Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

Gargoyle
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 322
Pridružio se: Uto Sep 20, 2011 10:22 am
Kontakt:
Pohvaljen: 50
Pohvalio: 24

Re: Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Postod Gargoyle » Pon Nov 28, 2016 11:06 am

laki72 » 19 Nov 2016 07:16 pm napisao:nece jer su sebicni do besmisla.
da nisu ovaj pravac ne bi isao tunelom kroz Frusku goru, vec bi se kod Beske spajao sa K10, a zatim bi na sledecoj petlji isao ka Zrenjaninu.
Ustedelo bi se na dugom tunelu kao i na jos jednom mostu

čemu to i kome bi to koristilo?
MilisaV
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5148
Pridružio se: Sre Jan 12, 2011 12:03 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1302
Pohvalio: 1024

Re: Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Postod MilisaV » Pon Nov 28, 2016 11:30 am

Blade, jedino što načelno mogu da se složim da mi našu zemlju moramo prvo da umrežimo, ali način na koji mislimo da treba stvari da se rade su nam suprotni.

Put šabac-loznica ima oko 5000 vozila dnevno, i manje...

put valjeno loznica ima ispod 3000 vozila dnevno.

http://www.putevi-srbije.rs/pdf/brojanj ... a10lat.pdf

Put loznica-valjevo je toliko slab da više ne postoje ni autobuske linije koje voze na ovoj relaciji.

bilo bi bolje zarad diskusije da se makar informišeš o nečemu, pre nego što predlažeđ autoputski trougao valjevo-šabac-loznica-valjevo



Danas kad neko putuje iz loznice ka nišu najbrža varijanta mu je da se priključi na auto put A3 i da njime dođe do niša. trenutno preko valjeva i aranđelovca je kraće za nekih 40 km, ali tim putem će i dosta goriva potrošiti, mnogo je napornije, vremenski duže a o bezbednosti da ne pričamo.

sledeće što mislim da pretpostavljaš je to da valjevo ima pristup na takozvani "koridor 11" odnosno na put A2. valjevo nema dobar pristup tom putu i ja stalno razmišljam gde će se taj neko iz valjeva uključivati na A2. ako ide za beograd onda naravno kod lajkovaca, a ako ne ide za beograd onda mi nema poente da se uključuje na lajkovcu. ako neko ide za Cg onda će ići kao što je i do sada, preko kosjerića pa na požegu, a ako ide na niš preko budućeg moravskog koridora onda može da ide preko mionice i ljiga da se priključi na A2.
borac za bolje sutra

bez splavova na rekama
Blade
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1071
Pridružio se: Sre Nov 25, 2015 12:25 am
Kontakt:
Pohvaljen: 587
Pohvalio: 284

Re: Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Postod Blade » Pon Nov 28, 2016 11:55 am

Ne trougao. Nego da se posle Loznice (kako je i dokle pranirano), nastavi preko Valjeva na Koridor 11. Neka bude i motoput sa 2+2 trake. Ali ovim sto sam predlozio, dobili bi smo auto(moto)putno nekoliko povezanih gradova, a sa obe strane na postojece autoputne mreze. A ne mozes tako gledati da jedna deonica nema protok za autoput, jer se ne pravi samo to parče. Povecaće se saobracaj kad bude autoputa, jer ce to biti tranzit. Otvaraju se novi vidici, kada vec idemo dalje...Beograd ce ostati zakrcen i posle izgradnje obilaznice i SMT, kao i posle jos nekih projekata, iz prostog razloga sto je to milionski grad, prenaseljen i nema vise gde da se gradi i da hoceš. I time ceš fakticki da izmestis tranzit koji dolazi sa E75 i E70, posto će sa E75 kod NS svi u tranzitu koji idu ka Jugu na put koji je tema ove price, a sa E70 kod Šapca, preko Loznice, Valjeva na K11, Pojate-Preljina, pa opet na E75 i ka Jugu. Posto Beograd raste i rašće i dalje. I njegovog saobraćaja mu je dosta, a od tranzita ga treba oslobađati na vreme. A ne da razmisljas kao ti...Loznica-Valjevo nema protok, nema potrebe da se gradi. Posto se tu najmanje radi o Loznici i Valjevu.
Lav u grudima, prijatelj ljudima, čovek čoveku, a lopov lopovu.
laki72
Expert
Postovi: 7536
Pridružio se: Sre Sep 07, 2011 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 6444
Pohvalio: 1683

