Most Obrenovac-Surcin

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

Siniša
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1373
Pridružio se: Ned Dec 10, 2006 5:51 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 276
Pohvalio: 819

Most Obrenovac-Surcin

Postod Siniša » Pet Dec 29, 2006 8:20 pm

http://www.pressonline.co.yu/vest.jsp?id=1001
MOST ZA UKRAS

Drumski most na Savi, između Obrenovca i Surčina, čija je izgradnja završena pre desetak godina, još čeka da bude pušten u saobraćaj. Postoji velika potreba sa obe strane da se ovaj most osposobi. Automobilom treba da pređete čak 66 kilometara da biste došli do Obrenovca, kaže Vojislav Janošević, predsednik opštine Surčin

Drumski most na Savi, između Obrenovca i Surčina, čija je izgradnja završena pre desetak godina, još čeka da bude pušten u saobraćaj. Most je sagrađen od čuvene takse od tri odsto za vreme mandata Nebojše Čovića, ali posle toga je potpuno zapostavljen jer ni sa jedne strane nema izgrađen prilaz za automobile. Ovaj most mogao bi da bude veoma važna spona između Srema i obrenovačkog kraja, jer bi rasteretio autoput Beograd-Zagreb i konačno povezao dve, sada užasno udaljene beogradske opštine.

"Ukleti" most na Savi pre nekoliko dana obišli su i gradonačelnik Nenad Bogdanović i Dragan Đilas, predsednik Narodne kancelarije, da bi videli u kakvom je stanju i kakve su mogućnosti da se most aktivira.
U opštini Surčin kažu da su vrlo srećni što je sa ovog slučaja "skinuta prašina".

- Postoji velika potreba sa obe strane da se ovaj most osposobi. Sada je ovaj kraj slepo crevo jer nema direktne veze sa Obrenovcem. Automobilom treba da pređete čak 66 kilometara da biste došli do Obrenovca, jer morate da idete obilaznicom. Kad most bude izgrađen, veza će biti direktna. Tako će se čitav ovaj kraj probuditi - naglašava Vojislav Janošević, predsednik opštine Surčin.

Janošević ističe da u južnosremskom kraju, zbog nepostojanja mosta, leži neiskorišćeno 4.000 hektara zemljišta i 200 hektara ribnjaka.

- Prirodna je naša povezanost sa Obrenovcem. Veliki broj naših učenika pohađao bi škole preko Save, a i obrenovačka pijaca je čuveno mesto koje bi subotom trebalo posetiti. Otvaranjem mosta aktivirala bi se još više Obedska bara, kao turistička destinacija i obala Save. Da bi most bio pušten u saobraćaj, potrebno je između 600 i 700 miliona dinara, a za kompletan projekat koji podrazumeva izgradnju 10 kilometara duge saobraćajnice sa sremske strane potrebno je 980 miliona dinara - kaže Janošević.

Da bi most bio pušten u saobraćaj, potrebno je da se sa obrenovačke strane izgradi kilometar puta do magistralne saobraćajnice koja povezuje Obrenovac i Šabac, dok sa sremske strane treba postaviti oko sedam kilometara asfalta na makadamski put, koji već postoji i ide do Boljevaca. Most je praktično gotov, samo mu nedostaje asfalt.

Most je od čelične konstrukcije, sa betonskim nosačima. Ima po jednu kolovoznu traku za svaki smer i trotoar sa obe strane. Širina kolovoza je skoro sedam metara.

Kada je reč o finansiranju, grad je obećao da će dati 40 odsto novca, opština Obrenovac bi učestvovala sa petnaestak odsto, a deo novca dali bi i Surčin i Vlada Srbije. Janošević kaže da je siguran da će most, ako sve bude išlo kako treba, biti pušten u saobraćaj u toku sledeće godine.
Nebojša Čović svojevremeno je imao ideju i da preko mosta prolazi toplovod koji će toplom vodom iz obrenovačke elektrane grejati sremska sela, kao i Novi Beograd. Prema Janoševićevim rečima, most je s te strane promašena investicija.
dragan
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6050
Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 8:31 pm
Lokacija: Fruška gora
Kontakt:
Pohvaljen: 721
Pohvalio: 66

Postod dragan » Pet Dec 29, 2006 11:38 pm

Zaboravljeni Most


Slika

Slika

- Izgradnja Mosta na Savi kod Obrenovca je obustavljena 1999. zbog bombardovanja. Iako je zavrseno oko 70% radova, jos uvek nije nastavljenja izgradnja. Most bi povezao Obrenovac sa Donjim Sremom, zapadnim Beogradom i aerodomom, a Donjem Sremu skratio put do Valjeva i ostalih gradova juzno za oko 50 kilometara u proseku.

