Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

trialin
Higher intermediate
Postovi: 1465
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 3:50 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 780
Pohvalio: 101

Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Postod trialin » Sub Avg 04, 2012 10:37 pm

Nova vest o buducem projektu

Kineska firma "Mostovi i putevi" uputila je zvaničnu ponudu Javnom preduzeću "Koridori Srbije" za finansiranje i izgradnju svih preostalih deonica na Koridoru 11 od Beograda do Boljara, granice sa Crnom Gorom.

Firma "Mostovi i putevi" poznata je po tome što trenutno gradi most Borča - Zemun. Na našem tržištu prisutni su preko tri godine, a njihovi stručnjaci nisu gubili vreme.

Na osnovu naših idejnih projekata za Koridor 11, uradili su detaljnu animaciju te trase.

Kako RTS saznaje, ovaj kineski predlog uskoro bi trebalo da razmatra i Vlada Srbije. Osim predloga za gradnju koridora 11, Kinezi imaju spreman idejni projekat za gradnju drumsko železničkog mosta Vinča-Pančevo.

http://www.rts.rs/page/stories/sr/story/13/Ekonomija/1151444/Kinezi+grade+Koridor+11%3F.html


Slika

Slika
Feanor
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1696
Pridružio se: Sre Nov 30, 2011 11:13 am
Kontakt:
Pohvaljen: 497
Pohvalio: 157

Postod Feanor » Ned Avg 05, 2012 3:22 am

Ne svidja mi se sto je jednokolosecni...
trialin
Higher intermediate
Postovi: 1465
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 3:50 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 780
Pohvalio: 101

Postod trialin » Ned Avg 05, 2012 8:20 am

Da li ce ostati koloseci na Pancevackom mostu ako se ovaj uradi?Imacete jedan zeleni i jedan crveni metalni most u blizini :)
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 15614
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 1429
Pohvalio: 215

Postod vucko » Ned Avg 05, 2012 9:34 am

Feanor napisao:Ne svidja mi se sto je jednokolosecni...


I meni,cak i onaj u ostruznici moze na 2 koloseka da se siri.

Ostace koloseci na pancevackom i to 2 komada,nego ce ovo biti most za obilaznicu,za transport robe i opasnog materijala.
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
Veliki Vracar
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 865
Pridružio se: Čet Nov 12, 2009 8:37 am
Kontakt:
Pohvaljen: 851
Pohvalio: 981

Postod Veliki Vracar » Ned Avg 05, 2012 11:19 am

Kinezi su očigledno bili inspirisani Pančevcem tj. jednostavnošću i funkcionalnošću forme (istovetna rešetka, kombinacija trouglova). Meni se sviđa, a i lepo mu stoji ova crvena. :)
Broj koloseka je određen planiranim kapacitetom saobraćaja (idejnim projektom).
Vučko ti si negde okačio idejni projekat za ovaj most, dali bi mogao ponovo da postaviš ovde da se podsetimo?
relja
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 11009
Pridružio se: Sre Dec 13, 2006 3:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 3329
Pohvalio: 1370

Postod relja » Ned Avg 05, 2012 11:54 am

Pošto je ovaj most tek u fazi predloga za saradnju, onda ni izgled,tj konstrukcija nisu definitivni.

Jedino šro mogu da zaključim je, pošto je Zemun-Borča betonski, u ovom slučaju se izašlo u susret kineskim proizvođačima čelika :)

Što se mene tiče, ako mogu da ga završe za 1.5-2 godine, može da izgleda kao na ovom filmu.
Poslednja izmena od relja u Ned Avg 05, 2012 11:54 am, izmenjeno 1 put ukupno.
"Čovečuljci sa logaritmarima i računarima će naslediti zemlju." "Feniksov let" , 1965. g

Slika
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 15614
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 1429
Pohvalio: 215

Postod vucko » Ned Avg 05, 2012 2:14 pm

Generalni i Idejni projekat Autoputa E-70 - obilaznice oko Beograda
Godina 2006. - 2008.

