M22/1 aka stari Novosadski put, rekonstrukcija deonice Inđija-Banstol.

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

ranko999
Intermediate
Postovi: 205
Pridružio se: Sub Apr 03, 2010 1:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1
Pohvalio: 0

Postod ranko999 » Pet Nov 18, 2011 1:33 am

Apsolutno se slazem sa drugom Njiletom, kao da sam ja pisao post. Nego, jel moze neko da me podseti kad je radjena desna traka autoputa od Batajnice prema naplatnoj rampi? Meni se cini mozda da ima 7-8 godina i mislim da bi mogla na ponovno presvlacenje jer je katastrofalna, ali mislim da je los i donji stroj koji je zapravo uzrok problema... :(
Nick Slaughter
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 342
Pridružio se: Sre Jul 15, 2009 3:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 53
Pohvalio: 321

Postod Nick Slaughter » Pet Nov 18, 2011 11:03 am

Eeeeeeeh gde bi Serbiji bio kraj kada bi se radilo temeljno, sveobuuhvatno i po propisu :(
Ovako u 21. veku mi ne možemo da sastavimo sve ukupno 100 km kvalitetnog puta, svaki vozač je u stalnom grču i strepnji gde će da naleti na rupu na kolovozu...
orion
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1957
Pridružio se: Čet Sep 11, 2008 11:17 am
Lokacija: Beograd
Pohvaljen: 659
Pohvalio: 0

Postod orion » Pon Nov 21, 2011 10:23 am

Wile E. Coyote napisao:Прођох данас путем и могу рећи да сам прилично разочаран. Не квалитетом радова (оно што су урадили је екстра), него обимом.

Кад се крене од НС ка ИН, још увек има бетонских плоча, све до испред Гладноша (знао сам да није у току била реконструкција целог потеза, али ових пар километара је стварно жешћа глупост). Затим почиње стварно екстра пут, још увек се ради са стране, али убрзо ће бити готово. Онда се наилази на Бешчанску раскрсницу, која се очигледно још увек ради, а затим поново на екстра пут. Успут се наилази на одвајање за аутопут и будућу обилазницу око Инђије. Проблем је што је та раскрсница и даље онако јадна као што је била. Надао сам се кружном току, али није направљена чак ни трака за скретање! Ако неко мисли да то није екстремно опасно, јер ће се сад јурити путем много брже, не знам...

Елем, даље се долази до пумпе на улазу у Инђију. Одатле поново почињу бетонске табле! Значи, тај део од пумпе до базена нису ни такли. Још једно у низу половичних решења...


Имао сам прилику возим реконструисаном деоницом, колико се ја сећам мислим да је одрађена најгора деоница, а реално комплетан пут од НС до Бг захтева реконструкцију. Видим да се ради доста и са стране, делује ми као да се праве помоћни путеви за пољопривредна возила, волео бих да сам у праву пошто велики проблем представљају трактори када је сезона послова а сада ће то доћи до изражаја када се саобраћај убрза и додатно оптерети.
Не сумњам да ће убрзо решити тај део пред улаз у Инђију а мислим кад га среде га ће полиција имати пуне руке посла. Обично стоје после базена, и сада доста заустављају иако пут не мотивише да се притисне гас.
ranko999
Intermediate
Postovi: 205
Pridružio se: Sub Apr 03, 2010 1:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1
Pohvalio: 0

Postod ranko999 » Pon Nov 21, 2011 11:12 am

Da, ali tu je pad, pa ako nisi dovoljno oprezan ode auto malo brze od 50-60... Zato tu cekaju u zasedi.
ranko999
Intermediate
Postovi: 205
Pridružio se: Sub Apr 03, 2010 1:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1
Pohvalio: 0

Postod ranko999 » Čet Mar 15, 2012 10:52 am

Evo stize prolece, da li se zna nesto oko nastavka radova?
Nebojsa
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2608
Pridružio se: Pet Avg 12, 2011 6:26 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1472
Pohvalio: 586

Postod Nebojsa » Pon Apr 16, 2012 3:25 pm

I mene zanima, jel prolazio neko skoro, dokle se stiglo, ima li nekih informacija?
Železničar
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 330
Pridružio se: Ned Nov 23, 2008 4:00 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 89
Pohvalio: 293