Slika
Zaboravljeni most
Poslednja izmena od dragan u Pet Dec 29, 2006 11:40 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
KiD
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1850
Pridružio se: Sub Dec 16, 2006 5:33 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 66
Pohvalio: 45

Postod KiD » Uto Jan 02, 2007 8:32 pm

Jako zanimljiv clanak. Ja nisam ni znao da taj most postoji. Jos bolje je da je taj most gotov i da je ideja o zavrsetku zazivela.Po svemu sudeci ovaj most je od velikog znacaja za taj kraj grada i ako ce ga stvarno zavrsiti i pustiti u rad sledece godine, eto nam prve lepe vesti u 2007:)
Ali nikad mi nece biti jasno zasto je ideja o toplovodu odbacena. Ta ideja je stara 2 decenije a multiplikatorski efekat izgradnje tako neceg mislim da nemogu da opisujem jel samo glupom to nije jasno.
Ekonomisti to zovu neefikasnost, ekolozi-katastrofa, a ja idiotizam.
Valjda ce se pojaviti neko malo racionalniji ko ce to opet razmotriti i spreciti da bacamo milione evra u reku svake godine.To ne rade ni mnogo bogatiji od nas.....
"...svaka generacija mora da zavrsi svoj dnevni mars na putu napretka..."
dragan
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6050
Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 8:31 pm
Lokacija: Fruška gora
Kontakt:
Pohvaljen: 721
Pohvalio: 66

Postod dragan » Sre Jan 03, 2007 7:44 am

"Nebojša Čović svojevremeno je imao ideju i da preko mosta prolazi toplovod koji će toplom vodom iz obrenovačke elektrane grejati sremska sela, kao i Novi Beograd.
Prema Janoševićevim rečima, most je s te strane promašena investicija."

Staklenici- bi mogli da se izgrade na stotinama ha u donjem Sremu.
Ako je neisplativo grejati N.Bgd ( što treba opet razmotriti) sigurno je isplativo grejanje kuća i štala u selima.
Pošto je topla voda iz TNT "bezplatna" ,kolateralna šteta u proizvodnji struje,cena ovakvog grejanja bi trebalo da bude isplativa.Troškove izgradnje toplovoda bi mogli delom da plate krajni korisnici ( kreditima ) ako bi cena grejanja bila povoljna,što bi morala da bude.
Poslednja izmena od dragan u Sre Jan 03, 2007 7:51 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Siniša
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1373
Pridružio se: Ned Dec 10, 2006 5:51 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 276
Pohvalio: 819

Postod Siniša » Sre Jan 03, 2007 1:56 pm

"KiD" napisao:Ali nikad mi nece biti jasno zasto je ideja o toplovodu odbacena. Ta ideja je stara 2 decenije a multiplikatorski efekat izgradnje tako neceg mislim da nemogu da opisujem jel samo glupom to nije jasno.

Pošto naša toplana koristi plin, izračunato je da bi taj toplovod uštedio potrošnju (a samim tim i uvoz) plina za 30-40%. Zašto je tako brzo odbačen taj plan? E, tu se već radi o nekim dubljim stvarima, što nije za ovaj forum. Čak je izmišljena priča da je to inžinjerijski promašaj; projektovali su 8 cm šire cevi u prečniku.
Poslednja izmena od Siniša u Sre Jan 03, 2007 2:02 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
KiD
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1850
Pridružio se: Sub Dec 16, 2006 5:33 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 66
Pohvalio: 45

Postod KiD » Čet Jan 04, 2007 1:31 am

dragan napisao:Staklenici- bi mogli da se izgrade na stotinama ha u donjem Sremu.
Ako je neisplativo grejati N.Bgd ( što treba opet razmotriti) sigurno je isplativo grejanje kuća i štala u selima.
Pošto je topla voda iz TNT "bezplatna" ,kolateralna šteta u proizvodnji struje,cena ovakvog grejanja bi trebalo da bude isplativa.Troškove izgradnje toplovoda bi mogli delom da plate krajni korisnici ( kreditima ) ako bi cena grejanja bila povoljna,što bi morala da bude.

Upravo to.U investiciju ovoga moze da udje bilo koja kompanija, jel se radi o cistoj ustedi i velikim profitima. Nema potrebe da krajnji korisnici placaju investiciju vec bi bilo logicno da trosak snosi JP "Beogradske toplane" koje ce u krajnjem slucaju i imati najvise koristi od projekta.Cista ekonomija.A da ne pominjem ostale efekte kao sto je mogucnost prosirenja mreze centralnog grejanja,eliminacija kotlarnica,smanjenje koriscenja fosilnih goriva(pa u krajnjem slucaju i smanjenje deficita u trgovini),smanjenje cene grejanja....
Kada se sve oduzme i sabere ovo nemoze da bude los projekat kako god da posmatras.
Ja bi ovaj projekat uporedio sa fabrikom za reciklazu ili solarnom elektranom.Sve plus do plusa.....
"...svaka generacija mora da zavrsi svoj dnevni mars na putu napretka..."
dragan
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6050
Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 8:31 pm
Lokacija: Fruška gora
Kontakt:
Pohvaljen: 721
Pohvalio: 66

Postod dragan » Uto Jan 09, 2007 1:47 pm

ДО ОБРЕНОВЦА МАГИСТРАЛНО

Председник општине каже: Овај пут је јако важан јер везује Сурчин са Јаковом, Бољевцима и Прогаром, a по свему судећи тај предео ће постати национални парк.
Поред тога, Градоначелник Београда Ненад Богдановић је недавно у Обреновцу рекао да ће град да учествује у изградњи моста са 40%. Општина Обреновац на оваквој инвестицији може да да учествује са 10-15%. Преостали износ обезбедиће Министарство капиталних инвестиција, како нам је саопштио помоћник министра за путеве и безбедност саобраћаја Бранимир Ујдур.

Slika

И треће, господин Ујдур који има пуно разумевања за «младост» наше општине и уједно препознаје њене велике потенцијалне могућности, са одушевљењем је прихватио предлог да се од тог новог моста кроз просек шуме «Црни луг», па покрај Бојчинске шуме и покрај западне стране Бечмена и затим све до ауто-пута код Добановаца, постојећи стари, широки земљани пут «претвори» у прави асфалтни - 7м ширине.

То би било најпријатније изненађење за стратешки развој општине. Тај пут би као краћи користили Прогар, Бољевци, Бечмен и Петровчић, а затим целој северозападној Србији, па и подрињској Републици Српској, то би био «Пут у Европу». Само тако би наши природни и људски ресурси добили велику шансу за развој. Предрачунска вредност пута износи 200 милиона динара, а захтев смо, по помоћниковим упутствима, упутили Националном инвестиционом фонду.
http://www.surcin.net/
Poslednja izmena od dragan u Uto Jan 09, 2007 1:48 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
dragan
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6050
Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 8:31 pm
Lokacija: Fruška gora
Kontakt:
Pohvaljen: 721
Pohvalio: 66

Postod dragan » Čet Feb 01, 2007 1:49 am

Da i Mi ne zaboravimo "Zaboravljeni most" :

Slika
Slika
Poslednja izmena od dragan u Čet Feb 01, 2007 1:51 am, izmenjeno 1 put ukupno.
vcom
Novice
Postovi: 3
Pridružio se: Uto Jun 12, 2007 2:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 0