Projektom je predviđena autoputna obilaznica dužine L=35,1km na deonici: Bubanj Potok - Vinča - Pančevo, sa drumsko-železničkim mostom preko Dunava kod Vinče.
Projektovane su i 4 denivelisane raskrsnice.
Projekat je izrađen na osnovu uslova nadležnih institucija, saobraćajnih potreba i svestranog istraživanja terena, sa ciljem da se dobiju racionalna tehničko-tehnološka i prostorno-urbanistička rešenja, usaglašena sa ostalim korisnicima prostora u koridoru, uz zaštitu prirode i spomenika kulture.
Ključna tačka na koridoru je drumsko-železnički most preko Dunava, koji po svim tehničko-ekonomskim parametrima predstavlja najznačajniji objekat na ovom infrastrukturnom koridoru.
Glavna konstrukcija mosta iznad Dunava ima 4 rešetkaste proste grede ukupne dužine 600 metara.

Slika

Slika

http://sicip.rs/sr/delatnost/tehnickaDokumentacija/gradjevinskiProjekti/drumskaInfrastruktura/autoputevi/story/388/Generalni+i+Idejni+projekat+Autoputa+E-70++-+obilaznice+oko+Beograda.html

Ne mogu naci rendercic CIP-a,ali to je ta konstrukcija resetkasta koju su uradili i kinezi u renderu.Izgleda kao novija verzija pancevca.

Evo izvucenog snimka iz jucerasnje vesti sa RTS-a.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=B-Y4wD0U0x8&feature=player_embedded[/video]
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
trialin
Higher intermediate
Postovi: 1465
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 3:50 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 780
Pohvalio: 101

Postod trialin » Ned Avg 05, 2012 3:48 pm

@vucko


Koji je ovo most u video prezentaciji u delu od 0:22

Slika
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 15614
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 1429
Pohvalio: 215

Postod vucko » Ned Avg 05, 2012 3:58 pm

To je Baricka Ada nizvodno od Obrenovca.Ili ti autoput juzni jadran.
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
trialin
Higher intermediate
Postovi: 1465
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 3:50 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 780
Pohvalio: 101

Postod trialin » Ned Avg 05, 2012 4:31 pm

To je preko Kolubare most znaci :D
MilisaV
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5148
Pridružio se: Sre Jan 12, 2011 12:03 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1296
Pohvalio: 1024

Postod MilisaV » Ned Avg 05, 2012 6:00 pm

a jel se pominju tuneli kroz bubanj potok. ne zaboravimo tunele. ili će železnica i bgd obilaznica to nekako obilaziti?
borac za bolje sutra

bez splavova na rekama
Veliki Vracar
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 865
Pridružio se: Čet Nov 12, 2009 8:37 am
Kontakt:
Pohvaljen: 851
Pohvalio: 981

Postod Veliki Vracar » Ned Avg 05, 2012 6:36 pm

Hvala Vucko za plan! Znaci oblik mosta je isprojektovao CIP (kao uostalom i Zemun-Borča) a Kinezi jednostavno odrade šta god poželiš! :P
Lord
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 209
Pridružio se: Sub Maj 05, 2012 9:23 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 212
Pohvalio: 48

Postod Lord » Ned Avg 05, 2012 9:30 pm

Videcemo jos kako će most izgledati, ali me ovako začudilo što su napravili praktično 4 rešetke odnosno 2 kutije spojene iznad koloseka. Ne mogu baš da procenim visinu rešetki ali izgleda kao da nije mnogo manja od one na Pančevačkom, a potrebna nosivost rešetke je značajno manja jer su rasponi za 30% manji kao i opterećenje jer budući most ima kolosek manje....

Sve mislim da su ovim pokušali da što je više moguće smanje poprečni presek elemenata rešetke, odnosno da dobiju veći broj tanjih elemenata koje je lakše ugraditi, ali stim dolazimo do drugog za naše uslove ogromnog problema a to je održavanje. Korišćenjem većeg broja manjih elemenata zapravo se povećeva spoljna površina na konto poporečnog preseka. To je ogromna površina za farbanje i ima mnogo spojeva, i montažnih nastavaka samo za redovni pregled. Zar nismo ništa naučili iz primera braon-zelenog Pančevačkog mosta. Mozda odmah u renderu da promene nijansu u boju rđe ?
milanche
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1214
Pridružio se: Sub Maj 28, 2011 1:33 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1241
Pohvalio: 599

Postod milanche » Ned Avg 05, 2012 9:52 pm

Sa ovom visinom resetke, mogli su komotno da rese most u dva nivoa. Na jednom drumski saobracaj 2+2, na drugom, zelezniciki dvokolosecni + instalacije. Ali s obzirom da su projektanti nasi inzenjeri i to iz cipa, neinovativnost me uopste ne iznenadjuje.
Lord
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 209
Pridružio se: Sub Maj 05, 2012 9:23 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 212
Pohvalio: 48

Postod Lord » Ned Avg 05, 2012 10:12 pm

milanche napisao:Sa ovom visinom resetke, mogli su komotno da rese most u dva nivoa. Na jednom drumski saobracaj 2+2, na drugom, zelezniciki dvokolosecni + instalacije. Ali s obzirom da su projektanti nasi inzenjeri i to iz cipa, neinovativnost me uopste ne iznenadjuje.


Zanimljivo, mada ideja stara barem 100 godina, tako da ne bismo baš bili inovativni.

1916, (IA), SAD
Slika

1927, (ME), SAD
Slika
relja
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 11009
Pridružio se: Sre Dec 13, 2006 3:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 3329
Pohvalio: 1370

Postod relja » Ned Avg 05, 2012 11:22 pm

Lord napisao:Videcemo jos kako će most izgledati, ali me ovako začudilo što su napravili praktično 4 rešetke odnosno 2 kutije spojene iznad koloseka. Ne mogu baš da procenim visinu rešetki ali izgleda kao da nije mnogo manja od one na Pančevačkom, a potrebna nosivost rešetke je značajno manja jer su rasponi za 30% manji kao i opterećenje jer budući most ima kolosek manje....

Sve mislim da su ovim pokušali da što je više moguće smanje poprečni presek elemenata rešetke, odnosno da dobiju veći broj tanjih elemenata koje je lakše ugraditi, ali stim dolazimo do drugog za naše uslove ogromnog problema a to je održavanje. Korišćenjem većeg broja manjih elemenata zapravo se povećeva spoljna površina na konto poporečnog preseka. To je ogromna površina za farbanje i ima mnogo spojeva, i montažnih nastavaka samo za redovni pregled. Zar nismo ništa naučili iz primera braon-zelenog Pančevačkog mosta. Mozda odmah u renderu da promene nijansu u boju rđe ?


Ovo je tek idejno rešenje, ne bi me začudilo da se u nekom skorijem "Dnevniku" pojavi vizuelizacija sa potpuno drugačijom konstrukcijom mosta. Mada, po do sada prikazanom, ova rešetka nema poprečnih greda unutar konstrukcije (kao što ima most kod Obrenovca) tako da može da se špekuliše sa predviđanjem opcije dodavanja još jednog nivoa.

A i na Mostu na Adi imamo konstrukciju od mnoštva manjih elemenata. Oni brojni kosnici koji podupiru kolovoz će biti veliki test za srpski "model" održavanja.
Po onome što smo do sada imali prilike da doživimo, najvažnije je - ko je zadužen za most. Valjda će se kod novoizgrađenih od početka znati ko je "vlasnik"...
"Čovečuljci sa logaritmarima i računarima će naslediti zemlju." "Feniksov let" , 1965. g

Slika
trialin
Higher intermediate
Postovi: 1465
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 3:50 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 780
Pohvalio: 101

Postod trialin » Pon Avg 06, 2012 12:05 am

Jel ovo pozicija mosta?

Slika
trialin
Higher intermediate
Postovi: 1465
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 3:50 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 780
Pohvalio: 101

Postod trialin » Pon Avg 06, 2012 12:24 am

vucko napisao:To je Baricka Ada nizvodno od Obrenovca.Ili ti autoput juzni jadran.



Izgleda da je preko Save ipak :|

[video]http://www.youtube.com/watch?v=vpfYpM94lMk&feature=player_embedded[/video]
Arnorian
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1112
Pridružio se: Ned Jul 11, 2010 9:09 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 19
Pohvalio: 6

Postod Arnorian » Pon Avg 06, 2012 12:31 am

trialin napisao:Jel ovo pozicija mosta?

Да.
Гага
Expert
Postovi: 8426
Pridružio se: Sre Dec 08, 2010 7:33 pm
Lokacija: Бежанијска коса
Kontakt:
Pohvaljen: 6534
Pohvalio: 12261

Postod Гага » Pon Avg 06, 2012 1:16 am

Триалин, јесте то позиција будућег моста Винча - Панчево, а као што ти је већ Арнориан одговорио. Ево и неких скица будуће трасе до Панчева

Траса Београдске обилазнице и даље, приказ из 2010. године
Slika

Приказ целе Београдске обилазнице са будућом трасом до иза Панчева и даље према Вршцу
Slika

Тунел код Бубањ потока, а испод Завојице ће исто бити грађевински изазов.
Lord
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 209
Pridružio se: Sub Maj 05, 2012 9:23 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 212
Pohvalio: 48

Postod Lord » Pon Avg 06, 2012 1:21 am

trialin napisao:
vucko napisao:To je Baricka Ada nizvodno od Obrenovca.Ili ti autoput juzni jadran.

Izgleda da je preko Save ipak :|


Pa to je vucko i rekao, nizvodno od Obrenovca kod Baričke ade, a put prolazi između Obrenovca i Bariča. Kamo sreće da je Kolubara tolika kao na slici :D Mislim da 3 stuba u Kolubari ne bi moglo ni da stane :D
milanche
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1214
Pridružio se: Sub Maj 28, 2011 1:33 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1241
Pohvalio: 599

Postod milanche » Pon Avg 06, 2012 8:19 am

Lord napisao:Zanimljivo, mada ideja stara barem 100 godina, tako da ne bismo baš bili inovativni.

Da znam, to se odavno koristi, kad vec imas toliku visinu sto se ne bi iskoristila za dva nivoa. A inovativni bi bili u odnosu na dosadasnju praksu kod nas.
b_tuta
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 293
Pridružio se: Sub Apr 10, 2010 10:50 am
Kontakt:
Pohvaljen: 35
Pohvalio: 9

Postod b_tuta » Pon Avg 06, 2012 9:46 am

Dobro su se setili :)

Apsolutni prioritet ima Pančevacki da postanje dvokolosecni, zbog BGvozova koji povecavaju saobracaj. Mada mislim da bi trebalo makar ostaviti mesta za prugu (mada svi znamo kako je to prošlo na Pančevačkom :violina: ). Ko zna možda zatreba kroz 40 godina za hover-train :P
zora
Intermediate
Postovi: 150
Pridružio se: Sre Apr 27, 2011 12:31 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2
Pohvalio: 3

Postod zora » Pon Avg 06, 2012 10:22 am

Pančevo će u budućnosti biti glavna obilaznica :lol:
Somi303
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8549
Pridružio se: Pon Avg 08, 2011 1:01 am
Lokacija: Заклопача
Kontakt:
Pohvaljen: 2337
Pohvalio: 11516

Postod Somi303 » Pon Avg 06, 2012 3:11 pm

Мост би се звао Винча - Старчево :D :P
Poslednja izmena od Somi303 u Pon Avg 06, 2012 3:18 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
"Све се нема, а два се бубрега шетају"

profa_chb napisao:Preterano mašinski razmišljam? Reci mi, molim te, imaš li neki lek za to? Da se učlanim u tvoj Nezavisni sindikat nezadovoljnih suvozača koji poznaju pravo stanje?

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta