Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Da pojasnim,
Ministar Mrkonjic je pokazao kartu sa planom ovog autoputa. Posto njegovo ministarstvo od vremena V. Ilica nema svoj sajt, ne moze se videti nikakva nova informacija. Na slici koju je objavila Politika, deo autoputa od Sapca do Loznice ide starom trasom (koliko se nazire na fotosu) sto je nemoguce. Da li je ovo nova fatamorgana?
 
Pa mogao si i slicicu da postavis:
Skica%20novog%20autoputa%20od%20Novog%20Sada%20do%20Zvornika.jpg



Izvor:
http://www.politika.rs/rubrike/Ekonomija/Autoput-od-Dunava-do-Drine.lt.html
 
Ovo je kao neki projekat, ima i u hi-rez.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=7yJPbw35GPw[/video]
 
немогуће је да тај будући аутопут пролази истом трасом као и садашњи регионални или која је већ категоризација овог пута. читао сам, и то је логично, да ће се копати тунел испод гребена фрушке горе, да ће се градити нови мост на сави...
по мени, сасвим је "оправдана" ова траса, у пар наврата сам бивао на путу од руме до нс-а и приметио да је оптерећен максимално, просто вапи за две траке. :)
 
A tek onaj užas kad se prolazi kroz mesto, mislim da je Irig, krivina na nizbrdici, uske ulice... Tragedija, jadni ljudi koji tu žive. A mesto mnogo lepo izgleda..
 
Ova tema već negde postoji, ali najjača mi je novinarska PATKA sa poslednje slike da bi kompletan poluautoput Ruma-Međa sa sve tunelom kroz FG koštao 40 miliona Eura.
 
o ovome već pričamo na temi sremska dijagonala, gde sam okačio i neke planove
 
Да мало оживимо тему, можда неко има и неких свежих обавештења !

У последење три недеље сам два пута ишао за Лозницу. На делу пута (21 + 18) од аутопута преко Шапца до Лознице је практично "камионски коридор", и у опште пуно возила, а кажу да ништа боље није ни на оном другом делу, од аутопута преко Руме до Новог Сада, поготово преко Фрушке Горе је хаос.

Ако и не буде пара за аутопут Нови Сад-Рума-Шабац-Лозница, барем да се уради магистрални пут 2+2.

Скица аутопута Нови Сад-Зворник:
 
Preko Fruške gore je loša južna strana od Venca ka Irigu, jer je u pitanju obični 1+1 put (prema Novom Sadu svaki smjer ima dvije trake i sopstvenu putanju). Kamioni koji se uspinju čine to jakim gasom u prvoj, dok se pri silasku spuštaju u leru, opet u prvoj. Ne zna se šta je sporije. Bez odvojenih smjerova i obilaznice Iriga, a bogami i kakvog takvog tunela koji bi bar malo smanjio prevoj, na svinjarskoj strani Fruške gore biće haos. U subotu sam se na maratonu lično uvjerio kako se muče teška vozila na uzbrdici sa iriške strane: desetak kamiona bilo je glasnije od stotina maratonaca koji su svega 100m iznad nas prolazili preko samog Venca.
 
ne postoji svinjarska strana fruške gore, postoji vinski i svinjski srem
 
sekcija foruma o auto putevima je dosta nepregledna i često se teme ponavljaju.


gako da se ovim delom auto puta ša-ns bave čak tri teme i to tema sremska dijagonala, novi sad- temišvar i ova tema.


elem malo smo na ovu temu diskutovali i na temi o prokopu, pa ako neko od moderata nek prebaci to vamo...


a do tada malo novih vesti.