Re: RE: Re: Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Postod laki72 » Pon Nov 28, 2016 12:10 pm

Gargoyle napisao:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417739#p417739]laki72 » 19 Nov 2016 07:16 pm[/url] napisao:nece jer su sebicni do besmisla.
da nisu ovaj pravac ne bi isao tunelom kroz Frusku goru, vec bi se kod Beske spajao sa K10, a zatim bi na sledecoj petlji isao ka Zrenjaninu.
Ustedelo bi se na dugom tunelu kao i na jos jednom mostu

čemu to i kome bi to koristilo?

Svima koji iz pravca macve i srema idu ka backoj, severu banata ili dalje ka madjarskoj.
Ne mislis valjda da se sav saobracaj koji ide ovim pravcem 'zavrsava' (ima odrediste) u NS?

Ako je argument da je 'kroz Frusku goru i NS' blize, taj argument je totalno anuliran cenom tunela i mosta.

Ali dok iz usta pokrajinskih celnika i politicara stalno slusamo o zapostavljenosti pokrajine, istovremeno smo svedoci zapostavljanja cele pokrajine od istih pokrajinskih organa zarad forsiranja NS.

Zato i imamo situaciju da je kod NS izgradjen paralelan autoput pored postojeceg koridora, dok (i dalje) sav tranzit sa gp Kelebija ide kroz Suboticu...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Pohvale za post: 2
smirgla
Beginner
Postovi: 32
Pridružio se: Sub Mar 26, 2011 11:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 22
Pohvalio: 0

Re: Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Postod smirgla » Pon Nov 28, 2016 1:29 pm

Komioni i putnicka vozila mogu i danas da idu preko Beske, Indjije, Puntinci, Ruma ali ne idu. Zasto? Zato sto im je 20km duze i jos placaju putarinu. Saobracaj ide putem Novi Sad - Irig - Ruma i jedini je isplativi pravac i to pre svega zahvaljujuci saobracaju koji iz NS ide za Loznicu i Bjeljinu. Ostalo su snovi.
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 16279
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 2151
Pohvalio: 382

Re: Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Postod vucko » Pon Nov 28, 2016 2:28 pm

Čak i da se ne izgradi ovaj put izgradnja tunela ispod Fruške Gore je apsolutni prioritet.
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
Pohvale za post: 1
Gargoyle
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 322
Pridružio se: Uto Sep 20, 2011 10:22 am
Kontakt:
Pohvaljen: 50
Pohvalio: 24

Re: RE: Re: Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Postod Gargoyle » Pon Nov 28, 2016 3:56 pm

laki72 » 28 Nov 2016 11:10 am napisao:
Gargoyle napisao:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417739#p417739]laki72 » 19 Nov 2016 07:16 pm[/url] napisao:nece jer su sebicni do besmisla.
da nisu ovaj pravac ne bi isao tunelom kroz Frusku goru, vec bi se kod Beske spajao sa K10, a zatim bi na sledecoj petlji isao ka Zrenjaninu.
Ustedelo bi se na dugom tunelu kao i na jos jednom mostu

čemu to i kome bi to koristilo?

Svima koji iz pravca macve i srema idu ka backoj, severu banata ili dalje ka madjarskoj.
Ne mislis valjda da se sav saobracaj koji ide ovim pravcem 'zavrsava' (ima odrediste) u NS?

Ako je argument da je 'kroz Frusku goru i NS' blize, taj argument je totalno anuliran cenom tunela i mosta.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

saobraćaj će ići tuda bilo tunela ili ne, jednostavno je tako. i ne samo to, šleperi koriste taj put i kako bi izbegli autoput ns-bg, trasa ns-ruma-pećinci-šimanovci.
laki72
Expert
Postovi: 7536
Pridružio se: Sre Sep 07, 2011 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 6444
Pohvalio: 1683

Re: Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Postod laki72 » Pon Nov 28, 2016 6:52 pm

Ok drugari, ima se - moze se. Samo rokajte ja sam za :)

nego ima tu jedan problem. NEMA SE.
a Kad se nema mora se racionalno trositi.
I sutra kada BG obilaznica ostane samo do B.Potoka (ali i mnogi drugi pravci), vi se setite da ste podrzali trosak od par stotina miliona EUR da bi nekom bilo 15km kraca putanja.