Postod vcom » Uto Jun 12, 2007 2:21 am

Postavio sam TOPIC u vezi prostornog plana Opstine Surcin koji pocinje da se radi, ali nije na odmet da ovde pomenem da je u okviru tog plana predvidjena i izgradja puta od Dobanovaca preko Becmena i Bojcinske sume u Progaru do tog mosta kod Obrenovca. Skicu sa ucrtanim putem i tekst o takozvanoj "Sremskoj gazeli" mozete pronaci na linku http://www.opstinasurcin.org.yu/prilozi/rec04/sremskagazela.htm
Poslednja izmena od vcom u Uto Jun 12, 2007 2:24 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Nenad
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5300
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 2:30 pm
Lokacija: Hamburg
Kontakt:
Pohvaljen: 9
Pohvalio: 0

Postod Nenad » Pon Sep 17, 2007 5:02 pm

DOGOVOR OBRENOVCA I SURČINA O ZAVRŠETKU MOSTA NA SAVI
17.9.2007 15:48 BEOGRAD (Tanjug) - Opštinski predstavnici Obrenovca i Surčina postigli su dogovor o zajedničkom nastupu na Konkursu za sredstva Nacionalnog investicionog plana za 2008. godinu za završetak mosta preko Save, saopšteno je danas iz opštine Obrenovac.
Izgradnjom mosta preko Save bio bi rasterećen saobraćaj u pravacu Obrenovac - Beograd i obezbeđen kraći put do glavnog grada.

Izvor: Tanjug
Link: tanjug.co.yu
Ditrih
Intermediate
Postovi: 247
Pridružio se: Pon Sep 03, 2007 7:14 pm
Lokacija: Zvezdara
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 0

Postod Ditrih » Pon Sep 17, 2007 5:53 pm

Ovaj most izgleda totalno ludo, podmetaci i stubovi na sve strane :lol:, ovako se nekako i drzi , a sta ce biti kad krene saobracaj :(
Nenad
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5300
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 2:30 pm
Lokacija: Hamburg
Kontakt:
Pohvaljen: 9
Pohvalio: 0

Postod Nenad » Pon Sep 17, 2007 6:02 pm

^^Most je daleko od zavrsenog tako da nije ni cudo da izgleda pomalo nesigurno. A kako ce izgledati sa saobracajem videcemo kada ga zavrse :)
Ditrih
Intermediate
Postovi: 247
Pridružio se: Pon Sep 03, 2007 7:14 pm
Lokacija: Zvezdara
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 0

Postod Ditrih » Pon Sep 17, 2007 6:11 pm

E pa onda nisam procito kak' dolikuje :D , ja rek'o most zavrsen i ete saobracaja tek tako :D , U tom slucaju most je sasvim korektan ;)
Ditrih
Intermediate
Postovi: 247
Pridružio se: Pon Sep 03, 2007 7:14 pm
Lokacija: Zvezdara
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 0

Postod Ditrih » Pon Sep 17, 2007 6:18 pm

Inace u SAD imas kolko hoces ovakvih mostova , koji izgledaju kao da nikad nisu zavrseni, a rade. Bas cu naci neke slike tih skalamerija (najcuveniji most na ''route 66'',
jelenabg
Intermediate
Postovi: 474
Pridružio se: Pet Jan 19, 2007 11:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 161
Pohvalio: 0

Postod jelenabg » Pon Sep 17, 2007 9:08 pm

Mislim da im se nedavno jedan od takvih i srušio i pobio ljude :( . Neka hvala, ja volim naše mostove koji opstaju čak i kada se u njih 50 godina ne ulaže.
Nenad
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5300
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 2:30 pm
Lokacija: Hamburg
Kontakt:
Pohvaljen: 9
Pohvalio: 0

Postod Nenad » Uto Sep 18, 2007 9:57 am

^^Amin to that! :)
Nenad
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5300
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 2:30 pm
Lokacija: Hamburg
Kontakt:
Pohvaljen: 9
Pohvalio: 0

Postod Nenad » Pon Sep 24, 2007 4:23 pm

DJILAS OBILAZI MOST NA SAVI ČIJI ZAVRŠETAK FINANSIRA NIP
BEOGRAD , 24. septembra (Tanjug) - Ministar bez portfelja zadužen za sprovođenje Nacionalnog investicionog plana (NIP) Dragan Djilas obići će sutra konstrukciju mosta preko Save, između Obrenovca i Surčina, izgrađenu pre deset godina, a čiji će završetak radova biti finansiran sredstvima NIP-a.

Na sastanku sa predstavnicima Grada Beograda i predsednicima gradskih opština, Djilas će predstaviti novi koncept i model konkurisanja za projekte koji će biti finansirani iz NIP-a.

Projektom za završetak mosta preko Save zajedno će za sredstva NIP-a u 2008. godini konkurisati opštine Beograd, Surčin i Obrenovac, a za osposobljavanje mosta za saobraćaj potrebno je još oko 1,7 milijarde dinara, izjavio je danas Tanjugu menadžer opštine Obrenovac Tomislav Jeremić.

Konstrukcija drumskog mosta na Savi, između Obrenovca i Surčina, izgrađena je 1997. godine, ali most nikada nije profunkcionisano jer nisu izgrađene prilazne saobraćajnice.

Jeremić je naveo da je pre deset godina izgrađeno 80 odsto mosta, sa uloženih 1,6 milijardi dinara, tako da predstoje još završni radovi i asfaltiranje, dok će najviše posla biti na izgradnji saobraćajnica od mosta do valjevskog puta sa beogradske strane i od mosta do Novosadske petlje sa sremske strane.

Stavljenjem u funkciju tog mosta bio bi rasterećen saobraćaj na pravcu Obrenovac - Beograd i obezbeđen kraći put do prestonice Srbije, istakao je Jeremić.

On je dodao da je završena projektna dokumencija za izgradnju saobraćajnica do mosta, koje će predstavljati i novu vezu valjevskog i šabačkog puta sa Termoelektranom "Nikola Tesla".

Izvor: Tanjug
Link: tanjug.co.yu
Poslednja izmena od Nenad u Pon Sep 24, 2007 4:23 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Nenad
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5300
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 2:30 pm
Lokacija: Hamburg
Kontakt:
Pohvaljen: 9
Pohvalio: 0

Postod Nenad » Sre Sep 26, 2007 8:49 am

Друмски саобраћај ускоро на топловодном савском мосту
Овај мост нема везе ни са Обилазницом око Београда ни са Коридором 10, али је такође веома важан и представља увод у градњу великих инфраструктурних објеката – рекао је Драган Ђилас, министар без портфеља

Драган Ђилас, министар задужен за спровођење Националног инвестиционог плана, обишао је јуче конструкцију топловодног моста преко Саве у Обреновцу и том приликом најавио да ће из НИП-а бити одвојено око 12 милиона евра за његову доградњу. Овај мост, који се налази у близини Термоелектране „Тесла”, тренутно је неупотребљив и са обе стране је „опкољен” шумом.
Према Ђиласовим речима, поред доградње моста потребно је изградити и пут у дужини од 12,5 километара од Обреновца до Бољеваца и та саобраћајница би спојила регионални пут Обреновац–Уб–Ваљево, а радови би требало да буду завршени у току 2009. године. Град би у овом послу учествовао са 30 одсто капитала, тако да ће цена ових радова бити око 15 милиона евра.
– Када мост и пут буду завршени, више стотина хиљада грађана из околине Обреновца имаће директну везу са аутопутем и знатно ће бити скраћен пут од Обреновца до Сурчина. Овај мост нема везе ни са Обилазницом око Београда ни са Коридором 10, али је такође веома важан и представља увод у градњу великих инфраструктурних објеката које ћемо градити заједно у Београду – рекао је Ђилас.

Мост код Обреновца постављен је пре 10 година и служио је да се цевоводи за систем даљинског грејања пребаце са леве на десну обалу. У међувремену је процењено да би мост могао да буде проширен са две коловозне траке, а затим и повезан путем.

Драган Ђилас је затим посетио Скупштину града и одржао састанак са председницима градских и приградских општина и представницима градске власти, којима је представио нови модел конкурисања за пројекте који се финансирају из Националног инвестиционог плана.

– Рок за достављање пројеката је 30. септембар. Следеће године у марту биће објављен нови конкурс за градњу у 2009. години – рекао је Ђилас. Он је додао да је за 2007. годину НИП-ом предвиђено 547 милиона евра, а до сада је потрошено око 200 милиона евра и да новца још има на располагању. За следећу годину, Београд ће конкурисати за улагање у поправку Панчевачког моста и наставак изградње Обилазнице око Београда.

