Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 22341
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8965
Pohvalio: 3428

Re: Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Postod direktor » Pet Maj 05, 2017 7:22 pm

Mozda neki privatnik bude imao interes za prugu koji su pravci moguci sad kad bi se pruga sredila
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
RioBL
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2573
Pridružio se: Ned Mar 22, 2015 8:40 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1201
Pohvalio: 2271

Re: Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Postod RioBL » Pon Maj 08, 2017 9:11 pm

Odlicne reportaze!
Ubjedjen sam da bi bilo veoma korisno obnoviti prugu Pancevo - Kovin i produziti je preko Dunava ka Smederevu. Tako bi i Beograd i cijeli Banat dobili veoma bitnu vezu sa centralnom i juznom Srbijom. Po meni ta pruga treba da je jedan od prioriteta u Srbiji.
hranite se zdravim mislima i pazite da vam imunitet ne opadne na serviranu glupost.
Pohvale za post: 2
Пантограф
Expert
Postovi: 5204
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5137
Pohvalio: 3469

Re: Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Postod Пантограф » Uto Maj 09, 2017 12:55 pm

Стара пруга иде од Владимировца, а не од Панчева. По мени би изградња потпуно нове двоколосечне пруге Панчево - Ковин - Смедерево требало да буде међу приоритетима.
Pohvale za post: 3
RioBL
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2573
Pridružio se: Ned Mar 22, 2015 8:40 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1201
Pohvalio: 2271

Re: Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Postod RioBL » Uto Maj 09, 2017 1:16 pm

Da, slazem se.
hranite se zdravim mislima i pazite da vam imunitet ne opadne na serviranu glupost.
StaraMo
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 115
Pridružio se: Sre Maj 20, 2015 12:29 pm
Lokacija: Belgrade E75
Kontakt:
Pohvaljen: 78
Pohvalio: 33

Re: Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Postod StaraMo » Uto Maj 09, 2017 3:38 pm

trialin » Wed Mar 01, 2017 11:54 pm napisao:
tzoran1 » 21 Feb 2017 02:10 pm napisao:Evo sada ce izbori pa su se setili... :D


Tanjug | 21. 02. 2017 - 12:46h

Gradski arhitekta Milutin Folić je izjavio danas da će uskoro biti izmešten prevoz opasnih tereta ispod Kalemegdana i da se već radi zajedno sa srpskim železnicama da teretni vozovi idu rekonstruisanom prugom preko Vojvodine i da se vežu za Koridor 10.
- “Naopasniji trereti iz Azotare, NIS-a i slično, pralze kroz centar grada” - rekao je Folić
- Zato je zajedno sa Železnicama Grada Beograd napravio plan, koji predviđa dve mogućnosti - da se rekonstruše pruga koja ide preko Vojvodine, pa dalje da se vezuje na Koridor 10. Druga opcija je da se završi obilaznica oko Beograda koja će preći preko Dunava Bubanj potok - Vinča - Pančevo. To smo još 2015. usvojili kroz Plan detaljne regulacije, urađen je generalni projekat i tu je najveći problem finsisiranje, jer košta skoro pola milijarde evra - rekao je Folić.
On dodaje da je za te pare možda bolje uraditi prvu liniju metroa u Beogradu.
“- Nego raditi zbog 10 ili 20 vozova dnevno, toliko veliki projekat. Za to vreme kompozicije će ići malo dužim putem preko Vojvodine i vezaće se za Koridor 10” - naveo je Folić.

ceo tekst
http://www.blic.rs/vesti/beograd/uskoro ... ao/323g6jn



Sa ovim odustaju i od autoputa kroz Banat


Pitanje za ljude koji se razumeju u zeleznicku infrastrukturu?

O kojoj alternativnoj pruzi ovaj covek govori,koliko je meni poznato u Vojvodini sem koridora nema elektrificirane pruge i na koji nacin planira da predje preko Dunava.
Пантограф
Expert
Postovi: 5204
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5137
Pohvalio: 3469

Re: Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Postod Пантограф » Uto Maj 09, 2017 4:03 pm

Говори о прузи Панчево - Орловат - Нови Сад, која би била ремонтована (вапи за тиме) и електрификована.