http://www.politika.rs/rubrike/Politika ... ne.sr.html


ako vas zanima samo ovaj deo auto puta ovo vam je najvažnije

Динкић и Пајтић јуче су саопштили да ће Република Србија и АП Војводина заједнички учествовати у изградњи аутопута Нови Сад – Рума, укључујући и тунел кроз Фрушку гору, аутопута Нови Сад – Зрењанин, као и у ревитализацији канала Дунав–Тиса–Дунав. Министар финансија је навео да ће Влада Србије за средства (100 милиона евра) за изградњу аутопута Нови Сад – Рума, који ће се даље наставити према Шапцу и Лозници, конкурисати код кинеске Ексим банке.

p.s.
za moderatore.

mislim da je najbolje da se ove teme spoje u jednu sa nazivom auto put zvornik-loznica-šabac-ruma-novi sad- zrenjanin-meda-temišvar.

mada su najizglednije deonice u nekoj blisko-srednjoj budućnosti ša-ru-ns
 
пребацујем преписку са Прокопа:

drum1":14sjb1qi je napisao(la):
мислим да је аутопут рума шабац чист вишак! то је удовољавање пајтићу да не таласа много.

у овом тренутку исто мислим и за "шумадијски крак"....
они треба да граде брзе путеве а не аутопутеве који су много скупљи и овој непостојећој привреди непотребни! треба нам две траке у једном и две траке у другом, макс дозвољена брзина 100 и здраво! одвојене банкинама због лудака и то је све шт отреба, нема потребе за експропријацијом ширине за аутопут....

велика је лаже да ће због аутопутева да се поотварају фабрике.

MilisaV":14sjb1qi je napisao(la):
treba auto put šabac - novi sad. do rume je skraćena varijanta zbog fruške gore zato što tuneli dosta koštaju....

za ovu deonicu treba pravi auto put a ne put za rezervisan za motorna vozila jer spada u najopterećenije magistrale u srbiji, preko 10.000 vozila dnevno..



moto putevi bi mogli da se grade na deonicama koje nisu toliko opterećene, kao na primer požega - boljare, niš - zaječar, batočina - kragujeva.....

drum1":14sjb1qi je napisao(la):
требало би модератори да ових пар постова преместе у одговарајућу тему...

стварно не бих да звучим оштро и надмено, ако имаш неке информације подели. јер стварно не разумем зашто би се градило слепо црево аутопута до шапца? да си рекао рума-бешка па и да разумем...мада је и то непотребна инвестиција јер постоји обилазница код београда која је дужа само 50км.

https://maps.google.rs/maps?saddr=2...;FYbgqgIdNHEsAQ&mra=dme&mrsp=1&sz=10&t=m&z=10

која деоница има дневно 10.000 возила? због тога треба аутопут?

па газела има близу 200.000 ако се не варам. ок, то је међународни пут, али да се прави слепо црево ауто пута због шапца и гравитационе околине, не разумем логику. можеш ли да ми појасниш

брзи путеви (пут резервисан за моторна возила) су права ствар за пожегу бољаре, а по мени и за београд-пожегу, као и београд-зрењанин-темишвар, рума-шабац-ваљево-чачак-краљево-ћићевац зајечар, краљево-нови пазар-подгорица и слично.

путеви су нам веома мале пропусности, а пара немамо и нећемо имати још дуго, због тога мислим да је права ствар да се направе брзипутеви за све региналне правце, континенталне већ имамо трасе аутопутева.
MilisaV":14sjb1qi je napisao(la):
polako drume1.


neko na forumu je kaćio kartu saobraćajnog opterećenja. uglavnom više od pola sata sam potrošio nisam našao kartu, ali sam nešto zapamtio.

deonica šabac ruma, odnosno šabac auto put, je peta najopterećenija deonica u srbiji.


prve dve su naravno deonice autoputeva bg-ns i bg-ni, zatim bg-ši, posle toga ibarska mislim deonica bg-lajkovac, a posle toga na petom mestu je ša-ru.

znači hvala bogu srbija nije samo beograd, ima tu još nekih gradova. gradovi koji gravitiraju ka putu ša-ru su valjevo, loznica, koceljeva, čačak, požega..... ljudi odatle koji žele na zapad kraće im je tim putem pa na auto put, nego ibarskom do bg-a pa atoput.


tako da ova deonica nije slepo crevo, ovo je samo prva od deonica potrebnog auto puta ša-ru-ns-zr-temišvar. a od šabca bi verovatno trebalo da postoje više krakova, ka lo, zatim va, kao i ka bosni.

drum1":14sjb1qi je napisao(la):
нико не спори да им је краће тако али је много јефтиније за државу (сада одмах) да гради брзе путеве, а и становништву које исте неће морати да плаћа непосредно плаћа.толико густа мрежа аутопутева је превише перспективна (читај скупа за изградњу и одржавање) за државу са мало фабрика.

MilisaV":14sjb1qi je napisao(la):
drume,

ta konstatacija da je rešenje početi odmah da gradimo moto puteve jer su jeftiniji od auto puteva je u rangu da je u beogradu jeftinije graditi laki metro od teškog.

za najopterećenije pravce u srbiji mora postojati auto putevi. nikakva polu rešenja u vidu nekakvih moto puteva ne dolaze u obzir.

moramo razmišljati optimistično o budućnosti. u tom delu srbije plata je 300 eura pa opet generišu 30.000 vozila. koliko će ih sutra biti kada tu plata bude 1300 eura. pa makar duplo više.

i to nije gusta mreža auto puteva. to je neki minimum.

mekbejn":14sjb1qi je napisao(la):
Ja mislim da ostatak koridora 10 mora po svaku ceni biti full size auto put.
Za koridor 11 se možemo složiti ili ne, tu nisam siguran ali za početak bi i 2x2 bilo ok.
Ali za "moravski pravac" i Šabac - Ruma/NS mislim da je 2x2 više nego dovoljno.
 
МилисаВе,

слажем се принципијелно да су полурешења проблем, али неки правци не треба да буду аутопутеви још 30 година зашто бисмо сада правили нешто што нам сада не треба (аутотпутеви су веома скупи за одржавање), а заиста нам треба повећана проточност тих путева.

мислим да је погрешно да се класификација путева у србији (или било где) своди на 1+1 и аутопут. оно што србији недостаје је та "средња класа" саобраћајница. озбиљне саобраћајнице које имају капацитет али са собом не носе скупоћу аутопута. нпр мислим да треба зрењанинац да буде такав, као и зрењанин-нови сад.

аутопутеви могу да буду прегусти. они имају своју гравитацију а ако су прегусти онда се та гравитација преклапа и губе своју важност по километру, док њихова висока цена за изградњу и одржавање по километру остаје иста.
 
drume. mi nismo pričali o nekim pravima, konkretno smo pričali o pravcu ša-ru. znači na deonici ša-ru-ns mora da ide auto put. takođe i bg- preljina, a najbolje bi bilo do požege.

takođe i preljina- pojate mora da bude auto put.

o nekim drugim deonicama možemo da diskutujemo. deonice kao što su preljina-boljare.

inače postoje u srbiji i putevi rezervisani za saobraćaj motornih vozila (moto-putevi), ili kako ih tadić zove motor vej. najpoznatiji su beograd-umka, kao i batočina-kg. a i put posle pančevca, do pančeva ima status moto puta, samo nažalost zbog nedostatka petlji tu je ograničenje 60.


inače ni jedna od ovih deonica o kojima mi ovde pričamo se ne preklapa.
 
Kinezi grade put Novi Sad-Ruma?
Izvor: Beta

Novi Sad -- Predstavnici kineske kompanije CICO izrazili su interesovanje za učešće u projektu izgradnje koridora M21, odnosno deonice Novi Sad-Ruma.

