoje autoputeve, iz stranih kredita (hm, bas me cudi zasto). Ne daj boze da su dali koncesiju, jer bi onda koncesionar kontrolisao tokove novca. Naravno, glupavim balkancima se lako proda nacionalisticka prica da mi gradimo svoje puteve sami i da necemo da nam ih rade stranci i veselju nikada kraja.

Uostalom, za cenu koju treba da platis da stignes iz Beograda do Nisa i nazad jedanput, u Madjarskoj mozes da se vozis cele nedelje po svim njihovim autoputevima.

U svakom slucaju Srbija i Hrvatska su razvijene po pitanjima korupcije i opste otimacine, a ne po pitanju vladavine prava sto se uostalom i vidi npr. po tome da je Hrvatska zemlja koja najduze pregovara sa EU oko clanstva (TR excluded), a da Srbija kada pocne da pregovara verovatno ce pregovarati jos duze, jer ce glavna pitanja korupcije, pravosudja, vladavine prava biti jako tesko zatvoriti kao i u Hrvatskoj.
 
Обилазница може да се наплаћује од оног тренутка кад буде изграђен СМТ. Дотле, она преузима његову улогу и свака наплата је безобразлук.
 
Wile E. Coyote":3a0n2tul je napisao(la):
То има смисла ако постоји могућност да на достојанствен начин стигнеш с краја на крај. Неко ко иде из Батајнице, па и Земуна или Новог Београда на Видиковац или у Раковицу ће радије ићи обилазницом.
Nece jer ce kao i u Madjarskoj na M0 (zaobilaznica oko Budimpeste) guzva biti velika i trosices mnogo vise goriva jer je razdaljina veca. Posebno je suludo da neko sa NBG ide na zaobilaznicu da bi stigao do Vrcina ili Bubanj Potoka...

Za one koji zive u BG, zaobilaznica je dobra jer ce se rasteretiti unutrasnje saobracajnice.
 
Erysimum Cheiri, +1 за суштину. Ако мењати наплату за вињету, најбољи је словеначки варијант, то значи налепница са прелазом пунктова где све снима камера, тако је најбоље. И што се тиче М0, очај живи у шпицевима, гужве су свакодневно, лично знам јер често путујем Мкецом за Будимпешту, или продужавам даље М5цом за Србију, а тоталне гужве су посебно лети кад још и немачки Турци иду за Турску и обратно.
И то што ће обилазница растеретити унутрашње саобраћајнице, то јој је и поента. Да се измести излишан саобраћај, и транзит, наравно, из града да Београђани могу комфорно и несметано користити своје саобраћајнице.
 
Vrh