Šta je novo?

Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

trialin

Advanced
Učlanjen(a)
20.11.2008.
Poruke
3.082
Pohvaljen
4.709
Nova vest o buducem projektu

Kineska firma "Mostovi i putevi" uputila je zvaničnu ponudu Javnom preduzeću "Koridori Srbije" za finansiranje i izgradnju svih preostalih deonica na Koridoru 11 od Beograda do Boljara, granice sa Crnom Gorom.

Firma "Mostovi i putevi" poznata je po tome što trenutno gradi most Borča - Zemun. Na našem tržištu prisutni su preko tri godine, a njihovi stručnjaci nisu gubili vreme.

Na osnovu naših idejnih projekata za Koridor 11, uradili su detaljnu animaciju te trase.

Kako RTS saznaje, ovaj kineski predlog uskoro bi trebalo da razmatra i Vlada Srbije. Osim predloga za gradnju koridora 11, Kinezi imaju spreman idejni projekat za gradnju drumsko železničkog mosta Vinča-Pančevo.

http://www.rts.rs/page/stories/sr/story/13/Ekonomija/1151444/Kinezi+grade+Koridor+11?.html


5dukb6.jpg


oyzy1.jpg
 
Ne svidja mi se sto je jednokolosecni...
 
Da li ce ostati koloseci na Pancevackom mostu ako se ovaj uradi?Imacete jedan zeleni i jedan crveni metalni most u blizini :)
 
Feanor":kxtr2xol je napisao(la):
Ne svidja mi se sto je jednokolosecni...

I meni,cak i onaj u ostruznici moze na 2 koloseka da se siri.

Ostace koloseci na pancevackom i to 2 komada,nego ce ovo biti most za obilaznicu,za transport robe i opasnog materijala.
 
Kinezi su očigledno bili inspirisani Pančevcem tj. jednostavnošću i funkcionalnošću forme (istovetna rešetka, kombinacija trouglova). Meni se sviđa, a i lepo mu stoji ova crvena. :)
Broj koloseka je određen planiranim kapacitetom saobraćaja (idejnim projektom).
Vučko ti si negde okačio idejni projekat za ovaj most, dali bi mogao ponovo da postaviš ovde da se podsetimo?
 
Pošto je ovaj most tek u fazi predloga za saradnju, onda ni izgled,tj konstrukcija nisu definitivni.

Jedino šro mogu da zaključim je, pošto je Zemun-Borča betonski, u ovom slučaju se izašlo u susret kineskim proizvođačima čelika :)

Što se mene tiče, ako mogu da ga završe za 1.5-2 godine, može da izgleda kao na ovom filmu.
 
Generalni i Idejni projekat Autoputa E-70 - obilaznice oko Beograda
Godina 2006. - 2008.

Projektom je predviđena autoputna obilaznica dužine L=35,1km na deonici: Bubanj Potok - Vinča - Pančevo, sa drumsko-železničkim mostom preko Dunava kod Vinče.
Projektovane su i 4 denivelisane raskrsnice.
Projekat je izrađen na osnovu uslova nadležnih institucija, saobraćajnih potreba i svestranog istraživanja terena, sa ciljem da se dobiju racionalna tehničko-tehnološka i prostorno-urbanistička rešenja, usaglašena sa ostalim korisnicima prostora u koridoru, uz zaštitu prirode i spomenika kulture.
Ključna tačka na koridoru je drumsko-železnički most preko Dunava, koji po svim tehničko-ekonomskim parametrima predstavlja najznačajniji objekat na ovom infrastrukturnom koridoru.
Glavna konstrukcija mosta iznad Dunava ima 4 rešetkaste proste grede ukupne dužine 600 metara.

6a-body.jpg


6b-body.jpg


http://sicip.rs/sr/delatnost/tehnic...Autoputa+E-70++-+obilaznice+oko+Beograda.html

Ne mogu naci rendercic CIP-a,ali to je ta konstrukcija resetkasta koju su uradili i kinezi u renderu.Izgleda kao novija verzija pancevca.

Evo izvucenog snimka iz jucerasnje vesti sa RTS-a.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=B-Y4wD0U0x8&feature=player_embedded[/video]
 
@vucko


Koji je ovo most u video prezentaciji u delu od 0:22

2uo44r6.jpg
 
To je Baricka Ada nizvodno od Obrenovca.Ili ti autoput juzni jadran.
 
a jel se pominju tuneli kroz bubanj potok. ne zaboravimo tunele. ili će železnica i bgd obilaznica to nekako obilaziti?
 
Hvala Vucko za plan! Znaci oblik mosta je isprojektovao CIP (kao uostalom i Zemun-Borča) a Kinezi jednostavno odrade šta god poželiš! :p
 
Videcemo jos kako će most izgledati, ali me ovako začudilo što su napravili praktično 4 rešetke odnosno 2 kutije spojene iznad koloseka. Ne mogu baš da procenim visinu rešetki ali izgleda kao da nije mnogo manja od one na Pančevačkom, a potrebna nosivost rešetke je značajno manja jer su rasponi za 30% manji kao i opterećenje jer budući most ima kolosek manje....

Sve mislim da su ovim pokušali da što je više moguće smanje poprečni presek elemenata rešetke, odnosno da dobiju veći broj tanjih elemenata koje je lakše ugraditi, ali stim dolazimo do drugog za naše uslove ogromnog problema a to je održavanje. Korišćenjem većeg broja manjih elemenata zapravo se povećeva spoljna površina na konto poporečnog preseka. To je ogromna površina za farbanje i ima mnogo spojeva, i montažnih nastavaka samo za redovni pregled. Zar nismo ništa naučili iz primera braon-zelenog Pančevačkog mosta. Mozda odmah u renderu da promene nijansu u boju rđe ?
 
Sa ovom visinom resetke, mogli su komotno da rese most u dva nivoa. Na jednom drumski saobracaj 2+2, na drugom, zelezniciki dvokolosecni + instalacije. Ali s obzirom da su projektanti nasi inzenjeri i to iz cipa, neinovativnost me uopste ne iznenadjuje.
 
milanche":2m8dgr0h je napisao(la):
Sa ovom visinom resetke, mogli su komotno da rese most u dva nivoa. Na jednom drumski saobracaj 2+2, na drugom, zelezniciki dvokolosecni + instalacije. Ali s obzirom da su projektanti nasi inzenjeri i to iz cipa, neinovativnost me uopste ne iznenadjuje.

Zanimljivo, mada ideja stara barem 100 godina, tako da ne bismo baš bili inovativni.

1916, (IA), SAD
Old%20Bridge.JPG


1927, (ME), SAD
2147767_ce445fc8e4.jpg
 
Lord":3n52nqk2 je napisao(la):
Videcemo jos kako će most izgledati, ali me ovako začudilo što su napravili praktično 4 rešetke odnosno 2 kutije spojene iznad koloseka. Ne mogu baš da procenim visinu rešetki ali izgleda kao da nije mnogo manja od one na Pančevačkom, a potrebna nosivost rešetke je značajno manja jer su rasponi za 30% manji kao i opterećenje jer budući most ima kolosek manje....

Sve mislim da su ovim pokušali da što je više moguće smanje poprečni presek elemenata rešetke, odnosno da dobiju veći broj tanjih elemenata koje je lakše ugraditi, ali stim dolazimo do drugog za naše uslove ogromnog problema a to je održavanje. Korišćenjem većeg broja manjih elemenata zapravo se povećeva spoljna površina na konto poporečnog preseka. To je ogromna površina za farbanje i ima mnogo spojeva, i montažnih nastavaka samo za redovni pregled. Zar nismo ništa naučili iz primera braon-zelenog Pančevačkog mosta. Mozda odmah u renderu da promene nijansu u boju rđe ?

Ovo je tek idejno rešenje, ne bi me začudilo da se u nekom skorijem "Dnevniku" pojavi vizuelizacija sa potpuno drugačijom konstrukcijom mosta. Mada, po do sada prikazanom, ova rešetka nema poprečnih greda unutar konstrukcije (kao što ima most kod Obrenovca) tako da može da se špekuliše sa predviđanjem opcije dodavanja još jednog nivoa.

A i na Mostu na Adi imamo konstrukciju od mnoštva manjih elemenata. Oni brojni kosnici koji podupiru kolovoz će biti veliki test za srpski "model" održavanja.
Po onome što smo do sada imali prilike da doživimo, najvažnije je - ko je zadužen za most. Valjda će se kod novoizgrađenih od početka znati ko je "vlasnik"...
 
Триалин, јесте то позиција будућег моста Винча - Панчево, а као што ти је већ Арнориан одговорио. Ево и неких скица будуће трасе до Панчева

Траса Београдске обилазнице и даље, приказ из 2010. године


Приказ целе Београдске обилазнице са будућом трасом до иза Панчева и даље према Вршцу


Тунел код Бубањ потока, а испод Завојице ће исто бити грађевински изазов.
 
trialin":6aoa6np5 je napisao(la):
vucko":6aoa6np5 je napisao(la):
To je Baricka Ada nizvodno od Obrenovca.Ili ti autoput juzni jadran.
Izgleda da je preko Save ipak :|

Pa to je vucko i rekao, nizvodno od Obrenovca kod Baričke ade, a put prolazi između Obrenovca i Bariča. Kamo sreće da je Kolubara tolika kao na slici :D Mislim da 3 stuba u Kolubari ne bi moglo ni da stane :D
 
Lord":2aqnjzt7 je napisao(la):
Zanimljivo, mada ideja stara barem 100 godina, tako da ne bismo baš bili inovativni.
Da znam, to se odavno koristi, kad vec imas toliku visinu sto se ne bi iskoristila za dva nivoa. A inovativni bi bili u odnosu na dosadasnju praksu kod nas.
 
Dobro su se setili :)

Apsolutni prioritet ima Pančevacki da postanje dvokolosecni, zbog BGvozova koji povecavaju saobracaj. Mada mislim da bi trebalo makar ostaviti mesta za prugu (mada svi znamo kako je to prošlo na Pančevačkom :violina: ). Ko zna možda zatreba kroz 40 godina za hover-train :p
 
Pančevo će u budućnosti biti glavna obilaznica :lol:
 
Vrh