Stranica 4 od 4

Poslato: Sre Maj 30, 2012 10:23 am
od orion
вероватно, али путарина до НС није такво дерање као што деру на релацијама између где се плаћа 240 дин за пар км а реално би било мање од 5о дин и због тога ће сви да користе М22 од локалаца, људи који имају викендице а живе у БГ и НС...

Poslato: Sre Maj 30, 2012 10:54 am
od mekbejn
Pa čekaj, ako će za lokalne potrebe (par km po autoputu) korišćenje autoputa biti jeftinije, onda će uvođenjem tih parcijalnih putarina ljudi manje koristiti M22 a ne više?

Poslato: Sre Maj 30, 2012 11:25 am
od orion
па сигурно ће се пре реконструисати М22 него што се изграде све рампе на аутопуту зато сам мислио да ће бити гужва на М22.

Poslato: Sre Maj 30, 2012 11:31 am
od mekbejn
Aha. Možda si u pravu, ali ne bih rekao da je M22 i do sada bio baš toliko loš da su ljudi masovno davali po 250 din (pa puta 2 ako idu u oba smera) da bi stigli do Pazova ili Inđije. A možda i grešim :)

Poslato: Sre Maj 30, 2012 11:49 am
od orion
Па до Инђије и није проблем доћи, више није проблем ни до Бешке. Ја сам увек избегавао оне плоче које су биле после Инђије, било да идем преко Сурдука, било преко Фрушке Горе или аутопут ако журим. Када се реконструише М22 онда нећу имати дилему, добар пут, не плаћа се путарина и додатно је НС ближи за 10ак км него када се иде аутопутем.

Poslato: Sre Maj 30, 2012 12:19 pm
od severian
mekbejn napisao:I dalje mi je ta varijanta M22 Indjija, preko Maradika i Krušedola ka Irigu aktuelna. Samo što još nisam saznao konkretno da li može tuda da se prođe.
Idem kolima.


Može da se prođe, rekoh ti. Uopšte nije loš put. Malo je uzak i ima traktora, kao i većina puteva treće kategorije.

Slobodno.

Poslato: Sre Maj 30, 2012 12:38 pm
od mekbejn
Super, hvala. Mislio sam na to da li može da se prođe pošto se radi M22 posle Inđije.

Poslato: Sre Maj 30, 2012 1:34 pm
od orion
М22 се ради после скретања за Бешку.

Poslato: Pet Jun 08, 2012 4:15 pm
od geza
Deonica starog puta BG-NS, od raskrsnice Maradik-Beška do nekih 2 km pre čortanovačke raskrsnice.

Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika

Još se radi nešto sitno oko autobuskih stajališta i neki sitni delovi puta. Puštanje u saobraćaj najverovatnije za nedelju dana.

Dodatak :)

Završen put M22.1!
http://www.indjija.net/code/navigate.php?Id=4&idvest=8205

Kompanija "Vojput" iz Subotice završiće danas (8. jun) radove na rehabilitaciji kolovoza na magistralnom putu M22.1, deonica Gladnoš - Inđija.

Zabrana saobraćaja će prestati da važi i saobraćaj će moći nesmetano da se odvija od 18 sati.

Put M22.1 datira iz perioda pred II Svetski rat, napravljen je od betonskih ploča i nikada nije u potpunosti rekonstruisan, mada je nebrojeno puta prepravljan i krpljen.

Saobraćajnica je sada potpuno rekonstruisana i proširena za dva metra. Izgrađen je potpuno novi put, a stari je uklonjen.

Re: M22/1 aka stari Novosadski put, rekonstrukcija deonice I

Poslato: Uto Nov 20, 2012 10:20 am
od varos kapija
malo istorije
Slika

Re: M22/1 aka stari Novosadski put, rekonstrukcija deonice I

Poslato: Uto Nov 20, 2012 10:40 am
od mekbejn
Vrh!

Re: M22/1 aka stari Novosadski put, rekonstrukcija deonice Inđija-Banstol.

Poslato: Ned Avg 12, 2018 12:17 am
od Пантограф
Како је тема ћирилица или латиница закључана, поставићу ово овде. Вечерас сам видео тешку будалаштину: на кружном току пред Новом Пазовом, на Старом новосадском друму, сви путокази су на ћирилици!
Све разумем, али мојне да претерујемо - кад се неко ко не зна да чита ћирилицу збуни тражећи скретање за Војку и закуца се у аутомобил са каквом фином српском породицом (којој не би био проблем и да су знакови само на латиници), неће бити криви Ћирило и Методије, нити Климент и Наум, већ тенкре који исувише озбиљно схвата све што говори министар Вукосављевић.

Re: M22/1 aka stari Novosadski put, rekonstrukcija deonice Inđija-Banstol.