Predstavnici CICO-a (Chongqing International Construction Corporation) su u razgovoru sa pokrajinskim sekretarom za privredu Miroslavom Vasinom kazali da su zainteresovani za izgradnju deonice Novi Sad-Ruma, uključujući i izgradnju tunela kroz Frušku goru, kao i deonicu od Rume do Šapca i do granice sa Bosnom i Hercegovinom, saopštio je Pokrajinski sekretarijat za informacije.

Na sastanku je predloženo i da se sačini Memorandum o saradnji između Vlade Vojvodine i kineskog partnera, kojim bi se definisao pravno-ekonomski okvir i mogućnosti saradnje, a koji mora biti usaglašen sa Vladom Srbije.

Na sastanku je naglašeno da je projekat izgradnje koridora M21 prioritetan za Vojvodinu, te da će Vlada Vojvodine formirati tim sa Vladom Srbije za praćenje realizacije tog projekta.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=652691
 
uzdamo se u kineze.


po dunavskom mostu možemo da vidimo da su ozbiljni igrači.


nadam se da će mo ih gledati uskoro i na novim deonicama. pre svega mislim na pojate-preljina, obrenovac-ljig, novi sad-šabac i naravno nama beograđanima dosta bitno bubanj potok-pančevo
 
Ja bih dao koncesiju odmah. Ali mi se čini da Kinezi nisu zainteresovani tj. da se oslanjaju na keš ili kredit njihovih banaka.
A i koncesiju bih dao ali bez ikakvih garancija, pa ako im odgovara, super. Makar i na 40 - 50 god.
 
Ovde ce veliki problem biti trasa.

Ono sto se vidi na fokti koju je dao Gaga je trasa postojeceg magistralnog puta, koji je delimicno rekonstruisan pre par godina, i cijom trasom nikako ne moze proci auto-put.
 
zasto trasa prolazi kroz Sabac i druga naselja ???
Zar nije pametnije trasirati put van Naselja i raditi pristipnu saobracajnicu, kao sto je uradjeno kod komsija u HR na A1 ???
 
pa i verovatno neće direkt kroz šabac nego pored, kao i što je urađeno sa svim gradovima osim bgd.

Послато са U8815 користећи Тапаток 2
 
drum1 je napisao:
мислим да је аутопут рума шабац чист вишак! то је удовољавање пајтићу да не таласа много.

у овом тренутку исто мислим и за "шумадијски крак"....
они треба да граде брзе путеве а не аутопутеве који су много скупљи и овој непостојећој привреди непотребни! треба нам две траке у једном и две траке у другом, макс дозвољена брзина 100 и здраво! одвојене банкинама због лудака и то је све шт отреба, нема потребе за експропријацијом ширине за аутопут....

велика је лаже да ће због аутопутева да се поотварају фабрике.





bboris7 je napisao

Kolika je razlika u ceni izmedju punog profila autoputa i puta sa cetiri trake za projektovanih 100 km/h.
Cini mi se mala , a kod autputa bar postoji naplata putarine .
Evo i par podataka sa zvanicnog sajta Puteva Srbije o broju vozila na magistralnom pravcu M 21 :

Novi Sad- Irig 9800
Irig - Ruma 9500
Ruma - autoput 9900
Autoput -Jarak 9700
Jarak - Sabac 9900

Inace ovaj broj vozila je veci od broja vozila Horgos- Novi Sad koji u proseku iznosi 7000 , kao i Nis - Presevo koji iznosi oko 7000 vozila i deonica od hrvatske granice do iskljucenja za Rumu koji takodje iznosi u proseku oko 7000 vozila . Deonica od Stepojevca do Zlatibora nigde ne prelazi 10000 vozila osim u blizini vecih gradova .

Podaci su za prosecan godisnji dnevni saobracaj za 2010 godinu


gaga je napisao

ББорисе7, пребаци овај твој пост на тему "Регионални развој: Аутопут Нови Сад – Зворник", пошто је и Друм1 пребацио све своје постове на ову тему тамо.
 
Vrh