Слати терет тим путем из Јужног Баната ка југу је, заиста, сулудо.
Pohvale za post: 3
StaraMo
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 115
Pridružio se: Sre Maj 20, 2015 12:29 pm
Lokacija: Belgrade E75
Kontakt:
Pohvaljen: 78
Pohvalio: 33

Re: Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Postod StaraMo » Uto Maj 09, 2017 4:39 pm

Hvala,stvarno suludo ....
RioBL
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2573
Pridružio se: Ned Mar 22, 2015 8:40 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1201
Pohvalio: 2271

Re: Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Postod RioBL » Čet Maj 11, 2017 10:39 am

Gradski arhitekta Milutin Folić je izjavio danas da će uskoro biti izmešten prevoz opasnih tereta ispod Kalemegdana i da se već radi zajedno sa srpskim železnicama da teretni vozovi idu rekonstruisanom prugom preko Vojvodine i da se vežu za Koridor 10.
- “Naopasniji trereti iz Azotare, NIS-a i slično, pralze kroz centar grada” - rekao je Folić
- Zato je zajedno sa Železnicama Grada Beograd napravio plan, koji predviđa dve mogućnosti - da se rekonstruše pruga koja ide preko Vojvodine, pa dalje da se vezuje na Koridor 10.
Druga opcija je da se završi obilaznica oko Beograda koja će preći preko Dunava Bubanj potok - Vinča - Pančevo. To smo još 2015. usvojili kroz Plan detaljne regulacije, urađen je generalni projekat i tu je najveći problem finsisiranje, jer košta skoro pola milijarde evra - rekao je Folić.
On dodaje da je za te pare možda bolje uraditi prvu liniju metroa u Beogradu nego raditi zbog 10 ili 20 vozova dnevno, toliko veliki projekat. Za to vreme kompozicije će ići malo dužim putem preko Vojvodine i vezaće se za Koridor 10” - naveo je Folić.


Slazem se sa ovim sto je boldirano.

Za pola milijarde mogu u potpunosti denivelisati prugu oko Kalemegdana od stanice Dunav do Sajma i koristiti je i za teretni i za putnick isaobracaj a uz to dobiti i drumsku saobracajnicu cime bi se otvorila mogucnost ukidanja saobracajnice kroz prostor tvrdjave.

Untitled-1.jpg
hranite se zdravim mislima i pazite da vam imunitet ne opadne na serviranu glupost.
Pohvale za post: 3
mekbejn
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4321
Pridružio se: Uto Jul 13, 2010 9:01 am
Lokacija: 44.835749,20.411082
Kontakt:
Pohvaljen: 1412
Pohvalio: 5135

Re: Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Postod mekbejn » Čet Maj 11, 2017 12:57 pm

ali onda opet teretni voz sa opasnim materijama ide kroz tunel :)
Relja: Srbin je u 19. veku pronašao obrtno magnetno polje, a u 21. je izumeo parkiranje u kružnom toku.
RioBL
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2573
Pridružio se: Ned Mar 22, 2015 8:40 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1201
Pohvalio: 2271

Re: Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Postod RioBL » Čet Maj 11, 2017 1:08 pm

Neko je skoro kacio analizu sigurnosti transporta roba zeljeznicom kroz tunele a koja je radjena u Italiji. U toj analizi cak nisu ni uzeti u obzir tuneli kraci od 1km (znaci smatraju se nebitnim po pitanju hazarda) vec samo oni znatno duzi (5-10km). Sve u svemu ta prica o navodnoj opasnosti transporta nekakvih materija kroz tunele je prenaduvana.

Uostalom tuneli su potpuno normalna stvar u zeljeznickom saobracaju. Da su tako opasni ne bi se ni gradili.
hranite se zdravim mislima i pazite da vam imunitet ne opadne na serviranu glupost.
Pohvale za post: 1
laki72
Expert
Postovi: 7121
Pridružio se: Sre Sep 07, 2011 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 5678
Pohvalio: 1642

Re: Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Postod laki72 » Čet Maj 11, 2017 1:17 pm

Kuc, kuc @RioBL
Ne radi se ovde samo o tunelu kao tunelu, vec o tunelu koji prolazi ospod bar pola miliona ljudi, tako da neke razlike postoje.
Tako da o 'prenaduvanosti' rizika prevoza opasnih materija u tunelu ispod centra grada, gde gotovo da nemas mogucnost da intervenises pricaj nekome drugom...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Pohvale za post: 3
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 22341
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8965
Pohvalio: 3428

Re: Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Postod direktor » Čet Maj 11, 2017 1:32 pm

Rio kad kacis neki tekst stavi izvor
Drugo taj ti crtez nevalja
jos ce se save uliti u dunav prije nego oko kalisa prestanu ici vozovi
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
RioBL
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2573
Pridružio se: Ned Mar 22, 2015 8:40 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1201
Pohvalio: 2271

Re: Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Postod RioBL » Čet Maj 11, 2017 2:51 pm

Šinofobija ne poznaje granice. Bojimo se šina čak i kad su pod zemljom.