Postod Železničar » Uto Apr 17, 2012 11:30 am

Prema nekim informacijama koje sam čuo, put se zatvara 20. aprila i to od Ravnog Banstola, granica između opština Karlovci i Inđija, do mesta dokle je put urađen prošle godine.
Samo toliko znam a da li će se zaista raditi na tom celom potezu ili ne, to ne znam.
smirgla
Beginner
Postovi: 33
Pridružio se: Sub Mar 26, 2011 11:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 23
Pohvalio: 0

Postod smirgla » Čet Apr 19, 2012 10:34 am

AMSS:
M - 22.1 DEONICA GLADNOŠ - INĐIJA
Detalji
Na državnom putu I reda M-22.1, deonica Gladnoš-Inđija, u periodima:
1. Od 09.04. - 20.04.2012.g., radovi će se obavljati uz naizmenično propuštanje vozila.
2. Od 20.04. - 15.06.2012.g. SAOBRAĆAJ ĆE BITI POTPUNO OBUSTAVLJEN,a zbog asfaltiranja ove deonice.
3. Radovi će biti obezbeđeni adekvatnom saobraćajnom opremom i signalizacijom.
4. Alternativni pravac za sva vozila je Inđija-Ruma-Irig-Novi Sad i obrnuto.
geza
Korisnikov avatar
Novice
Postovi: 5
Pridružio se: Čet Sep 08, 2011 12:51 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 0

Postod geza » Uto Maj 08, 2012 1:10 pm

Stari put BG-NS, radovi na deonici od Inđije do raskrsnice Maradik-Beška. Prema nekim najavam ovaj deo će biti gotov ove nedelje, pa se posle sele prema NS. Još uvek ne znam da li će po završetku odmah i pustiti saobraćaj.

Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika
mekbejn
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4348
Pridružio se: Uto Jul 13, 2010 9:01 am
Lokacija: 44.835749,20.411082
Kontakt:
Pohvaljen: 1458
Pohvalio: 5404

Postod mekbejn » Uto Maj 08, 2012 1:27 pm

Biće pravo uživanje voziti ovim putem kad se bude presvukao. Ko ne žuri, daleko je lepši predeo za vožnju nego autoput.
Relja: Srbin je u 19. veku pronašao obrtno magnetno polje, a u 21. je izumeo parkiranje u kružnom toku.
Železničar
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 330
Pridružio se: Ned Nov 23, 2008 4:00 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 89
Pohvalio: 293

Postod Železničar » Uto Maj 08, 2012 2:56 pm

geza napisao:Stari put BG-NS, radovi na deonici od Inđije do raskrsnice Maradik-Beška. Prema nekim najavam ovaj deo će biti gotov ove nedelje, pa se posle sele prema NS. Još uvek ne znam da li će po završetku odmah i pustiti saobraćaj.



Na koji deo prema Novom Sadu treba da se presele? Da li će raditi do Karlovaca tj. Banstola?
geza
Korisnikov avatar
Novice
Postovi: 5
Pridružio se: Čet Sep 08, 2011 12:51 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 0

Postod geza » Uto Maj 08, 2012 7:37 pm

Ove nedelje se radi deonica od Inđije do raskrsnice Maradik-Beška, a sledeće od raskrsnice do Banstola (čortanovačke raskrsnice). Deo od Banstola do Karlovaca je, koliko sam čuo od Ješića, u planu za drugu polovinu godine.
geza
Korisnikov avatar
Novice
Postovi: 5
Pridružio se: Čet Sep 08, 2011 12:51 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 0

Postod geza » Sub Maj 12, 2012 12:02 pm

Završen je i pušten u saobraćaj deo puta od Inđije do raskrsnice Maradik-Beška. Pa skoro završen :) .
100 metara pre same raskrsnice treba još da se asfaltira jedan veći deo od, nagađam, 200 m dužine i 20 m širine. Treba paziti na prelaz između novog i starog asfalta, jer je ostavljen dosta visok stepenik. I ne pokušavajte da siđete sa puta, ništa nije nasuto pored, tako da možete da bez problema da oštetite kola. Za putnike namernike koji iz BG idu za NS prohodna trasa je Inđija-Beška-Čortanovci-Karlovci.

