M22/1 aka stari Novosadski put, rekonstrukcija deonice Inđija-Banstol.

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

magnezijum
Novice
Postovi: 28
Pridružio se: Pon Okt 04, 2010 10:26 am
Lokacija: Beška
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 0

Postod magnezijum » Pon Avg 08, 2011 1:12 pm

U nerednih nekoliko dana otpočeće rekonstrukcija dela puta M22/1. Deonica koja se rekonstruiše duga je 12 kilometara, a počinje od gradskog bazena u Inđiji. Vrednost radova je 380 miliona dinara. Pripremni radovi su već počeli, geometri su izašli na teren i završili svoj deo posla, lokalna samouprava je odredila lokaciju za bacanje šuta, i za nekoliko dana počinje rekonstrukcija punim kapacitetom. Mnogima je poznato sadašnje stanje te deonice, a pogotovu nama, lokalnom stanovništvu, koji smo prinuđeni da svakodnevno koristimo taj put koji je u katastrofalnom stanju. Deonica puta na kojoj počinju radovi će biti kompletno nova, ne radi se samo reparacija. Pored toga što će biti kompletno rekonstruisan put će biti i proširen dva metra. Imaćete uskoro i prve fotke, naravno, čim uleti mehanizacija. :D

Rok za završetak puta je 31. decembar 2011. godine.
Slika
Poslednja izmena od magnezijum u Pon Avg 08, 2011 1:29 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Nick Slaughter
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 319
Pridružio se: Sre Jul 15, 2009 3:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 25
Pohvalio: 312

Postod Nick Slaughter » Pon Avg 08, 2011 1:45 pm

Ma to treba kompletan put da se rekonstruiše, a ne samo tih 12 km :notok:
Ispada da je ostatak puta od Batajnice do Novog Sada sasvim u redu, što nikako nije!
lento
Higher intermediate
Postovi: 520
Pridružio se: Pon Maj 23, 2011 12:34 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 29
Pohvalio: 465

Postod lento » Pon Avg 08, 2011 1:47 pm

Slazem se! Taj put je mnogo lepsi i prijatniji za voznju od autoputa. :)
Wile E. Coyote
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4723
Pridružio se: Sre Jul 15, 2009 6:31 pm
Lokacija: Munze Konza!
Kontakt:
Pohvaljen: 5
Pohvalio: 0

Postod Wile E. Coyote » Pon Avg 08, 2011 1:47 pm

До Инђије још и ђене-ђене, али иза Инђије ка Новом Саду пут је заиста катастрофа. Стварно је трагично и провидно како се људи терају да користе аутопут. Ваљда ће ово бити почетак и да ће цела деоница бити реконструисана.
Homer Jay: "Ko želi dostojanstvo, neka emigrira, ovo je zemlja za mazohiste... a ja sam jedan od njih."
Goldstein: "Što se nisi registrovao kao Њиле?"
mastercat: "93 strane o metrou bog te mazo, a od metroa ni milimetar"
GOJE: "Naši saobraćajni mozgovi najviše na svetu vole dve stvari: 1. SEMAFOR 2. 60km/h"
Nick Slaughter
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 319
Pridružio se: Sre Jul 15, 2009 3:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 25
Pohvalio: 312

Postod Nick Slaughter » Pon Avg 08, 2011 2:00 pm

Wile E. Coyote napisao:До Инђије још и ђене-ђене, али иза Инђије ка Новом Саду пут је заиста катастрофа. Стварно је трагично и провидно како се људи терају да користе аутопут. Ваљда ће ово бити почетак и да ће цела деоница бити реконструисана.