Arsa je kačio link na temi o savskom amfiteatru. Pogledajte malo prije nego što izvučete zaključke...

arsa.arsa » Sun Apr 23, 2017 3:48 pm napisao:Zasto se pruga za teretne vozove ne ukine i preusmeri kroz tunele (preko Vukovog spomenika), resilo bi dosta problema u Amfiteatru?

Evo jedne ozbiljne studije koja se time bavi, pa ko zeli moze da se informise i da izadje iz uvrezenog misljenja i zablude (a sta ako eksplodira u tunelu i digne pola Vracara i Palilule, bolje je da ide opasni teret ispod Kalemegdana svaki dan, itd):

https://drive.google.com/file/d/0B0KqxX ... sp=sharing

Rec je o vrhunskom medjunarodnom casopisu "Accident Analysis and Prevention"


direktor napisao:Drugo taj ti crtez nevalja
jos ce se save uliti u dunav prije nego oko kalisa prestanu ici vozovi


Moj crtež pokazuje da oko Kališa neće prestati ići vozovi
hranite se zdravim mislima i pazite da vam imunitet ne opadne na serviranu glupost.
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 22341
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8965
Pohvalio: 3428

Re: Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Postod direktor » Čet Maj 11, 2017 8:46 pm

Ti trpas kola gdje im nije mjesto rio to je problem tu je dovoljan trvaj na dva kolosjeka
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
laki72
Expert
Postovi: 7121
Pridružio se: Sre Sep 07, 2011 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 5678
Pohvalio: 1642

Re: Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Postod laki72 » Čet Maj 11, 2017 9:16 pm

@RioBL
NEMA u nasim postovima nikakve sinofobije, vec zdravog razuma i brige o posledicama brzopletih odluka.
Sinofobiju potrazi kod onih koje si do skora podrzavao u projektu BnV, a koji su predvideli ukidanje koloseka, ukidanje glavne zeleznicke stanice i slicno.
Bojim se da pogresno usmeravas svoju energiju ...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
RioBL
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2573
Pridružio se: Ned Mar 22, 2015 8:40 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1201
Pohvalio: 2271

Re: Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Postod RioBL » Pet Maj 12, 2017 3:56 pm

direktor » Thu May 11, 2017 7:46 pm napisao:Ti trpas kola gdje im nije mjesto rio to je problem tu je dovoljan trvaj na dva kolosjeka


Ne znam da li je to problem ili ne, ali ja mislim da nije dovoljan samo sinski saobracaj.
Mislim da treba ugasiti saobracaj koji prolazi KROZ Kalemegdan i prebaciti ga na obilazni pravac OKO Kalemegdana. Taj bi se saobracaj sastojao i od sinskog i od drumskog.

Time bi Karadjordjeva postala manje prometna ulica poput ulica na Kosancicevom Vencu i imala bi vezu samo sa Pariskom. Pravac koji vodi KROZ Kalemegdan (bulevar V. Bojovica) bi postao samo biciklisticko pjesacki i u buducnosti mozda glavni ulaz na prostor tvrdjave kroz Savsku Kapiju.

Zasto dopustiti da kamioni da prolaze kroz srusene zidine tvrdjave!?
hranite se zdravim mislima i pazite da vam imunitet ne opadne na serviranu glupost.
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 22341
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8965
Pohvalio: 3428

Re: Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Postod direktor » Pet Maj 12, 2017 10:01 pm

Kamioni ce dobiti obilaznicu pa nece imati sta da traze tu pogotovo ako se luka izmjesti
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 1
trialin
Higher intermediate
Postovi: 1465
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 3:50 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 780
Pohvalio: 101

Re: Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Postod trialin » Ned Maj 14, 2017 7:26 pm

Ovaj projekat jedino Kinezi mogu da spasu tako sto ako se odluce da urade ceo koridor 11 do Rumunije ali ce traziti neki interes..
Pohvale za post: 1
Doca
Novice
Postovi: 18
Pridružio se: Sre Nov 16, 2016 2:08 am
Kontakt:
Pohvaljen: 8
Pohvalio: 1

Re: Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Postod Doca » Ned Maj 28, 2017 4:20 pm

Pa kinezi i jesu forsirali taj pravac preko banata,ali su ih nasi ubedili da se rekonstruise Bg-NS-Su.
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1774
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 2068
Pohvalio: 2640

Re: Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Postod Karlo del Ponte » Ned Maj 28, 2017 5:00 pm

mekbejn » 11 May 2017 11:57 am napisao:ali onda opet teretni voz sa opasnim materijama ide kroz tunel :)
Кроз центар Амстердама и Утрехта такође пролазе опасне материје (цистерне) кроз центар града, најелитније локације са огромном комерцијалном вредношћу. а даље и кроз средишта мањих градића. У Утрехту, практично нема друге пруге, а на 3 двоколосечне и једне четорокололосечне са севера, и две четвороколосечне пруге са југа, пар десетина теретних возова су смешно мали обим саобраћаја да се гради друга пруга поред постојеће. Огромни капацитети су због путничког саобраћаја. Кроз Амстердам, постоји практичан разлог, а то је најповољнији прилазак луци. Додуше, на месту старе луке су већ саградили неко ново фенси насеље, на логичном месту близу једне од најпрометнијих путничких железничких станица у Европи.