Takodje objasnite i onima koji do bilo kakvog autoputa imaju vise od 100km da je bio veci prioritet nekome skratiti razdaljinu za 15 km.

Na kraju krajeva, sve to i lici na nas.
Tako i zeleznicki koridor 10 renoviramo da ce nam na jednom delu vozovi ici 200km/h, dok na drugim delovima mile 20-30

Ravnomeran razvoj i racionalno trosenje sredstava? ma koga zabole ;)

vucko » 28 Nov 2016 01:28 pm napisao:Čak i da se ne izgradi ovaj put izgradnja tunela ispod Fruške Gore je apsolutni prioritet.

Veci prioritet od moravskog koridora? Od zavrsetka BG obilaznice? Od Zrenjaninskog puta?
Meni se ne cini da je tako...

P.S.
Inace, teretni saobracaj se vrlo lako preusmeri na autoput, vikend i praznik zabranama (kao nekada) i ogranicenjem tonaze... :kafa:
Pohvale za post: 2
smirgla
Beginner
Postovi: 32
Pridružio se: Sub Mar 26, 2011 11:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 22
Pohvalio: 0

Re: Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Postod smirgla » Uto Nov 29, 2016 3:45 pm

Lose ti se cini "da nije tako", a zato i postoji brojanje saobracaja, da se nekome "ne bi cinilo".
Pohvale za post: 2
Gargoyle
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 322
Pridružio se: Uto Sep 20, 2011 10:22 am
Kontakt:
Pohvaljen: 50
Pohvalio: 24

Re: Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Postod Gargoyle » Uto Nov 29, 2016 4:39 pm

laki72 » 28 Nov 2016 05:52 pm napisao:Ok drugari, ima se - moze se. Samo rokajte ja sam za :)

nego ima tu jedan problem. NEMA SE.
a Kad se nema mora se racionalno trositi.
I sutra kada BG obilaznica ostane samo do B.Potoka (ali i mnogi drugi pravci), vi se setite da ste podrzali trosak od par stotina miliona EUR da bi nekom bilo 15km kraca putanja.

Takodje objasnite i onima koji do bilo kakvog autoputa imaju vise od 100km da je bio veci prioritet nekome skratiti razdaljinu za 15 km.

Na kraju krajeva, sve to i lici na nas.
Tako i zeleznicki koridor 10 renoviramo da ce nam na jednom delu vozovi ici 200km/h, dok na drugim delovima mile 20-30

Ravnomeran razvoj i racionalno trosenje sredstava? ma koga zabole ;)

vucko » 28 Nov 2016 01:28 pm napisao:Čak i da se ne izgradi ovaj put izgradnja tunela ispod Fruške Gore je apsolutni prioritet.

Veci prioritet od moravskog koridora? Od zavrsetka BG obilaznice? Od Zrenjaninskog puta?
Meni se ne cini da je tako...

P.S.
Inace, teretni saobracaj se vrlo lako preusmeri na autoput, vikend i praznik zabranama (kao nekada) i ogranicenjem tonaze... :kafa:


na ovoj deonici je saobraćaj frekventniji od zrenjaninskog i moravskog koridora, bio i biće, racionalno je da se gradi tamo gde je veća frekvencija, uzgred vojvodina to i zaslužuje s obzirom koliko poreza plaćamo, ovo za pruge se slažem s tobom - besmisleno je rekonstruisati pruge koje su maltene jedne od najboljih u zemlji i koje su skoro rađene, a to je deonica bg-pazova
Blade
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1071
Pridružio se: Sre Nov 25, 2015 12:25 am
Kontakt:
Pohvaljen: 587
Pohvalio: 284

Re: Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Postod Blade » Sre Nov 30, 2016 2:26 pm