Ne pomažu ni najizdržljiviji džipovi koliko je rupa, izbočina, neravnina...
Jednom sam prošao tuda, i posle toga Yugo je odmah morao na servis spona, ramena, oštećeni amortizeri... :notok:
Wile E. Coyote
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4723
Pridružio se: Sre Jul 15, 2009 6:31 pm
Lokacija: Munze Konza!
Kontakt:
Pohvaljen: 5
Pohvalio: 0

Postod Wile E. Coyote » Pon Avg 08, 2011 2:06 pm

То су оне старе бетонске табле, каквих је било диљем бивше Југославије. Мислим да је ово последња деоница која је остављена у, што би агенти за некретнине рекли, "изворном" стању. Од Батајнице до Инђије су бетон вероватно само пресвукли асфалтом, јер се местимично-делимично појављују пукотине. Ипак, до Инђије се још некако и стигне. Кад се изађе из Инђије, крећу голе табле и ту је хаос. На неким местима (седло на Фрушкој гори, силазак ка Карловцима итд.) су пресвлачили асфалтом, али слаба вајда - свугде је и асфалт попуцао заједно са бетоном. Ту нема друге, него да се табле поваде и уради ваљана подлога.

Е, да, мали оф: од некадашње трасе полуаутопута до кружног тока на излазу из Инђије урађен је пут који је сасвим ОК. Има ли неких планова да се то даље продужи до уласка у Стару Пазову?
Poslednja izmena od Wile E. Coyote u Pon Avg 08, 2011 2:09 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Homer Jay: "Ko želi dostojanstvo, neka emigrira, ovo je zemlja za mazohiste... a ja sam jedan od njih."
Goldstein: "Što se nisi registrovao kao Њиле?"
mastercat: "93 strane o metrou bog te mazo, a od metroa ni milimetar"
GOJE: "Naši saobraćajni mozgovi najviše na svetu vole dve stvari: 1. SEMAFOR 2. 60km/h"
incidente
Intermediate
Postovi: 186
Pridružio se: Čet Feb 10, 2011 3:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6
Pohvalio: 14

Postod incidente » Pon Avg 08, 2011 2:38 pm

Odlicno setili su se konacno te deonice :) Ako je neko u mogucnosti nek okaci slike kada pocnu radovi
Матеја Бељан
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3010
Pridružio se: Čet Jun 26, 2008 10:34 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 71
Pohvalio: 16

Postod Матеја Бељан » Pon Avg 08, 2011 3:53 pm

А може ли неко да објасникакве су то бетонске табле, када су постављане, и, уопште, окаква је то техника? Мени су интересантне јер сам их једино ту и видео
RockerSVK
Higher intermediate
Postovi: 928
Pridružio se: Sub Apr 28, 2007 12:24 pm
Lokacija: Pressburg
Kontakt:
Pohvaljen: 16
Pohvalio: 9

Postod RockerSVK » Pon Avg 08, 2011 7:50 pm

Бетонске табле су и на неким путевима у Словачкој, баш одвратно...
Wile E. Coyote
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4723
Pridružio se: Sre Jul 15, 2009 6:31 pm
Lokacija: Munze Konza!
Kontakt:
Pohvaljen: 5
Pohvalio: 0

Postod Wile E. Coyote » Pon Avg 08, 2011 8:58 pm

Не верујем да су пропале као на овом путу.

Иначе, то је вероватно техника градње путева у Југославији из 1950-их (исправите ме ако грешим). Цео "аутопут" "братство-јединство" је био од тих плоча. Како су на појединим деоницама грађени аутопутеви, бетон је превлачен (или мењан?) асфалтом. Део од Ниша ка Македонији је дуго година био од тих плоча, док се није схватило да аутопут туда неће скоро проћи, па је пут асфалтиран. Иначе, занимљиво је напоменути да је деоница од Београда ка Нишу и од Љубљане ка Загребу имала надвожњаке, који су, на жалост, били за 1+1 профил. Сећам се хаоса који је био кад су рушили те надвожњаке...
Homer Jay: "Ko želi dostojanstvo, neka emigrira, ovo je zemlja za mazohiste... a ja sam jedan od njih."
Goldstein: "Što se nisi registrovao kao Њиле?"
mastercat: "93 strane o metrou bog te mazo, a od metroa ni milimetar"
GOJE: "Naši saobraćajni mozgovi najviše na svetu vole dve stvari: 1. SEMAFOR 2. 60km/h"
magnezijum
Novice
Postovi: 28
Pridružio se: Pon Okt 04, 2010 10:26 am
Lokacija: Beška
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 0

Postod magnezijum » Uto Avg 09, 2011 12:25 am

Матеја Бељан napisao:А може ли неко да објасникакве су то бетонске табле, када су постављане, и, уопште, окаква је то техника? Мени су интересантне јер сам их једино ту и видео

To je najstariji put u Srbiji, ili prvi te vrste, ispod je kocka ako se ne varam, pa su na nju išle te ploče. Pa kad se vozis iza šlepera, te ploće žvaću i pljuskaju vodu koja je u medjuvremenu dospela ispod, pa to sve zajedno kad zaledi i odmrzne na proleće bude bas pravo, rodeo... :)
Poslednja izmena od magnezijum u Uto Avg 09, 2011 12:27 am, izmenjeno 1 put ukupno.
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 15626
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 1438
Pohvalio: 218

Postod vucko » Uto Avg 09, 2011 12:27 am

Ako se ne varam i dalje u rumuniji dobar deo puteva,mislim cak i autoputeva ima betonske ploce ko te sto pominjete.

Zato je premijer vodio investitore helikotperom na lokacije da se ne bi truckali putevima.
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
magnezijum
Novice
Postovi: 28
Pridružio se: Pon Okt 04, 2010 10:26 am
Lokacija: Beška
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 0

Postod magnezijum » Uto Avg 09, 2011 12:30 am

vucko napisao:Ako se ne varam i dalje u rumuniji dobar deo puteva,mislim cak i autoputeva ima betonske ploce ko te sto pominjete.

Zato je premijer vodio investitore helikotperom na lokacije da se ne bi truckali putevima.

Prošle godine onaj turčin se tudam trucko, a i norvežani oni kad su išli kod Pajtića, znam jer su panrduri stajali na svaki par stotina metara, čitavom maršutom.
magnezijum
Novice
Postovi: 28
Pridružio se: Pon Okt 04, 2010 10:26 am
Lokacija: Beška
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 0

Postod magnezijum » Uto Avg 09, 2011 12:34 am

Wile E. Coyote napisao:То су оне старе бетонске табле, каквих је било диљем бивше Југославије. Мислим да је ово последња деоница која је остављена у, што би агенти за некретнине рекли, "изворном" стању. Од Батајнице до Инђије су бетон вероватно само пресвукли асфалтом, јер се местимично-делимично појављују пукотине. Ипак, до Инђије се још некако и стигне. Кад се изађе из Инђије, крећу голе табле и ту је хаос. На неким местима (седло на Фрушкој гори, силазак ка Карловцима итд.) су пресвлачили асфалтом, али слаба вајда - свугде је и асфалт попуцао заједно са бетоном. Ту нема друге, него да се табле поваде и уради ваљана подлога.

Е, да, мали оф: од некадашње трасе полуаутопута до кружног тока на излазу из Инђије урађен је пут који је сасвим ОК. Има ли неких планова да се то даље продужи до уласка у Стару Пазову?

Pa trebalo bi to da bude obilaznica oko Inđije, tamo od Pazove na ulazu u Inđiju, pa okolo, preko te petlje i pored Pepers livade, pa na onaj deo sto spaja M22/1 i E75, nekoliko kilometara od Inđije prema Novom Sadu. Dobar deo toga postoji. Što znači da sau Inđijsko i to uključenje, spojeni.
Poslednja izmena od magnezijum u Uto Avg 09, 2011 12:37 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Гага
Expert
Postovi: 8431
Pridružio se: Sre Dec 08, 2010 7:33 pm
Lokacija: Бежанијска коса
Kontakt:
Pohvaljen: 6538
Pohvalio: 12325

Postod Гага » Uto Avg 09, 2011 1:25 am

Вили је у праву за бивши аутопут "Братство и Јединство" и још увек га се и те како сећам, а поготово оног једноличног, а карактеристичног звука "так-так" кад точкови прелазе преко ивица тих бетонских плоча. Али нису бетонске плоче коришћене у градњи аутопутева само у бившој Југославији.

Бетонске плоче на аутопутевима у бившем ДДР-у постоје и дан данас, али наравно у много бољем одржаваном стању. Док је постојао ДДР често сам службено путовао тамо и то 95% колима. Било је баш дивота возити колима по њиховим (ДДР) аутопутевима, ово кажем у позитивном смислу, а прошао сам га уздуж и попреко.

И у западном делу Немачке на аутопуту А9 на делу између Нинберга и Хофа, мислим да су још остале бетонске плоче !

Ево једне слике аутопута А4 из 1990. године, Дрезден-Бауцен, према Пољској граници.
Slika
image hosting
spatiotecte
Expert
Postovi: 8451
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4544
Pohvalio: 1100

Postod spatiotecte » Uto Avg 09, 2011 3:28 am

Nick Slaughter napisao:Jednom sam prošao tuda, i posle toga Yugo je odmah morao na servis spona, ramena, oštećeni amortizeri... :notok:


Priznaj da si cepao Yuga 140 km/h! :lol:
Poslednja izmena od spatiotecte u Uto Avg 09, 2011 3:34 am, izmenjeno 1 put ukupno.
magnezijum
Novice
Postovi: 28
Pridružio se: Pon Okt 04, 2010 10:26 am
Lokacija: Beška
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 0

Postod magnezijum » Sre Avg 10, 2011 9:39 pm

spatiotecte napisao:
Nick Slaughter napisao:Jednom sam prošao tuda, i posle toga Yugo je odmah morao na servis spona, ramena, oštećeni amortizeri... :notok:


Priznaj da si cepao Yuga 140 km/h! :lol:

Pa ja vozim svaki put u proseku 80-90 km/h, i ljudi me pretiču, a auto skače li skače ! :D
Poslednja izmena od magnezijum u Sre Avg 10, 2011 9:39 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Železničar
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 330
Pridružio se: Ned Nov 23, 2008 4:00 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 89
Pohvalio: 293

Postod Železničar » Sre Avg 10, 2011 9:55 pm

Konačno da su se setili i ove deonice. Vožnja tim putem je nepodnošljiva za putnika bilo kog drumskog vozila.
Kao što neko reče, ispod betonskih ploča su kamene kocke a prostor između ploča je zalivan katranom. Jedan deo od banstola je presvučen asfaltom ali bezuspešno. Čak su i rupe na betonskim pločama krpili asfaltom što je donekle gore nego da ih nisu zakrpili.
Poslednja izmena od Železničar u Sre Avg 10, 2011 9:58 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Wile E. Coyote
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4723
Pridružio se: Sre Jul 15, 2009 6:31 pm
Lokacija: Munze Konza!
Kontakt:
Pohvaljen: 5
Pohvalio: 0

Postod Wile E. Coyote » Sre Avg 10, 2011 10:02 pm

Železničar napisao:prostor između ploča je zalivan katranom

...којег одавно више нема и између смерова расте трава.
Homer Jay: "Ko želi dostojanstvo, neka emigrira, ovo je zemlja za mazohiste... a ja sam jedan od njih."
Goldstein: "Što se nisi registrovao kao Њиле?"
mastercat: "93 strane o metrou bog te mazo, a od metroa ni milimetar"
GOJE: "Naši saobraćajni mozgovi najviše na svetu vole dve stvari: 1. SEMAFOR 2. 60km/h"
Nick Slaughter
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 319
Pridružio se: Sre Jul 15, 2009 3:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 25
Pohvalio: 312

Postod Nick Slaughter » Čet Avg 11, 2011 10:16 am

spatiotecte napisao:
Nick Slaughter napisao:Jednom sam prošao tuda, i posle toga Yugo je odmah morao na servis spona, ramena, oštećeni amortizeri... :notok:


Priznaj da si cepao Yuga 140 km/h! :lol:

Sve i kad bi moglo ugraditi KERS sistem, i da montiram neko jedro a da vetar duva "u leđa", teško da bi dostigao tu brzinu sa Yugom :lol:
Poslednja izmena od Nick Slaughter u Čet Avg 11, 2011 10:22 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Wile E. Coyote
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4723
Pridružio se: Sre Jul 15, 2009 6:31 pm
Lokacija: Munze Konza!
Kontakt:
Pohvaljen: 5
Pohvalio: 0

Postod Wile E. Coyote » Čet Avg 11, 2011 8:45 pm

На низбрдици?
Homer Jay: "Ko želi dostojanstvo, neka emigrira, ovo je zemlja za mazohiste... a ja sam jedan od njih."
Goldstein: "Što se nisi registrovao kao Њиле?"
mastercat: "93 strane o metrou bog te mazo, a od metroa ni milimetar"
GOJE: "Naši saobraćajni mozgovi najviše na svetu vole dve stvari: 1. SEMAFOR 2. 60km/h"
spatiotecte
Expert
Postovi: 8451
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4544
Pohvalio: 1100

Postod spatiotecte » Čet Avg 11, 2011 8:52 pm

Nick Slaughter napisao:
spatiotecte napisao:
Nick Slaughter napisao:Jednom sam prošao tuda, i posle toga Yugo je odmah morao na servis spona, ramena, oštećeni amortizeri... :notok:


Priznaj da si cepao Yuga 140 km/h! :lol:

Sve i kad bi moglo ugraditi KERS sistem, i da montiram neko jedro a da vetar duva "u leđa", teško da bi dostigao tu brzinu sa Yugom :lol:


Ja vozio Juga 45A (900 kubika) na ibarskoj 145 km/h! Nije mu nista bilo. :)
Solidan je on, samo ne voli vodu... :D
Гага
Expert
Postovi: 8431
Pridružio se: Sre Dec 08, 2010 7:33 pm
Lokacija: Бежанијска коса
Kontakt:
Pohvaljen: 6538
Pohvalio: 12325

Postod Гага » Pet Avg 12, 2011 1:34 am

Значи ништа без Југића:

Slika
adult image hosting

а прочитајте и ово: http://www.24sata.rs/vesti/svet/vest/u-britaniji-traze-retkog-juga/10019.phtml
jlaki
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2559
Pridružio se: Sre Mar 07, 2007 3:29 pm
Lokacija: Novi Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 204
Pohvalio: 40

Postod jlaki » Pet Avg 12, 2011 10:59 pm

Znači da više onog betonskog dela puta neće biti? JES!

Biciklom kad sam išao tuda, pa to sistematsko treskanje nekoliko kilometara je bilo horor, kao da vozim po stepenicama.
Stop automobilizaciji Beograda!
edgeman
Intermediate
Postovi: 427
Pridružio se: Sub Mar 26, 2011 11:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 156
Pohvalio: 97

Postod edgeman » Uto Avg 16, 2011 11:15 pm

Ima takvih puteva jos po Srbiji. Znam jedan licno.
Paracin-Glavica-M5

Stari put za Zajecar. Novi M5 deo je napravljen po izgradnji autoputa zajedno sa mostom preko reke Crnice. Nesto pre skretanja za Popovac.

Ne znam da li su asflaltne ili betonske table ali je put katastrofa.
Poceli su nesto da ga krpe i to samo zato sto je M5 u prekidu zbog rekonstrukcije.
Znachi kad vozish po njemu kao da si u vozu. Stalno ono tup-tup udaranje izmedju ploca.
Retko se koristi taj put ali po njemu i dalje ide lokalni autobusni prevoz.

Slika

Još sam negde našao da se taj put vodi i dalje pod republickim mada nisam siguran.

Na tom putu se nalazi i stari izlaz na staru E75 sa delom starog E75 pravca.
Bas na samoj krivini autoputa.
Taj deo starog E75 izgleda ko u onoj seriji na H kanalu - Life after people. :)

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Bing [Bot], Karlo del Ponte, komshija1, Tza3 i 7 gosta