Za početak bi mogli da produže trake za leva skretanja, naročito na raskrsnici pre bivše lakat krivine (kod pumpe) i da bolje reše tu raskrsnicu.
Žalosno je što se ama baš ništa ne radi na mestima gde su gužve poslednjih godina (decenija)
Indirektna rampa kod Zmaja
Moderator: Igor
-
astrodule
- Professional
- Postovi: 11484
- Pridružio se: Sre Avg 05, 2009 12:39 pm
- Lokacija: Novi Beograd, Fontana
- Kontakt:
Pohvaljen: 13189
Pohvalio: 3822
Pohvalio: 3822
Re: Indirektna rampa kod Zmaja
Stvari koje me nerviraju:
1. Roditelji koji sa decom prelaze na crveno
2. Nepropisno parkiranje iako parking postoji na manje od 100m
Duletov blog

1. Roditelji koji sa decom prelaze na crveno
2. Nepropisno parkiranje iako parking postoji na manje od 100m
Duletov blog
Pohvale za post: 4
-
miki_ns
-
- Higher intermediate
- Postovi: 622
- Pridružio se: Pon Okt 04, 2010 1:36 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 624
Pohvalio: 206
Pohvalio: 206
Re: Indirektna rampa kod Zmaja
Ne znam zašto kod nas izbegavaju (a vani se to dosta često viđa) da ovakve petlje realizuju tako da se sa auto puta naprave samo po dve ulivno/odlivne trake sa svake strane, a da se ispod auto puta napravi kružni tok. Faktički isto kao kod Arene, samo bi ovde kružni tok bio na donjem nivou. Za to mesta ima, i najjednostavnije je rešenje. Čak mogu i da ostanu spoljašnje rampe, tako da bi se kružni tok koristio samo za one smerove koji sada presecaju tokove saobraćaja na donjem nivou.
Pohvale za post: 2
-
Пантограф
-
- Expert
- Postovi: 7235
- Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 9471
Pohvalio: 6081
Pohvalio: 6081
Re: Indirektna rampa kod Zmaja
Ниједно решење на том месту не ваља без сервисних трака, као код Арене. Кад све који се искључују на Т6, у оба смера, сабијеш у једну изливну рампу, лако може да се деси да блокираш аутопут изнад. Пре рампе је и укључење са бензинске пумпе...
Морамо се оканути сиротињског пројектовања, тј. клања вола за кило меса. Аутопут кроз Београд треба да се реконструише тако да омогући већи квалитет корисницима, у мери у којој је могуће (што се мене тиче, то обухвата и доградњу сервисних трака - још два мања моста - са две стране Газеле, и тако бар од Генекса до Аутокоманде).
Морамо се оканути сиротињског пројектовања, тј. клања вола за кило меса. Аутопут кроз Београд треба да се реконструише тако да омогући већи квалитет корисницима, у мери у којој је могуће (што се мене тиче, то обухвата и доградњу сервисних трака - још два мања моста - са две стране Газеле, и тако бар од Генекса до Аутокоманде).
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Pohvale za post: 2
-
solecar
- Expert
- Postovi: 8183
- Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 6006
Pohvalio: 9524
Pohvalio: 9524
Re: Indirektna rampa kod Zmaja
Na kakve mostove si tačno mislio?Пантограф » Čet Okt 17, 2019 11:58 am napisao:што се мене тиче, то обухвата и доградњу сервисних трака - још два мања моста - са две стране Газеле, и тако бар од Генекса до Аутокоманде).
-
Пантограф
-
- Expert
- Postovi: 7235
- Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 9471
Pohvalio: 6081
Pohvalio: 6081
Re: Indirektna rampa kod Zmaja
Pa, piše: na dva bočna proširenja Gazele servisnim saobraćajnicama. Svaka bi imala po dve trake, jedna pešačku, druga biciklističku stazu.
Ovo bi drastično poboljšalo protočnost na glavnom pravcu, što je mnogo važno, s obzirom da sledi gradnja deonica SMT koje se oslanjaju na vezu sa autoputem (u budućnosti, valjda, i UMP).
Ovo bi drastično poboljšalo protočnost na glavnom pravcu, što je mnogo važno, s obzirom da sledi gradnja deonica SMT koje se oslanjaju na vezu sa autoputem (u budućnosti, valjda, i UMP).
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
-
solecar
- Expert
- Postovi: 8183
- Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 6006
Pohvalio: 9524
Pohvalio: 9524
Re: Indirektna rampa kod Zmaja
Ako bi bilo urađeno kaqo što je slučaj sa Starim savskim i Brankovim mostom , to bi bilo extra.
-
miki_ns
-
- Higher intermediate
- Postovi: 622
- Pridružio se: Pon Okt 04, 2010 1:36 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 624
Pohvalio: 206
Pohvalio: 206
Re: Indirektna rampa kod Zmaja
Ako bi tu celom dužinom bilo mesta za dodatne trake, onda je realno bolje raspaliti tu gradsku železnicu nego navlačiti još automobilskog saobraćaja. S druge strane kad jednom konačno (nadajmo se uskoro) zakrpaju obilaznicu, tranzitni saobraćaj koji danas de-facto ide ovom trasom će biti izmešten, pa će ovaj pravac ostati samo za urbani saobraćaj.