Misljenja sam da bi ova deonica trebala da se uvrsti na listu najvecih prioriteta, uz neke izmene, kakve sam naveo, da se posle Loznice spoji preko Valjeva sa Koridorom 11. I dalje (u isto vreme) graditi Pojate-Preljina. Taj pravac ce biti daleko od promasenog i neiskorišćenog, razloge sam vec naveo.
Lav u grudima, prijatelj ljudima, čovek čoveku, a lopov lopovu.
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5275
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 4093
Pohvalio: 10881

Re: Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Postod Дошљак » Sre Nov 30, 2016 3:34 pm

Имати једну дијагоналу од Лознице преко Ваљева ка коридору 11 је сасвим логична идеја за спајање Шумадије са Републиком Српском, а та дијагонала би са аутопутем Појате-Прељина и краком коридора 10 Ниш-Димитровград спојила Бугарску са Босном и Херцеговином, што би имало много већи регионални значај. Е сад остаје само питање да ли радити аутопут у пуном профилу, ја сам лично пре за пут резервисан за моторна возила (2+2, ограничење 100 и денивелисана укрштања са петљама).
Stomatolog
Higher intermediate
Postovi: 828
Pridružio se: Čet Dec 18, 2014 7:03 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 679
Pohvalio: 297

Re: Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Postod Stomatolog » Pon Dec 05, 2016 8:49 pm

Zašto ovaj pravac ide posle Šabca ka Loznici, zar nebi bilo bolje da posle Šabca ide ka Bijeljini?
Autoputevi Republike Srpske planiraju auto put ka Srbiji koji će završavati kod Bijeljne, a ne 20km južnije kod Loznice.
miki_ns
Higher intermediate
Postovi: 515
Pridružio se: Pon Okt 04, 2010 1:36 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 364
Pohvalio: 141

Re: Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Postod miki_ns » Uto Dec 06, 2016 9:48 pm

Pa dobro, ali nama svakako treba put do Loznice, ona je ipak u Srbiji, Bijeljina jeste veliki centar, i doci ce jednog dana auto-put, ali em je u drugoj drzavi, em za put do Bijeljine imas više opcija (preko Kuzmina/Sremske Rače, preko Sr. Mitrovice na Badovince bilo preko Bogatića ili preko Zasavice, preko Šapca/Bogatića na Badovince, a za one koji dolaze iz pravca Valjeva, najlakše je preko Loznice i gr. prelaza Šepak). Sve ove opcije takođe nisu baš nekog kvaliteta, ali realno mislim da manja količina saobraćaja ide ka Bijeljini nego putem Šabac - Loznica. Kad jednog dana auto put dođe do Drine iz pravca Bijeljine, lako će se pored Bogatića prikačiti na daj-Bože-da-bude-do-tad-gotov brzi put (auto put) Šabac -
Loznica. Ko se ikada provezao putem Šabac - Loznica, jasno mu je da je taj put jako opterećen, i da je konstantno kroz naselja, i da itekako ima potrebe da se Loznica nekim normalnim putem poveže sa koridorskim komunikacijama u dolini Save.
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5275
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 4093
Pohvalio: 10881

Re: Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Postod Дошљак » Uto Dec 06, 2016 10:14 pm

Пише се Шапца ;) Е то је и мени исто запало за очи, мада ми у суштини не правимо ауто пут, а теоретски неће бити никакав проблем да се направи пут сличног профила (2+2 или можда чак 3+3) од Бијељине преко Мачве до Шапца, тачније да се повеже на планирани пут негде код Мачванског Прњавора.

Мада сад прелиставам нека документа, колико сам ја схватио, према овом плану је планирано да од Штитара до Лознице пут буде профила 1+1 са зауставним тракама.

http://www.vuu.org.rs/sites/default/fil ... ni_deo.pdf
Earthmoving
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2817
Pridružio se: Pet Jan 22, 2016 11:32 am
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 4037
Pohvalio: 2748

Re: Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Postod Earthmoving » Ned Dec 11, 2016 1:17 pm

"Na sednici Pokrajinske vlade konstatovano je da će pokrajinski budžet za 2017...On (Igor Mirović) je rekao da se počinje sa direktnim finansiranjem finalizacije rešavanja imovinsko-pravnih odnosa na trasi puta Novi Sad - Ruma..." http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1208928
Govori istinu i dobro barataj lukom i strelom
Pohvale za post: 1
trialin
Higher intermediate
Postovi: 1577
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 3:50 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 991
Pohvalio: 124

Re: Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Postod trialin » Pon Dec 19, 2016 4:01 pm

Zna li neko na kojoj lokaciji treba da bude tunel ispod Fruske Gore?
Earthmoving
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2817
Pridružio se: Pet Jan 22, 2016 11:32 am
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 4037
Pohvalio: 2748

Re: Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Postod Earthmoving » Pet Dec 23, 2016 11:58 am

trialin » Pon Dec 19, 2016 3:01 pm napisao:Zna li neko na kojoj lokaciji treba da bude tunel ispod Fruske Gore?

Kolko vidim, ulaz i izlaz iz tunela su nedaleko od mesta gde sada počinju usponi sa obe strane na Frušku Goru
Prikačeni fajlovi
FDFD.png
FDFD.png (792.47 KiB) Pogledano 7270 puta
Ns-Loznica.jpg
Govori istinu i dobro barataj lukom i strelom
Earthmoving
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2817
Pridružio se: Pet Jan 22, 2016 11:32 am
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 4037
Pohvalio: 2748

Re: Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Postod Earthmoving » Pet Dec 23, 2016 12:38 pm

Otprilike ovako ako je tunel dug 3,4 km mada na mapi deluje da malo kasnije ulazi u brdo ali onda je tunel kraći.
Prikačeni fajlovi
gfgdf.jpg
Govori istinu i dobro barataj lukom i strelom
Stomatolog
Higher intermediate
Postovi: 828
Pridružio se: Čet Dec 18, 2014 7:03 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 679
Pohvalio: 297

Re: Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Postod Stomatolog » Čet Mar 09, 2017 5:44 pm

B92, 9.3.2017.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1238210

Do raspada SFRJ uvek tuda - hoće li biti auto-put?

Do raspada Jugoslavije devedesetih godina putni pravac sa severa zemlje prema Bosni i moru vodio je uvek preko Šapca.

Uz veliki robni promet, redovno su održavane autobuske linije od Subotice, Novog Sada ili Beograda za Šabac, a potom za Loznicu, Tuzlu, Sarajevo, Mostar i Herceg Novi. Devedesetih se saobraćaj proredio, a u 21. veku je opet porastao, nažalost, na propalim i neuslovnim saobraćajnicama.

Pre desetak godina lokalna vlast u Šapcu naručila je studiju izvodljivosti o izgradnji auto-puta do Rume, odnosno deo iste takve saobraćajnice od granice sa Hrvatskom do Beograda. Ispostavilo se da dnevno tim pravcem, iako nije savremen, prođe desetak hiljada vozila, što je prvi preduslov za auto-put.

Tadašnja republička vlast uzela je to u obzir, put je ušao u prostorni plan Srbije, rezervisano je zemljište i definisan putni pravac kroz detaljni projekat. Takođe je bilo planirano da se taj put nastavi do Loznice, odnosno da se poveže sa Republikom Srpskom i BiH. Međutim, vlast se promenila, a više se ne spominje ni u dugoročnim vizijama sadašnje ministarke saobraćaja Zorane Mihajlović.

“Po našim proračunima, ovaj put dužine tridesetak kilometara, i sa novim mostom na Savi stajao bi oko 130 miliona evra. S obzirom da nema izrazitijih prepreka, da vodi kroz ravnicu i da postoji nacrt trase izvan naseljenih mesta, to je relativno skromna cifra. Nešto obimniji zahvat je gradnja mosta, jer je Sava velika reka. Međutim, sedamdesetih godina za kratko vreme ovde je izgrađen most preko koga sada dnevno pređe oko 15.000 vozila. Ovakva frekvencija saobraćaja zahteva upravo auto-put i relativno brzo bi se izgradio, a kasnije i otplatio, a pogotovo zbog intenzivnog teretnog saobraćaja kao i celokupnog transporta što vodi prema Republici Srpskoj i BiH”, kaže mr Vladimir Đinić, magistar saobraćajnih nauka i neposredno angažovan na ovom projektu.

O opravdanosti gradnje dovoljno govori i podatak da ovom pravcu gravitira oko 600.000 stanovnika, računajući i kraj oko Zvornika i Bijeljine, i da se na ovom pravcu ostvaruje značajan izvoz.

Iako ima punu ekonomsku opravdanost, auto-put se retko spominje kod aktuelne republičke vlasti, izgleda, tvrde ovde, zbog toga što je Šabac opozicioni grad. Tek poslednjih godinu dana nadležno ministarstvo i organi Pokrajine Vojvodine više govore o projektu i planiranim aktivnostima za auto-put Novi Sad - Ruma - Šabac, a o nastavku brze saobraćajnice ka Loznici i granici sa BiH gotovo niko ne govori.

S obzirom na to da će svakako biti građen auto-put Novi Sad - Ruma sa tunelima kroz Frušku goru, kolaju i nepotvrđene priče da se radi o ujdurmi i da će saobraćaj za Republiku Srpsku biti usmeren drugim putem, pa će Šabac i Podrinje biti preskočeni...

Ali Šabac je veoma dobro pozicioniran kada su u pitanju veze sa EU, koja je ovde uložila 20 miliona evra u postrojenje za preradu otpadnih voda i regionalnu deponiju, kao i veoma dobre veze sa stranim ambasadama i investitorima. Za ovaj projekat zainteresovana je kanadska multinacionala korporacija "EMTA infrastrakčar" i tim povodom ovde je dolazio i kanadski ambasador Filip Penington.

Kanađani su spremni da ovaj put grade na osnovu koncesionog ugovora, bez kredita i velikih rata za otplatu, i sa mogućnošću da domaći putari dobiju zamašni deo poslova. Pošto se nadležni ne oglašavaju povodom ove ponude, očigledno je da ovaj projekat stoji u nečijoj fioci u republičkoj vladi, i ne samo on. A naprečac su davane izjave o auto-putevima za Tiranu, Temišvar, Sarajevo...
Martin
Beginner
Postovi: 41
Pridružio se: Sub Feb 04, 2012 12:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 26
Pohvalio: 6

Re: Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Postod Martin » Pon Apr 03, 2017 10:51 am

Дошљак » 06 Dec 2016 09:14 pm napisao:

Мада сад прелиставам нека документа, колико сам ја схватио, према овом плану је планирано да од Штитара до Лознице пут буде профила 1+1 са зауставним тракама.

http://www.vuu.org.rs/sites/default/fil ... ni_deo.pdf


Od Sremske Mitrovice postoji put preko Drenovca do Majura koji može da se spoji sa pravcem Štitar Loznica. Most kod Jarka bi mogao da bude izgradjen kasnije.
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5275
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 4093
Pohvalio: 10881

Re: Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Postod Дошљак » Pon Apr 03, 2017 3:28 pm

Постоји наравно, и код млекаре са тог пута има нова обилазница до пута за Лозницу.
Gargoyle
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 322
Pridružio se: Uto Sep 20, 2011 10:22 am
Kontakt:
Pohvaljen: 50
Pohvalio: 24

Re: Autoput Novi Sad - Ruma

Postod Gargoyle » Čet Apr 06, 2017 12:53 pm

Gargoyle » 03 Mar 2016 03:01 pm napisao:
Gargoyle » 08 Jun 2015 10:03 am napisao:
Gargoyle napisao:pošto sam iz rume pratiću kad (ako) krenu ikakvi radovi, u tom slučaju nadajmo se i slikama


citiram ovo od 14. marta 2013. samo da ukažem na vremensku dimenziju cele priče


još malo pa opet godišnjica, a ni ašov nije zaboden


I JOŠ JEDNA GODINA PROĐE BEZ ZABODENOG AŠOVA
Pohvale za post: 3
spatiotecte
Expert
Postovi: 9494
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5957
Pohvalio: 1382

Re: Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Postod spatiotecte » Čet Apr 06, 2017 10:57 pm

U to ime!
Realnost arhitekture Novog Beograda napokon otkrio Roger34:
"Zgrade kao zgrade i nisu lepe. Nisu pravljene da se u njih gleda"
Pohvale za post: 2
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5275
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 4093
Pohvalio: 10881

Re: Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Postod Дошљак » Čet Apr 06, 2017 11:46 pm

Мислим да ће нажалост тако и остати докле год Шабац буде град са влашћу у контри са републичком владом.

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Artifius, geovuk, Вожд, Дошљак i 5 gosta