Врачарски тунел има други проблем, не постоји развојни сценарио, по којем на 2 колосека Врачарског тунела не би био далеко већи обим саобраћаја директних путничких возова, међу реалним развојним сценаријима. Међутим, половина тих возова може завршавати на Карабурми. Довољно је изградити трећи колосек врачарског тунела, који би почињао од негде код Партизановог стадиона, до Панчевачког моста.
Pohvale za post: 2
mwolf
Korisnikov avatar
Novice
Postovi: 21
Pridružio se: Ned Sep 20, 2015 7:59 am
Lokacija: Pančevo
Kontakt:
Pohvaljen: 7
Pohvalio: 0

Re: Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Postod mwolf » Uto Maj 30, 2017 10:15 am

Ovaj most je izgleda u planu za 2117 godinu
tako da nema para nema ni mosta
Pohvale za post: 1
boca-ica
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7174
Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1870
Pohvalio: 573

Re: Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Postod boca-ica » Sub Jun 03, 2017 9:19 am

Pored do sada navedenih dobrodbiti koje ce doneti ovaj most
omoguci ce vecu pažnju i posecenost značajnom Vinčanskom arheloškom nalazištu
koje krije mnoge tajne... :sesir:

Винчанске културе, је најстарији неолитске културе у југоисточној Европи, од за период 5,500-4,500 БЦ. (2)

Године 1908., највеће праисторијско неолитско насеље у Европи је откривена у селу Винча, само неколико миља од српске престонице Београда, на обалама Дунава. Винча је ископано између 1918. и 1934. године и био је откривена као цивилизација сам по себи. Заиста, већ у 6. миленијум пре нове ере, три миленијума пре династијском Египту, Винча култура је већ пуноправна цивилизација. Типичан Град се састоји од куће са сложеним архитектонским распореда и неколико просторија, изграђене од дрвета које је прекривено блатом. Куће сат дуж улице, чиме Винча први урбано насеље у Европи, али је далеко старија од градова Месопотамији и Египту. И сам град Винча је била само једна од неколико метропола, са другима у Дивостин, Потпорњу, Селевцу, Плочник и Предионици....
Prikačeni fajlovi
Vinča.jpeg
Vinča.jpeg (41.29 KiB) Pogledano 2445 puta
postoji 1.000 razloga za necu, a 1 za hocu :)
Pohvale za post: 2
Earthmoving
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2772
Pridružio se: Pet Jan 22, 2016 11:32 am
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 3850
Pohvalio: 2632

Re: Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Postod Earthmoving » Sub Jun 03, 2017 5:38 pm

Apropo ovog ograničenja "u jugoistočnoj Evropi". Ako se poljoprivreda (a sa njom i stalna naselja) širila sa Bliskog istoka (tj. žitarice iz "plodnog polumeseca") preko Balkana pa dalje u Evropu, onda su Starčevo i Vinča stariji od svih zapadnih i severnih evropskih gradova (dok se ovde u tekstu ograničava samo na "jugozapadnu Evropu"), tj. to je kolevka evropske civilizacije, jer civilizacija stiže sa poljoprivredom, skladištenjima i viškovima hrane i otuda stalnim naseljima. Poljoprivredu je verovatno donela migracija ljudi Y-haplogrupe E1b1b sa Bliskog istoka, a kojih danas najviše ima na Kosovu, južnoj Srbiji, Bugarskoj, Grčkoj i južnoj Italiji (migracije za vreme Velike Grčke, npr. Pitagora se rodio na Samosu blizu Male Azije, a umro u južnoj Italiji u Metapontumu, mada to ne znači da je on sigurno bio E1b1b već da je bilo migracija tim smerom). To su tamni, niži ljudi, za razliku od Dinarida I2 (starosedelaca, najveći procenat u Hercegovaca) koji su tamni ali višlji i Indoevropljana R1a i R1b koji su svetli a došli su kasnije sa severoistoka i verovatno smenili Vinčansku kulturu. http://www.eupedia.com/europe/Haplogrou ... -DNA.shtml
Govori istinu i dobro barataj lukom i strelom
Pohvale za post: 2

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta