Šta je novo?

M22/1 aka stari Novosadski put, rekonstrukcija deonice Inđija-Banstol.

magnezijum

Novice
Učlanjen(a)
04.10.2010.
Poruke
28
Pohvaljen
0
Lokacija
Beška
U nerednih nekoliko dana otpočeće rekonstrukcija dela puta M22/1. Deonica koja se rekonstruiše duga je 12 kilometara, a počinje od gradskog bazena u Inđiji. Vrednost radova je 380 miliona dinara. Pripremni radovi su već počeli, geometri su izašli na teren i završili svoj deo posla, lokalna samouprava je odredila lokaciju za bacanje šuta, i za nekoliko dana počinje rekonstrukcija punim kapacitetom. Mnogima je poznato sadašnje stanje te deonice, a pogotovu nama, lokalnom stanovništvu, koji smo prinuđeni da svakodnevno koristimo taj put koji je u katastrofalnom stanju. Deonica puta na kojoj počinju radovi će biti kompletno nova, ne radi se samo reparacija. Pored toga što će biti kompletno rekonstruisan put će biti i proširen dva metra. Imaćete uskoro i prve fotke, naravno, čim uleti mehanizacija. :D

Rok za završetak puta je 31. decembar 2011. godine.
2vubwif.jpg
 
Ma to treba kompletan put da se rekonstruiše, a ne samo tih 12 km :notok:
Ispada da je ostatak puta od Batajnice do Novog Sada sasvim u redu, što nikako nije!
 
Slazem se! Taj put je mnogo lepsi i prijatniji za voznju od autoputa. :)
 
До Инђије још и ђене-ђене, али иза Инђије ка Новом Саду пут је заиста катастрофа. Стварно је трагично и провидно како се људи терају да користе аутопут. Ваљда ће ово бити почетак и да ће цела деоница бити реконструисана.
 
Wile E. Coyote":1yi074kw je napisao(la):
До Инђије још и ђене-ђене, али иза Инђије ка Новом Саду пут је заиста катастрофа. Стварно је трагично и провидно како се људи терају да користе аутопут. Ваљда ће ово бити почетак и да ће цела деоница бити реконструисана.
Ne pomažu ni najizdržljiviji džipovi koliko je rupa, izbočina, neravnina...
Jednom sam prošao tuda, i posle toga Yugo je odmah morao na servis spona, ramena, oštećeni amortizeri... :notok:
 
То су оне старе бетонске табле, каквих је било диљем бивше Југославије. Мислим да је ово последња деоница која је остављена у, што би агенти за некретнине рекли, "изворном" стању. Од Батајнице до Инђије су бетон вероватно само пресвукли асфалтом, јер се местимично-делимично појављују пукотине. Ипак, до Инђије се још некако и стигне. Кад се изађе из Инђије, крећу голе табле и ту је хаос. На неким местима (седло на Фрушкој гори, силазак ка Карловцима итд.) су пресвлачили асфалтом, али слаба вајда - свугде је и асфалт попуцао заједно са бетоном. Ту нема друге, него да се табле поваде и уради ваљана подлога.

Е, да, мали оф: од некадашње трасе полуаутопута до кружног тока на излазу из Инђије урађен је пут који је сасвим ОК. Има ли неких планова да се то даље продужи до уласка у Стару Пазову?
 
Odlicno setili su se konacno te deonice :) Ako je neko u mogucnosti nek okaci slike kada pocnu radovi
 
А може ли неко да објасникакве су то бетонске табле, када су постављане, и, уопште, окаква је то техника? Мени су интересантне јер сам их једино ту и видео
 
Не верујем да су пропале као на овом путу.

Иначе, то је вероватно техника градње путева у Југославији из 1950-их (исправите ме ако грешим). Цео "аутопут" "братство-јединство" је био од тих плоча. Како су на појединим деоницама грађени аутопутеви, бетон је превлачен (или мењан?) асфалтом. Део од Ниша ка Македонији је дуго година био од тих плоча, док се није схватило да аутопут туда неће скоро проћи, па је пут асфалтиран. Иначе, занимљиво је напоменути да је деоница од Београда ка Нишу и од Љубљане ка Загребу имала надвожњаке, који су, на жалост, били за 1+1 профил. Сећам се хаоса који је био кад су рушили те надвожњаке...
 
Матеја Бељан":2brn0tpo je napisao(la):
А може ли неко да објасникакве су то бетонске табле, када су постављане, и, уопште, окаква је то техника? Мени су интересантне јер сам их једино ту и видео
To je najstariji put u Srbiji, ili prvi te vrste, ispod je kocka ako se ne varam, pa su na nju išle te ploče. Pa kad se vozis iza šlepera, te ploće žvaću i pljuskaju vodu koja je u medjuvremenu dospela ispod, pa to sve zajedno kad zaledi i odmrzne na proleće bude bas pravo, rodeo... :)
 
Ako se ne varam i dalje u rumuniji dobar deo puteva,mislim cak i autoputeva ima betonske ploce ko te sto pominjete.

Zato je premijer vodio investitore helikotperom na lokacije da se ne bi truckali putevima.
 
vucko":2li2owzj je napisao(la):
Ako se ne varam i dalje u rumuniji dobar deo puteva,mislim cak i autoputeva ima betonske ploce ko te sto pominjete.

Zato je premijer vodio investitore helikotperom na lokacije da se ne bi truckali putevima.
Prošle godine onaj turčin se tudam trucko, a i norvežani oni kad su išli kod Pajtića, znam jer su panrduri stajali na svaki par stotina metara, čitavom maršutom.
 