Живорад Милосављевић, председник општине Сопот, рекао је да су регионални путеви на територији општина у веома лошем стању и да често настаје проблем око надлежности између Републике и града, због чега они годинама остају неасфалтирани и пуни рупа. Ђилас је рекао да је у том случају потребна сарадња између општина кроз које пролази регионални пут и да је права адреса за то Министарство за инфраструктуру.
С. Стаменковић
[објављено: 26.09.2007.]

Izvor: Politika Online
Link: http://www.politika.co.yu/detaljno.php?nid=42160
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 16349
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 2250
Pohvalio: 408

Postod vucko » Sre Jul 09, 2008 11:47 am

I sta bi od tog uskoro? ;)
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
PIGLET
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 538
Pridružio se: Sre Jun 13, 2007 10:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 234
Pohvalio: 28

Postod PIGLET » Sre Jul 09, 2008 1:53 pm

Evo jedne činjenice, završen je tender za sremsku gazelu. To je put od mosta do Surčina.
Da li je potpisan ugovor i kada kreću raodvi ne ne znam, ali je činjenica da su ponude poslate i da je bilo otvaranje ponuda.
Po planovima to bi trebalo uskoro da se radi, za sam most ne znam ništa.
Poslednja izmena od PIGLET u Sre Jul 09, 2008 1:59 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 16349
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 2250
Pohvalio: 408

Postod vucko » Sre Jul 09, 2008 2:23 pm

I to je neki napredak vala.
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
boris73
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 324
Pridružio se: Uto Jul 01, 2008 1:24 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5
Pohvalio: 0

Postod boris73 » Ned Jul 20, 2008 11:48 am

верујем да ће овај мост растеретити саобраћај , биће то неко прелазно решење док се не заврши онај преко аде... али, надам се да се неће толоко чекати на администрацију и да ће радови кренути што пре :|

цео срем, или бар већи део, ће користити ову пречицу за пут ка обреновцу, ваљеву, чачку... у локалу ће много значити.
Poslednja izmena od boris73 u Ned Jul 20, 2008 11:49 am, izmenjeno 1 put ukupno.
dragan
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6050
Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 8:31 pm
Lokacija: Fruška gora
Kontakt:
Pohvaljen: 721
Pohvalio: 66

Postod dragan » Pon Jul 21, 2008 9:09 am

boris73 napisao:.... биће то неко прелазно решење док се не заврши онај преко аде...

Nije to nikakvo 'прелазно решење' (?!) , a i nema nikakve veze sa UMP-om i mostom kod Ade.

Pogledaj u prvim postovima na ovoj temi, gde se nalazi taj most i čemu će sve služiti:

http://www.beobuild.net/discussion/viewtopic.php?pid=156#p156
boris73
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 324
Pridružio se: Uto Jul 01, 2008 1:24 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5
Pohvalio: 0

Postod boris73 » Pon Jul 21, 2008 6:29 pm

dragan napisao:
boris73 napisao:.... биће то неко прелазно решење док се не заврши онај преко аде...

Nije to nikakvo 'прелазно решење' (?!) , a i nema nikakve veze sa UMP-om i mostom kod Ade.

Pogledaj u prvim postovima na ovoj temi, gde se nalazi taj most i čemu će sve služiti:

http://www.beobuild.net/discussion/viewtopic.php?pid=156#p156

мислио сам прелазно решење у смислу макар мало мањег оптерећења газеле и остружничког ако се мост обреновац сурчин оспособи ускоро... знам да нема везе са умп-ом и знам локацију врло добро :)

...
Poslednja izmena od boris73 u Pon Jul 21, 2008 6:30 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
GOJE
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3213
Pridružio se: Uto Apr 15, 2008 10:35 am
Lokacija: Dort Yol
Kontakt:
Pohvaljen: 3207
Pohvalio: 2137

Postod GOJE » Uto Sep 30, 2008 1:43 pm

Evo danas Đilas najavio most do kraja 2009.
....Frizurica sređena, pomorandža ceđena...Brodski podovi, morski plodovi...Podno grijanje, intimno brijanje...
http://www.youtube.com/watch?v=qnPZy3vHmsA

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Bing [Bot] i 9 gosta