Poslato: Ned Avg 12, 2018 11:08 pm
od Nikola NS
Изгледа да је стварно прописано да су називи на путевима II реда само на ћирилици, али у пракси увек постоји и ћирилица и латиница, мада има и ретких изузетака као што је у Новој Пазови.
Члан 11.
Називи места и други географски називи на саобраћајним знаковима на државним
путевима I реда исписују се ћириличним и латиничним писмом на начин да се прво
исписује натпис ћирилицом, а затим латиницом на истом знаку.
Изузетно од става 1. овог члана на саобраћајним знаковима који се постављају
поред пута, натписи ћириличним и латиничним писмом могу се исписати на два
саобраћајна знака на начин да се на путу прво наилази на знак са ћириличним писмом.
Називи места и други географски називи исписују се ћириличним писмом на
саобраћајним знаковима на државним путевима II реда, општинским путевима и
улицама.
На туристичкој сигнализацији натписи се исписују ћириличним писмом. Испод
ћириличног писма је дозвољен натпис на енглеском језику.
На местима где се дозвољава примена писма или језика националне мањине, овај
натпис се исписује испод натписа који су дефинисани ст. 1, 3. и 4. овога члана.
На саобраћајни знак је дозвољено уписати одредиште у другој држави на
енглеском језику и националну ознаку те државе.
http://www.putevi-srbije.rs/images/pdf/regulativa/Pravilnik_o_saobracajnoj_signalizaciji.pdf

Иначе, било би добро да неки општи појмови на путоказима буду на енглеском, а не на српском на латиници. Нпр. странцима је корисније да пише Нови Сад - север/Novi Sad - north него Нови Сад - север/Novi Sad - sever. Има такав пример и са путоказима за Прокоп, али је тамо макар нацртан воз па то може странцима да помогне. Добар пример су табле на аутопуту код аеродрома где лепо пише Aеродром/Airport.

Re: M22/1 aka stari Novosadski put, rekonstrukcija deonice Inđija-Banstol.

Poslato: Pon Avg 13, 2018 12:08 pm
od orion
Апсолутно се слажем да је логичније север/north него север/sever ако је идеја да буду двојезични натписи.

Re: M22/1 aka stari Novosadski put, rekonstrukcija deonice Inđija-Banstol.

Poslato: Pon Avg 13, 2018 12:33 pm
od astrodule
Fora je što smo u previše "zaglibili" u dvojezičnost / ćirilica latinica. Zbog toga bi moralo sve da piše tri puta da bi svi bili zadovoljni.

Re: M22/1 aka stari Novosadski put, rekonstrukcija deonice Inđija-Banstol.

Poslato: Uto Avg 14, 2018 3:46 pm
od SRBO
Укинути двоазбучје и крај, на српском ћирилица а за странце на енглеском шта се може написати тако. Као Грци. Њима нико ништа не кењџа али ми овде имамо издајнике

Re: M22/1 aka stari Novosadski put, rekonstrukcija deonice Inđija-Banstol.

Poslato: Sub Avg 18, 2018 6:28 pm
od slaninar
@SRBO, u pravu si bre sve izdajnici.A najviše oni čija imena su ovde napisana latinicom i to još velikim slovima...

Re: M22/1 aka stari Novosadski put, rekonstrukcija deonice Inđija-Banstol.

Poslato: Sub Avg 18, 2018 6:35 pm
od slaninar
Još jedan primer iako je malo pored teme.Kod mene u opštini nazivi sela ili samo na ćirilici ili na ćirilici i na rusinskom (isto ćirilica), a što je najbolje, nema uopšte rusiina ili ukrajinaca u tim selima osim u jednom. Ovakva logika postoji samo u Srbiji.

Re: M22/1 aka stari Novosadski put, rekonstrukcija deonice Inđija-Banstol.

Poslato: Sub Avg 18, 2018 7:42 pm
od vlasta
А нико да помене да је реконструкција продужетка ове деонице Банстол - С.Карловци пред самим свршетком ?


П.с.
Тек да се вратимо самој теми.

Re: M22/1 aka stari Novosadski put, rekonstrukcija deonice Inđija-Banstol.

Poslato: Ned Sep 02, 2018 3:57 pm
od mikins
Od Banstola prema Sr.KarlovcimaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlika

Послато са SM-J710GN уз помоћ Тапатока

Re: M22/1 aka stari Novosadski put, rekonstrukcija deonice Inđija-Banstol.

Poslato: Uto Sep 04, 2018 3:51 pm
od nestorBK
Prošao sam u nedelju, i lepo je posle toliko godina da više nema tandrljanja po spojnicama između betonskih ploča. Ono što ipak ostavlja gorak ukus je što nije izvedena traka za spora vozila na usponu, jer će nov drum sigurno stimulisati bržu vožnju i preticanje, tako da će vožnja u koloni frustrirati više nego ranije. Takođe, trebalo je planirati sanaciju mosta na vreme i završiti je kada i put, jer je ono blagi užas obilaziti, pogotovo po mraku, tako da je povratak bio autoputem.