-
Пантограф
-
- Expert
- Postovi: 7235
- Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 9471
Pohvalio: 6081
Pohvalio: 6081
Re: Indirektna rampa kod Zmaja
...i ta obilaznica smanjiće nam opterećenje u popodnevnom špicu za 2%.
Bolje je da se automobili 'navlače' na planski građen koridor, na autoput, nego da idu kroz grad, ulicama. Grad se razvija u širinu, neće stati, i nema govora o nekakvom smanjenju broja automobila u saobraćaju Beograda. Pre dve subote sam u Ikei čekao na kasi pola sata. Naravno da nisam išao autobusom, da u njega guram nameštaj. A do pre neku godinu nije bilo Ikee. A biće još štošta... Stanovništvo se doseljava. Itd.
Železnica ima, vrlo blizu, paralelan koridor Gazeli, a na autoputu joj mesta nema.
Koliko znači kada je autoput dobro projektovan, vidi se već u Solunu, gde saobraćaj teče i uz veći broj kola nego u Beogradu.
Bolje je da se automobili 'navlače' na planski građen koridor, na autoput, nego da idu kroz grad, ulicama. Grad se razvija u širinu, neće stati, i nema govora o nekakvom smanjenju broja automobila u saobraćaju Beograda. Pre dve subote sam u Ikei čekao na kasi pola sata. Naravno da nisam išao autobusom, da u njega guram nameštaj. A do pre neku godinu nije bilo Ikee. A biće još štošta... Stanovništvo se doseljava. Itd.
Železnica ima, vrlo blizu, paralelan koridor Gazeli, a na autoputu joj mesta nema.
Koliko znači kada je autoput dobro projektovan, vidi se već u Solunu, gde saobraćaj teče i uz veći broj kola nego u Beogradu.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Pohvale za post: 1
-
Pendolino
- Intermediate
- Postovi: 434
- Pridružio se: Čet Nov 15, 2012 11:53 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 347
Pohvalio: 269
Pohvalio: 269
Re: Indirektna rampa kod Zmaja
Пантограф » Thu Oct 17, 2019 5:23 pm napisao:...i ta obilaznica smanjiće nam opterećenje u popodnevnom špicu za 2%.
Koliko znači kada je autoput dobro projektovan, vidi se već u Solunu, gde saobraćaj teče i uz veći broj kola nego u Beogradu.
To su dve kontradiktorne izjave.
Kroz Solun ne ide autoput nego ulazi u njega iz više pravaca i to se koristi isključivo kad ideš u grad. Ko prolazi kroz Solun ide nizom predgrađa ring roudom, ili po Srpskom - Obilaznicom.
Sigurno da otvaranje BG obilaznice ne bi odčepilo Gazelu u špicu pred Novu godinu, ali garantujem da bi učinak bio dosta veći od tih tvojih 2%.
(Po sadašnjim podacima i jeste negde 3-4% vozila u tranzitu na autoputu kroz grad)
Bez završetka Obilaznice i UMP-a nema odgušenja u gradu.
Ono što nama treba na autoputu kroz grad je u prvom redu proširenje na tri trake + zaustavna svuda gde je to moguće, a gde nije uveđenje uslovnog korišćenja zaustavne, uz komandu svetlosnom signalizacijom iz centra. Ovo rešenje se uveliko primenjuje u Italiji.
I naravno bolje rešene petlje koje bi omogućile brže uključenje na autoput.
-
Пантограф
-
- Expert
- Postovi: 7235
- Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 9471
Pohvalio: 6081
Pohvalio: 6081
Re: Indirektna rampa kod Zmaja
Nema ništa kontradiktorno, naravno da treba da se napravi obilaznica, ali, ona nam neće mnogo pomoći u 17.15 radnim danom - gotovo nimalo. Očigledno je plan da se gradi SMT, a i to znači - više kola na Gazeli, jer se će se, sa SMT, iz Airport City-ja u npr. Višnjičku banju voziti tuda. Preko Gazele. I to nije loše za grad, ali jeste za Gazelu...
I ne mislim da će nam mnogo pomoći pretvaranje zaustavne u voznu traku. Na Gazeli je već tako i to je to što se tiče max. propusne moći puta. Bez proširenja na Gazeli i bez proređivanja direktnog pristupa na autoput, a to može sa servisnim trakama, nema 'leba.
I ne mislim da će nam mnogo pomoći pretvaranje zaustavne u voznu traku. Na Gazeli je već tako i to je to što se tiče max. propusne moći puta. Bez proširenja na Gazeli i bez proređivanja direktnog pristupa na autoput, a to može sa servisnim trakama, nema 'leba.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Pohvale za post: 1
Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: goggiee.va, JohnnyLee i 6 gosta