Wile E. Coyote":2g1w58i9 je napisao(la):
То су оне старе бетонске табле, каквих је било диљем бивше Југославије. Мислим да је ово последња деоница која је остављена у, што би агенти за некретнине рекли, "изворном" стању. Од Батајнице до Инђије су бетон вероватно само пресвукли асфалтом, јер се местимично-делимично појављују пукотине. Ипак, до Инђије се још некако и стигне. Кад се изађе из Инђије, крећу голе табле и ту је хаос. На неким местима (седло на Фрушкој гори, силазак ка Карловцима итд.) су пресвлачили асфалтом, али слаба вајда - свугде је и асфалт попуцао заједно са бетоном. Ту нема друге, него да се табле поваде и уради ваљана подлога.

Е, да, мали оф: од некадашње трасе полуаутопута до кружног тока на излазу из Инђије урађен је пут који је сасвим ОК. Има ли неких планова да се то даље продужи до уласка у Стару Пазову?
Pa trebalo bi to da bude obilaznica oko Inđije, tamo od Pazove na ulazu u Inđiju, pa okolo, preko te petlje i pored Pepers livade, pa na onaj deo sto spaja M22/1 i E75, nekoliko kilometara od Inđije prema Novom Sadu. Dobar deo toga postoji. Što znači da sau Inđijsko i to uključenje, spojeni.
 
Вили је у праву за бивши аутопут "Братство и Јединство" и још увек га се и те како сећам, а поготово оног једноличног, а карактеристичног звука "так-так" кад точкови прелазе преко ивица тих бетонских плоча. Али нису бетонске плоче коришћене у градњи аутопутева само у бившој Југославији.

Бетонске плоче на аутопутевима у бившем ДДР-у постоје и дан данас, али наравно у много бољем одржаваном стању. Док је постојао ДДР често сам службено путовао тамо и то 95% колима. Било је баш дивота возити колима по њиховим (ДДР) аутопутевима, ово кажем у позитивном смислу, а прошао сам га уздуж и попреко.

И у западном делу Немачке на аутопуту А9 на делу између Нинберга и Хофа, мислим да су још остале бетонске плоче !

Ево једне слике аутопута А4 из 1990. године, Дрезден-Бауцен, према Пољској граници.

image hosting
 
Nick Slaughter":2ottytps je napisao(la):
Jednom sam prošao tuda, i posle toga Yugo je odmah morao na servis spona, ramena, oštećeni amortizeri... :notok:

Priznaj da si cepao Yuga 140 km/h! :lol:
 
spatiotecte":3n3aanv7 je napisao(la):
Nick Slaughter":3n3aanv7 je napisao(la):
Jednom sam prošao tuda, i posle toga Yugo je odmah morao na servis spona, ramena, oštećeni amortizeri... :notok:

Priznaj da si cepao Yuga 140 km/h! :lol:
Pa ja vozim svaki put u proseku 80-90 km/h, i ljudi me pretiču, a auto skače li skače ! :D
 
Konačno da su se setili i ove deonice. Vožnja tim putem je nepodnošljiva za putnika bilo kog drumskog vozila.
Kao što neko reče, ispod betonskih ploča su kamene kocke a prostor između ploča je zalivan katranom. Jedan deo od banstola je presvučen asfaltom ali bezuspešno. Čak su i rupe na betonskim pločama krpili asfaltom što je donekle gore nego da ih nisu zakrpili.
 
spatiotecte":2boazcg1 je napisao(la):
Nick Slaughter":2boazcg1 je napisao(la):
Jednom sam prošao tuda, i posle toga Yugo je odmah morao na servis spona, ramena, oštećeni amortizeri... :notok:

Priznaj da si cepao Yuga 140 km/h! :lol:
Sve i kad bi moglo ugraditi KERS sistem, i da montiram neko jedro a da vetar duva "u leđa", teško da bi dostigao tu brzinu sa Yugom :lol:
 
Nick Slaughter":2s0cziyy je napisao(la):
spatiotecte":2s0cziyy je napisao(la):
Nick Slaughter":2s0cziyy je napisao(la):
Jednom sam prošao tuda, i posle toga Yugo je odmah morao na servis spona, ramena, oštećeni amortizeri... :notok:

Priznaj da si cepao Yuga 140 km/h! :lol:
Sve i kad bi moglo ugraditi KERS sistem, i da montiram neko jedro a da vetar duva "u leđa", teško da bi dostigao tu brzinu sa Yugom :lol:

Ja vozio Juga 45A (900 kubika) na ibarskoj 145 km/h! Nije mu nista bilo. :)
Solidan je on, samo ne voli vodu... :D
 
Znači da više onog betonskog dela puta neće biti? JES!

Biciklom kad sam išao tuda, pa to sistematsko treskanje nekoliko kilometara je bilo horor, kao da vozim po stepenicama.
 
Ima takvih puteva jos po Srbiji. Znam jedan licno.
Paracin-Glavica-M5

Stari put za Zajecar. Novi M5 deo je napravljen po izgradnji autoputa zajedno sa mostom preko reke Crnice. Nesto pre skretanja za Popovac.

Ne znam da li su asflaltne ili betonske table ali je put katastrofa.
Poceli su nesto da ga krpe i to samo zato sto je M5 u prekidu zbog rekonstrukcije.
Znachi kad vozish po njemu kao da si u vozu. Stalno ono tup-tup udaranje izmedju ploca.
Retko se koristi taj put ali po njemu i dalje ide lokalni autobusni prevoz.



Još sam negde našao da se taj put vodi i dalje pod republickim mada nisam siguran.

Na tom putu se nalazi i stari izlaz na staru E75 sa delom starog E75 pravca.
Bas na samoj krivini autoputa.
Taj deo starog E75 izgleda ko u onoj seriji na H kanalu - Life after people. :)
 
Vrh