Slika
Nebojsa
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2608
Pridružio se: Pet Avg 12, 2011 6:26 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1472
Pohvalio: 586

Postod Nebojsa » Sub Maj 12, 2012 5:11 pm

geza napisao:Ove nedelje se radi deonica od Inđije do raskrsnice Maradik-Beška, a sledeće od raskrsnice do Banstola (čortanovačke raskrsnice). Deo od Banstola do Karlovaca je, koliko sam čuo od Ješića, u planu za drugu polovinu godine.




Bravo za sve informacije, da zavrse sto pre i taj preostali deo do Karlovaca pa sa uzivanjem da se vozimo novim putem do N.S.! :)
jlaki
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2564
Pridružio se: Sre Mar 07, 2007 3:29 pm
Lokacija: Novi Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 210
Pohvalio: 44

Postod jlaki » Pon Maj 14, 2012 7:57 pm

Uf, zove me da opalim biciklom preko njega!
Stop automobilizaciji Beograda!
orion
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1957
Pridružio se: Čet Sep 11, 2008 11:17 am
Lokacija: Beograd
Pohvaljen: 659
Pohvalio: 0

Postod orion » Pon Maj 28, 2012 11:23 am

Пут је блокиран од Бешке. Скренуо сам десно у намери да се укључим на аутопут међутим кад сам дошао до укључења било је јако конфузно. Морао сам да станем са стране да видим како је то организовано , док сам гледао неки су хтели да се укључе видели да не могу и вратили се. Коначно је неко ко зна наишао и прошао поред препрека, прилазни пут има стрелице у контра правцу (као да се укључујете на искључењу) и на крају уредно стоји наплатна кућица и регуларно укључење на аутопут.У шали сам питао радника на каси какво је ово укључење а он ми одговара као да сам у праву и да јесте мало збуњујуће :rolleyes: .

едит:
Наравно платио сам 240 дин за 30км вожње по оваквом путу
http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?pid=187933#p187933
Poslednja izmena od orion u Pon Maj 28, 2012 11:32 am, izmenjeno 1 put ukupno.
mekbejn
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4348
Pridružio se: Uto Jul 13, 2010 9:01 am
Lokacija: 44.835749,20.411082
Kontakt:
Pohvaljen: 1458
Pohvalio: 5404

Postod mekbejn » Pon Maj 28, 2012 2:36 pm

Zna li neko kakav je put od Indjije preko Maradika i Krušedola ka Irigu? Takođe, da li je taj deo sad prohodan?

Treba da idem na svadbu u Futog za vikend, pa sam mislio da idem tim putem a onda preko Iriškog venca. Dosadio mi je autoput a m22.1 nije u potpunosti prohodan. Takođe, nikad nisam išao na Iriški venac, a interesantna mi je Fruška gora.
Dakle, ovim putem, da ili ne?

Alternativa (malo dalja) mi je ovo, preko Rume za Irig, mada izgleda kao bespotrebno kruženje...

Slika

Prema Google maps, kojim god putem da krenem, razlika je +/-10ak km.
Poslednja izmena od mekbejn u Pon Maj 28, 2012 2:40 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Relja: Srbin je u 19. veku pronašao obrtno magnetno polje, a u 21. je izumeo parkiranje u kružnom toku.
GOJE
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3247
Pridružio se: Uto Apr 15, 2008 10:35 am
Lokacija: Dort Yol
Kontakt:
Pohvaljen: 3323
Pohvalio: 2233

Postod GOJE » Pon Maj 28, 2012 3:06 pm

Put preko Maradika i Krušedola je dakako zanimljiviji od prikazanog, ali ne znam da li funkcioniše deonica od Inđije do Maradika, zbog rekonstrukcije.

Svakako može da se ide autoputem, pa preko Beške na Maradik, tako je dramatično brže nego preko M22.
....Frizurica sređena, pomorandža ceđena...Brodski podovi, morski plodovi...Podno grijanje, intimno brijanje...
http://www.youtube.com/watch?v=qnPZy3vHmsA
mekbejn
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4348
Pridružio se: Uto Jul 13, 2010 9:01 am
Lokacija: 44.835749,20.411082
Kontakt:
Pohvaljen: 1458
Pohvalio: 5404

Postod mekbejn » Pon Maj 28, 2012 3:13 pm

Baš ta deonica Inđija Maradik me interesuje. Bilo je reči da treba da bude puštena ali ne znam aktuelnu situaciju zato i pitam.

A takođe me interesuje i u kakvom je stanju put preko Iriškog venca (ne bih da putujem 2h do Futoga... :))
Relja: Srbin je u 19. veku pronašao obrtno magnetno polje, a u 21. je izumeo parkiranje u kružnom toku.
Gargoyle
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 324
Pridružio se: Uto Sep 20, 2011 10:22 am
Kontakt:
Pohvaljen: 51
Pohvalio: 24

Postod Gargoyle » Pon Maj 28, 2012 3:17 pm

mekbejn napisao:Zna li neko kakav je put od Indjije preko Maradika i Krušedola ka Irigu? Takođe, da li je taj deo sad prohodan?

Treba da idem na svadbu u Futog za vikend, pa sam mislio da idem tim putem a onda preko Iriškog venca. Dosadio mi je autoput a m22.1 nije u potpunosti prohodan. Takođe, nikad nisam išao na Iriški venac, a interesantna mi je Fruška gora.
Dakle, ovim putem, da ili ne?

Alternativa (malo dalja) mi je ovo, preko Rume za Irig, mada izgleda kao bespotrebno kruženje...


Prema Google maps, kojim god putem da krenem, razlika je +/-10ak km.


taj put je uzan, pomalo krivudav, ali svakako neopterećen saobraćajem i zanimljiv je, išao sam bajkom tuda, od iriga dalje je jedan od najopterećenijih puteva u zemlji.

edit:
nije loša varijanta stara pazova - golubinci - ruma - vrdnik - skela - futog, izbegne se venac i ns, pitanje da li skela još uvek radi
Poslednja izmena od Gargoyle u Pon Maj 28, 2012 3:22 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
severian
Intermediate
Postovi: 116
Pridružio se: Uto Jul 17, 2007 3:24 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 99
Pohvalio: 38

Postod severian » Pon Maj 28, 2012 3:42 pm

Put od raskrsnice za Bešku (na M-22) preko Meredika na Krušedol (selo, pa levo na manastir) i dalje na Irig je u veoma solidnom stanju. Malo je uzak i ima traktora pa pažnja. Izlazi u Irigu odmah iza stadiona, tačno na ulazu u mesto (spaja se na put iz Rume).

Druga alternativa ti je od M-22 na Meredik i Krušedol selo, pa umesto ka manastiru desno na greben Fruške Gore. Onda grebenskim putem (pored Čota) ma Iriški Venac i dalje na magistralu ka NS. Ovako ti je kraće, ali je MNOGO lošiji put (deo oko Crnog Čota je katastrofa). Ako ideš autom, predlažem prvu alternativu.
Gargoyle
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 324
Pridružio se: Uto Sep 20, 2011 10:22 am
Kontakt:
Pohvaljen: 51
Pohvalio: 24

Postod Gargoyle » Uto Maj 29, 2012 10:08 am

izgleda da je ipak najbolje ili autoputem ili preko rume (isto autoputem) ako već hoće da ide preko f.g.
Poslednja izmena od Gargoyle u Uto Maj 29, 2012 10:10 am, izmenjeno 1 put ukupno.
mekbejn
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4348
Pridružio se: Uto Jul 13, 2010 9:01 am
Lokacija: 44.835749,20.411082
Kontakt:
Pohvaljen: 1458
Pohvalio: 5404

Postod mekbejn » Uto Maj 29, 2012 10:20 am

I dalje mi je ta varijanta M22 Indjija, preko Maradika i Krušedola ka Irigu aktuelna. Samo što još nisam saznao konkretno da li može tuda da se prođe.
Idem kolima.
Relja: Srbin je u 19. veku pronašao obrtno magnetno polje, a u 21. je izumeo parkiranje u kružnom toku.
orion
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1957
Pridružio se: Čet Sep 11, 2008 11:17 am
Lokacija: Beograd
Pohvaljen: 659
Pohvalio: 0

Postod orion » Sre Maj 30, 2012 9:41 am

Када се среди ова деоница мислим да ће бити преоптерећена уколико се не направе наплатне рампе на свим искључењима са аутопута па наплата путарине крене по км уместо једнократних 240 дин.
Arnorian
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1148
Pridružio se: Ned Jul 11, 2010 9:09 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 87
Pohvalio: 22

Postod Arnorian » Sre Maj 30, 2012 9:52 am

Колика ће бити путарина Бг-НС, око 170 динара?

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Google [Bot] i 3 gosta