Kinezi hoće i kanal D-M-V

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

MilisaV
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5148
Pridružio se: Sre Jan 12, 2011 12:03 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1303
Pohvalio: 1024

Re: Kinezi hoće i kanal D-M-V

Postod MilisaV » Sre Sep 14, 2016 2:48 pm

a ko je pak mislio da će biti nešto????
borac za bolje sutra

bez splavova na rekama
Pendolino
Intermediate
Postovi: 253
Pridružio se: Čet Nov 15, 2012 11:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 141
Pohvalio: 137

Re: Kinezi hoće i kanal D-M-V

Postod Pendolino » Sre Sep 14, 2016 3:31 pm

jezda » Wed Sep 14, 2016 12:43 pm napisao:Ništa od ovog posla,

Petokolonašu!
:kafa:

SNS ne odustaje od kanala Dunav-Morava-Vardar
http://mondo.rs/a256471/Info/Ekonomija/SNS-ne-odustaje-od-kanala-Dunav-Morava-Vardar.html

Ljudi su rekli da će biti izgrađen. Od tada su sve izbore dobijali bez problema, dakle većina građana Srbije im veruje. Što ne bi i mi?
:violina:
laki72
Expert
Postovi: 7622
Pridružio se: Sre Sep 07, 2011 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 6607
Pohvalio: 1683

Re: RE: Re: Kinezi hoće i kanal D-M-V

Postod laki72 » Sre Sep 14, 2016 3:54 pm

MilisaV napisao:a ko je pak mislio da će biti nešto????

Nazalost, dobar deo glasaca Srbiji

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 16346
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 2239
Pohvalio: 407

Re: Kinezi hoće i kanal D-M-V

Postod vucko » Čet Sep 15, 2016 2:34 am

Pendolino » 14 Sep 2016 02:31 pm napisao:
jezda » Wed Sep 14, 2016 12:43 pm napisao:Ništa od ovog posla,

Petokolonašu!
:kafa:

SNS ne odustaje od kanala Dunav-Morava-Vardar
http://mondo.rs/a256471/Info/Ekonomija/SNS-ne-odustaje-od-kanala-Dunav-Morava-Vardar.html

Ljudi su rekli da će biti izgrađen. Od tada su sve izbore dobijali bez problema, dakle većina građana Srbije im veruje. Što ne bi i mi?
:violina:

Postovanje veti od pre 4 godine je blesavo.

Inače Bačević je trenutno ambasador u Kini.
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 25678
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 11756
Pohvalio: 4623

Re: Kinezi hoće i kanal D-M-V

Postod direktor » Čet Sep 15, 2016 4:32 pm

Vucko lopatu i kramp i kreni da kopas kao pravi akcijas mozda dobijes udarnicku znacku
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
bobcha78
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 612
Pridružio se: Uto Feb 02, 2016 4:38 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1189
Pohvalio: 2696

Re: Kinezi hoće i kanal D-M-V

Postod bobcha78 » Pet Sep 16, 2016 12:08 pm

to je neisplativo raditi
Pohvale za post: 1
Pendolino
Intermediate
Postovi: 253
Pridružio se: Čet Nov 15, 2012 11:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 141
Pohvalio: 137

Re: Kinezi hoće i kanal D-M-V

Postod Pendolino » Pet Sep 16, 2016 12:31 pm

vucko » Thu Sep 15, 2016 1:34 am napisao:Postovanje veti od pre 4 godine je blesavo.


A ideja oko kopanja kanala do Vardara je kao nije blesava?
Blesavo je što su ljudi iz trenutno vladajuće stranke na tome koncipirali dobar deo kampanje 2012. I šta sad? Ništa, šalili smo se. Što bi moja draga tašta rekla, pas laje vetar nosi.
Niko kasnije nije ovu budalaštinu pominjao, a treba stalno o tome da se priča.
:dil:

Srbija je zemlja gde možeš tokom kampanje da lupaš šta god hoćeš bez ikakve odgovornosti kasnije.

Naravno da nisam ni u jednom trenutku pomislio da je ovo moguće. Srbija ne može već decenijama da napravi auto-put duž koridora X i da održi nivo na prugama iz sedamdesetih, a što i nije neka ogromna para, a mašta o kanalu biblijskih razmera.
Pohvale za post: 1
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2834
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2027
Pohvalio: 1854

Re: Kinezi hoće i kanal D-M-V

Postod DzonTravolta » Pet Sep 16, 2016 12:47 pm

Seća li se, inače, neko one reklame za Leskovac budućnosti iz kampanje 2012, ne mogu da je pronađem na Jutjubu? :laugh:
Treba ubediti svakog pojedinca da je samo i isključivo on odgovoran za sopstvenu nesreću, usled oskudnog znanja, ograničenih sposobnosti, ili nedovoljnog truda. Tako nesiguran i potcenjen pojedinac, opterećen osećajem krivice, odustaće od traženja pravih uzroka svog položaja i pobune protiv ekonomskog sistema.
Lurker
Intermediate
Postovi: 265
Pridružio se: Uto Avg 23, 2016 10:10 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 159
Pohvalio: 389

Re: Kinezi hoće i kanal D-M-V

Postod Lurker » Uto Sep 20, 2016 1:49 am

DzonTravolta » Pet Sep 16, 2016 6:47 am napisao:Seća li se, inače, neko one reklame za Leskovac budućnosti iz kampanje 2012, ne mogu da je pronađem na Jutjubu? :laugh:

Ako nađeš, kači!
brdjanin
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 739
Pridružio se: Sub Jul 24, 2010 4:03 pm
Lokacija: šuma brdo beton tvrdo
Kontakt:
Pohvaljen: 260
Pohvalio: 32

Re: Kinezi hoće i kanal D-M-V

Postod brdjanin » Sre Sep 21, 2016 1:35 pm

Hoćete kanal do Soluna, a ...
e što bi rekao junak iz ovog filma ...
dragan
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6050
Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 8:31 pm
Lokacija: Fruška gora
Kontakt:
Pohvaljen: 720
Pohvalio: 65

Re: Kinezi hoće i kanal D-M-V

Postod dragan » Čet Jun 15, 2017 6:56 am

bobcha78 » 16 Sep 2016 12:08 pm napisao:to je neisplativo raditi

Ako kinezima treba takav kanal, neka ga izgrade, ali o svom trošku.

Neka odmah krenu od ušća Morave, pa uzvodno sa krakom do Niša.

Klik na sliku za pun format : http://www.zaslike.com/files/n3xx0b8ua7b2e5bzvq9n.jpg

"HIDROENERGETSKO-PLOVIDBENI SISTEM ,,MORAVA˜, Božidar Jovanović, dig. , dr Miodrag Jovanović, dig.
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1916
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 2500
Pohvalio: 3325

Re: Kinezi hoće i kanal D-M-V

Postod Karlo del Ponte » Ned Jul 09, 2017 11:10 pm

Полуписменом народу, који није видео света даље од родног села се може свашта причати.

Можда ја сам нисам неки геније, који је попио сва знања овог света, али ћу вам пренети моје мишљење на основу, ево већ три месеца живота у Холандији.

Ми смо, везано за тај канал и све то промашили циљеве. Прво, када градимо велики водопривредни објекат, требамо кренути од себе. Даље, постоји одређена осетљивост приликом градње великих пројеката не само у односу на међународна политичка превирања, него и економску политику. Рецимо, Холанђани су инвестирали огромна средства у издвојену двоколосечну теретну пругу од Ротердама до границе са Немачком, али пруга није коришћена у планираном обиму због тога што сами Немци нису предузели озбиљније мере да се више транспорта преусмери на пругу.

У којем стању је водни саобраћај данас у Србији? Никаквом. До те мере смо привредно онеписмењено друштво да је врховни владар барже назвао "олупинама". Као и највећи контејнерски терминал, те центар железничке путничке транспортне мреже Србије. Од свих лука на Дунаву, једином међународном коридору који нико не може да преусмери око нас, најпрометнија лука, Панчево, користи 15% својих капацитета. Већина осталих лука је или одсечена од железнице, или је одсецање од железнице у плану, што би Делија рекао, квинслига и економских издајника.

А сада, мој став је да требамо да направимо канал Нова Морава паралелно са Великом Моравом. Подсетићу да је прилив воде у Дунав из Мораве приближно десетоструко нижи него из Саве, да је велики једино приликом отапања снега, и да је дно реке каменито. Односно релативно плитко је потребно копати да се дође до каменитог дна.

Сврха канала:
- Наводњавање у Поморављу. Ниво воде у каналу би требао бити виши него околно земљиште, тако да се наводњавање врши природним падом. Тако функционишу Кина и Холандија у својим пољопривредно најуспешнијим регијама. Ред величине наводњаваних површина би био преко 100.000 хектара, а вредност повећања пољопривредне производње може бити и преко пола милијарде евра годишње, па и преко милијарду, зависно од тога шта се производи.
- Веза централних и јужних делова Србије са Белгијом, Холандијом, Немачком пловним путем исте категорије (Vb) као и канал Дунав-Мајна, и канал Амстердам - Рајна. Дубина 2,5 метра минимум, ширина 120 метара, висина пловног отвора 8,8 метара (пожељно мало више). Такав пловни пут би могао прихватити бродове и потисне саставе од 4000 тона. Требало би дефинисати у том случају регионалну луку, рецимо Крушевац. Јужно од Сталаћа је врло велики проблем правити канал. А и прилив воде се смањује.
- Заштита од поплава. Када се отапа снег, уместо да пустимо ту силну воду, боље је да бар један део задржимо. У ту сврху би било добро да канал буде и шири и дубљи, како би задржали што више воде за коришћење у току сушног лета.
- Туризам, спорт, рибарство и остале погодности.

Канал би у том случају био, у ствари, систем вештачких језера повезаних преводницама. Оне би свакако биле неопходне због велике висинске разлике.
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
Pohvale za post: 1
dragan
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6050
Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 8:31 pm
Lokacija: Fruška gora
Kontakt:
Pohvaljen: 720
Pohvalio: 65

Re: Kinezi hoće i kanal D-M-V

Postod dragan » Pon Jul 10, 2017 11:54 am

Karlo del Ponte » 09 Jul 2017 11:10 pm napisao:.. мој став је да требамо да направимо канал Нова Морава паралелно са Великом Моравом...
.. Канал би у том случају био, у ствари, систем вештачких језера повезаних преводницама. ..

Kanal pored V.Morave ?!.... već odavno postoji projekat za regulaciju reke - eno moj post i slika iznad.
Pohvale za post: 1
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1916
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 2500
Pohvalio: 3325

Re: Kinezi hoće i kanal D-M-V

Postod Karlo del Ponte » Pon Jul 10, 2017 1:23 pm

Да, али недостаје мало целовитије вредновање, са стварним могућностима за наводњавање, рибарство и туризам. Ово јесте скраћена репрезентативна варијанта студије, али чак и као таква је морала обухватити ово, плус још основне ризике инвестирања. Чак и у овом скраћеном приказу, требала је бити приказана стопа повраћаја, и предложене фазе.

Ја сам и даље за већу категорију пловности, (Vb) па макар само до Сталаћа (или Крушевца, или Параћина).
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
bobcha78
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 612
Pridružio se: Uto Feb 02, 2016 4:38 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1189
Pohvalio: 2696

Re: Kinezi hoće i kanal D-M-V

Postod bobcha78 » Pon Jul 10, 2017 1:32 pm

Ja opet kažem da je izgradnja ovog kanala neisplativa.

Ajde donekle tok Velike Morave, Južne Morave i Vardara. Ima tu mnogo posla jer se mora mnogo tinje izvaditi iz ovih reka, pa proširiti, pa obložiti obale da se na obrušavaju, pa predvodnice. To je sve užasno skupo.

A šta sa delovima gde nema reka? Kopanje kopanje i prokopavanje.

Jednostavno neisplativo
Pohvale za post: 1
dragan
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6050
Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 8:31 pm
Lokacija: Fruška gora
Kontakt:
Pohvaljen: 720
Pohvalio: 65

Re: Kinezi hoće i kanal D-M-V

Postod dragan » Pon Jul 10, 2017 3:31 pm

bobcha78 » 10 Jul 2017 01:32 pm napisao:Ja opet kažem da je izgradnja ovog kanala neisplativa.... Ajde donekle tok Velike Morave, Južne Morave i Vardara....

Ako možemo da za početak regulišemo tok Velike Morave, bilo bi sasvim dovoljno.

A, batali Vardar... to neka rade makedonci, ako im treba... svako u svom dvorištu.
Pohvale za post: 3
bobcha78
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 612
Pridružio se: Uto Feb 02, 2016 4:38 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1189
Pohvalio: 2696

Re: Kinezi hoće i kanal D-M-V

Postod bobcha78 » Uto Jul 11, 2017 2:02 am

dragan » Pon Jul 10, 2017 3:31 pm napisao:
bobcha78 » 10 Jul 2017 01:32 pm napisao:Ja opet kažem da je izgradnja ovog kanala neisplativa.... Ajde donekle tok Velike Morave, Južne Morave i Vardara....

Ako možemo da za početak regulišemo tok Velike Morave, bilo bi sasvim dovoljno.

A, batali Vardar... to neka rade makedonci, ako im treba... svako u svom dvorištu.


1. Mi to ne možemo da uradimo. Nemamo mi taj novac. Velika Morava je neprohodna, a kad bi znao šta sve ima u njenom koritu, shvatio bi da je to (opet da kažem) neisplativo

2. Makedonci to neće da rade, jer isto kao i mi nemaju novca.

3. Ko je lud da skrka najmanje 10 milijardi?
Pohvale za post: 1
dragan
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6050
Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 8:31 pm
Lokacija: Fruška gora
Kontakt:
Pohvaljen: 720
Pohvalio: 65

Re: Kinezi hoće i kanal D-M-V

Postod dragan » Uto Jul 11, 2017 8:31 pm

bobcha78 » 11 Jul 2017 02:02 am napisao:.. Velika Morava je neprohodna, a kad bi znao šta sve ima u njenom koritu,..

Sada bar ima sonara i sl., pa može da se snimi korito reke i to bi bio neki početak.

Pitanje je da li neko od nadležnih uopšte razmišlja o uređenju korita i nasipa Morave.
bobcha78
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 612
Pridružio se: Uto Feb 02, 2016 4:38 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1189
Pohvalio: 2696

Re: Kinezi hoće i kanal D-M-V

Postod bobcha78 » Sre Jul 12, 2017 12:58 am

dragan » Uto Jul 11, 2017 8:31 pm napisao:
bobcha78 » 11 Jul 2017 02:02 am napisao:.. Velika Morava je neprohodna, a kad bi znao šta sve ima u njenom koritu,..

Sada bar ima sonara i sl., pa može da se snimi korito reke i to bi bio neki početak.

Pitanje je da li neko od nadležnih uopšte razmišlja o uređenju korita i nasipa Morave.

Pa zbog čega bi da kopaju kanal? Da se kupaju?

Valjda praviš kanal zbog skraćivanja plovnog puta i zbog prihoda od tranzita. Da bi to imao, moraš da imaš prošireno korito Velike Morave i sigurne obale. Uglavnom ti je na Moravi dubina reke do kolena, krajevi su duboki, ali ne mogu tu brodovi da se kreću.
Pohvale za post: 1
dragan
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6050
Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 8:31 pm
Lokacija: Fruška gora
Kontakt:
Pohvaljen: 720
Pohvalio: 65

Re: Kinezi hoće i kanal D-M-V

Postod dragan » Sre Jul 12, 2017 5:20 am

bobcha78 » 12 Jul 2017 12:58 am napisao:..Pa zbog čega bi da kopaju kanal? ..

Ja uopšte ne pišem o 'kopanju kanala' !... ovde samo ti pominješ kanal, a citiraš cele postove.
bobcha78
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 612
Pridružio se: Uto Feb 02, 2016 4:38 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1189
Pohvalio: 2696

Re: Kinezi hoće i kanal D-M-V

Postod bobcha78 » Sre Jul 12, 2017 12:46 pm

dragan » Sre Jul 12, 2017 5:20 am napisao:
bobcha78 » 12 Jul 2017 12:58 am napisao:..Pa zbog čega bi da kopaju kanal? ..

Ja uopšte ne pišem o 'kopanju kanala' !... ovde samo ti pominješ kanal, a citiraš cele postove.

U čemu je problem sa tobom? Jesi li zalutao u prostoru i vremenu?
Pohvale za post: 1
dragan
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6050
Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 8:31 pm
Lokacija: Fruška gora
Kontakt:
Pohvaljen: 720
Pohvalio: 65

Re: Kinezi hoće i kanal D-M-V

Postod dragan » Sre Jul 12, 2017 1:00 pm

Upravo to mogu ja tebe da pitam : U čemu je problem sa tobom? Jesi li zalutao u prostoru i vremenu?

Prvo: zašto stalno citiraš predhodni post ?!

Drugo: ja ne pišem o kanalu, već regulaciji V.Morave, a ti uporno o kanalu, pa kanal,..kanal ?!
Pohvale za post: 1
bobcha78
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 612
Pridružio se: Uto Feb 02, 2016 4:38 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1189
Pohvalio: 2696

Re: Kinezi hoće i kanal D-M-V

Postod bobcha78 » Sre Jul 12, 2017 1:06 pm

Kanal je tema, a ne regulacija. O regulaciji možeš da razmišljaš tek kad odrade kanal kako treba.

Mnogo je daleko da pričaš o regulaciji, kada neće ni da se gradi kanal.

A citiram da bi bilo preglednije.
Pohvale za post: 1
dragan
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6050
Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 8:31 pm
Lokacija: Fruška gora
Kontakt:
Pohvaljen: 720
Pohvalio: 65

Re: Kinezi hoće i kanal D-M-V

Postod dragan » Sre Jul 12, 2017 1:12 pm

bobcha78 » 12 Jul 2017 01:06 pm napisao:Kanal je tema, a ne regulacija....

Za kanal sam već napisao da " ako hoće neka ga kinezi grade za svoje pare".

A, regulacije Velike Morave se setimo samo kada se ona izlije i poplavi okolinu.
bobcha78
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 612
Pridružio se: Uto Feb 02, 2016 4:38 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1189
Pohvalio: 2696

Re: Kinezi hoće i kanal D-M-V

Postod bobcha78 » Sre Jul 12, 2017 1:18 pm

Mnogo bolje poznajem Moravu od tebe, i veruj mi da nije uopšte reka koja pravi probleme. Jedine probleme koja ona pravi je ta što je zagađena od ljudi, tj njoj prave. Retko kada ona pravi probleme poplavom. Probleme uvek prave manji tokovi, odnosno reke koje su uglavnom na presušivanju, konstantno na granici života (toka)
Pohvale za post: 1

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 6 gosta