Šta je novo?

R-267 Батајница-Добановци

orion

Advanced
Učlanjen(a)
11.09.2008.
Poruke
2.869
Pohvaljen
1.997
Lokacija
Beograd
Скоро је реконструисан и проширен Р267. Део који је реконструисан комплетно урађен је одлично са новим тротоатима, проширењима за стајалишта, новим каналима. Део ближе Батајници је само проширен и нису урађени тротоари мада је ту највећа фреквенција пешака.

img141.jpg

img143.jpg
 
Verovatno je kud i kamo bolje nego što je bilo, ali deluje kao da još nije završeno. Oni ostaci asfalta i zemlje odaju utisak da će neko svakog časa doći i završiti započeto. Ali, to se neće dogoditi...
 
Oво је милион пута боље јер раније то није био пут.Мртва трка шта је било лошије овај пут или Батајница-Нови Бановци.
Док се не заврши батајничка петља ова два пута су под великим оптерећењем и било је време да се нешто побољша.

Јел ишао неко ка Бановцима у последње време старим путем?Да нису нешто урадили?Ишао сам у априлу и оно је стварно туга.
 
Јесте, закрпљене се рупе према Бановцима. Интересантно је да је пар дана пре него што је кренуло крпљење тих рупа у емисији САТ био прилог о кратерима на тој деоници. Сулудо је да те рупе нису биле закрпљене пре затварања НС петље код Батајнице пошто је овај крш од пута тада на себе преузео зав саобраћај према Земуну.
 
Тачно тако.Прошло је више од годину дана од кад је отворен део петље (ваљда пре избора)и од тада ако хоћеш ка Земуну а нећеш да кружиш 20km мораш преко овог пута.Ништа-чекамо завршетак петље у овој деценији
 
Ko је возио некад и сад осети разлику, међутим на овом делу који је само проширен ситуација за пешаке је гора, бар овде на форуму да обратимо пажњу и на њих. Иначе њих је много овде, доста је и бициклиста јер је ситуација са градским превозом у овом делу катарстофална.
После рампе постоји неки узак тротоар али треба проћи кроз царство амброзије а никад се не зна шта може искочити из ове травуљине, замислите да неко треба да прође се дечијим колицима
img145.jpg


После долази пар километара где нема никаквог тротоара, наравно о корову поред пута нико не брине
img150.jpg
 
На деоници између Угриноваца до аутопута повећано је ограничење брзине на 80.
Овде је раније било познато место где је саобраћајна полиција вребала све који прекораче 50-60. Иначе ту је широк, свеже реновиран пут, блага низбрдица а пешачко бициклистичка стазе је одвојена каналом а са стране су само њиве.

Ово је био најбољи показатељ колико саобраћајну полицију није занимала безбедност у саобраћају колико је занимала пљачка возача, јер док су се ноћу одржавале трке по Батајници, на жалост са кобним последицама, они су јурили возаче у периоду кад се одлази и долази са посла и нешто што је сада прописна и безбедна брзина тада је био жесток прекршај.
 
orion
+1 :)
a u bas davno nisam tuda prosao
а пешачко бициклистичка стазе је одвојена каналом
Jel to od Batajnićke ž.rampe do Dobanovaca stvarno uradjena biciklistička staza ?
a drugi pasus bi ispravnije glasio po mnogobrojnim pričama
,,они су јурили mufte ručak i piće od vozača....,,
 
Iz krajnosti u krajnost. obzirom da mi je Firma na ovoj deonici puta, mogu iz sopstvenog iskustva da tvrdim:

1. da je 50km/h premalo -ograničenje je provociralo vozače (put dobar i širok)i saobr. policija je slatko ubirala harač.
2. da je 80km/h previše obzirom na bočne smetnje koje imaju potencijal ugrožavanja bezbednsoti saobraćaja. Na ovoj deonici puta su ulazi u magacine gde se šleperi ulivaju iizlivaju, postoje niše za gradski prevoz, pešački prelazi i razni servisi. 80km/h je veoma nebezbedno, pogotovo što to u praksi znači i 90-100.

Ovo društvo je totalno zastranilo, ja stvarno ne mogu da shvatim da tamo neko ko se bavi administriranjem propisa nema smilsa (znanja) da prema kriterijumima struke odredi pravu meru, koja bi po meni ovde bila 60km/h, nego se uči putem pokušaja i pogrešaka :shock: :bash:

Koliko njih treba da pogine, slupa auto, ostane invalid da bi neko obatio pažnju na problem.
 
orion":3icqic41 je napisao(la):
На деоници између Угриноваца до аутопута повећано је ограничење брзине на 80.
Овде је раније било познато место где је саобраћајна полиција вребала све који прекораче 50-60. Иначе ту је широк, свеже реновиран пут, блага низбрдица а пешачко бициклистичка стазе је одвојена каналом а са стране су само њиве.

Ово је био најбољи показатељ колико саобраћајну полицију није занимала безбедност у саобраћају колико је занимала пљачка возача, јер док су се ноћу одржавале трке по Батајници, на жалост са кобним последицама, они су јурили возаче у периоду кад се одлази и долази са посла и нешто што је сада прописна и безбедна брзина тада је био жесток прекршај.

To sam primetio i ja početkom juna (idem ponekad za Ugrinovce).

Nisu sa strane baš samo njive. Od autoputa do odvajanja za Ugrinovce ima kuća realtivno često, ali sigurno nije za znak "naseljeno mesto".

A da su pecali na toj deonicu - jesu!
 
Moj stav jeste da je bolje sto je ogranicenje 80 nego da je 50...
Ne znam zasto nasi strucnjaci pribegavaju uvek smanjenju ogranicenja umesto povecanju?
Mislim da bi bilo mnogoo manje uletanja u makazice na Ibarskoj,samim tim i nesreca kada bi bilo konstantno ogranicenje 80 na sat....
 
@boca-ica
Стаза постоји само тамо где је комплетно реконструисан пут, тамо где је само проширен не постоје, мада је ту потребнија имајући у виду да је баш тај део где нема стазе густо насељен.

@astrodule
Постоји пар кућа али само са једна стране, постоји тротоар, пешак овде на путу нема шта да тражи осим да пређе улицу до станице.

Овде би ограничење требало да буде 70, јер нека је пракса, знам за Мађарску, да ограничење буде 70 у оваквим ситуацијама кад су куће ретке и налазе се са једне стране. Генерално сам присталица ограничења 30-50-70 а не 40-60-80.
На овој деоници је ипак безбеднија вожња од 80 него 50. Овде је обично била сцена да се направи колона возила која вози 50 и у неком тренутку само неко креће да претиче колону, улеће у маказице..

@PIGLET
Сада се и даље вози стидљиво, као да возачи мисле да је нека шала са ограничењем, али ускоро ће да се дивља. Тачно је да укључивање и искључување камиона овде представља велики безбедоносни ризик.
 
Ово је слика са обилазнице, боље је склони да не збуни неког :)
 
izgleda da se neko bas ozbiljno sali na ovoj deonici, neposredno posle ogranicenja 80 sada je postavljen znak za naselje. Dakle taman sad kad su se vozaci malo opustili pravi se konfuzija.
Verovatno ce da se nastavi reketiranje vozaca na ovoj deonici
saobracajniznak.jpg
 
Navika za besplatni ručak/večeru je čudo :lool:
 
Mene užasno nervira ceo taj sistem sa ,,podrazumevanim" ograničenjima. Kao u naselju je 50 km/h ako ne piše drugačije, van naselja 80 km/h ako ne piše drugačije...i onda svi ti znakovi za ulazak i izlazak iz naselja...čemu to? Zašto jednostavno umesto tih znakova ne stave lepo - ograničenje 50 km/h (ili koliko već) a na izlazu - 80 km/h (ili koliko već). Da smo ušli i izašli iz naseljenog mesta i onako znamo po tome što na ulazu i izlazu iz svakog mesta stoji natpis sa imenom tog mesta! Da ne govorimo o tome da bi se tako, ukoliko je ograničenje unutar mesta 40 ili 30 km/h, a van njega 60 ili 70km/h, ,,uštedeo" po jedan znak.
 
Хазард,

ти знакови са именом места би требало да се постављају на границама месних заједница, тј. атара насеља а у пракси насељена места често почињу доста после тих граница те и један и други знак имају смисла.

Наравно, у Србији ниједан нема логике јер се постављају офрље и одока и углавном су у колизији једни са другима, трећима, четвртима и тако даље.
 
Иначе баш у деоници оне злокобне кривине нема ни уличне расвете.
 
Ова конфузија са знаковима је из превца аутопута према Угриновцима. Када се из Угриноваца скрене на Р267 и крене према аутопуту стоји само знак за ограничење 80, после њега никакав други знак не постоји. Дакле у једном смеру је по знаковима ограничење 50 а у другом смеру је 80. Баш на том смеру где је ограничење 80 видим јуче да вребају али сви возе много спорије од 80, већ знају за фору.

Апсолутно сам за ригорозну контролу саобраћаја и кажњавање бахатих возача али ово је класична пљачка.
Дакле позиционирају се када се људи враћају са посла и гледају како да некога одеру. То што по тим крајевима царује потпуни саобраћајни криминал што се на жалост може видети по црној хроници у Батајници нема везе.
А за тај саобраћајни хаос нису криви људи који се враћају са посла већ они који седају за волан много касније кад се зна да је све дозвољено.
 
овај део ближе батајници је баш лоше одрађен, већ су се створиле опасне ударне рупе што је и било јасно да ће се десити. Чак је можда и опасније него раније јер је сада пут проширен и даје лажну сигурност. Не знам како су они мислили да им ово траје дуже од пар месеци кад нису решили одвођење воде са пута :notok:

img288.jpg


img289.jpg
 
Vrh