Šta je novo?

Ibarska magistrala

GOJE

Expert
Učlanjen(a)
15.04.2008.
Poruke
7.018
Pohvaljen
24.218
Lokacija
Dort Yol
Mislim da i ovaj značajan putni pravac zaslužuje svoju posebnu temu.

Neposredan povod je z amene prilično pozitivan i iznenađujuć: Počelo je presvlačenje gornjeg habajućeg sloja asfalta na nekoliko deonica: Kod Rušnja (ka Lipovici), kod Vranića, pre Stepojevca, posle Stepojevca. Ono što je takođe bitno je da se radi prilično brzo i saobraćaj se samo delimično obustavlja (po jedna saobraćajna traka).
 
Veoma nebezbedan put.

I to je nekada bio mnogo gori jer je asfalt bio ruiniran dok je danas asfalt sasvim ok ali su problem nebrojeno mnogo mogućih uključenja na sam put od raznih kuća pored puta i zemljanih puteva što je uzrok velikog broja udesa na magistrali a problem je što se udesi na magistrali često plaćaju glavom. Da ne pominjem traktore i pešake koji šetaju putem. A kamioni su tek posebna priča.

Ukratko, autoput je odavno tu neophodan.
 
Питање безбедности овде није везано за квалитет асфалта (наравно да не постоје ударне рупе). Добар асфалт тера и на бржу вожњу која не иде уз И. магистралу. Аутопут под хитно, ово је једна од ствари где бих узео кредит и под зеленашком каматом.
 
Nick Slaughter":3eos1qsv je napisao(la):
ftj":3eos1qsv je napisao(la):
Ukratko, autoput je odavno tu neophodan.
Neophodan odavno, ali kojeg nažalost nikada biti neće :notok:

Pa predviđen je "koridor 11". Slutim da će uskoro Turci, Kinezi ili Azeri, dobiti pravac Lajkovac-Ljig i Obrenovac-Ub, i da ćemo za 5,6 godina imati pravac Beograd-Ljig, što je alternativa ibarskoj, i rasteretiće se dosta.

Tada će imati smisla i ograničenja za kamione u vremenskim intervalima, i saobraćaj će biti ređi, međutim problem koji je nastao divljom i poludivljom gradnjom uz put nikada neće biti rešen, i deluje kao da će od Meljaka do Stepojevca ibarska ostati praktično ulica.
 
Требало би проширити Ибарску на профил аутопута (или бар на 2+2) до Мељака (денивелације се подразумевају, нарочито Барајево-Сремчица) све до Мељака, а затим заобићи Мељак до Степојевца. Остатак трасе није толико критичан што се проласка кроз насељена места тиче. Још ако би негде било могуће повезати Ибарску са аутопутем ка Пожеги, било би екстра, јер би онда аутопут добио алтернативну варијанту.
 
Moglo bi bez velikih teskoca da se produzi ona "autoput deonica" kod orlovace bas do Lipovice da se rasterete guzve vikendom kad se vracaju vikendasi.

Ne bi bilo mnogo toga da se rusi pored puta, samo da se dodaju 2 trake.
 
Postojale su ideje da se grade duple trake do Lipovacke sume, ali sta reci kad ni ovaj kratak dro od Petlovog brda do Zarkova nece da spoje da bude 2+2 ???
Projekti za to postoje, naravno sa idiotskom varijantom semafora za skretanje ka Vidikovcu i Ceraku kod vidikovacke pijace.

Takodje otvaranjem Metro centra letos je uveden semafor na Ibarskoj koji svakog vikenda pravi kolene, a samo resenje raskrsnice je prilicno traljavo uradjeno i nebezbedno !
 
Eh,u planovima stoje i one nazovimo polupetlje kojima bi ibarska bila bez semafora.Samo cemo se nacekati oko toga ihahaha....
 
Zna li se išta vezano za obnovu Ibarske ???
Deonica od Ljiga do Rudnika je na nekim mestima ponovo u katastrofalnom stanju.
Prilaz Beogradu odavno nije u stanju da prihvati obim saobraćaja koji je vikendom na tom pravcu.
Na uključenju sa kružnog puta ka ibarskoj pojavilo se ogromno ulegnuće koje niko ne sanira mesecima.
Semafor kod METRO-a petkom i subotom stvara kolonu do Žarkova.
Ovaj pravac se uporno ne rešava ili se rade polurešenja, a po mnogim procenama je među, ako ne i najopterećeniji pravac u Srbiji.
 
Crna tacka Srbije u duzini od bar 150km. Nadajmo se da ce u mandatu ove vlade bar otvoriri sva gradilista na autoputu do Cacka, ako para nema neka ga ponude za koncesiju, a ponudajaca ce biti vise nego dovoljno jer je magistrala do Cacka i krak do Pozege odavno ekonomoski isplativ.

Tada ce svi problemi ibarske biti reseni.
 
laki72":w8vla840 je napisao(la):
Zna li se išta vezano za obnovu Ibarske ???
Deonica od Ljiga do Rudnika je na nekim mestima ponovo u katastrofalnom stanju.
Prilaz Beogradu odavno nije u stanju da prihvati obim saobraćaja koji je vikendom na tom pravcu.
Na uključenju sa kružnog puta ka ibarskoj pojavilo se ogromno ulegnuće koje niko ne sanira mesecima.
Semafor kod METRO-a petkom i subotom stvara kolonu do Žarkova.
Ovaj pravac se uporno ne rešava ili se rade polurešenja, a po mnogim procenama je među, ako ne i najopterećeniji pravac u Srbiji.

Ovde imas skoro sve o planu detaljne regulacije magistrale od Zarkova do Orlovace

http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?id=1294
 
Fist":3cjpp8fa je napisao(la):
laki72":3cjpp8fa je napisao(la):
Zna li se išta vezano za obnovu Ibarske ???
Deonica od Ljiga do Rudnika je na nekim mestima ponovo u katastrofalnom stanju.
Prilaz Beogradu odavno nije u stanju da prihvati obim saobraćaja koji je vikendom na tom pravcu.
Na uključenju sa kružnog puta ka ibarskoj pojavilo se ogromno ulegnuće koje niko ne sanira mesecima.
Semafor kod METRO-a petkom i subotom stvara kolonu do Žarkova.
Ovaj pravac se uporno ne rešava ili se rade polurešenja, a po mnogim procenama je među, ako ne i najopterećeniji pravac u Srbiji.

Ovde imas skoro sve o planu detaljne regulacije magistrale od Zarkova do Orlovace

http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?id=1294


Plan je meni poznat (kao i tema), mislio sam dal neko zna nešto više (išta) u vezi realizacije ?
 
uwfb.jpg
 
Ja sam samo nekoliko puta vozio Ibarskom i ono sto mi je ostalo u secanju jesu dosta dobri putebi i jako obesni vozaci koji previse rizikuju. Nedavno sam citao u SAT-u da se planira uvodjenje novog sistema za pracenje brzine koji belezi prolaz automobila kroz odredjene punktove i onda racuna kojom brzinom je auto isao izmedju dve tacke. A auto put koji Velja gradi bi mogao dosta brzo da se uradi ako svi tenderi prodju kako valja i ako se problem tj put napadne na vise tacaka. I bilo bi odlicno kada bise konacno resili prakse izgradnje po pola puta tj po jedne trake.. Kineski most je pravi dokaz da stvari mogu i brze da napreduju!
 
Evo ja sam novi vozač i takođe vozih danas Ibarskom. Poštujem ograničenje i svi me pretiču i to usred bela dana, mogu misliti kako je noću kada su ljudi nervozni a i pospani.

Novi put neće odvući sav saobraćaj jer je magistrala besplatna dok se autoput naplaćuje.
 
vucko":iyro0ju1 je napisao(la):
Evo ja sam novi vozač i takođe vozih danas Ibarskom. Poštujem ograničenje i svi me pretiču i to usred bela dana, mogu misliti kako je noću kada su ljudi nervozni a i pospani.

Novi put neće odvući sav saobraćaj jer je magistrala besplatna dok se autoput naplaćuje.

Ušteda vremena nadoknađuje trošak korišćenja AP. Vreme je novac.
Jednom sam prošao Ibarskom, prošle godine, i primetio sam da se mnogo bezobrazno i bahato vozi.
I voleo bih da znam zašto se zove Ibarska, kad se Ibar kod Kraljeva uliva u Zapadnu Moravu? Ok za magistralu od Kraljeva prema N.Pazaru da se zove Ibarska, ali Čačak-Beograd nema dodir sa Ibrom.
 
deonica od preljine i čačka ne spada pod ibarsku. ibarska ide od preljine dalje ka kraljevu.


btw sigurno će neki saobraćaj ostati na ibarskoj, kao što danas postoji saobraćaj na deonici mladenovac-topola-kragujevac, ali ono što treba da se zna je da će i budući auto put od preljine do bg biti čak i kraći od sadašnjeg puta m22. tako da i pored uštede u vremenu, postojaće i ušteda u gorivu. o većoj bezbednosti na auto putu ne treba trošiti reči. ako uzmemo da bg-batočina košta oko 350 dinara, što je otprilike najsličnija relacija bg-preljina, mislim da će ukupna razlika u ceni koštanja puta biti zanemariva.
 
Ibarskom idem samo ako nikako drugacije ne mogu, inace idem autoputem do Batocine pa preko KG dalje... Jeste malo dalje nego Ibarskom, ali se i brze i sigurnije vozi.
 
E, kad smo kod toga da ljudi nece da placaju, ja znam dosta mojih pozarevljana koji idu smederevskim putem za Beograd. I kako cujem taj put je dosta opterecen? I ako SD ima cak 3 iskljucenja za auto put. Jedino resenje za obesnu voznju je da se uvede kompleksan i detaljan sistem kamera i uredjaja na ibarskoj. Ta ogranicenja nisu za dzabe izmisljena...
 
od Požarevca do BG je oko 150 din putarina. Uvek će biti ljudi koji neće (nekima je i puno) da daju toliko i klackaće se starim putem.
Ali će naravno stari put biti onda daleko manje opterećen od autoputa.
 
Kome je mnogo da da 150 dinara za putarinu da uštedi sat vremena taj i ne treba onda da se vozi kolima nego autobusom.

automobil nije socijalna kategorija da svako mora da ga ima. ako štedi na putarini, zamisli tek kako štedi na održavanju tog istog auta.
 
mekbejn":1b42ywuf je napisao(la):
od Požarevca do BG je oko 150 din putarina. Uvek će biti ljudi koji neće (nekima je i puno) da daju toliko i klackaće se starim putem.
Ali će naravno stari put biti onda daleko manje opterećen od autoputa.
Ako se vozi po ograničenju, meni za BG - PO autoputem treba oko 50 min (uključeno vreme koje mi je potrebno da stignem do autoputa). Ako je gužva u gradu ili na Bubanj potoku, onda zna da bude i dosta duže.
Preko Pančeva i Kovina mi treba oko 80 min. Put je prav i nije opterećen (ne sećam se da je ijednom bila gužva).

Znači, za u najgorem slučaju 30 minuta kraći put, dam 180 dinara za putarinu i više goriva potrošim, tako da autoputem idem samo ako baš žurim.

Naravno, u slučaju da se otvori autoput do Čačka, na Ibarsku više nikad ne bih kročio :lol:
 
Vrh